Alıntı hunter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
arkadaşlar çarpışmalarda önemli olan sac kalınlığı değildir.önemli olan çarpışma anında oluşan enerjiyi yolculara zarar vermeden absorbe edebilme yeteneğidir.eğer arabalar tank gibi yapılsalardı çarpışmalardaki enerji otonun sacı tarafından değilde yolcular gibi durağan nesnelere binecektir.bu enerjide tabi yolcunun iç organlarına hasar verecek yada sizi aracın içinde tonlarca ağırlığa ulaştıracak ve aracın ön camından fırlamanıza neden olacaktır.SAYGILARIMLA...
Katılıyorum.


Alıntı gurik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hayır şasiden bahsetmiyorum..
Serhat; çift fazlı çelikten üretilen ve dolayısıyla burulma direnci arttırılmış olan GP nin platformudur...
Zaten sacın çelik olmaması lazım