-
Arkadaşlar merhaba lar öncelikle..
punto aracımda bir takım sorunlar yaşamaktayım .
arabam 2012 model 1.3 multijet easy model ve donanımlı .
sorunum ise dreksiyonunda aracımın .
puntolar bildiğiniz direksiyon olarak çok hafif tir city modu açıkken .
bende ise % 25 30 civarı bir sertleşme oluştu .
yetkili servisten garantiden baktırdık bir problem yok diyiyorlar bilgisayar verilerinde .. hatta banada bir nusasını verdiler. ..
ama 2 punto'yu yan yana getirince sertlliği anlaşılıyor bana göre ama servis yok diyor . dreksiyonlara bakınca .. ama servis kabul etmiyor hiç bir şekilde bu dreksiyon da bir sorun yoktur diyorum diyiyor ben **** servis olarak ..
hepisini geçtim punto nun direksiyonu city modunda iken kol yorarmı park ederken tüy gibi olan direksiyon...
ikinci sorunumda dreksiyon kilidi ve kontak kilidi ile ilgili bir türlü kabul ettirmeedim ..
ondaki sorunuda şöyle izah ediyim size aracı park ettik direksiyonu topladım tam dreksiyon düz araç düz . kontağı kapatıp anahtarı çıkarıyordum ve direksiynu sağa sola oynatınca biraz direksiyon kilitleniyor ve beraberindede anahtar kontağı kilitleniyordu . .daha sonra çalıştırmak isteyince anahtar dönmüyordu direksiyonu sağa sola hafif oynatarak kontak anahtarının kilidi açılıyordu yoksa anahtar mümkün değil döndürüp motoru çalıştırmak .
yaşadığım sorun ise kontağı kapattım anahtarı çıkardım sonra direksiyonu sağa sola çeviriyorum ve sonuç olarak direksiyon kilitleniyor ama kontak kilitlenmiyor . yani tekrar çalıştırmak isteyince anahtarı direk dönüyor .
Servis te ise bunun normal olduğunu bunun bir arıza olmadığını her puntoda böyle olduğunu izah etmeye çalıştılar ..
çözüm için direksiyonu biraz yan çevirecekmişim ondan sonra kitlmeye çalışacakmışım doğrusu buymuş böyle diye idda ediyorlar ..ve direksiyonu resmen kamyon direksiyonu gibi zorladı hart hart içim gitti her seferinde.
direksiyon yandayken de kilit şöyle oluyor muş direksiyon düzken olmuyormuş dediklerine göre kontak kilidi çalışmazmış . motoru kapattıktan sonra değim yerinde hayvan gibi sağa sola zorlayınca kontak kilidi kilitleniyor .. kilidi açmasıda bir o kadar zor kaba kuvvetle sağlamcana çevirince anahtarı bırakıyor ser kontak kilidi ..
yahu bu işi anlamadım bayan nasıl kullanacak . kullanma klavuzundada
hafifçe sağa sola çevirin kilitlenir .. yine hafifçe sağa sola çevirin kontak kilidi iptal olur diye yazıyor.. ki zaten öncede öyleydi
sonucunda böyle olmadığunı biliyorum ama bütün servis elamanlarıda böyle diyor tek bir ağız resmen adamı deli durumuna düşürüyorlar.
-
1. Aracınızın yaşı daha küçük ve garanti kapsamında. Eğer bilgisayar verilerinde bir sıkıntı yok ve direksiyon ikaz laması yanmıyorsa şu an bir problem yok. City arızası değil. Ama ağırlık konusu sadece city ile ilgili olmayabilir direksiyon kutusunun kontrolide gerekidir.
2. Direksiyon kitlenmesi için sağa yada sola biraz cevirerek bırakın kontağı kapatınca hafifce sağ sol yapınca kitlenirç. Kontağı çevirmek için direksyionu hafif sağ yada sola cevirmeniz lazım bu çoğu araçta böyledir. Yanı durum normal.
-
Alıntı:
volkan1065 Nickli Üyeden Alıntı
1. Aracınızın yaşı daha küçük ve garanti kapsamında. Eğer bilgisayar verilerinde bir sıkıntı yok ve direksiyon ikaz laması yanmıyorsa şu an bir problem yok. City arızası değil. Ama ağırlık konusu sadece city ile ilgili olmayabilir direksiyon kutusunun kontrolide gerekidir.
2. Direksiyon kitlenmesi için sağa yada sola biraz cevirerek bırakın kontağı kapatınca hafifce sağ sol yapınca kitlenirç. Kontağı çevirmek için direksyionu hafif sağ yada sola cevirmeniz lazım bu çoğu araçta böyledir. Yanı durum normal.
direksiyonun ağırlaşmasının sebepleri nelere olabilir hocam. city arızası değil bencede.. ama sertleşti yani ben rahatlıkla hissediyorum .iki tane puntoyu karşılaştırın ca bile . servis anlamıyor..
direksiyon kilitlenmesinde sorunum yok hocam .benim sorunum kontak anahtarınıda kilitlemek anahtarı dönmesini engelliyor ya hani .o yani ... olmuyor dreksiyon tamam zaten .. ..
bugun video çekecem eklerim daha iyi anlarsınız ozaman sorunu .yazınca biraz karışık oldu anlaşılmıyor.. video da çok iyi anlarsınız rahatlıkla..
değeleri zamanınızı ayırıp cevap verdiğiniz içinde ayırıca teşekkür ederim hocam.
-
Pedallardan yada kalorifer peteginden kalkislarda ve ani gaz kesmelerinde gelen abuk subuk sesler...
-
Direksiyon sertliği Lastik hava basıncı lastik markası amartisör takozları gibi bir çok seçenek var. Hepsine bakmak lazım.
Direksiyon kitlendiği zaman kontaga anahtarı takarsınız kilidi acmak istersniz ama anahtar dönmez sonra direksiyonu sağa yada sola az cevirmeye calıştığınızda anahtar döner.
-
Alıntı:
volkan1065 Nickli Üyeden Alıntı
Direksiyon sertliği Lastik hava basıncı lastik markası amartisör takozları gibi bir çok seçenek var. Hepsine bakmak lazım.
Direksiyon kitlendiği zaman kontaga anahtarı takarsınız kilidi acmak istersniz ama anahtar dönmez sonra direksiyonu sağa yada sola az cevirmeye calıştığınızda anahtar döner.
Direksiyon sertlegine lastiğin kirli olması etki edermi aklıma takıldı .hani lastik her şeye basıyor. güzel bi yikasam düzelir mi diye kafama takıldı.
İşte hocam sorun da o benim direksiyon kilitleniyor sadece kontak kilitlenmiyor hic bi şekilde . eskiden kontağı da kilitlerdim içim daha rahat olurdu. Birde garanti uzatmayı tavsiye edermisiniz 200 TL uygunmudur daha aşağı. Fiyatta yapan bir yer varmıdır ek olarak 1 yıllık garantiyi
-
evet arkadaşlar video yu çektim sorunumu güzelce anlattım ...
https://www.youtube.com/watch?v=pSRk...ature=youtu.be
-
Alıntı:
puntoflex Nickli Üyeden Alıntı
Bende öyle değil..Marşa basmak için direksiyon kilidini açmak gerekiyor..Ama bana daha iyi gibi geldi :)..Bazen kilidi açmak için biraz direksiyonu sert çevirmek gerekiyor..Ama tabiki bu bir eksiklik ona katılıyorum..Bence direksiyon ve marş tamiri yapan bir ustaya gösterin,onun bilgisinden yola çıkarak servise baskı yapın..Başlarından savmışlar..Bu sertlik konusunada değiniyim son olarak,başka aracı kullanınca aynı model olsa bile farklı gelir ya,bu sertlikte öyle sanırım..Benim aracında direksiyonu biraz sert gibi geliyor..Biraderin aracı sanki daha yumuşak..Ama o baktıgında bana farklı gelmedi diyor..Not:Onun aracıda evo..
-
Alıntı:
fotobelit Nickli Üyeden Alıntı
Bende öyle değil..Marşa basmak için direksiyon kilidini açmak gerekiyor..Ama bana daha iyi gibi geldi :)..Bazen kilidi açmak için biraz direksiyonu sert çevirmek gerekiyor..Ama tabiki bu bir eksiklik ona katılıyorum..Bence direksiyon ve marş tamiri yapan bir ustaya gösterin,onun bilgisinden yola çıkarak servise baskı yapın..Başlarından savmışlar..Bu sertlik konusunada değiniyim son olarak,başka aracı kullanınca aynı model olsa bile farklı gelir ya,bu sertlikte öyle sanırım..Benim aracında direksiyonu biraz sert gibi geliyor..Biraderin aracı sanki daha yumuşak..Ama o baktıgında bana farklı gelmedi diyor..Not:Onun aracıda evo..
yani bariz bir sorun var şu kontağın kilitlenmemesinde oradan eminim artık
yalnız direksiyonun ağırlaşmasını şöyle fark ettim ben arabayı kullanan biriyim
park ederken olsun yolda giderken bir ağırlaşma oldu %25 30 arasında hani hiçbir araca bakmadan hissetim o sertleşmeyi başkada araç kullanmıyorum zaten. ayrı puntoyı sokak ta park ederken yakaladım tanımıyordum rica ettim baktık yanyanaydı onun direksiyonu tüy gibiydi yani benin eski kullandığım direksiyonun hali gibi .. benim kine tekrar baktık yani % 20 %30 daha ağırdı . kilide bakamadım adamın acelesi vardı sonrada göremedim aracını .yani şöyle diyim deneme şeklini direksiyon düz . el freni çekili . vites boşta . direksiyonu sağ sol yapınca adamın aracında direksiyon daha gevsek gibi .. benim araçra ise tüm koşullar aynı iken .. direksiyonu sağa sola oynatınca daha ağır şekilde oynuyor .. parmak testide yaptım adamınki zorlanmadan dönerken benim araçta biraz daha güç uygulamak gerekiyor gibi görünüyor .
-
Punto Evo torpido gözü. Anlamsız yapılmış. İçine bir şey koyuyorsun ama ne sığıyor ne düzgün duruyor. Saçma sapan. Tasarlayan mühendis ne içtiyse artık. Biraz daha geniş açılı yapılabilirdi.
-
Alıntı:
byadrenalin Nickli Üyeden Alıntı
Punto Evo torpido gözü. Anlamsız yapılmış. İçine bir şey koyuyorsun ama ne sığıyor ne düzgün duruyor. Saçma sapan. Tasarlayan mühendis ne içtiyse artık. Biraz daha geniş açılı yapılabilirdi.
aynı sorun grande de var ben evo larda o torpidoyu düzeltmişler sanıyordum demek ki aynen devam ediyor şu fiat keşke motor yapmaktaki başarısını iç aksam ve trimlerde de gösterebilse
-
Alıntı:
erenemre Nickli Üyeden Alıntı
aynı sorun grande de var ben evo larda o torpidoyu düzeltmişler sanıyordum demek ki aynen devam ediyor şu fiat keşke motor yapmaktaki başarısını iç aksam ve trimlerde de gösterebilse
Tek düzelttikleri kapı ceplikleri olmuş. Hoş oralarada pek bir şey sığıyor denemez ama torpito gözü cidden kötü yani.
-
Arabayı kitliyorum sağ arka kitlenmiyor
2011 model grandem var.Arabamı uzaktan kumanda ile ya da kapıdan anahtar ile kitlesem de sağ arka kapı kitlenmiyor. Çocuk kilidini devre dışı bıraktım tekrar denedim yine olmadı. Arabayı kilitlerken her kapıdan ses geliyor ama sağ arka kapıdan hiç ses gelmiyor. Sizce ne yapmalıyım.
-
Direksiyon soyulması.
Klima soketinin yanması.
Sık sık far arızası yapması.
Bendeki sorunlar bunlar.
-
Alıntı:
Okyay Nickli Üyeden Alıntı
2011 model grandem var.Arabamı uzaktan kumanda ile ya da kapıdan anahtar ile kitlesem de sağ arka kapı kitlenmiyor. Çocuk kilidini devre dışı bıraktım tekrar denedim yine olmadı. Arabayı kilitlerken her kapıdan ses geliyor ama sağ arka kapıdan hiç ses gelmiyor. Sizce ne yapmalıyım.
benim sol ön kapıda vardı bu sıkıntı kilit mekanizması değişti garantiden.
-
Sağ arka kapı kilitlenmiyor
Arabam 2011 model, sigortası da bitmiş durumda . Sağ arka kapı kilit mekanizma sisteminin maliyeti nedir acaba. Bu soruna ben müdehale edemem mi ki.?
-
Alıntı:
puntoflex Nickli Üyeden Alıntı
yani bariz bir sorun var şu kontağın kilitlenmemesinde oradan eminim artık
yalnız direksiyonun ağırlaşmasını şöyle fark ettim ben arabayı kullanan biriyim
park ederken olsun yolda giderken bir ağırlaşma oldu %25 30 arasında hani hiçbir araca bakmadan hissetim o sertleşmeyi başkada araç kullanmıyorum zaten. ayrı puntoyı sokak ta park ederken yakaladım tanımıyordum rica ettim baktık yanyanaydı onun direksiyonu tüy gibiydi yani benin eski kullandığım direksiyonun hali gibi .. benim kine tekrar baktık yani % 20 %30 daha ağırdı . kilide bakamadım adamın acelesi vardı sonrada göremedim aracını .yani şöyle diyim deneme şeklini direksiyon düz . el freni çekili . vites boşta . direksiyonu sağ sol yapınca adamın aracında direksiyon daha gevsek gibi .. benim araçra ise tüm koşullar aynı iken .. direksiyonu sağa sola oynatınca daha ağır şekilde oynuyor .. parmak testide yaptım adamınki zorlanmadan dönerken benim araçta biraz daha güç uygulamak gerekiyor gibi görünüyor .
guncell
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
arkadaşlar herkese meraba aracım 1.3 multıjet pop direksiyonu çevirirken uğultu sesi geliyor aracımdan neden gelir acaba bi bilgisi olan veya aynı durum başına gelen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
2006 Model aracım 3. sahibiyim benden önceki bayanmış binmemiş bile.İlk aracım diye uğraşayım diyorum söktüğüm vidayı geri takamıyorum.
1-Cidden malzeme kalitesi çok kötü. Göstergeleri söktüm takarken vida diş yedi öyle kaldı
2-Kapıları hop. için söktüm geri takarken vidalar oturmadı arada boşluk
3-Sol farı tarafını tasarlayan mühendis sanırsam kördü.Ampul değiştireyim dedim elleyen usta kırdı çıkaramadım tamponu söktüler geri taktılar tampon cak cuk oynuyor :(
Ya ben hep malına denk geliyorum ki yaşadığım şehir itibariyle usta yokluğu çekiyorum.Ya da ben de şans yok.Nasipse İzmir'e gidince çagdağ oto'ya bırakacağım
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
iyi günler arkadaşlar
dün akşam kontağı kapattım ama farlar açık kaldı tabi stop ettiği için araç sıkıntı olmaz diye düşündüm sonra köye gittim aracı stop edip tekrar çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde araç çalışmadı servisi aradım akünün büyük ihtimalle bittiğini söylediler ama akü daha geçen sene çok iyiydi sizce sebep gece farları açık unutmam mı aracın farları yanmadığı halde kontrol panelinden açık bırakılması aküyü yer mi ?
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alıntı:
grandali Nickli Üyeden Alıntı
iyi günler arkadaşlar
dün akşam kontağı kapattım ama farlar açık kaldı tabi stop ettiği için araç sıkıntı olmaz diye düşündüm sonra köye gittim aracı stop edip tekrar çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde araç çalışmadı servisi aradım akünün büyük ihtimalle bittiğini söylediler ama akü daha geçen sene çok iyiydi sizce sebep gece farları açık unutmam mı aracın farları yanmadığı halde kontrol panelinden açık bırakılması aküyü yer mi ?
