Start&Stop devre dışı kalıyor, motordan o bilindik ses geliyor, yakıt tüketimi artıyor, ancak göstergelerde bir uyarı belirmiyor. Bu temizliğin bu kadar sık olması normal mi? En son pazar günü yapmıştı, bir de az önce yaptı.
Start&Stop devre dışı kalıyor, motordan o bilindik ses geliyor, yakıt tüketimi artıyor, ancak göstergelerde bir uyarı belirmiyor. Bu temizliğin bu kadar sık olması normal mi? En son pazar günü yapmıştı, bir de az önce yaptı.
bu kadar sık olmasının nedeni bence devirsiz kullanmanız ve yakıtı kötü yerden alıyor olmanızdan kaynaklanıyor..
%80 tam gaz gitmemize ragmen bizdede haftada 1-2 bazen 3 defa yaptıgı oluyor. Bpden alıyoruz biz yakıtı
Bravo HGTurbo
Kaan
Yalnız otomatik dizellerde karşılaşılan bir sorun mu? Benim aracımda multijet düz vites 17 binde böyle bir sorunla karşılaşmadım.
yakıtı değiştirin...tekrar gözlemleyin...
sürekli eco da sürmeyin...
Ben o motor sesini soğutma zannediyordum. O motor sesinde ekranda bendede bir ses çıkmıyor.
eco modda devamlı kullanma
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Cevaplarınız için teşekkürler. Demek ki sürekli Eco modda kullanmamak gerekiyor. Pek sevmemiştim zaten, ama yakıt fiyatları da aldı başını gitti.. Eco modsuz kullanmak daha zevkli
Shell V-Power Diesel + GTL kullanıyor musunuz, öneriyor musunuz? Motoru temizlediği ve daha verimli olduğu iddia ediliyor.
Konu hayalci79 tarafından (05/04/2012 Saat 19:26 ) değiştirilmiştir.
shell GTL kullandım ama çok ince bir yakıt sanırım. çünkü diğer yakıtlar kadar çok km yapamıyorsunuz yanma özelliği fazla; ama performans olarak çok iyi bir yakıt bu yakıtın araca kattığı performansı hissediyorsun ama fazla km yapamazsın
bence total'in axcelium yakıtını dene hem performans hem de iyi km yapıyorsun shell v power de kullana bilirsin. totaldan yakıt alırken özel yere ait olmasın totalin kendi yeri olsun
Benim bi anda teybi sesi artti hiz saati yukseldi indi bi titredi araba duzeldi sonra anlik oldu zaten
Saygilar...
7 Nisan'dan beri Shell V-Power Diesel kullanıyorum, Eco modu da %50 civarında kullanıyorum, o zamandan beri sadece bir kere DPF temizliği yaptı araç.
Gökhan bey bi servisin fikrini alın bence bukadar çabuk tıkanmamalı filtre, benim araç 12000kmde 10000km deyken bir kez DPF temizliği yaptı o kadar.
DPF rejenerasyon yaparken uyarı vermez. Rejenerasyon yaparken fazladan yakıt yakıldığı için hararet maksimum düzeye ulaşır. Bu nedenle fan son hızında çalışır.
Rejenerasyon esnasında motoru kapatırsanız, bir dahaki çalıştırdığınızda motor ısısı 70 dereceyi verince tekrar rejenerasyon yapar. Yani bu süreç en baştan başlar. Bu nedenle rejenerasyon işlemini kesememeye özen gösterin. Rejenerasyon ortalama 10 dk sürüyor. Rejenerasyon süresini kısaltmak için 3. viteste 60 km/s'e kadar sabit hızda gitmelisiniz. O zaman bu süre yaklaşık 8 dakikaya düşüyor.
Bilginize...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri