Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Grande Punto Multijet aracım yağ eksiltiyor. yardım :(

  1. #1
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart Grande Punto Multijet aracım yağ eksiltiyor. yardım :(

    iyi günler arkadaşlar

    200 bin km ye yeni giren multijet aracımın en son bakımı 198.000 km de yapıldı.

    yağ olarak 5/40 MOBİL 1 yağ konuldu. şu anda 200100 km de . sabah yağına bakıyım dedim biraz azalmış. korktum hemen motorcuma gittim.yarım litre yağ eksiltmiş. üst kapağı açtı üfleme yok. yağ çubuğunu çekti üfleme yok. üst kapağa giden bir hortumu çekti ordan hafif bir üfleme geldi.motoru açıp bakmamız lazım dedi.aracın altında hafif yağ yaşarmalarıda var. servis çok yoğun olduğu için lifte kaldırıp altınada bakamadık. sekman piston rektefiye enjektör ayarı ustalık derken 2000 tl gider dedi.sandık motor zaten komple 4000 tl.şimdi benim içim içimi yiyor araç motor isteyecek diye. eski aracım m42 motor kodlu 3.18is de üstten egzantrikliydi ve hafif üflerdi. buda aynı şekilde hafif üflüyor. silindir kapağından üfleme yapması multijetler için normalmi? yağ çubuğundan ve yağ dolum kapağından üfleme yapmıyor. birde araç norlmal multijet 1.3 lere göre sesli çalışıyor ve rolantide sarsıntılı çalışıyor.gidişinde yakıtında sorun yok. az yakıyor performansıda iyi.

    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler

    Sorun çözüldü


    Coşkun Bey'in tavsiyesiyle Mobil 1 tam sentetik 10/40 yağ + NNT Bor katkısı konuldu. yağını değiştirmeden önce Würth motor temizleyiciyle motor 10 dk çalıştırıldı. Mazot deposu fullenip içine Würth enjektör temizleyici konuldu. yaklaşık 50 km yol yaptım
    Sonuç şaşırtıcı şekilde motorda yarı yarıya seste azalma oldu. Gerek servisteki diğer muhabbet ettiğimiz müşteriler gerekse işyerimin önüne çeker çekmez çaycı kardeşim abi motora ne oldu sesi gitmiş dedi gerçekten traktör gbi çalışıyordu

    ya motor temizleyicinin ya yağın eseri bu yada bor katkısının ..araç gaz pedalına daha ani tepki vermeye başladı. yüksek devirlerde rahatsız edici motor kucağımdaymış gibi homurtu yerine sadece motor sesi duyuyorum şimdi.rolantideki tiremede yok gibi birşey...herşey yolunda şu anda

    yardımı olan görüş bildiren herkese çok teşekkürler
    Konu Ziyaretçi048 tarafından (08/03/2012 Saat 22:28 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    hüsamettin
    ilk başta aracın 200 bin km de olduğu için mutlaka bir aşınma söz konusudur motorda ancak motor yapılacak diyede bir şey söz konusu değil

    kaldıki aracına kullandığın tam sentetik 5-40 ya bu km de bir motor için kesinlikle ince bir yağ ve bu yağı kullandığın müddetçe eksiltecektir
    benim sana tavsiyem aracına 10-40 yağ kullan eksiltme de kesinlikle gözle görülür bir azalma olacaktır

    ayrıca üst kapak üflemesi neyin nesidir anlamadım nasıl bakıldı
    yağ çubuğunda üfleme yoksa sorun yok multijetlerde genelde üflemeye yağ çubuğunun oradan yapılır
    aracında bir sıkıntı yok 200 binde motorun sesli çalışması çok normal
    benim arabam olsaydı yarın gider 10-40 yağ koyar yanında bir de kaliteli katkı atardım
    saat gibi kullanırdım motorumu yinede içim rahat etmezse aracımı alır kompresyon testine sokup motorun durumunu net şekilde öğrenirdim


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  3. #3
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hüsamettin
    ilk başta aracın 200 bin km de olduğu için mutlaka bir aşınma söz konusudur motorda ancak motor yapılacak diyede bir şey söz konusu değil

    kaldıki aracına kullandığın tam sentetik 5-40 ya bu km de bir motor için kesinlikle ince bir yağ ve bu yağı kullandığın müddetçe eksiltecektir
    benim sana tavsiyem aracına 10-40 yağ kullan eksiltme de kesinlikle gözle görülür bir azalma olacaktır

    ayrıca üst kapak üflemesi neyin nesidir anlamadım nasıl bakıldı
    yağ çubuğunda üfleme yoksa sorun yok multijetlerde genelde üflemeye yağ çubuğunun oradan yapılır
    aracında bir sıkıntı yok 200 binde motorun sesli çalışması çok normal
    benim arabam olsaydı yarın gider 10-40 yağ koyar yanında bir de kaliteli katkı atardım
    saat gibi kullanırdım motorumu yinede içim rahat etmezse aracımı alır kompresyon testine sokup motorun durumunu net şekilde öğrenirdim

    Çoşkum bey allah razı olsun . mesajınızı okur okumaz içimdeki sabahtan beri varolan sıkıntı birden bire gitti

    Motor üflemesine motorun sol tarafında üst kapağın hemen altındaki üst kapak havalandırma hortumu sökülerek bakıldı. o hortumu sökünce beyaz bir duman geldi.

    yarın ilk işim 10/40 tam sentetik yağ kuydurmak olacak. önerdiğiniz bir marka / model yağ varsa paylaşabilirmisiniz?
    ayrıca küçük bir şehirde yaşıyorum. burada gerçek anlamda usta bulmak zor. usta dediğim kişiler bile henüz 5-10 yıllık tecrübesi olan kişiler. eski ustalarda yeni nesil motorlardan anlamıyorlar ve ellerinde bilgisayar vs. teknik ekipman yok. bana en yakın yer olan Devrek Bosch Servise ' den cuma günü için randevu aldım. bir umut enjektörler temizlenir ayar yapılır belki kendine gelir motor diye. sizin öneriniz varmı bu konuda?

  4. #4
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    çok iyi yapmışsın
    enjektör temizliği ve ayarı motorun çalışmasını ve sarsıntıyı önemli ölçüde azaltacaktır
    ayrıca aracınıza castrol magnetec 10-40 yağ koyun
    bir de muhakkak double up motor katkısı bir kutu ilave et
    aracın yağ eksiltirse ben buradayım


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    bencede birşey yok sizin aracınızda Coşkun hocamın da dediği gibi 10-40 yağdan sonra güzel bir katkı sizin işinizi çözer..

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #6
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    İlgili ve alakadar yaklaşımınızdan ötürü çok teşekkürler Çoşkun Bey. Az önce motorcumu aradım ve yazdıklarınızı söyledim. Oda onayladı pek birşey diyemedi. . yarın tekrar yağ değişecek hayırlısıyla sayenizde bunuda hallettik allahın izniyle.
    herşey için çok teşekkürler

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #7
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede birşey yok sizin aracınızda Coşkun hocamın da dediği gibi 10-40 yağdan sonra güzel bir katkı sizin işinizi çözer..
    sağolun Tayfun bey. Umarım sorun çözülür. psikolojim düzeldi sayenizde

    peki NNT bor motor katkısı için düşünceleriniz nelerdir?

  11. #8
    KEREM Uçgunoğlu
    M@GIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2009
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1.037
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 346

    Standart

    Çoşkun abi güzelce açıklamış. aracında km si epey yükselmiş.
    2000 km de yarım litre de çok fazla yağ tüketimi değil. kalın yağ geçiş yaparak biraz daha kullanırsınız.

