Merhaba arkadaşlar benim arabanın motorunda acayip bir ses var gidip gosterdim elektrikciye klima motorundan geliyormus ses yapılması zor falan dediler klimayı actıgımda ise daha coğalıyor gibi ses birde sanki arabayı arkadan cekiyolarmıs gibi araba baya agırlasıyo gibi klimayı actığımda bunun tamiri mumkun mudur sizce o klima motorunun onundeki kayışın çevirdiği bilya değiştirilebiliyor mu biliyormusunuz ?
Sıra bendeeee. Ama sadece sorun. Arabam 10 aylık. 2012 Punto 1.3 95hp lounge. Arka kapılar eşşek gibi anırıyodu. Kapı gergi yayları değişti,bir süre sonra yine başladı. Ön cam kirişlerinde ortaya yakın yerde sağ ve solda karşılıklı şişkinlik,bombe var. Ön kapılar da biryerlerde, araba ilk kalkarken yada eğimli yolda aşağı giderken biryerlerden cızırtı geliyo. Ön camları açıp kaparıtken kapanmadan az önce çıtırtılar var. Sıfır araba. Sevdiğin model sonuç?????? Garip anlamsız gereksiz. Kronik arızalar olur da bu kadar mı olur?
arkadaşlar benim arabam 2011 punto evo fire active 1.4 dualogic arabamla yokuş çıkıp düzlüğe gelince araç 1. vitesten 2. vitese 4500 devirde bağıra bağıra geçiyor
bunun sebebi ne acaba düzelme şansı yok mudur
Dualogic biraz geç "karar veriyor", bana sorarsanız bu yüzden yokuştan düzlüğe geçtiğinizde bahsettiginiz şeyi yapıyor. Benim aracımda da aynı sey var ama ben sorun olarak görmedim. Böyle üretilmiş. Araç acaba yokuş devam edecek mi diye düşünüp vites büyütmüyor, ancak yeterince sure duzluk devam ettiginde vites buyutuyor, ben manuel müdahale ediyorum böyle durumlarda. Tamamen yazılımsal bir sey.
Yahu yakıtı yeter..parça ucuzluğu da ekstra...çıkmacıdan 5 dakikada orjinal parça bulabilirsin.kullanım ağı çok olduğu için yan sanayii müthiş vaziyette.heryerde yetkili servisi var.daha ne
MB860 cihazımdan 2 ile gönderildi
kronik klima dan gelen uğultu ve ilk açlıldığında gelen sesler 3 punto 2 linea aldım hepsinde maalesef aynı sorun
bilyadan falan değil kardeşim kronik bir kompresör sorunu bu arıza değil fakat ses ve titreşim yapıyor .servisler önce gazı boşaltıp yeniden basıyorlar .olmazssa kompresörü değiştiriyorlar ama 3-5 bin km sonra yeniside yapıyor benim aldığım linea ve puntolar hep aynı idi şimdiki aracımda aynı maalesef elektrikçiden se bir fiat servisine danış bence
el insaf konu 2007 yılında açılmış hala tartışılıyor. bırakın bu konuları fiyatına , performansına ve donanıma bakıldığında punto türkiyenin en iyisi.
benimkinde ses yok kardeş çok şükür kayıtpederin corsa sında vardı onu örnek vermiştim yinede sağol önerin için yalnız dikkatimi birşey çekiyor linea yerli olmasına karşın bizim punto lardan daha sağlam özellikle ön takımları sanırım TR şartlarına uygun yapıldığı için olabilir mesela benim eski aracım yerli üretim palio idi araç 2000 model 13 yaşında olmasına karşın en son satmadan önce bile rot balansa götürdüğümde usta aracın ön takımlarının oldukça temiz olduğunu söylemişti.
herkese hayırlı ramazanlar.
konu sorunsa bende 2006 model 1.4 16v 110 bim km eski kasa benzinli punto mevcut.yaklaşık 7 ay oldu alalı ama aldığımdan beri sağlıklı binmek hiç kısmet olmadı.önce şurdan başlim arcın vites halatı koptu şansıma sevisin önünde koptu yaptırdım400tl baydım.devir saati sipritizciler gibi aşağı yukarı inip çıkıyordu araç tekleme yapıyodu serviz boğaz kelebeğini temizliyelim dedi 80tl orya verdim sorun çözüldü gibi.aracın yağı okadar eksilmişki motordan dişli sesi geliyordun yağ değşti filtreler değişti 110 tl verdim.jantları çok eskiydi değiştirdim rot balans ayarına soktular sağ ön teker geride ve yukarıda dedi usta düzeltmemiz lazım düzeltmedim öyle kaldı. geçenlerde yine gaz yemiyodu dışarda sanayiye götürdüm bobinlerinde sorun var dedi.şimdi de aracı çalıştırınca benzinde ise benzin lpg de ise lpg kokuyor.
bu sorunların hepsini cevabını sizin siteden okudum emeğinize sağlık.
sizden şunu rica edecem ben daha önce subaru inprezaya bindim.renalt megana bindim.ama böyle sorunlu araç görmedim.ben bu aracı kime gösterecem sağlıklı bine bilmek için.
herkese hayırlı ramazanlar.
konu sorunsa bende 2006 model 1.4 16v 110 bim km eski kasa benzinli punto mevcut.yaklaşık 7 ay oldu alalı ama aldığımdan beri sağlıklı binmek hiç kısmet olmadı.önce şurdan başlim arcın vites halatı koptu şansıma sevisin önünde koptu yaptırdım400tl baydım.devir saati sipritizciler gibi aşağı yukarı inip çıkıyordu araç tekleme yapıyodu serviz boğaz kelebeğini temizliyelim dedi 80tl orya verdim sorun çözüldü gibi.aracın yağı okadar eksilmişki motordan dişli sesi geliyordun yağ değşti filtreler değişti 110 tl verdim.jantları çok eskiydi değiştirdim rot balans ayarına soktular sağ ön teker geride ve yukarıda dedi usta düzeltmemiz lazım düzeltmedim öyle kaldı. geçenlerde yine gaz yemiyodu dışarda sanayiye götürdüm bobinlerinde sorun var dedi.şimdi de aracı çalıştırınca benzinde ise benzin lpg de ise lpg kokuyor.bide şimdi yağına baktım çubuk tırtıllı yerin tam ortasında.yağ değişeli 2000 yapmadım.
bu sorunların hepsini cevabını sizin siteden okudum emeğinize sağlık.
sizden şunu rica edecem ben daha önce subaru inprezaya bindim.renalt megana bindim.ama böyle sorunlu araç görmedim.ben bu aracı kime gösterecem sağlıklı bine bilmek için.
Yunus, emin ol sahibi olduğun mk2b kasa punto grande puntodan daha sorunsuz bir model.
Bu aracın tek kronik problemi city motor arızası çıkarabilmesi.Onun dışında kesinlikle sorunsuz bir araç.Ben 2005 te almıştım punto 1.4 dynamic.İki üç ay önce sattım.City mod dışında hiçbir sıkıntısı olmadı.Tabi aracın bakımı ve kullanım tarzı da önemli.
Gaz kelebeği, yağın durumu, lpg biraz dış etkenlere bağlı.Kötü benzin, aracın zamanında bakıma götürülmemesi, hatalı lpg montajı sendeki sorunlara neden olmuş bence.Geriye vites halatı kalıyor ona da şanssızlık demek lazım,
Umarım bundan sonra sıkıntısız bir şekilde kullanırsın,
Aracı nereye göstermek lazım? Güvendiğin, bildiğin özel servise ya da yetkili servise götürmen gerekiyor.Bununla beraber lpg montajı yapan yere de bence bir göster aracını...
ilgin ve yorumun için çok teşekürler arda abi.böyle bir siteye ve aileye üye alduğuma çok memnunum.
benim aracı satmamamın sebebi hoşuma gitmesi ve sorunsuz olduğunu düşünüyorum.satmak istemiyorum.ama sorunu çözecek ustalar bulamıyorum.sanayiden çıktım ilk bir hafta süperdi tam randumanlı çalıştı sonra ne olduysa tekrar tekleme ve bozuk devirde çalışmaya başladı.
araç için koymuş olduğunuz tespitler kesinlikle doğru bu hafta sonu önerdiğiniz tespitleri yaptıraca.
Ben yaklaşık 9 ay önce temiz araba bulamadığım için akrabadan otomatik punto aldım. Bir çok saçma sapan sorunlar yaşadım. Ama bence fiat bu arabaya brodway motoru neden koymuş anlamadım. Şehir içi içinde yapsan araçta 5 kişi bagaj ful kop geçidinden yada hopa dağında tırmanırken sanki kamyon kullanıyorum))
Rice ederim Yunus, forumumuzun ana amaçlarından birisi zaten bilgi paylaşımı,
Ankarada olsan servis önerebilirdim ama Mersinde hiç tanıdığım yok maalesef.Bence forumun servis bölümünü bir incele.Adanalı ya da Mersinli arkadaşlar sana özel-yetkili servis tavsiyesinde bulunacaklardır..
Merhaba arkadaşlar,
Bence araçlar değil FIAT Genel Merkezin eleştirilmesi gerekir.Araçlarımızda mutlaka ufak tefek sorunlar olabilir öenmli olan servisin ve genel merkezin bu sorunlara nasıl yaklaştığı nasıl çözüm bulduğu gibi konulara daha da önemle eleştirilmeli.
En son yaşadığım arka stop buğu sorunu için beni genel merkezden arayan yetkili kişi ile sanırım yarım saat konuştuk fakat karşı taraf sadece zırvalamaktan ileri gidemeyip halen bizleri saf birşeyden anlamayan insanlar olarak görüp direk kandırarak mantıksız cevaplar vermekten ileri gitmiyor ve konuşmanın sonunda beni arayan yetkiliye şunu söyledim''YANİ SİZ BU ARACI YA BÖYLE KULLANACAKSINIZ YADA SATACAKSINIZ DİYORSUNUZ ÖYLE Mİ?'' dedim verdiği cevap ''KİBARCA ÖYLE DEMEK İSTİYORUZ BEYFENDİ'' dedi.Bu sözden sonra daha ne beklersiniz ki bende aynen öyle yaptım aracımı sattım artık puntom yok.Bu durumu genelmerkeze ilettiğimde bu sebeplerden dolayı aracımı sattım birlikte kutlayalım müşterileri nasılda markanızdan soğutuyorsunuz dediğimde birkaç gün sonra arayan bayanın dai umrunda değildi bu olanlar o sadece aramış olmak için aramıştı.Bence en büyük sorun GENEL MERKEZ ve bazı Genel Merkez ayarındaki Yetkili Servisler.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri