Alıntı görkem koçsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sabit 80 le gidelim ikimizde hangimiz daha çok yakacak varmısın iddaya benim 4.5 oluyo sabit 80 de ve devir 2000 de.şehir içi tartışmıyorum ama uzun yolda hertürlü daha tasarrufluyum.ayrıca dizellerdede var turbo onlardamı performans için ??? bizim 1.4 t jet performans motoru ise v8 ler ne oluyo


sevgili görkem
sen hiç turbosuz 1.3 multijet motorun ne kadar eşşek olabileceğini tahmin edebiliyormusun
dizelde turboyu koymasalar o aracı yürütmek için en az 1.9 dizel motor koymaları gerekirdi nitekim motor çeşitlerini araştırırsan turbosuz dizellerde genelde 1.9 motor var
yani dizeldeki turbonun sebebi düşük hacimden turbo yardımıyla daha fazla performans elde etmek içindir
ayrıca v8 den örnek vermişsin
motorların tek başına silindir sayılarıyla performans ölçülmez
puntoya v8 motor koysalardı sende puntoyu 30 bin liraya alamazdın
düşük hacimli motorlardan yüksek perans elde etmenin günümüz şartlarında en ekonomik yolu motoru turbo ünitesiyle beslemektir
her neyse uzatmaya gerek yok sen tjetle fıre motordan daha az tüketiyorsan bu senin adına sevindirici ancak insanlar bazen kendilerine teselliler yaratıp gerçekleri gözardı edip rahatlama yolunu seçiyorlar sen aracından memnunsan gerisi hikaye
ben tjet kullanıcısı olsaydım ki bir çok tjet puntoyu kullandım burada yazacağım tek cümle şu olurdu
(fıre motor punto kullanıp 5-6 litre ortalamayla eşşek kullanıcağıma 8-10 litre ortalamyla dolaşıp tazı kullanıyorum) olurdu