Alıntı jasmıne Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
evet, zeynel bende aynı şokun içindeyim şu anda. %99'luk bir şikayet oranı var ve yıldız hanım ilk mesajında direkt olarak firmaya övgüler yağdırmış. Acaba firma, servis işlemi sonrasında düşüncelerini buraya yapmaları yönünde bir bilgi mi veriyor müşterilerine merak ettim. Servis sonrası yapılan anketleri firma bizim forumumuz üzerinden mi takip edecek bundan sonra?

22 ekim'de fiat istanbul'a davet etti beni. Fiat araçları, servisler vb.. Konularında fikir alışverişinde bulunacağı bir brunch düzenliyor. Orada özellikle bu konuyu danışacağım kendilerine
obaaaaa fıat davet etmıs senı su cıty rezaletını dıle getırmumkunse hatta forum ahalısıne beles yapsınlar :=)
evet bıraz suphelı bır durum dedıgın gıbıde olabılır servıs memnunıyetınızı belırtın dıye yonlendırmıste olabılır herneyse en azından bır kısının memnun kalması gayet güzel musterı ıcınde servıs ıcınde