garanti vermek zorunda değil diyorsunda neden insanların canlarını tehlikeye atacak şekilde dandik mal kullanıyorlar ve değişim talebini kişiden kişiye farklı yapıyorlar. hiç kusura bakmasınlar eğer bu aracın boyle kronik durumlarının olacağını bilsem almazdım bin pişmanım. aracı aldım bişey yok aaaaa 2 ay sonra airbag catlagı olusuyor fiat merkezi arıyorum. yetkili servisimize gidin bu catlagın kullanıcı hatası olup olmadığı tespit edilip fotolar yollansın deniyor servisteki eleman bunun kullanıcı hatası olmadıgını kendi ağzıyla bana söylüyor eee sonra fotolar yollanıyor aranıyorum sonuç olumsuz neden ?? aracım servis bakımlı değişlmiş yaw ALLAH aşkına böyle sapıklık olmaz.aracım servis bakımlı olsa bu catlak meydana gelmeyecekmiydi yani? kaç kişi biliyorum sende dahil(arrest) aracınızın göğsünü garantisizken değiştirdiniz şimdi bizim neden değişmiyor. malum sitedeki yazılarınızı okudum ağlıyordunuz resmen değişince takdir ediyorsunuz fiatı haliyle değişmese bin laf bin dırdır ederdiniz. peki bizim suçumuz ne elimize keser alıp bizmi kırdık torpidoyu göz var nizam var.benim işim halledilsin size ne olursa olsun muamelesi yapmayında en azından arkadaşlara ne yapmaları gerektiğini eski bir mağdur olarak anlatın.
sonuçta ben bu olayı tüketici hakları mahkemesine taşıdım. şikayet dilekçemi verdim arkadaslar herkeze tavsiyem aracınız garantili olsun olmasın servis bakımlı olsun olmasın bu hatayı gidermek zorundalar. siz uğraşmazda pes ederseniz onların işine gelir bu. kaç kişi biliyorum tüketici haklarına basvurup değiştirilen bunlar iyi niyetten filan anlamazlar verin şikayet dilekçenizi korkacağınız sakınacagınız bişey yok sonuçta. AİRBAG CATLAĞI OLUPTA YAPILAMAYAN ARKADAŞLAR : BURAYA TOPLANALIM İSİM MEMLEKET resmiyetimizi yazalım toplu imza toplayıp tüketici haklarına basvuralım
ben hasan öksüz.aracım 2008 model tjet punto. airbag catlagı sorunum ile ilgili şikayetim tüketici hakları mahkemesinde sıra sizde arkadaşlar...
Yer imleri