Lambalar yanmadığı halde sistemin açık olması akünün bitmesine neden olmaz diye düşünüyorum. Bizim puntoların sürprizlerinden biri de bu. Akşam bırakırsınız sabah marşa basarsınız hiçbir tepki alamazsınız. Kışın aynı şey benim de başıma gelmişti.
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
2008 1.4 aracımım kaputunda vernik soyulması var. Önceki sahibi ince bir vernik attırmış o da tutmamış söylüyor. Şimdi boyatsam ön kaput kazalı derler. Boyatmasam can sıkıyor. Vernik soyulmasına boyasız çözüm var mı?
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alıntı:
cihanin Nickli Üyeden Alıntı
2008 1.4 aracımım kaputunda vernik soyulması var. Önceki sahibi ince bir vernik attırmış o da tutmamış söylüyor. Şimdi boyatsam ön kaput kazalı derler. Boyatmasam can sıkıyor. Vernik soyulmasına boyasız çözüm var mı?
güneş yanığı yeni başlamış aşırı rahatsız etmiyosa şeffaf folyo olabilir pek bulunmuyo diyebiliyorum en son amg serisi bi mersoda uygulanırken görmüştüm
aslında aşırı güneş yanığı varsa aynı renk kodunda folyo bulabilsen oda olur ama en olacağı lokal boya
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
gunes yanigi bir kere basladiysa kabak gibi soyulmaya baslar. boyatmak tek care.
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
bence puntonun en büyük sorunu markası. bu araç başka bir marka ile üretilseydi emin olun milletin bakış açısı farklı olurdu. en bariz örnek opel corsa. puntoyla aynı araç birini yere göğe sığdıramıyorlar, öteki malumunuz
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alıntı:
SinanTR Nickli Üyeden Alıntı
güneş yanığı yeni başlamış aşırı rahatsız etmiyosa şeffaf folyo olabilir pek bulunmuyo diyebiliyorum en son amg serisi bi mersoda uygulanırken görmüştüm
aslında aşırı güneş yanığı varsa aynı renk kodunda folyo bulabilsen oda olur ama en olacağı lokal boya
Rahatsız etmiyor hatta normalde görünmüyor kaputa eğilip bakınca fark ediliyor el kadar bir bölümde birkaç noktada da ufak ufak. Ama devam ediyor sokulmaya. Can sıkıyor hele ki ön kaput.
Boyatsam kazalı diyecekler karar veremedim. Trameri de temiz ama anlatamazsın satarken.
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Kapilarin sert kapanmasi 2002 focus daha iyi kapilarda keza suspansiyonu sert ama o segmentle alakali ic mekanda alan var ama nedense kaba hatlar oldugu icin daraliyor torpido birkac mendil paketi icin yapilmis gozluk kutusunu koyacak yer arasin
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
merhaba bende 2008 model punto var usb girişine flash bellek taktığımda teyp ten şarkıları değiştiremiyorum bilgisi olan varmı acaba
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
arkadaşlar 2008 benzinli grande punto ön park lambaların sigortası attı fakat nerede ve hangi sigorta olduğunu bulamadım yardım lütfen...
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
arkadaşlar grande punto 1.4 litre benzinli t-jet 120hp dynamic versiyonlarında fabrika çıkışı sorunları varmıdır bilgi verirseniz sevinirim.
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alıntı:
webercis Nickli Üyeden Alıntı
Selam.Arkadaşlar bu siteye yeni üye oldum.Uzun zamandır arıyordum böyle bir site.Tek kelimeyle harika..
Yaklaşık 9 aydır punto kullanıyorum.Ancak bazı sorunlarım var.
Sorunlarım;
-77 hp kullanıyorum performanstan memnun değilim.8W
-Arka kapılar açılmıyor.Servise gittim ama yapamıyorlar8W
-Araba yürüken 1. vitese hiç girmiyor8W
-Kaporta boyası en ufak taşla bile sökülüyor8W
-Şimdiden çeşitli sesler gelmeye başladı8W
-En önemli sorun ise , kışın kar-buzda araba fazlasıyla kıç atıyor.Denge problemi olabilir8W
Varsa bunların çözümleri, yardımcı olursanız sevinirim.:bye:
-sehır ıcınde yeterlı 77hp.hız merakın varsa zaten yanlış araba bu.
-arka kapıları yagladım ben mentese ve kılıt yerlerını.acmak ıcın kolun arka tarafına dogru kuvvet uygulaman gerekıyor.
-yururken 1. vıtese gecmemesı gereklı zaten.yuruyen arac 2. vıstese atılır.
-koparta olayını bılmıyorum bende yok
-karda buzda kar lastıklerın varmı.yazlık lastıkse zaten atar.kuru yolda bıle arkayı bırakıyor bazen .arkayı atmaması ıcın arabayı yere yaklastırman gereklı.
-ses olayı on takımdan gelıyor bende de.on takımı hassas.tahmınımce amartısor takozlarından gelıyor benımkı.fırsat bulunca degıstırecegım.
ama genede bu sorunlar ıcın punto kotu dıyemem .cunkı her aracta bazı kronık sorunlar var.
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
selam arkadaşlar bende punto mu yeni aldım 5 ay oldu benim de arka kapı acıldıgında kapanmıyordu sanki şişmiş gibi ama snra kendinden düzeldi :)
kaporta evet bence de en ufak taşta hemen boya gidiyor performansa baktığında ise bence çok da kötü değil yokuş çıktığımda çok zorlandığım söylenemez
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
niye herkes bu kadar dertli ve bu aracı kötülüyor anlamış değilim. tamam servisw yönünden berbat ama bir çok araca göre mükemmel denecek düzeyde olduğuda kesin. belkide şu vardır. arkadaşlar gözünü açıp puntoyumu gördüde bukadar şikayet ediliyor. valla arkadaşlar zamanında renault toros, şahin, doğan, en sonda tempra kullandığım için bana göre mükkemmel araçlara sahibiz :)
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alalı dolu dolu 3 ay bitti ilk aldığımda klimayı hep açık kullanıyodum ve baskım balatamda bitikmiş ama değiştirdim klimayıda biraz daha mantıklı zamanlarda kullanıyorum yakıtı oldukça düştü bence iyi bi araba tabi bi golf veya eşdeğer modelli arabalar gibi bişey beklemek yanlış ama yinede oldukça memnunum
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Hayırlı gunler arkadaşlar
öncelikli olarak yaklasik 1 yıldır 2008 gp kullanmaktayim ve birkaç sorun var kafamı kurcalayan
1-) debriyaj a her bastigimda ortaya geldiği an tık diye bir ses geliyor Ustaya gotursem saçma sapan şeyler çıkartıp parasına bakicak.bir fikri olan varsa yardimci olsun lütfen
2-) Yetkili servis e götürüp on balatalari degistirttim ve frenlere baktirttim hiç bir problem yok dediler ama hava koşulları fark etmeksizin arka disklerden ne zaman frene bassam iki demir birbirine sürtüyo r gibi ses geliyor bunun sebebi ne olabilir (diskleri temizlettigim halde) vede 20 km hızla giderken frene biraz basayim direk kaymaya başlıyor ilginç ama gerçek lastikler bitik de değil
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Punto için konuşuyorum:
1-kapı gergileri sorunlu,bir türlü sesi kesilemiyor.
2-yolcu airbag kısmı nasıl adi bir plastikse boydan boya çatladı.
3-Direksiyondaki sinyal ünitesi sık rastlanan arızalardan.Servis 600 lira istiyor,dışardan 300 lira civarına yaptırabilirsiniz.Tamiri önerilmiyor.
4-Ayrıca 1.4 77 bg fire motor için konuşuyorum..Böyle sağır motor olmaz,normalde 1.4 lt motorlar 90 beygir civarı olur,1.6 lar ise 110 civarı olur.Bu gerizeka fiat mühendisi 77 bg 8v motor yapmayı hangi akla hizmet başardı acaba?? Tamam ekonomik ama gitmiyor yav araba,performans yok.1.4 hyundai accent kullandım,canavar gibi.Tamam punto uçsun kaçsın demiyorum ama rampada kamyonlara da geçilmek koyuyor açıkçası.Benzinli motor için bunları konuşuyorum ama 1.3 multijet motora kötü diyemem.O motor çok başarılı.
5-Ayrıca servisleri acayip pahalı ve beceriksiz.Bir yağ bakımına 300 lira istedikleri oluyor.dışarıdan parça alarak 100 liraya hallettiğim oldu.
6-Bir diğer konu müşteri hizmetleri ve koç grubu yıllardır Türk halkını düdüklemeye alışmış olsa gerek,yukarda saydığım kronik sorunlara duyarsız kalıyorlar.Çok nadir bir kaç arkadaş bu parçaları ücretsiz değiştirebildi.Toplamda % 5 denebilir belki.
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alıntı:
fluminense Nickli Üyeden Alıntı
Punto için konuşuyorum:
1-kapı gergileri sorunlu,bir türlü sesi kesilemiyor.
2-yolcu airbag kısmı nasıl adi bir plastikse boydan boya çatladı.
3-Direksiyondaki sinyal ünitesi sık rastlanan arızalardan.Servis 600 lira istiyor,dışardan 300 lira civarına yaptırabilirsiniz.Tamiri önerilmiyor.
4-Ayrıca 1.4 77 bg fire motor için konuşuyorum..Böyle sağır motor olmaz,normalde 1.4 lt motorlar 90 beygir civarı olur,1.6 lar ise 110 civarı olur.Bu gerizeka fiat mühendisi 77 bg 8v motor yapmayı hangi akla hizmet başardı acaba?? Tamam ekonomik ama gitmiyor yav araba,performans yok.1.4 hyundai accent kullandım,canavar gibi.Tamam punto uçsun kaçsın demiyorum ama rampada kamyonlara da geçilmek koyuyor açıkçası.Benzinli motor için bunları konuşuyorum ama 1.3 multijet motora kötü diyemem.O motor çok başarılı.
5-Ayrıca servisleri acayip pahalı ve beceriksiz.Bir yağ bakımına 300 lira istedikleri oluyor.dışarıdan parça alarak 100 liraya hallettiğim oldu.
6-Bir diğer konu müşteri hizmetleri ve koç grubu yıllardır Türk halkını düdüklemeye alışmış olsa gerek,yukarda saydığım kronik sorunlara duyarsız kalıyorlar.Çok nadir bir kaç arkadaş bu parçaları ücretsiz değiştirebildi.Toplamda % 5 denebilir belki.
serviste kolçak taktırdım kazıklandım resmen kronik veya sıkıntılı arızalar haricinde servisin kapısından bile geçmeyeceğim fiat benzinli olarak haklıolabilirsin bişey diyemem ama dizel motorundan ben çok memnunum hatta araçtanda memnunum ama nihayetinde parasına göre araba işte
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alıntı:
SinanTR Nickli Üyeden Alıntı
serviste kolçak taktırdım kazıklandım resmen kronik veya sıkıntılı arızalar haricinde servisin kapısından bile geçmeyeceğim fiat benzinli olarak haklıolabilirsin bişey diyemem ama dizel motorundan ben çok memnunum hatta araçtanda memnunum ama nihayetinde parasına göre araba işte
Zaten bi elle tutulur başarısı multijet motoru.
Bunu da geliştiremeseler herhalde bugün fiat diye bi marka kalmayacakmış
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Alıntı:
arenas Nickli Üyeden Alıntı
Zaten bi elle tutulur başarısı multijet motoru.
Bunu da geliştiremeseler herhalde bugün fiat diye bi marka kalmayacakmış
kesinlikle haklısın
-
Ce: Punto sorunları & eleştiriler - Lütfen herkes sorunlarını yazsın
Aracımı dün aldım 2013 model S&S Dualogic daha önceden Skoda superb kullanıyordum ondan buna alışmak biraz zor oluyo ve dün fulledim depoyu ortalama yakıt 10l çok çok fazla alışamadığıma veriyorum bu durumu umarım ilerde daha normale döner.