Bence servislerden memnun olmamaız için orada çalışan ustaların işinden memnun olması lazım galiba.. birçok servise gidip geldikçe dikkatimi çeken ,sanki çalışanlara yapabilecekleri günlük işlerden daha fazla iş veriliyor çalışanlada sürekli bir acele koşturmaca ve bişeyler yetiştirme psikolojisiyle bizlerin araçalarının bakımlarını yapıyorlar..Bunun da amacı bu şirket sahiplerinin daha çok para kazanmak istemesi mi acaba .Bizlerde bakımlardan sonra canımızı taşıyan araçlarımızdaki eksiklikleri görünce haklı olarak kızıyoruz.. son yıllarda maalesef bir çok servis bu durumda eğer tespitlerim de haklıysam müşteri memnuniyeti sadece telefon edip not verin demekle değil araçlarımızın sorunlarının daha fazla vakit ayrılarak giderilmeye çalışılmasından geçtiğine inanıyorum .önemli olan çok araç bakmak değil kaliteli iş yapıp marka kullanıcıların güvenini ve memnuniyetini sağlamak olmalı ...