Anladığım kadarıyla sizde benim gibi koç personelisiniz.Bursa birmotta koç personeline karşı bir politika yürütülüyor gibi sanki.GP mi alacağım zaman birmota gittim araçı inceliyorum.tam 1 saat boyunca tek başıma araçı inceledim 1 tane müşteri temsilcisi yanıma gelip ilgilenmedi.Bende veryansın misali kalayı bastım ve çıktım.Doğru banoto ya sağolsunlar çok iyi ağırlandım.Tofaş personeli olduğum için özel müşteriymişim gibi davrandılar.ilk 5000 ve 10000 km bakımları banotoda yapıldı.garantiden geri vites farı değişti.hiç sorun çıkmadı.Daha sonra küçük sanayideki serkır fiat yetkili servisine gitmeye başladım evime daha yakın olduğu için.zira oradanda çok memnunum.çok iyi ilgilenip en iyi çözümü bulmaya çalışıyorlar.Tofaş yönetimi birmotun bu tavrından haberdar fakat bir değişim olmuyor.Çünkü birmot en büyük bayisi konumunda.Bursa birmotu hiç bir zaman tercih etmiyorum etmeyeceğim.