  12. #9
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağolun Tayfun bey. Umarım sorun çözülür. psikolojim düzeldi sayenizde

    peki NNT bor motor katkısı için düşünceleriniz nelerdir?
    ben onu benzinli aracımda kullanmıştım ve süper etkisini görmüştüm..aracım duman atıyordu duman falan kalmadı, aracım sarsıntılı çalışıyordu sarsıntı kalmadı bende çok şaşırdım ama gerçekten etkili geldi..ama dizelde nasıl olur orasını bilemem bir ustaya danışmakta fayda var..

  13. #10
    tab tab
    tab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/04/2011
    Yaş
    57
    Mesajlar
    294
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 52

    Standart

    Castrol magnetec 10-40 yağında yağ katkısı kesinle kullanmayınız diye kutuda yazar.

    castrol edge 10/40 var ise +yağ katkısı kullanınız.

    Kaliteli motor temizleyici ile motorun içini temizlet daha iyi performans alırsınız.
    Konu GP COSKUN tarafından (08/03/2012 Saat 00:49 ) değiştirilmiştir.

  14. #11
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı tab Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaliteli motor temizleyici ile motorun içini temizlet daha iyi performans alırsınız.
    yüksek kilometreli araçlarda carbon clean önerilmiyor ; kurum bağlayan çizikler ortaya çıkıyor ve motor daha kötü duruma geliyor diye okumuştum bir yerde.

    motoru temizlettikten sonra başımıza iş almayalım üstad

  15. #12
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok iyi yapmışsın
    enjektör temizliği ve ayarı motorun çalışmasını ve sarsıntıyı önemli ölçüde azaltacaktır
    ayrıca aracınıza castrol magnetec 10-40 yağ koyun
    bir de muhakkak double up motor katkısı bir kutu ilave et
    aracın yağ eksiltirse ben buradayım
    çoşkun ustam peki kompresyon testinde Multijetlerde çıkması gereken basınç değeri ortalama nedir? yani hangi değerden sonra motor durumu kötü diyebiliriz?

    bar cinsindenmi hesaplanıyor?

  16. #13
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı tab Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Castrol magnetec 10-40 yağında yağ katkısı kesinle kullanmayınız diye kutuda yazar.

    castrol edge 10/40 var ise +yağ katkısı kullanınız.

    Kaliteli motor temizleyici ile motorun içini temizlet daha iyi performans alırsınız.
    önerileri durum değerlendirmelerini algılayarak yapın
    magnetecin üstünde katkı kullanmayınız yazar bizde bunu başka konularda defaten söyledik ancak karşınızda yada elinizde 200 bin kmde yağ eksilten aşınmış bir motor varsa ve motorunuzu biraz daha kullanmak istiyorsanız bu yağa katkı ilave ederek kullanırsınız
    kaldıki önerdiğimiz katkı yağın özelliğini bozacak nitelikte değil


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  17. #14
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çoşkun ustam peki kompresyon testinde Multijetlerde çıkması gereken basınç değeri ortalama nedir? yani hangi değerden sonra motor durumu kötü diyebiliriz?

    bar cinsindenmi hesaplanıyor?


    2009 sensinde detaylı şekilde anlatmışım bunu
    bazen aklınıza takılanları forumda aratırsanız bulabilirsiniz
    ben size yinede link veriyorum bir okuyun

    https://forum.grandepuntotr.com/tekn...orumlanir.html


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #15
    Mesut Deniz
    ayaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/01/2012
    Yaş
    41
    Mesajlar
    899
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 273

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hüsamettin
    ilk başta aracın 200 bin km de olduğu için mutlaka bir aşınma söz konusudur motorda ancak motor yapılacak diyede bir şey söz konusu değil

    kaldıki aracına kullandığın tam sentetik 5-40 ya bu km de bir motor için kesinlikle ince bir yağ ve bu yağı kullandığın müddetçe eksiltecektir
    benim sana tavsiyem aracına 10-40 yağ kullan eksiltme de kesinlikle gözle görülür bir azalma olacaktır

    ayrıca üst kapak üflemesi neyin nesidir anlamadım nasıl bakıldı
    yağ çubuğunda üfleme yoksa sorun yok multijetlerde genelde üflemeye yağ çubuğunun oradan yapılır
    aracında bir sıkıntı yok 200 binde motorun sesli çalışması çok normal
    benim arabam olsaydı yarın gider 10-40 yağ koyar yanında bir de kaliteli katkı atardım
    saat gibi kullanırdım motorumu yinede içim rahat etmezse aracımı alır kompresyon testine sokup motorun durumunu net şekilde öğrenirdim
    kesinlikle coşkun abinin dediği doğru 5-40 yağ hiç kimse kullanmıyor hele de araç dizel ise yani dizel araçlar için 5-40 yağ kullanılmaz hangi çılgın bu yağı koydu kesinlikle usta musta değil bu yağı kullanan ömründe hiç mi yağ değişmedi bu götürdüğün yer. belki de elinde kalan maldır bilmiyorum ama yapacağın ilk iş coşkun abinin dediği gibi git yağını 10-40 castrol yağla değiş canavar gibi olacak ve yağ da eksiltmeyecek. zaten araçta üfleme var mı diye kontrol edildiğinde yağ çubuğu çekilir ve kontrol edilir onun dışında orası burasıyla oynayıp üfleme püfleme var demek bana pek de mantıklı gelmiyor

  20. #16
    Ziyaretci035
    Ziyaretçi Ziyaretci035 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı ayaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle coşkun abinin dediği doğru 5-40 yağ hiç kimse kullanmıyor hele de araç dizel ise yani dizel araçlar için 5-40 yağ kullanılmaz hangi çılgın bu yağı koydu kesinlikle usta musta değil bu yağı kullanan ömründe hiç mi yağ değişmedi bu götürdüğün yer. belki de elinde kalan maldır bilmiyorum ama yapacağın ilk iş coşkun abinin dediği gibi git yağını 10-40 castrol yağla değiş canavar gibi olacak ve yağ da eksiltmeyecek. zaten araçta üfleme var mı diye kontrol edildiğinde yağ çubuğu çekilir ve kontrol edilir onun dışında orası burasıyla oynayıp üfleme püfleme var demek bana pek de mantıklı gelmiyor
    Yok artık daha neler? Aracın kitabında yazar 5w-40 yağ konulacağı? Ayrıca yetkili serviste 5w-40 yağ koyar bunun neresi çılgınlık?

  21. #17
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    sabah ilk işim servise gittim. motora würth motor temizleyici eklendi ve 10 dk rolantide çalıştırdık. sonra yağı boşalttık ve ellerinde castrol olmadığı için yine mobil 1 tam sentetik 10/40 yağ koydurdum. 10 dk rolantide çalıştıktan sonra NNT Bor katkısı eklendi. Artık psikolojikmidir bilmem ama motor bana çok sessiz geldi .. ordaki bir kaç müşteride onayladı ilk geldiği gibi sesli çalışmıyor dedi :=) sonra benzinciye gittim depoyu fulletip würth enjektör temizleyici koydurdum. Şu anda herşey normal araç zil gibi .. inşallah yağ eksiltmez bir daha.

    yardımlarınız için çok teşekkürler
    Konu Ziyaretçi048 tarafından (08/03/2012 Saat 15:32 ) değiştirilmiştir. Sebep: imla hatası

  22. #18
    kenan karaca
    pertry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/04/2011
    Yaş
    47
    Mesajlar
    121
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yakut Kırmızı
    Edilen teşekkür: 26

    Standart

    Sözünü ettiğiniz karter havalandırma hortumu manifolda yağ buharı gönderir burdan üflemeyen araç şimdiye kadar görmedim illaki üfleyecek, çünkü karterin içinde basınç oluşur bu hortumu buraya koymalarının sebebi bu zaten sıcak yağ basınçlı ortamda beyaz buhar olarak görünür.


    Alıntı eisenheim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iyi günler arkadaşlar

    200 bin km ye yeni giren multijet aracımın en son bakımı 198.000 km de yapıldı.

    yağ olarak 5/40 MOBİL 1 yağ konuldu. şu anda 200100 km de . sabah yağına bakıyım dedim biraz azalmış. korktum hemen motorcuma gittim.yarım litre yağ eksiltmiş. üst kapağı açtı üfleme yok. yağ çubuğunu çekti üfleme yok. üst kapağa giden bir hortumu çekti ordan hafif bir üfleme geldi.motoru açıp bakmamız lazım dedi.aracın altında hafif yağ yaşarmalarıda var. servis çok yoğun olduğu için lifte kaldırıp altınada bakamadık. sekman piston rektefiye enjektör ayarı ustalık derken 2000 tl gider dedi.sandık motor zaten komple 4000 tl.şimdi benim içim içimi yiyor araç motor isteyecek diye. eski aracım m42 motor kodlu 3.18is de üstten egzantrikliydi ve hafif üflerdi. buda aynı şekilde hafif üflüyor. silindir kapağından üfleme yapması multijetler için normalmi? yağ çubuğundan ve yağ dolum kapağından üfleme yapmıyor. birde araç norlmal multijet 1.3 lere göre sesli çalışıyor ve rolantide sarsıntılı çalışıyor.gidişinde yakıtında sorun yok. az yakıyor performansıda iyi.

    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler

  23. #19
    Ziyaretçi048
    Ziyaretçi Ziyaretçi048 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı pertry Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sözünü ettiğiniz karter havalandırma hortumu manifolda yağ buharı gönderir burdan üflemeyen araç şimdiye kadar görmedim illaki üfleyecek, çünkü karterin içinde basınç oluşur bu hortumu buraya koymalarının sebebi bu zaten sıcak yağ basınçlı ortamda beyaz buhar olarak görünür.
    küçük yerde yaşamanın zorlukları hocam maalesef servis yok.. bulabildiğinizin en iyiside bu

  24. #20
    Mesut Deniz
    ayaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/01/2012
    Yaş
    41
    Mesajlar
    899
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 273

    Standart

    Alıntı ayaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle coşkun abinin dediği doğru 5-40 yağ hiç kimse kullanmıyor hele de araç dizel ise yani dizel araçlar için 5-40 yağ kullanılmaz hangi çılgın bu yağı koydu kesinlikle usta musta değil bu yağı kullanan ömründe hiç mi yağ değişmedi bu götürdüğün yer. belki de elinde kalan maldır bilmiyorum ama yapacağın ilk iş coşkun abinin dediği gibi git yağını 10-40 castrol yağla değiş canavar gibi olacak ve yağ da eksiltmeyecek. zaten araçta üfleme var mı diye kontrol edildiğinde yağ çubuğu çekilir ve kontrol edilir onun dışında orası burasıyla oynayıp üfleme püfleme var demek bana pek de mantıklı gelmiyor
    pardon 5-40 yağ özür dilerim

Sayfa 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Grande Punto 1.3 Multijet Hakkında Yardım
    baris_gfb tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 13/08/2013, 15:36
  2. 2008 1.3 mjet Grande Punto 75bg aracım satılıktır.
    umitkartli tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 16/03/2012, 10:37
  3. Yağ eksiltme yardım lütfen (sizinki ne kadar eksiltiyor)
    eskibur tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 31/10/2011, 23:12
  4. grande punto 1.4 fıre actıve aracım satılıktır
    trakya_ tarafından Satılık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 04/06/2011, 19:25
  5. Grande punto aracım çalındı-06 mjc 42 siyah(rock)
    hasan315 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 212
    Son Mesaj: 01/06/2011, 10:54

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com