nerde yaptırdınız çok uygun hatta süperr yetkili servistemi bide
-- yağ
-- yağ filtresi
-- mazot filtresi
-- hava filtresi
-- alternatör kayışı
-- polen filtresi
-- balata bakım, fren ayar
-- cam suyu
-- klima kontrol
-- genel seviye kontrol (eksik çıkmadı, görmedim ekleme yaptılar mı)
toplam = 210 tl parça
+ 20 tl işçilik
= 230 tlustamdan çok memnunum
+ carbon clean = 58 tl
+ 10 tl iç dış temizlik
cilasını da kendim yaptım
kışa hazırız ama son olarak tek ihtiyacımız 4 mevsim lastik, önerilerinizi bekliyorum?
nerde yaptırdınız çok uygun hatta süperr yetkili servistemi bide
20 TL işçilik yetkili servis için az bi rakam
Büyük ihtimal ustamdan çok memnunum dediğine göre sanayide![]()
2006 Grande Punto 1.3 Multijet 90Bg 6ileri 195/55 R16 + (SP) Hi-fi Ses -> 26 EsEs
4 mevsim lastik isterseniz Goodyear Vector 4 Season.
Follow Me If You Can.
abi yetkili servis te olmasına imkan var mı?
üstteki bakımlar benim ustada, carbon clean serviste,
gittim servisle de konuştum, üsttekiler 4 yüz küsur olur tam rakam vermeyelim dedidler + carbon clean,
zaten bakım ücreti adı altında 100 tl + kdv alıyorlar, saatlik işçilik ücreti 55 tl + kdv... parça fiyatları falan derken...
neese hallettik![]()
garantı bıtmısse en mantıklısı dısarda, guvenılen ozel bır servıste yaptırmak.yuksek maalıyetlı bakımlarda yarı yarıya fark edıyor...
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
yok bende sordum en az 400 dedilerde dedim noluyo![]()
Arkadaşlar servis ile yapabiliyorsanız pazarlık yapın garantisi bitmiş araba için.Ben öyle yaptım, nazımda geciyordu sanayide yaptıracağım rakama serviste yaptırdım.Olay basit ya uygun fiyat verin yoksa dışarıya gidiyorum çünkü garanti bitti nede olsa dedim halloldu.
hiç gerek yok servise,
dışarda yaptırdığınız ile aynısnı yapiyorlar emin olun buna.
100TL boşu boşuna fazla vermeyin.
arkadaşlar gp ailesine yeni katıldım ve 1.3 multijet ve 59.000 km. bu aracın 20 binde ağır bakımı falan varmı varsa neleri değiştirmem lazım ve ne kadar bir bütçe ayırmam lazım?satın aldığım kişi 40 bin bakımını 440 ytl ye yaptırmış.ayrıca servisler için pahalı diyorlar ankarada uygun bir servis varmı acaba???
abi ben ümraniye oto sanayide oto ertuna da yaptırdım, pm atıyorum, orda ayrıntılar olacak...
ya arkadaşlar kusura bakmayın soranlar oluyo onlara pm atıyorum, ustayla bi ortaklığım falan yok yanlış anlaşılmasın diye
konunun ilk mesajında yazmış olduğum maddeler bu bakımı oluşturuyor, ekstra olarak hidrolik seviyelerinde eksilme varsa tamamlanır, vites kutusu yağına bakılır, tamamlanır, yardımcı kayışlarda eksik varsa(değişim gerektiryorsa) tamamlanır, fren sistemi kontrolü yapılır (gerekliyse balata değişimi yapılır) yani 60 bin bakımı önemli ve ağır bi bakım olarak adlandırılıyor, zaten sonrasında bakılabilecek bişey kalmıyo![]()
Konu ABNEW tarafından (15/10/2009 Saat 02:22 ) değiştirilmiştir.
gadget,
bana da pm atarmısın?
tesekkur
dun bende oto Ertuna ya gittim. ilgi alaka super. 80000 bakımını yaptırdım. Bundan sonra oto ertunaya goturecegim.
hadi güle güle kazasız kullan...![]()
arkadaşlar merhaba bende de 1.3 multijet gp var. 40 binde. garantisi doldu. izmirde önerebileceğiniz özel servis var mı? bozuk yolda direksiyon ön tekerlek tarafından tıkırtı şeklinde ses geliyor.
