az once yenı bır sorun yasadım.durdum soyle, dusundum, kendı kendıme guldum.gecen gun yukardakı mesajda bahsettıgım plastık aksamı degıstırmelerı ıcın servıse goturmustum.parcayı sokerken aracın basındaydım ama yenı parca montajı sırasında, dıger servıs calısanlarıyla muhabbet edıyordum.parcayı sokmek ıcın, on camı ıslatan fıskıyelere gıden hortumu cıkarmak gerekıyordu.usta guzelce cıkardı.ama guzel olmayan bı taraf, onu gerı takmayı unutmus!!! bıraz once arabayı otoparktan cıkarırken, camı temızlemek ıcın su fıskırttım.su cıkmıyor.dedım acaba sumu dondu.arka camlara su fıskırttım.problem yok calısıyor.arabadan ındım ve sonra su fıskırttım.bı baktım yere su dokuluyor.motor kaputunu bır kaldırdım, plastık hortum takılmamıs, parcanın ucuda motorun ustunde.ben ıcerden bastıkca, su motorun ustunden dokuluyor.motorun sag tarafındakı, kayıslar felan hep ıslanmıstı.sonra yerıne taktım hortumu, duzeldı.gulermısın, aglarmısın...
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
Anlamadığım konu nasıl olurda bir servis para kazandığı ve kazanacağı (tabii sadece bu yönden bakmak doğru değil o ayrı )müşterisine ilgi göstermez hizmette kusur eder pess yani.
(servıse aracı bırakıp, sorunlarını yazdırdıgımda, arac hazır gelıp alabılırsınız dıyorlar, ama gıttıgımde bırcok sorun halolmamıs oluyor.bır dahakı sefere yaparız dıye gonderıyorlar.)
Hemde böyle bir konuşma yapan personele şirket hala para ödüyormu acaba
Mustafa, serviste otomatik motor temizleme ünitesi takmışlar anlaşılan
Her zaman söylediğim gibi araçlar bozulabilir.Sonuçta binlerce parça ve sistem var içerisinde.Önemli olan servisin-ustanın iyi olması...
Bugün 30000 yağ değişimi için, Birmot Beylikdüzü'ne gittim. Daha önce gittiğim bayi/servis kapandığı için çevredeki servislerden hangisine gitsem diye düşünüyordum ve burayı bir denemeye karar verdim.
Aracın yağı, filtreleri vs. değişti. Beklerken, yağı değiştiren arkadaş yanıma geldi ve ön balataların pek fazla gitmeyeceğini, istersem değiştirebileceklerini söyledi. Daha önce gittiğim servis te, 20000 bakımında iken balatalar bir süre daha anca gider, sonra değiştiririz demişti. Ben bunu unutmuştum, bugün söylenince aklıma geldi. Yağı değiştirirken balataları da kontrol etmeleri hoşuma gitti. Belki normal bir prosedürdür ama sadece servis kağıdındaki isteklerle ilgilenmemeleri iyi birşey.
Ayrıca skydome ve kapıları da yağlamalarını istemiştim. Yağladıktan sonra skydome'un sıkışma yaptığını ve mekanik kısımların değişmesi gerektiği söylendi. Ben bu skydome'un motorunu 2 kere değiştirtmiştim ama kızaklar bir türlü değişmemişti ve arada sırada olan sıkışma algılama sorunumla yaşamaya devam ediyordum. Eski servisim, bu sorunun moturun ısınması ile ilgili bir sorundan kaynaklandığını ve arada böyle yapar diye söylemişti. Bu içime sinmemişti ama tabi yetkili bir servise garanti dahilindeki bir işlemi zorla yapın diye tutturamazsınız.
Oysa Birmot'taki trimci arkadaşa bu durumu anlatınca; hayır kızaklarla ilgili, onlar değişecek dedi, haftaya getirin değiştirelim dedi. Normalde 2 ayrı parçanın toplam 1200 TL civarında tuttuğunu, ancak uzatılmış garantim olduğu için, ücretsiz olacağını söyledi.
Açıkçası ilk defa gittiğim bir servisin, benim bahsini açmadığım sorunlara bilinçli bir şekilde yaklaşması hoşuma gitti. Öğle tatilinde yemek bile ısmarladılar
Dipnot: Öyle laflarken satış kısmına da geçtik ve orada Alfa Mito'yu gösterdiler, 155HP'lik modelini. O ne motor sesi idi, rölantide bile dinlerim dakikalarca![]()
Konu civcivx tarafından (29/01/2009 Saat 18:45 ) değiştirilmiştir.
Cem bütün sorun bumuymuş bendede var bu sorun sıcaklarda yada soğuklarda sona geldimmi aşırı yavaşlayıp ya zor kapanıyor yada kendini geri atıyor bazen elimle destek veriyorum kapanması için eğer öle ise bende servisime (kavaklıdere) bir danışayım bakalım ne diyecekler...
Evet Mehmet buymuş. Buraya gelen 6-7 araçta daha böyle oluyordu, sorunu böyle hallettik dediler çünkü. Ayrıntılı olarak tarif etti, işte mekanizma şöyle çalışıyor, hareket esnasında şu oluyor, bu oluyor vs. diye.
Aynen ben de, kapanmasına yakın elimle destek veriyordum son zamanlarda.
Avrupa yakasında gürsoy otomotivin üstüne tanımıyorum arkadaslar herkesede tavsiye ederim... çözüm odaklı oldukça dostane yaklaşımları var ve sizi asla madur bırakmıyorlar...
ben erkay otomotivden aldım aracımı servisede oraya gidiyorum.memnunum..
benim son zamanlarda basımdan gecen 2 olayı anlatim birincisi mersin-adana otobanında bir hayvan ölüsünü son anda fark ettim ve ortaladım biraz büyük bişiydi ve araba baya bir sarsıldı 5-6 km gittikten sonra motor sesi degişti ve her vites attıgımda yada calistirdigimda arabanın altından sesler geliyordu.. ertesi gün adana birmota gittim ve tanıdık bir usta saolsun kart acmadan aracı iceri aldı ve 10 dk da egilen sac duzeltti arabayı teslim etti..
diger bir olay ise şöyle gercekleşiyor.. bayramda birileri sol farı kırmıs ve ben mersine gittigimde boranlara götürdüm aracımı kaskodan degiştirilmesi için talimat verdim ve arac rehinli oldugu icin son taksidin odendigini gösteren makbuzu teslim edince 20 dk da farı degiştirdiler ve optik ayarlarını yapıp teslim ettiler..
hız ve ilgi alakada boranlardan cok memnunum... nadir abi yanlıs anlamadın xD evim mezitlide oldugu icin oraya gidiyorum..
birmotta ise bir kac usta gercekten cok iyi ve ilgileniyorlar.. ancak servis kabulde bi arkadas var " hakaret etmek istemiyorum " sadece arkadasımın teybinin sökülüp benim teybin takılması icin beni 3 saat bekletmeyi göze aldı bende resti cektim cıktım gittim.. nekadar sözde 100 üzerinden 100 versemde birmota 70 xD boranlara 100 üzerinden 200 veriyorum![]()
hakan madem konuyu açtın nadir abi beni de yanlış anlamasın ama ben de geçen boranları denemek için fren balatalarını değiştirtmeye gittim. ilgi çok iyiydi. özellikle muhasebedeki bayanlar bilen oto muhasebesindeki bayanlar gibi değil. daha bir kibar. sanırım bütün servislere sırayla gitmek gerekiyor.
bilen otodaki servis elemanlarının biraz kendilerine çeki düzen vermesi gerekiyor. bir de benim bildiğim bir eleman bir arabaya başlar kendisiyle ilgili kısım bitene kadar ayrılmaz. bilen otoda adam bakıyom bi orda, bi burda, acelemiz olduğunda adamın peşinde koşturuyoruz. daha çok şey var yazacak ama kalsın şimdilik. şimdiye kadar hep en üst puanları verdim bilen otoya ama artık ararlarsa düşürecem puanları.
boranların beğendiğim yanı arabanın tüm kontrollerini en başta yapıp yaklaşık fiyatı veriyorlar. bilen otodaki muhasebeci kızların yaptığı gibi insanı yolunacak kaz gibi görmüyorlar.
neyse nadir abiye de selamlarımı ileteyim burdan. 50bine az kaldı nadir abi. ona göre![]()
gercekten bazı seyler, servıstekı elemanların ınsıyatıfıne kalıyor.elemanın bırı yok bu olmaz hepsı aynı dıyor, dıgerı bolgeyle goruserek hallederız dıyor.servısler kendı kendını yalanlıyor.aslında bazen ıyı oluyor, sana samımı gorunupte basından savan ınsanları secebılıyorsun!!!
