''Fazla radyatör sıvısı aracın motorunun stop etmesine neden olabilir'' gibi bir şey söylemiş... Bence yola çıkmadan bi kontrol ettirin. En azından soğutma sistemi ile alakadar olduğu belli... Hoşçakalın...
Arkadaşlar,
Son bir kaç gündür aracımı çalıştırırken ekranda bu mesaj yazıyor.
''Excess radiat fluid temper stop of engine'' motor soğukken ısı fazlası nasıl olabilir pek anlayamadım.
Aksine motor ısındıkdıktan sonra kapatıp, tekrar çalıştırdığımda böyle
bir hata vermiyor. Ciddi bişey midir bilemedim, hafta içi servise götürme şansım yok. Ayrıca haftasonu Eskişehir durumu var.
Sizce sıkıntı yaratır mı?
Aynı sorunu yaşayan, bilgisi olan arkadaşların yardımlarını rica ederim.
Teşekkürler...
''Fazla radyatör sıvısı aracın motorunun stop etmesine neden olabilir'' gibi bir şey söylemiş... Bence yola çıkmadan bi kontrol ettirin. En azından soğutma sistemi ile alakadar olduğu belli... Hoşçakalın...
Çık Depeme Bak Garşıya !
Vur Gafama Yi Beynimi !
soğutma sıvınız fazla ısınınca genleşmeden dolayı sistemden taşacak olması sebebiyle motoru durdurun diyor.
Sorun kalmaz.
Konu gurik tarafından (10/10/2010 Saat 02:18 ) değiştirilmiştir.
Gezgin Gp.
araç kendini imha edecek acil aracı terk edin diyor özlem))))))
şaka şaka
Bu durumda suyu azalt özlem naptın silme doldurdunmu yoksa
Bu sabah;
Komsunun ogluna babası demıskı arabanın yagına suyuna bak yola cıkıcaz.Sabah ıse gıderken assagıda bunu gordum yag kapagını açmış içine su dökuyo napıyosun dedım abı az bısı kaldı onuda koyuyumda dedı.Lan olm oraya sumu konur dedım falan fılan hemen usta cagırdılar sonra noldu bılmıyorum .Komsum sabrı abı dıyokı allah razı olsun ıyıkı göözunden kacmamıs dıyo ...
I ' m c a p u l i n g . . .
aracın sıcaklık sensörlerinde hata olursa verebilir , bir ara yıkamacının biri basınçlı su ile arabamın altını iyice yıkamıştı. sonraki bir kaç gün sabah ilk kontağı çevirdiğimde hararet sona dayanıp bu hata mesajını veriyordu . daha sonra kendiliğinden (sanırım soketlerin içindeki su iyice kuruyunca) düzeldi.
Granit Gri F.I.R.E Dynamic KP + SP + AJ
Eğer akünüzde bir sorun varsa, aracınızı ilk çalıştırma esnasında hararet ibresi sona dayanıyor ve bilgisayar bunu radyatör sıcaklığı artmış olarak algılıyor ve o hata mesajını veriyor. Nedenini açıklamak zor ama puntolarda bu sorun yaşanıyor.
Akünüzü kontrol ettirin, büyük ihtimalle sorun ondan kaynaklanıyor. Kışın yeni bir akü almanız gerebilir.
En ıyısı akü değiştirmek..Varta 66
I ' m c a p u l i n g . . .
Bu arada yazan hata mesajı radyatör su seviyesi ile ilgili değil, radyatör suyu sıcaklığı fazla uyarısı veriyor. Radyatör suyu veya seviyesi ile uğraşmanıza gerek yok
Arkadaşlar, öncelikle hepinize teşekkürler...
Yakın zamanda su seviyesi ile ilgili herhangi bir işlem yapılmadı.
Dolasıyla su seviyesinin fazlalılığı ile ilgili olmasa gerek.
Gökçe' nin de dediği gibi yazan hata mesajı ısı fazlalığı ile ilgili.
Motoru ilk çalıştırdığım anda hararet göstergesi maksimuma çıkıp
sonra anında başlangıça düşüyor ve hata mesajını veriyor.
Marş basmasında da bir sorun yok. Sanırım ya sensörlerde
bir sorun var ya da dediğiniz gibi akü de.
Haftaya servise bi baktırırım artık.
Aydın, umarım haftaya kadar imha etmez![]()
özlem uyarı yazısının sonunuda saat ve tarih yok ise daha zamanı var demektir
geçmiş olsun.
aynısı oldu bende az evvel yıkamacıdan alınca.. umarım pert olmaz.. : )
Manzaraya Daldım Ses Çıkarma... Gerçek Can Sıkar Beni Uyandırma.. Ben Böyle Güzelim..
bu akü problemleri bitmiyor bu aralar adam gibi akü mü yapmıyorlar ?
Yeni akü almanın vakti gelmiş..bence amperine dikkat et..ben 60 lık bi tane yeni takdırdım..
akü değiştirince bu sorun gidiyor , bende her sabah bu mesajı alıyordum değişimden sonra artık çıkmıyor.
Granit Gri F.I.R.E Dynamic KP + SP + AJ
Evet Aynen Akü Değişimi Yapılınca arıza Uyarısı Gidior.
Aynı sorun bende de vardı 60 amperlik varta akü aldım şimdi canavar oldu sorun kalmadı.
Akünün çoğu işte parmağı var..Eski aracım polo çift farlı olanından direksiyonu elektroservo destekli , yoğun şehir içi trafiğinde direksiyon devre dışı oluyordu ,çok sert, ne zaman yapacağı belli olmuyordu, tanıdık bir elektirkçi ye götürdüm ,Hocam senin servo motorundan olabilir ,sedece bu işlerle uğraşan bir usta var dedi , ona gittik kesin servo motorundan dedi ,masanın üstündeki motoru göstererek bak elimdeki de bu arızadan . 1570 tl ye yenisini takarız dedi,bende arabayı satmayı kafaya koydum..sık sık devre dışı kalıyordu.....Bir gün baktım ki akü bitmiş mecburen değiştirdim..... ondan sonra sorun kalmadı..kaç tane ustaya hemde işin ehli ustaya gösterdim anlamadı meğer akü zayıfmış,güç yetmeyince elektroservo devre dışı kalıyormuş.....
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri