Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
61 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: 1.3 punto evo dualogic 95 hp

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Tuncay A.
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. 1ocak2011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2011
    Yaş
    55
    Mesajlar
    2.451
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 623

    Standart

    Konuyu açan bir daha uğramamış, Start stopla geri kaçırıp bir aracın içine girdi galiba

  2. #2
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı 1ocak2011 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu açan bir daha uğramamış, Start stopla geri kaçırıp bir aracın içine girdi galiba
    Yada S&S bir yere kaçmiş

  3. #3
    ahmet ak
    abahri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2012
    Mesajlar
    84
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 31

    Standart

    herkese merhabalar.95 lik punto aracımı alalı 1 ay oldu ve şu anda benim için ilk aldığım günkü problemler ,forumun ve merağım sayesinde nerdeyse sıfıra indi.Araç inanamayacağınız kadar atak,herşey kullanımınıza sunulan seçenekleri değerlendirmenizle doğru orantılı.Bence düz vites bir araçtan çok daha zevkli bir araç.Bir çok varyasyonda aracı kullanabiliyorsunuz.bunlar tamamen şahsi görüşlerim.Aracın ve forumun yenisi olduğum için şimdilik benden bu kadar.

  4. #4
    Baran --
    Yagmuradam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/09/2011
    Mesajlar
    328
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 43

    Standart

    Dualogic fiyatına göre güzel bir icat. Çift kavramalı otomatikler çok daha konforlu ama ücretleri de ona göre.

    Aklıma chip box geldi araç gitmiyor dendiğinde. Ben taktım 1.3 otomatik linea aracıma.
    Şehir içinde araç çok daha atak oldu. Zaten uzun yolda keyifliydi..

  5. #5
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu

    Alıntı swimmer_tr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    efendim ataklık yok ağır kalıyor demişsiniz biz de 5 ay önce aldık aynı aracı maşallah basınca gidiyor üstelik 200 Nm max tork u olan araca diyorsunuz atak değil diye bir çok araç bu ataklığa sahip değil... dualogic şanzumanda da manuel kullanın yüksek devirlerde vites değiştirin performans istiyorsanız üstelik her dualogic te var mı emin değilim sizde yok gibi söylediklerinize bakılırsa ancak benim aracımda turbo basıncına göre açıldığını tahmin ettiğim spor modu tarzı bir şey var vites geçişleri o kadar çabuk ve kesintisiz oluyor ki... S&S ile ilgili de 3-4 sn kala vites koluna dokunun aracı çalıştırın bir sıkıntınız kalmaz

    iyi akşamlar diliyorum
    Alıntı atila Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun aracınız.bir kaç hafta içerisinde düşüncelerinizin değişeceğini biliyorum.gaz pedalına biraz basarsanız ataklığı daha iyi hissedersiniz.0 100 ü 11saniye ,araca henüz alışmadığınızı düşünüyorum.
    Alıntı 1ocak2011 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç sorun yok 95'lik Evo yaşanınca öğrenilir. 95'lik Türkiyede ilk alan benim, Maaşallah yağ gibi kaçıyor...
    Alıntı abahri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar.95 lik punto aracımı alalı 1 ay oldu ve şu anda benim için ilk aldığım günkü problemler ,forumun ve merağım sayesinde nerdeyse sıfıra indi.Araç inanamayacağınız kadar atak,herşey kullanımınıza sunulan seçenekleri değerlendirmenizle doğru orantılı.Bence düz vites bir araçtan çok daha zevkli bir araç.Bir çok varyasyonda aracı kullanabiliyorsunuz.bunlar tamamen şahsi görüşlerim.Aracın ve forumun yenisi olduğum için şimdilik benden bu kadar.
    Alıntı srkaradag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dualogicte hiç bir sıkıntı yok dostum, ilk mesajı yazan arkadaş ard niyetsiz ancak acemice yazmış, kullanmayı öğrenince çokta zevkli bir şanzuman, 95 hp de gerçekten iyi kaçıyor, hayırlı olsun aracınız.
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum size. arada arkadaslarla denediğimizde 95hp olduguna inanmayan oldukca fazla cıkıyor. herkez daha fazladır bu diyor. bence 1.3 95hplik motorlar oldukca basarılı

    Bu kadar arkadaşımız dostumuzun yorumunun üzerine artık yorum yapmama gerek yok gibi , araç atak değil diyenlere bir foto ekleyeyim (yalnız bu foto izmir-çeşme yolunda inanılmaz bir rüzgarlı havada çekilmiş bir fotodur, araç neden gitmiyor diye şüphelenmiştim, müziğin sesini kısınca rüzgarın şiddetini anladım ve gazı kesmiştim)
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  6. #6
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kadar arkadaşımız dostumuzun yorumunun üzerine artık yorum yapmama gerek yok gibi , araç atak değil diyenlere bir foto ekleyeyim (yalnız bu foto izmir-çeşme yolunda inanılmaz bir rüzgarlı havada çekilmiş bir fotodur, araç neden gitmiyor diye şüphelenmiştim, müziğin sesini kısınca rüzgarın şiddetini anladım ve gazı kesmiştim)
    Emrullah hocam serilik başka max. hız başka..bir laf vardır beygir araç sattırır asıl önemli olan tork..otomatik araçlarda tork herzaman manuellere göre biraz daha geride kalır ki bu çok normaldir zaten onun için vitesi övmek yada sövmek bence saçma..kronik arızaları var mı var elbette..tam otomatik gibi olması beklenemez ki...önemli olan elindeki makineden en iyi verimi almak..
    adam benim aracım şöyle böyle diyor herkes bir ağızdan ama benim aracım böyle ama benim aracımın vitesi öyle değil öbürü diyor ama benim s&s im şöyle..arkadaşlar adam kendi aracınının sorununu yazmış ve sormuş acaba ben mi yanlış kullanıyorum diye bunda ne kötülük var ki? yukarıda çok ayıp yorumlar da var birşeyler kaçmış falan gibi yapmayın Allah aşkına forumun seviyesi kaçıyor yazan arkadaşlara ayıp oluyor bu forum çok göz önünde olan bir forum biraz daha dikkatli yazalım..

  7. #7
    kıvanç çiftçi
    since1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/12/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1.120
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 220

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrullah hocam serilik başka max. hız başka..bir laf vardır beygir araç sattırır asıl önemli olan tork..otomatik araçlarda tork herzaman manuellere göre biraz daha geride kalır ki bu çok normaldir zaten onun için vitesi övmek yada sövmek bence saçma..kronik arızaları var mı var elbette..tam otomatik gibi olması beklenemez ki...önemli olan elindeki makineden en iyi verimi almak..
    adam benim aracım şöyle böyle diyor herkes bir ağızdan ama benim aracım böyle ama benim aracımın vitesi öyle değil öbürü diyor ama benim s&s im şöyle..arkadaşlar adam kendi aracınının sorununu yazmış ve sormuş acaba ben mi yanlış kullanıyorum diye bunda ne kötülük var ki? yukarıda çok ayıp yorumlar da var birşeyler kaçmış falan gibi yapmayın Allah aşkına forumun seviyesi kaçıyor yazan arkadaşlara ayıp oluyor bu forum çok göz önünde olan bir forum biraz daha dikkatli yazalım..
    s&s çaliştiğinda rampada aracın kaçması sorun değilki katologta kocaman yazıyor rampada vitesi (+)-(-) yönünde hareket ettirerek çaliştirin aracı diye
    2.si S&s biryerine kaçmiştir yazmadım S&S biryere kaçmiştir yazdım.burda argo bir tabir yokki önce yazılanı anlayıp sonra seviyeyi testedin

  8. #8
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrullah hocam serilik başka max. hız başka..bir laf vardır beygir araç sattırır asıl önemli olan tork..otomatik araçlarda tork herzaman manuellere göre biraz daha geride kalır ki bu çok normaldir zaten onun için vitesi övmek yada sövmek bence saçma..kronik arızaları var mı var elbette..tam otomatik gibi olması beklenemez ki...önemli olan elindeki makineden en iyi verimi almak..
    adam benim aracım şöyle böyle diyor herkes bir ağızdan ama benim aracım böyle ama benim aracımın vitesi öyle değil öbürü diyor ama benim s&s im şöyle..arkadaşlar adam kendi aracınının sorununu yazmış ve sormuş acaba ben mi yanlış kullanıyorum diye bunda ne kötülük var ki? yukarıda çok ayıp yorumlar da var birşeyler kaçmış falan gibi yapmayın Allah aşkına forumun seviyesi kaçıyor yazan arkadaşlara ayıp oluyor bu forum çok göz önünde olan bir forum biraz daha dikkatli yazalım..
    Ya üstad o kardeşimiz aracın acemiliğini çekiyor onu kasteddim ayrıca araç gitmiyor kalkışta ağır kalıyor diyor, yani dizel araç kullanmayanlar ilk kez dizel kullanınca afallıyorlar, benimde ilk aracım benzinliydi dizele geçince şok oldum ancak ileri viteslere geçnce ne kadar atak old anladım, bir atasözüyle alıntı yapmak istiyorum yorumlar için özellikle benim yorumum "öküzün altından buzağı aramayın" ben atikliğini performanslığını güçlülüğünü on plana çıkartarak gözlemlerim deneyimlerim sonucu yorumlarımı yaparım, ne kimseye ters cevap ne de başka bi amaçlı yorum yapmam , ha tutupta vatandaş alakasız yorum yapıyorsa yorumuma karşın veya beni aşağılıyorsa cevabınıda vermekten çekinmem, diyebilirim ki fiat araçlarının içinde 1.6 dizeller (kullanmadığım için) hariç diğer tüm dizel ve benzinlilerin en güçlüsü, özellikle puntoların içinde, dizel bir araçtan ilk kalkışta performans beklenmesi abesle iştigal...
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  9. #9
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı since1453 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s&s çaliştiğinda rampada aracın kaçması sorun değilki katologta kocaman yazıyor rampada vitesi (+)-(-) yönünde hareket ettirerek çaliştirin aracı diye
    2.si S&s biryerine kaçmiştir yazmadım S&S biryere kaçmiştir yazdım.burda argo bir tabir yokki önce yazılanı anlayıp sonra seviyeyi testedin
    Kıvanç bey ben çok iyi anlıyorum yazılanları merak etmeyin fakat sizde biraz araçlar hakkında yada şöyle söyliyim evolar ile ilgili arkadaşlarımızın gözlemlerine karşı biraz makul olun bence..madem öyle gocunmanıza da gerek yok o zaman yorumum geneldir..
    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya üstad o kardeşimiz aracın acemiliğini çekiyor onu kasteddim ayrıca araç gitmiyor kalkışta ağır kalıyor diyor, yani dizel araç kullanmayanlar ilk kez dizel kullanınca afallıyorlar, benimde ilk aracım benzinliydi dizele geçince şok oldum ancak ileri viteslere geçnce ne kadar atak old anladım, bir atasözüyle alıntı yapmak istiyorum yorumlar için özellikle benim yorumum "öküzün altından buzağı aramayın" ben atikliğini performanslığını güçlülüğünü on plana çıkartarak gözlemlerim deneyimlerim sonucu yorumlarımı yaparım, ne kimseye ters cevap ne de başka bi amaçlı yorum yapmam , ha tutupta vatandaş alakasız yorum yapıyorsa yorumuma karşın veya beni aşağılıyorsa cevabınıda vermekten çekinmem, diyebilirim ki fiat araçlarının içinde 1.6 dizeller (kullanmadığım için) hariç diğer tüm dizel ve benzinlilerin en güçlüsü, özellikle puntoların içinde, dizel bir araçtan ilk kalkışta performans beklenmesi abesle iştigal...
    Emrullah bey altta yazdıklarımın kesinlikle sizinle alakası yok sadece ben hız ile ilgili yorumunuza karşı üst paragraftakı yazıları yazdım ondan sonrası genel anlamda yazılmış birşeydir üstünüze alınmayın sizi tanıyorum zaten

  10. #10
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    Alıntı tayfux Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrullah hocam serilik başka max. hız başka..bir laf vardır beygir araç sattırır asıl önemli olan tork..otomatik araçlarda tork herzaman manuellere göre biraz daha geride kalır ki bu çok normaldir zaten onun için vitesi övmek yada sövmek bence saçma..kronik arızaları var mı var elbette..tam otomatik gibi olması beklenemez ki...önemli olan elindeki makineden en iyi verimi almak..
    adam benim aracım şöyle böyle diyor herkes bir ağızdan ama benim aracım böyle ama benim aracımın vitesi öyle değil öbürü diyor ama benim s&s im şöyle..arkadaşlar adam kendi aracınının sorununu yazmış ve sormuş acaba ben mi yanlış kullanıyorum diye bunda ne kötülük var ki? yukarıda çok ayıp yorumlar da var birşeyler kaçmış falan gibi yapmayın Allah aşkına forumun seviyesi kaçıyor yazan arkadaşlara ayıp oluyor bu forum çok göz önünde olan bir forum biraz daha dikkatli yazalım..
    Yanlış bilgi olmasın hemen düzeltelim:
    Dualogic şanzıman düz şanzıman ile aynı dişli oranlarına sahiptir, yani motorda üretilen AYNI miktarda TORK'un etkisi tekerle düz vitesteki kadar iletilmektedir.

    Dualogic sadece vites değiştirme hızında geri kalmaktadır yani tork mork karıştırmayın TORK ya da BEYGİR yönünden bir eksiklik yok manuel vitese göre

    Hatta 95BG multijet öncelikle max torkunu 1500rpm'de verdiği ve 95bg olduğu için 75 -90 lık multijetlere göre her türlü daha saha saglam kaçacaktır.

  11. #11
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış bilgi olmasın hemen düzeltelim:
    Dualogic şanzıman düz şanzıman ile aynı dişli oranlarına sahiptir, yani motorda üretilen AYNI miktarda TORK'un etkisi tekerle düz vitesteki kadar iletilmektedir.

    Dualogic sadece vites değiştirme hızında geri kalmaktadır yani tork mork karıştırmayın TORK ya da BEYGİR yönünden bir eksiklik yok manuel vitese göre

    Hatta 95BG multijet öncelikle max torkunu 1500rpm'de verdiği ve 95bg olduğu için 75 -90 lık multijetlere göre her türlü daha saha saglam kaçacaktır.
    kesinlikle tork ve beygir zaten onlar motor ile ilgili olaylar dediğiniz gibi serilik bakımından olayı inceliyoruz..
    Konu tayfux tarafından (26/04/2012 Saat 17:39 ) değiştirilmiştir.

  12. #12
    ANDAÇ SADIÇ
    ANDAC1912 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Yaş
    42
    Mesajlar
    21
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kadar arkadaşımız dostumuzun yorumunun üzerine artık yorum yapmama gerek yok gibi , araç atak değil diyenlere bir foto ekleyeyim (yalnız bu foto izmir-çeşme yolunda inanılmaz bir rüzgarlı havada çekilmiş bir fotodur, araç neden gitmiyor diye şüphelenmiştim, müziğin sesini kısınca rüzgarın şiddetini anladım ve gazı kesmiştim)
    Seferihisar ayrımından önceki hafif eğimli uzun düzlükte 200 gördüm. ayrıma geldiğim için yavaşlamak zorunda kaldım. aracım şu an 1500 km.'de, Demekki motoru açmaya gerek yokmuş dedim.

    95 beygir ve duologic alışınca çok keyifli.

  13. #13
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Standart

    Farkındayım alt kısımdakilerin bana ait olmadığını, ben sadece 95 liğin veya genel konuşulan dizelin gitmeme sorunu veya kalkış sorunundan bahsedenler için genel bi açıklama yapmak istedim, az önce dışardan geldim, birinin evosuyla işyerine bırakıldım, yağmur yağıyordu çünkü, o arkadaşta beni tatmin etmiyo abi dedi, bende dedim ki daha demin forumda tartıştık, ya dedim senin önceki araçların benzinli ve atak araçlardı bundan o performansları bekleme dedim , gülüştük
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  14. 09/05/2012, 01:59


  15. #15
    AHMET ALAGÖZ
    deneme33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2012
    Yaş
    48
    Mesajlar
    19
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    arkadaşlar sizden bir konuda yardım isteyecem yeni araba almaya karar verdim yanlız otomatik olacak yaptığım araştırmaya göre bana uygun olabilecek araçlar 1.3 multijet Dualogic punto yanlız dualogic için bir kaymon bişey söynelmiş bana bu aracı kullanan arkadaşların acil yardımcı olmasını istiyorum yanı aracın kronik arızası varmı. sorduğum 10 kişiden 7 kişi tavsiye etmedi daha doğrusu yarı otomatiği tavsiye etmedi tam otomatik al dedi ben de bunun üzerine tekrar bir araştırma yaptım ve dizel tam otamatik olarak hundai axcent blue uygun gibi geldi yanlız bu araç 4 ileri bir şanzuman aynı zamanda manuel kullanabiliyor tes sürüşüne çıktım araç iyi kaçıyor ama düzyolda test ettim fakat araç yarı otomatiğe göre fazla yakıyor ama yarı otomatikteki sorunların hiç biri yok (geri kaçırma ve balata ısınması gibi) bana bu iki araç hakkında yardımcı olurmusunuz çünkü çok acil araca ihtiyacım var yoksa eşim beni boşayacak )) tüm yorumlarınızı bekliyorum.

  16. #16
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Standart

    punto evo dualogiclerde geri kaçırma sorunu yok, çünkü hill holder var yani araç belirli bir eğimden sonra otomatik frenden ayağınızı çektiğinizde birkaç sn duruyor ve rahatlıkla kalkış yapabiliyorsunuz, ben yaklaşık 13 aydr kullanıyorum, 40 bin km ye yanaştı aracım iyiki almışım diyorum, gerçi aracım satılık ama yinede çok çok çok memnunum, şehir dışında son yakıt tüketim değerim şehir dışı ort yakıt: 0,18 kuruş (km deki yaktığı)
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  17. #17
    AHMET ALAGÖZ
    deneme33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2012
    Yaş
    48
    Mesajlar
    19
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    dualogiclerin baskı balata ısındığı zaman araba duruyormuş bunun nedeni ney, hava sıcaklığı baskı balatayı etkilermi yada sadece sürtünmeden dolayımı ısınıyor.

  18. #18
    AHMET ALAGÖZ
    deneme33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2012
    Yaş
    48
    Mesajlar
    19
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Emrullah bey sanırım dualogic kullanıyorsunuz size biri iki sorum olacak mesela dik yokuşlarda arabada 4 kişi varken yokuşun ortasında duruduğumuzda araba rahat kalkış yaparmı ? okuduğum kadarıyla dik yokuşta kalkış yaparken balata çok ısına biliyormuş bukonuda bilginiz varmı acaba?

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #19
    EMRULLAH AKCA
    akca37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.580
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    sonu 095
    Edilen teşekkür: 335

    Konu 95 lik evo hakkında

    Alıntı deneme33 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrullah bey sanırım dualogic kullanıyorsunuz size biri iki sorum olacak mesela dik yokuşlarda arabada 4 kişi varken yokuşun ortasında duruduğumuzda araba rahat kalkış yaparmı ? okuduğum kadarıyla dik yokuşta kalkış yaparken balata çok ısına biliyormuş bukonuda bilginiz varmı acaba?
    Ahmet bey mrb, öncelikle şöylesöyleyeyim, malumunuz üzere dizel araçlarda ilk kalkışlarda performans olmadığından haliyle biraz gaza dokunarak kalkışta yarar var hatta ki yüklü iseniz epeyce bir dokunmanız gerekir. balata ısınma sorununa gelince şöyle tarif edeyim, aracı çıkması güç (özellikle geri geri çıkılması gereken bir yerde bıraktıysanız) dar bir sokaktan geri geri kalkmaya kalkıştığınızda ve küçük küçük hareketlerle ilerlemeniz gerektiğinde belli bir müddet sonra araç kendini irkilerek yani küt küt vurarak çıkartabiliyor ama bu bulunduğğunuz yerin darlığına aracı yavaş yavaş kaldırmanıza ve milim milim ilerlemeye çalıştığınız durumlarda oluyor, benim iki kez başıma geldi bir daha da çok dar ve özellikle geri çıkmam gerektiği yerlere aracımı bırakmıyorum. Aracın güç problemi ASLA yok, ister 4 ister 5 kişi istediğiniz yerlerden kalkın kaldı ki hill holder yani yokuş kalkış desteği var ne ileri ne de geri aracı kaydırmaz size bir iki saniye avantaj sağlayıp kalkma payı veriyor. Varsa başkasorunuz müsait bi zaman cevaplandırırım saygılarımla...
    Özgürlüğün Yolunu Aç...

  21. #20
    AHMET ALAGÖZ
    deneme33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/06/2012
    Yaş
    48
    Mesajlar
    19
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 2

    Standart

    Alıntı akca37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ahmet bey mrb, öncelikle şöylesöyleyeyim, malumunuz üzere dizel araçlarda ilk kalkışlarda performans olmadığından haliyle biraz gaza dokunarak kalkışta yarar var hatta ki yüklü iseniz epeyce bir dokunmanız gerekir. balata ısınma sorununa gelince şöyle tarif edeyim, aracı çıkması güç (özellikle geri geri çıkılması gereken bir yerde bıraktıysanız) dar bir sokaktan geri geri kalkmaya kalkıştığınızda ve küçük küçük hareketlerle ilerlemeniz gerektiğinde belli bir müddet sonra araç kendini irkilerek yani küt küt vurarak çıkartabiliyor ama bu bulunduğğunuz yerin darlığına aracı yavaş yavaş kaldırmanıza ve milim milim ilerlemeye çalıştığınız durumlarda oluyor, benim iki kez başıma geldi bir daha da çok dar ve özellikle geri çıkmam gerektiği yerlere aracımı bırakmıyorum. Aracın güç problemi ASLA yok, ister 4 ister 5 kişi istediğiniz yerlerden kalkın kaldı ki hill holder yani yokuş kalkış desteği var ne ileri ne de geri aracı kaydırmaz size bir iki saniye avantaj sağlayıp kalkma payı veriyor. Varsa başkasorunuz müsait bi zaman cevaplandırırım saygılarımla...
    Emrullah bey bu dualogiclerin Tam otomatik araçlara göre bir kavrama noktası varmı yani mesela tam otomatikte ayağınızı firenden çektiğiniz anda araba hareket ediyor, dualogiclerde gaza dokunduğumuz an araba hemen kavrıyormu yoksa ufak bir gecikmeylemi kavrıyor bunları sormamın nedeni aracı test etme imkanım olmadığı için kulanan biri olarak size sormak istiyorum. birde hundaiyi blue dizel yada benzinlisi tam otomatik sizce nasıl cevabınızı bekliyorum.

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Punto Evo 1.3 95 hp Dualogic
    EvoKoray tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 13/09/2012, 21:01
  2. 2012 punto 1.4 dualogic
    mgokhan tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 12/06/2012, 13:13
  3. Evo Punto dualogic
    vr201 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 29/04/2011, 23:11
  4. Fiat punto evo 1.3 95bg dualogic mi? fiat bravo 1.6 120 hp dualogic yada vw polo mu?
    maxisezer tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 06/04/2011, 15:52

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


1.3 punto evo dualogic 95 hp Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com