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
Ben kendi adıma kayserideki tofaş servisi calışanlarına ve özellikle Ercan Elkatmış bey ,Şaban bey ve Metin ustaya teşekür ederim.Geçen ay city motorunu uzatılmış garentiden degiştiler.dünde 30 bin bakımı(yag,yag filitresi,havafilitresive diger kontroller),firen balatalarını ,kapı ayarları,sag aynadaki sesin bakımı yapıldı .İlgilerinden dolayı özarlar servisine teşekür ederim.
s.a. ben puntoyu alalı daha 3 ay olmadı.ben öğretmenim, karnelerin dağıtıldığı gün öğrencinin biri sağ ön kapıyı bayaa bi tepiklemiş ve kaporta çökmüş.servise götürdüm araba 4 gün serviste kaldı.tamam oldu gel al dediklerinde ise ne göreyim kapını sacı hafif içe doğru bi görünümü var.siz nasıl servissiniz dediğmde aceleye getirirsen böyle olur dediler.ben de tek kuruş ödeme yapmadan başka servise götürmeye karar verdim.sizce ben bu servisi şikayet edeyimmi.önerilerinizi bekliyorum.bu arada bahsettiğim servis afyon akhanlar...
ilk servisimden bende memnun değildim fakat şu anki servisimde müşteri memnuniyeti olsun işçilik olsun hepsi çok güsel sadece fiyatlar biraz tuzlu hepsi bu))
Bugün de aldımŞu ana kadar yaptığım denemelerde gördüğüm kadarıyla sıkışma algılayıp geri gitme sorunu tamamen kaybolmuş. Ayrıca kapanmasına yakın yavaşlama sorunu da gitmiş, baştan sona aynı hızda gelip kapanıyor. Açılıp-kapanırkenki sesi bile değişmiş. Sonuç olarak; yapılan işlem sorunu kökten çözmüş görünüyor. 2 kere tavanı sökülüp, hala aynı sorunu yaşamış biri olarak şu anki durumdan çok memnunum.
Ayrıca direksiyonu çevirirken bazen gelen tık sesi ile ilgili bakmışlar ve amortisör takozunu değiştirmek için uğrayın dediler, şu anda ellerinde yokmuş. Bunu da eski servisime birkaç defa söylemiştim ama pek üzerinde durmamışlardı.
Birmot Beylikdüzü'ne teşekkürler.
arakadaşlar tabiki her servis farklı değildir şuana kadar bir sorum yaşamadım ama araclarımıza sanki gerken özeni göstermiyorlarmış gibi geliyor yani klasik olarak servisin çıkarları ön planda gibi geliyor bana,pek içim rahat değil ne yalan söyleyim çünkü p güveni vermiyorlar bana göre
Grande Punto alalı çok uzun bir zaman olmadı o yüzden servisle ilk defa 22.04.2009 pazartesi günü yaptığım maddi hasarlı bir kaza sonucu maalesef tanışmak zorunda kaldım, Küçükyalı Birmot satış bölümü çok iyi ve çok ilgili olduğu için servis tercihimi de buna göre yaptım.
Serviste Hasar Sigorta TAkip Danışmanı olarak çalışan kişilerden müsait bir çalışan olmadığı için araç teslimimi Servis danışmanı Turgay Bey'e yaptım, evraklarımı da bu beye teslim ettim, evraklarımda bir eksik olmadığı söylendi aracımı bırakıp ayrıldım.
22.04.2009 çarşamba günü (bugün) aracımın durumunu öğrenmek için servisi aradım, 40 dakika kadar uğraştıktan sonra cevap verecek birini bulabildim. Ercan Güler'in yardımcısı olduğu bilgisini aldığım Murat Bey'e ulaştım, telefon ve araç bilgilerimi verdim. Beni arayacağını söylemiş olmasına rağmen hiç bir cevap alamadım, bunun üzerine babam aracın durumunu görmek için servise gittiğinde, evrak eksikliğinden dolayı dosyamın kapandığını veya buna benzer birşeyler söylemişler, üstelik de beni pazartesi günü aramışlar ve bu bilgiyi vermişler! ortada böyle bir arama olmadığı gibi, ben kendim aradığımda bile bir cevap alamadım, bu nasıl iş bunu da anlamadım açıkçası.
Bir daha servise ihtiyacım olduğunda, evime de yakın olmasından dolayı belki bir kere daha bu servisi tercih edip son kararımı ona göre vereceğim fakat daha ilk deneyimimde bu şekilde bir hayalkırıklığı yaşadım, Ben de bir Koç Grubu çalışanı olarak (RMK Müzesi) Zincirlikuyu Servisinin daha iyi olduğunu duymuştum belki artık orayı değerlendiririm.
(Bu aynı mesajı kopyaladığım 3. başlık oldu, ne kadar çok kişiye bilgi versem o kadar iyi, belki bir ilgili bulmamın doğru yolu da budur)
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri