Sayfa 9/11 İlkİlk ... 567891011 SonSon
222 sonuçtan 161 ile 180 arası

Konu: Fiat servislerinden ne kadar memnunsunuz...

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    anvil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2007
    Mesajlar
    0
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1348

    Standart

    Alıntı mustafaf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu logo olayı benımde basıma gelmıstı.bana soz veren, aracı satan arkadas ben aracı aldıktan sonra, ısten cıkınca olayı kımse ustlenmedı ve logoları degıstırmek ıcın 225TL para talep ettıler.benım sol ıkı kapım degıstı ve yaklasık 25 gunde cıktı servısten.o da bır suru tanıdık, es, dost soktuk araya.en onemlısı, servıse aracı bırakıp, sorunlarını yazdırdıgımda, arac hazır gelıp alabılırsınız dıyorlar, ama gıttıgımde bırcok sorun halolmamıs oluyor.bır dahakı sefere yaparız dıye gonderıyorlar.on cam sılecegının alt tarafındakı plastık parca cıkmıstı yerınden,degısmesı ıcın parcanın sıparısını verdıler.46 gun sonra aradıgımda, parcanın coktan gelmıs orda beklıyor oldugunu ogrendım.kac kere soylememe ragmen, suspansıyonlar hala cok sert.arka kapıları acmak ısın, vucut gelıstırmeye gıtmek felan gereklı.on camlar ınıp kalkarken lok-lok seklınde ses cıkartıyor.orada bır bosluk var.dıreksıyon sımıdımın rengı arabayı aldıktan 10 ay sonra grıye dondu.gecenlerde arka-on tamponların renk farkı cıktı.bır servıs(tanıdık, bıldık servıs) hıcbırsey yapamayız hepsı boyle derken, dıger servıs(telefonlarını bıle bılınmeyen numaralardan ogrendım) getırın, bu durumlarda musterının onayı alınarak, on ve arka tamponlar tekrar garantıden arac rengıne boyuyoruz dedıler.ama soyledıgım bunca sıkayet servıse gore "normal".tam t-jet almaya hazırlanırken, son servıse gıttıgımde yasadıgım olay, benı arabamdan, servısten ve Fıat'tan soguttu resmen.kısacası bundan sonra Fıat alırsam, trafık benım ehlıeyetımı ıptal etsın, daha ıyı...
    mustafa bayağı dolmuşsun sen. noktasından virgülüne kadar katılıyorum. sanırım servisler araç yeniyken çok ilgililer, araç yavaş yavaş eskidikçe ilgileri de azalıyor. sanırım arada servis değiştirmek gerekiyor.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Mustafa FIRINCI
    mustafaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2008
    Mesajlar
    2.644
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1569

    Standart

    az once yenı bır sorun yasadım.durdum soyle, dusundum, kendı kendıme guldum.gecen gun yukardakı mesajda bahsettıgım plastık aksamı degıstırmelerı ıcın servıse goturmustum.parcayı sokerken aracın basındaydım ama yenı parca montajı sırasında, dıger servıs calısanlarıyla muhabbet edıyordum.parcayı sokmek ıcın, on camı ıslatan fıskıyelere gıden hortumu cıkarmak gerekıyordu.usta guzelce cıkardı.ama guzel olmayan bı taraf, onu gerı takmayı unutmus!!! bıraz once arabayı otoparktan cıkarırken, camı temızlemek ıcın su fıskırttım.su cıkmıyor.dedım acaba sumu dondu.arka camlara su fıskırttım.problem yok calısıyor.arabadan ındım ve sonra su fıskırttım.bı baktım yere su dokuluyor.motor kaputunu bır kaldırdım, plastık hortum takılmamıs, parcanın ucuda motorun ustunde.ben ıcerden bastıkca, su motorun ustunden dokuluyor.motorun sag tarafındakı, kayıslar felan hep ıslanmıstı.sonra yerıne taktım hortumu, duzeldı.gulermısın, aglarmısın...
    Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...

  4. #3
    cengiz akyol
    Buremir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/09/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 278

    Standart

    Anlamadığım konu nasıl olurda bir servis para kazandığı ve kazanacağı (tabii sadece bu yönden bakmak doğru değil o ayrı )müşterisine ilgi göstermez hizmette kusur eder pess yani.
    (servıse aracı bırakıp, sorunlarını yazdırdıgımda, arac hazır gelıp alabılırsınız dıyorlar, ama gıttıgımde bırcok sorun halolmamıs oluyor.bır dahakı sefere yaparız dıye gonderıyorlar.)
    Hemde böyle bir konuşma yapan personele şirket hala para ödüyormu acaba

  5. #4
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Mustafa, serviste otomatik motor temizleme ünitesi takmışlar anlaşılan

    Her zaman söylediğim gibi araçlar bozulabilir.Sonuçta binlerce parça ve sistem var içerisinde.Önemli olan servisin-ustanın iyi olması...

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    Cem Cebeci
    civcivx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 932

    Standart

    Bugün 30000 yağ değişimi için, Birmot Beylikdüzü'ne gittim. Daha önce gittiğim bayi/servis kapandığı için çevredeki servislerden hangisine gitsem diye düşünüyordum ve burayı bir denemeye karar verdim.

    Aracın yağı, filtreleri vs. değişti. Beklerken, yağı değiştiren arkadaş yanıma geldi ve ön balataların pek fazla gitmeyeceğini, istersem değiştirebileceklerini söyledi. Daha önce gittiğim servis te, 20000 bakımında iken balatalar bir süre daha anca gider, sonra değiştiririz demişti. Ben bunu unutmuştum, bugün söylenince aklıma geldi. Yağı değiştirirken balataları da kontrol etmeleri hoşuma gitti. Belki normal bir prosedürdür ama sadece servis kağıdındaki isteklerle ilgilenmemeleri iyi birşey.

    Ayrıca skydome ve kapıları da yağlamalarını istemiştim. Yağladıktan sonra skydome'un sıkışma yaptığını ve mekanik kısımların değişmesi gerektiği söylendi. Ben bu skydome'un motorunu 2 kere değiştirtmiştim ama kızaklar bir türlü değişmemişti ve arada sırada olan sıkışma algılama sorunumla yaşamaya devam ediyordum. Eski servisim, bu sorunun moturun ısınması ile ilgili bir sorundan kaynaklandığını ve arada böyle yapar diye söylemişti. Bu içime sinmemişti ama tabi yetkili bir servise garanti dahilindeki bir işlemi zorla yapın diye tutturamazsınız.

    Oysa Birmot'taki trimci arkadaşa bu durumu anlatınca; hayır kızaklarla ilgili, onlar değişecek dedi, haftaya getirin değiştirelim dedi. Normalde 2 ayrı parçanın toplam 1200 TL civarında tuttuğunu, ancak uzatılmış garantim olduğu için, ücretsiz olacağını söyledi.

    Açıkçası ilk defa gittiğim bir servisin, benim bahsini açmadığım sorunlara bilinçli bir şekilde yaklaşması hoşuma gitti. Öğle tatilinde yemek bile ısmarladılar

    Dipnot: Öyle laflarken satış kısmına da geçtik ve orada Alfa Mito'yu gösterdiler, 155HP'lik modelini. O ne motor sesi idi, rölantide bile dinlerim dakikalarca
    Konu civcivx tarafından (29/01/2009 Saat 18:45 ) değiştirilmiştir.

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #6
    Mehmet Özcan
    Basın-Yayın Sorumlusu femoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/01/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18.861
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    YMS
    Edilen teşekkür: 7336

    Standart

    Alıntı civcivx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün 30000 yağ değişimi için, Birmot Beylikdüzü'ne gittim. Daha önce gittiğim bayi/servis kapandığı için çevredeki servislerden hangisine gitsem diye düşünüyordum ve burayı bir denemeye karar verdim.

    Aracın yağı, filtreleri vs. değişti. Beklerken, yağı değiştiren arkadaş yanıma geldi ve ön balataların pek fazla gitmeyeceğini, istersem değiştirebileceklerini söyledi. Daha önce gittiğim servis te, 20000 bakımında iken balatalar bir süre daha anca gider, sonra değiştiririz demişti. Ben bunu unutmuştum, bugün söylenince aklıma geldi. Yağı değiştirirken balataları da kontrol etmeleri hoşuma gitti. Belki normal bir prosedürdür ama sadece servis kağıdındaki isteklerle ilgilenmemeleri iyi birşey.

    Ayrıca skydome ve kapıları da yağlamalarını istemiştim. Yağladıktan sonra skydome'un sıkışma yaptığını ve mekanik kısımların değişmesi gerektiği söylendi. Ben bu skydome'un motorunu 2 kere değiştirtmiştim ama kızaklar bir türlü değişmemişti ve arada sırada olan sıkışma algılama sorunumla yaşamaya devam ediyordum. Eski servisim, bu sorunun moturun ısınması ile ilgili bir sorundan kaynaklandığını ve arada böyle yapar diye söylemişti. Bu içime sinmemişti ama tabi yetkili bir servise garanti dahilindeki bir işlemi zorla yapın diye tutturamazsınız.

    Oysa Birmot'taki trimci arkadaşa bu durumu anlatınca; hayır kızaklarla ilgili, onlar değişecek dedi, haftaya getirin değiştirelim dedi. Normalde 2 ayrı parçanın toplam 1200 TL civarında tuttuğunu, ancak uzatılmış garantim olduğu için, ücretsiz olacağını söyledi.

    Açıkçası ilk defa gittiğim bir servisin, benim bahsini açmadığım sorunlara bilinçli bir şekilde yaklaşması hoşuma gitti. Öğle tatilinde yemek bile ısmarladılar

    Dipnot: Öyle laflarken satış kısmına da geçtik ve orada Alfa Mito'yu gösterdiler, 155HP'lik modelini. O ne motor sesi idi, rölantide bile dinlerim dakikalarca
    Cem bütün sorun bumuymuş bendede var bu sorun sıcaklarda yada soğuklarda sona geldimmi aşırı yavaşlayıp ya zor kapanıyor yada kendini geri atıyor bazen elimle destek veriyorum kapanması için eğer öle ise bende servisime (kavaklıdere) bir danışayım bakalım ne diyecekler...

  10. #7
    Cem Cebeci
    civcivx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 932

    Standart

    Alıntı femoli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem bütün sorun bumuymuş bendede var bu sorun sıcaklarda yada soğuklarda sona geldimmi aşırı yavaşlayıp ya zor kapanıyor yada kendini geri atıyor bazen elimle destek veriyorum kapanması için eğer öle ise bende servisime (kavaklıdere) bir danışayım bakalım ne diyecekler...
    Evet Mehmet buymuş. Buraya gelen 6-7 araçta daha böyle oluyordu, sorunu böyle hallettik dediler çünkü. Ayrıntılı olarak tarif etti, işte mekanizma şöyle çalışıyor, hareket esnasında şu oluyor, bu oluyor vs. diye.
    Aynen ben de, kapanmasına yakın elimle destek veriyordum son zamanlarda.

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #8
    Cem Cebeci
    civcivx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 932

    Standart

    Alıntı femoli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem bütün sorun bumuymuş bendede var bu sorun sıcaklarda yada soğuklarda sona geldimmi aşırı yavaşlayıp ya zor kapanıyor yada kendini geri atıyor bazen elimle destek veriyorum kapanması için eğer öle ise bende servisime (kavaklıdere) bir danışayım bakalım ne diyecekler...
    Alıntı civcivx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet Mehmet buymuş. Buraya gelen 6-7 araçta daha böyle oluyordu, sorunu böyle hallettik dediler çünkü. Ayrıntılı olarak tarif etti, işte mekanizma şöyle çalışıyor, hareket esnasında şu oluyor, bu oluyor vs. diye.
    Aynen ben de, kapanmasına yakın elimle destek veriyordum son zamanlarda.

    Bugün bıraktım arabayı, bakalım alınca sonuç nasıl olacak, göreceğiz.

  13. #9
    Shadow Dancer
    shadow_dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    262
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 58

    Standart

    Avrupa yakasında gürsoy otomotivin üstüne tanımıyorum arkadaslar herkesede tavsiye ederim... çözüm odaklı oldukça dostane yaklaşımları var ve sizi asla madur bırakmıyorlar...

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #10
    İbrahim ARPACIK
    visions - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/12/2008
    Yaş
    46
    Mesajlar
    126
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    34 FU 3119
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    ben erkay otomotivden aldım aracımı servisede oraya gidiyorum.memnunum..

  16. #11
    HaKaN ZHR
    == 火 == HKNZHR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/04/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    359
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    01 YE 464
    Edilen teşekkür: 86

    Standart

    benim son zamanlarda basımdan gecen 2 olayı anlatim birincisi mersin-adana otobanında bir hayvan ölüsünü son anda fark ettim ve ortaladım biraz büyük bişiydi ve araba baya bir sarsıldı 5-6 km gittikten sonra motor sesi degişti ve her vites attıgımda yada calistirdigimda arabanın altından sesler geliyordu.. ertesi gün adana birmota gittim ve tanıdık bir usta saolsun kart acmadan aracı iceri aldı ve 10 dk da egilen sac duzeltti arabayı teslim etti..

    diger bir olay ise şöyle gercekleşiyor.. bayramda birileri sol farı kırmıs ve ben mersine gittigimde boranlara götürdüm aracımı kaskodan degiştirilmesi için talimat verdim ve arac rehinli oldugu icin son taksidin odendigini gösteren makbuzu teslim edince 20 dk da farı degiştirdiler ve optik ayarlarını yapıp teslim ettiler..

    hız ve ilgi alakada boranlardan cok memnunum... nadir abi yanlıs anlamadın xD evim mezitlide oldugu icin oraya gidiyorum..
    birmotta ise bir kac usta gercekten cok iyi ve ilgileniyorlar.. ancak servis kabulde bi arkadas var " hakaret etmek istemiyorum " sadece arkadasımın teybinin sökülüp benim teybin takılması icin beni 3 saat bekletmeyi göze aldı bende resti cektim cıktım gittim.. nekadar sözde 100 üzerinden 100 versemde birmota 70 xD boranlara 100 üzerinden 200 veriyorum

  17. #12
    anvil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/04/2007
    Mesajlar
    0
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1348

    Standart

    Alıntı HKNZHR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim son zamanlarda basımdan gecen 2 olayı anlatim birincisi mersin-adana otobanında bir hayvan ölüsünü son anda fark ettim ve ortaladım biraz büyük bişiydi ve araba baya bir sarsıldı 5-6 km gittikten sonra motor sesi degişti ve her vites attıgımda yada calistirdigimda arabanın altından sesler geliyordu.. ertesi gün adana birmota gittim ve tanıdık bir usta saolsun kart acmadan aracı iceri aldı ve 10 dk da egilen sac duzeltti arabayı teslim etti..

    diger bir olay ise şöyle gercekleşiyor.. bayramda birileri sol farı kırmıs ve ben mersine gittigimde boranlara götürdüm aracımı kaskodan degiştirilmesi için talimat verdim ve arac rehinli oldugu icin son taksidin odendigini gösteren makbuzu teslim edince 20 dk da farı degiştirdiler ve optik ayarlarını yapıp teslim ettiler..

    hız ve ilgi alakada boranlardan cok memnunum... nadir abi yanlıs anlamadın xD evim mezitlide oldugu icin oraya gidiyorum..
    birmotta ise bir kac usta gercekten cok iyi ve ilgileniyorlar.. ancak servis kabulde bi arkadas var " hakaret etmek istemiyorum " sadece arkadasımın teybinin sökülüp benim teybin takılması icin beni 3 saat bekletmeyi göze aldı bende resti cektim cıktım gittim.. nekadar sözde 100 üzerinden 100 versemde birmota 70 xD boranlara 100 üzerinden 200 veriyorum
    hakan madem konuyu açtın nadir abi beni de yanlış anlamasın ama ben de geçen boranları denemek için fren balatalarını değiştirtmeye gittim. ilgi çok iyiydi. özellikle muhasebedeki bayanlar bilen oto muhasebesindeki bayanlar gibi değil. daha bir kibar. sanırım bütün servislere sırayla gitmek gerekiyor.

    bilen otodaki servis elemanlarının biraz kendilerine çeki düzen vermesi gerekiyor. bir de benim bildiğim bir eleman bir arabaya başlar kendisiyle ilgili kısım bitene kadar ayrılmaz. bilen otoda adam bakıyom bi orda, bi burda, acelemiz olduğunda adamın peşinde koşturuyoruz. daha çok şey var yazacak ama kalsın şimdilik. şimdiye kadar hep en üst puanları verdim bilen otoya ama artık ararlarsa düşürecem puanları.

    boranların beğendiğim yanı arabanın tüm kontrollerini en başta yapıp yaklaşık fiyatı veriyorlar. bilen otodaki muhasebeci kızların yaptığı gibi insanı yolunacak kaz gibi görmüyorlar.

    neyse nadir abiye de selamlarımı ileteyim burdan. 50bine az kaldı nadir abi. ona göre

  18. #13
    Mustafa FIRINCI
    mustafaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2008
    Mesajlar
    2.644
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1569

    Standart

    gercekten bazı seyler, servıstekı elemanların ınsıyatıfıne kalıyor.elemanın bırı yok bu olmaz hepsı aynı dıyor, dıgerı bolgeyle goruserek hallederız dıyor.servısler kendı kendını yalanlıyor.aslında bazen ıyı oluyor, sana samımı gorunupte basından savan ınsanları secebılıyorsun!!!
    Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...

  19. #14
    Kadir Eryılmaz
    mavi-punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/02/2007
    Mesajlar
    173
    Nereden
    Kayseri
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    38 S
    Edilen teşekkür: 48

    Standart

    Ben kendi adıma kayserideki tofaş servisi calışanlarına ve özellikle Ercan Elkatmış bey ,Şaban bey ve Metin ustaya teşekür ederim.Geçen ay city motorunu uzatılmış garentiden degiştiler.dünde 30 bin bakımı(yag,yag filitresi,havafilitresive diger kontroller),firen balatalarını ,kapı ayarları,sag aynadaki sesin bakımı yapıldı .İlgilerinden dolayı özarlar servisine teşekür ederim.

  20. #15
    Veli YILMAZ
    tasmanlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/02/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    16
    Nereden
    Afyonkarahisar
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    03UU053
    Edilen teşekkür: 1

    Standart servisler

    s.a. ben puntoyu alalı daha 3 ay olmadı.ben öğretmenim, karnelerin dağıtıldığı gün öğrencinin biri sağ ön kapıyı bayaa bi tepiklemiş ve kaporta çökmüş.servise götürdüm araba 4 gün serviste kaldı.tamam oldu gel al dediklerinde ise ne göreyim kapını sacı hafif içe doğru bi görünümü var.siz nasıl servissiniz dediğmde aceleye getirirsen böyle olur dediler.ben de tek kuruş ödeme yapmadan başka servise götürmeye karar verdim.sizce ben bu servisi şikayet edeyimmi.önerilerinizi bekliyorum.bu arada bahsettiğim servis afyon akhanlar...

  21. #16
    barış dikici
    Dikici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/01/2007
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.587
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    42 Ps ***
    Edilen teşekkür: 536

    Standart

    Alıntı tasmanlar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s.a. Ben puntoyu alalı daha 3 ay olmadı.ben öğretmenim, karnelerin dağıtıldığı gün öğrencinin biri sağ ön kapıyı bayaa bi tepiklemiş ve kaporta çökmüş.servise götürdüm araba 4 gün serviste kaldı.tamam oldu gel al dediklerinde ise ne göreyim kapını sacı hafif içe doğru bi görünümü var.siz nasıl servissiniz dediğmde aceleye getirirsen böyle olur dediler.ben de tek kuruş ödeme yapmadan başka servise götürmeye karar verdim.sizce ben bu servisi şikayet edeyimmi.önerilerinizi bekliyorum.bu arada bahsettiğim servis afyon akhanlar...
    afyonda 2 servis var.diğeri oto gül lütfen servis müdürü yalçin gürgöz 0532-7075044 nolu telefondan randevu alin ve dikici'nin selami var dersiniz.son derece memnun kalacaksiniz.

  22. #17
    alper ŹīĐΔИЄ
    zeynettin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/06/2007
    Yaş
    36
    Mesajlar
    102
    Nereden
    Çanakkale
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    17 LC 355
    Edilen teşekkür: 8

    Standart

    ilk servisimden bende memnun değildim fakat şu anki servisimde müşteri memnuniyeti olsun işçilik olsun hepsi çok güsel sadece fiyatlar biraz tuzlu hepsi bu ))

  23. #18
    Cem Cebeci
    civcivx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 932

    Standart

    Bugün de aldım Şu ana kadar yaptığım denemelerde gördüğüm kadarıyla sıkışma algılayıp geri gitme sorunu tamamen kaybolmuş. Ayrıca kapanmasına yakın yavaşlama sorunu da gitmiş, baştan sona aynı hızda gelip kapanıyor. Açılıp-kapanırkenki sesi bile değişmiş. Sonuç olarak; yapılan işlem sorunu kökten çözmüş görünüyor. 2 kere tavanı sökülüp, hala aynı sorunu yaşamış biri olarak şu anki durumdan çok memnunum.

    Ayrıca direksiyonu çevirirken bazen gelen tık sesi ile ilgili bakmışlar ve amortisör takozunu değiştirmek için uğrayın dediler, şu anda ellerinde yokmuş. Bunu da eski servisime birkaç defa söylemiştim ama pek üzerinde durmamışlardı.

    Birmot Beylikdüzü'ne teşekkürler.

  24. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  25. #19
    SERKAN YABA
    attserkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/09/2008
    Mesajlar
    127
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 53

    Standart

    arakadaşlar tabiki her servis farklı değildir şuana kadar bir sorum yaşamadım ama araclarımıza sanki gerken özeni göstermiyorlarmış gibi geliyor yani klasik olarak servisin çıkarları ön planda gibi geliyor bana,pek içim rahat değil ne yalan söyleyim çünkü p güveni vermiyorlar bana göre

  26. #20
    Ayşe Onat
    nefermau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/03/2009
    Mesajlar
    4
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    Grande Punto alalı çok uzun bir zaman olmadı o yüzden servisle ilk defa 22.04.2009 pazartesi günü yaptığım maddi hasarlı bir kaza sonucu maalesef tanışmak zorunda kaldım, Küçükyalı Birmot satış bölümü çok iyi ve çok ilgili olduğu için servis tercihimi de buna göre yaptım.
    Serviste Hasar Sigorta TAkip Danışmanı olarak çalışan kişilerden müsait bir çalışan olmadığı için araç teslimimi Servis danışmanı Turgay Bey'e yaptım, evraklarımı da bu beye teslim ettim, evraklarımda bir eksik olmadığı söylendi aracımı bırakıp ayrıldım.
    22.04.2009 çarşamba günü (bugün) aracımın durumunu öğrenmek için servisi aradım, 40 dakika kadar uğraştıktan sonra cevap verecek birini bulabildim. Ercan Güler'in yardımcısı olduğu bilgisini aldığım Murat Bey'e ulaştım, telefon ve araç bilgilerimi verdim. Beni arayacağını söylemiş olmasına rağmen hiç bir cevap alamadım, bunun üzerine babam aracın durumunu görmek için servise gittiğinde, evrak eksikliğinden dolayı dosyamın kapandığını veya buna benzer birşeyler söylemişler, üstelik de beni pazartesi günü aramışlar ve bu bilgiyi vermişler! ortada böyle bir arama olmadığı gibi, ben kendim aradığımda bile bir cevap alamadım, bu nasıl iş bunu da anlamadım açıkçası.

    Bir daha servise ihtiyacım olduğunda, evime de yakın olmasından dolayı belki bir kere daha bu servisi tercih edip son kararımı ona göre vereceğim fakat daha ilk deneyimimde bu şekilde bir hayalkırıklığı yaşadım, Ben de bir Koç Grubu çalışanı olarak (RMK Müzesi) Zincirlikuyu Servisinin daha iyi olduğunu duymuştum belki artık orayı değerlendiririm.

    (Bu aynı mesajı kopyaladığım 3. başlık oldu, ne kadar çok kişiye bilgi versem o kadar iyi, belki bir ilgili bulmamın doğru yolu da budur )

Sayfa 9/11 İlkİlk ... 567891011 SonSon

Benzer Konular

  1. Fiat otomobillerine bizim kadar özen gösteriyor mu?
    GP_06 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 23/01/2011, 11:08
  2. İncitmeyecek kadar uzak, üşümeyecek kadar yakın olmak...
    JASMINE tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 04/10/2009, 14:39
  3. Fiat servislerinden fenni muayene hizmeti
    OzzY tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 12/12/2008, 15:33
  4. fiat fiat fiat yeni modeller
    gogigogi tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 16/12/2007, 02:18
  5. Bu Kadar Soğutulabilir Tebrikler Fiat
    akıncıgrande tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 81
    Son Mesaj: 18/06/2007, 17:10

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Fiat servislerinden ne kadar memnunsunuz... Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com