izmirde bildiğim bi servis yok ancak bildiğim bişey var ki o da o sesler hiçbir zaman kaybolmuyor, ama ben amortsör üstünde bulunan (kaputu açılca görülen) kısımları yağlayınca sesler azaldı,
ben aracımı 3 farklı yere gösterdim, orj servis te dahil hepsi kaldırıp inceledi bulamadı ben bi ara 600 lira harcama yapıp; viraj demirleri ön arka salıncaklar (burç tek başına değişmiyor), tıkırtı burcu falan baya bi masrafı kafaya koymuştum, tüm güvendiğim ustalar, gp için çok normal git parayı başka yere harca diyip kovdular deneme sürüşü ve tetkiklerden sonra bu sonuca vardılar bende gittim lastikleri değiştirdim, yumuşak olsun ses yapmasın diye michelin energy aldım, yol sesi lokurtu azaldı diye bilirim, eski lastiklerim zaten bridgestone du ve e****işti baya sertti şimdi aracımdan ses konusunda da
memnunum, bazen ufak tefek kapılardan falan ses geliyordu onun için de bu ev-yapı marketlerde koltuk ve sandalye ayaklarına yapıştırılan yapışkan keçe tarzı şeylerden aldım, kesiklikle tipsiz durmuyolar farklı renkleri var (daire şeklindeler) onları kapı aralarına yapıştırdım, bu amartisör başlarını yağlamak için aldığım kir sökücü yağlayıcı olan wd-40 la kapı ve bagaj mekanizmasını bu kilit yerini yağladım tıkırtılar da gitti...
tavsiye ederim ve umarım geçer nası gıcık bişey oldunu gayet ii biliyorum![]()
aracımı 60 000 bakım için Mersinde bulunan bir yetkili servise bıraktım, bir kaç saat sonra çok hızlı konuşmayı becerebilen bir kişi beni arayıp aracınıza şunlar şunlar yapılacak masrafınız 558 TL. olduğunu söyledi, ben 558 yerine 338 TL. gibi anladım yapılmasını söyledim telefonu kapattım, khemen sonra tereddüte düşüp beni arayan numarayı aradım masrafın ne kadar olduğunu sordum ve bana 558 dedi bende neler yapılacağını normal bir şekilde anlatmasını söyledim, yalnızca 60000 bakım için bıraktığım aracıma yağ, yağ filtresi, mazot filtresi, hava filtresi, polen filtresi, fren balata değişimi, cam suyu ve öpmek içinde motor koruması yapacaklarını söyledi, bende motor koruması yapılması icin herhangi bir istekte bulunmadığımı söyledim ve yapılmadı, ve ben yinede 404 TL. ödedim, grande punto fiatın orta sınıf, piyasanın alt sınıf arabalarından birisi, ekonomik olsun diye alt sınıf bir arabaya biniyorum ama nedense serviste periyodik bakım icin üst sınıf aracların bakım ücretini ödüyorum, aracımı satlığa çıkardım bir dahada kesinlikle fiat marka araca binmeyeceğim, sizlerede tavsiyem o paralara daha iyi arababalara binebilirsiniz
aracım 2006 model Grande Punto 1.3 Multijet
Konu ABNEW tarafından (05/12/2009 Saat 18:21 ) değiştirilmiştir.
Ali, Fiat ın tüm araçları diğer araçlarla benzer bakım maliyetinde.Dolayısıyla b segmenti bir araç için ödenecek periyodik bakım ücreti de aynı değerde olmakta.Corsa, 207, Clio... bu araçların bakım maliyetleri üç aşağı beş yukarı aynıdır diyebiliriz.Zaten GP da b segmentinin standart araçları arasında.Bu alt sınıf ise diğer b segmentleri de alt sınıftır,
Tofaş-Fiat ın tercih edilme sebebi düşük maliyetli bakım ise yanlış tercih yapılmış demektir.Bu düşük maliyetler maalesef kuş serisiyle sona erdi..
Ben İzmir 1.Sanayide Emek Otoya gidiyorum, çok memnunum.. Niyazi Ustayı bulun.. tel numarasını bulamadım![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri