geçmiş olsun daha önce bir darbe alıp çatladıysa bir sartıntı sırasında tamamen kırılmış olabilir.
Arkadaslar az evvel ufak bir cukurdan gecerken sag taraftaki ayna yerinden cikip dustu.Elektrik kablosu olmasa yere dusecekti.Herhangi bir darbe yada etki gormenden boyle bisey olmasi normal mi?Aracim hala garanti kapsaminda garantiden bu durumu hallettirebilir miyim?Yardimci olursaniz cok sevinirim.
geçmiş olsun daha önce bir darbe alıp çatladıysa bir sartıntı sırasında tamamen kırılmış olabilir.
elbette dediğiniz gibiyse durum değiştirebilirsiniz.
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
endişelenecek bişey yok.. değiştirirler garantisi var sonuçta aracın sıkıntı olmaz.. bu arada darbe sadece çarpmayla alakalı değil yaz geldi çocuklar sokaklara döküldü top oynuyorlar falan derken zarar görebiliyor arabalar.. ama değiştirirler hiçbir sorun olmaz zaten kırık falan gözükmüyorsa hemen takıp verirler beklemezsin bile
Çok sıkı bir yay var mekanizmasında, o yayı sıkıp, dişleri yivinden geçirip o parçayı döndürüyorlar ve ayna alt parçaya sabitlenmiş oluyor.
İlk montajda tam çevirmedilerse eğer, dişinden kaçırmıştır.
Eğer dişi kırılıp da yerinden çıktıysa da aynayı değiştirirler (Dışardan bir darbe izi göremzlerse.)
Geçmiş olsun , servislerimiz o kadarda kötü değildir garantiden değiştirirler..
Çocuklar mahallede top oynarken benim yan ayna kapağını düşürmüşler topla vura vura. Allahtan haberim oldu. Karbonatlı japonla yapıştırdım baya sağlam oldu. Öteki düşsün onu da yapıştırcam ah şu cocuklar...
bugün servise gittim servisteki arkadaşla biraz tartışmalarımız sonucu olayı çözdü.gerçekten bir kırılma falan yokmuş.aynayı açıp kontrol ettiğinde mekanizmasından çıktığını söyledi tekrar taktı.Yinelenirse de değiştireceklerini söylediler.Değişmesi gerekirse garanti kapsamına girmeyeceğini söyleselerde benim ısrarcı ve sert tavrımla bunun kullanıcı hatası olmadığını kabul ettiler ve garanti kapsamına alacaklarını söylediler.
Bu arada konuya ilgi gösteren , yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Malesef bazı FIAT Servisleri herşeyi kullanıcı hatası göstermeye çalışıyorlar tabi müşteri yerse...Aynanın nasıl bir kullanıcı hatası olabileceğini kanıtlamalarını isteyin ve sonuna kadar hakkınızı arayın derim.Artık bilinçli müşteriler var karşılarında Şahin-Doğanların satıldığı zamanlarda belki çok fazla bilinçli,hakkını arayacak insanlar yoktu ama şu devirde o insanlardan fazla kalmadı ama Servisler daha bunların farkında değil.
Kullanıcı hatası olma ihtimali olmadığına arkadaşı ikna ettim zaten.Ama kendileri herhangi bi sorun bulduklarında Fiat'ın marka değeri düşecekmiş gibi davrandıkları için ikna etmek biraz zor oluyor En azından mantıklı açıklamalarla ikna oldukları ve sorun çıkarmadıkları için servis adı vermeyeyim.
zaten ayna da herhangi bir çizik , kırık , çatlak benzeri bişey olsa darbeden dolayı yerinden çıkmış yada kırılmış falan diyebilirler ama olmadığı için fazla diretemediler.Tekrarlanması durumunda garanti kapsamında değiştireceklerini söylediler.
Gerek kalmadı zaten 10 dk konuştuktan sonra ikna oldular hatta garanti kapsamında olduğunu kabul ettiler
Hepinize ilginiz için teşekkür ederim arkadaşlar.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri