mustafaf Nickli Üyeden Alıntı
bu logo olayı benımde basıma gelmıstı.bana soz veren, aracı satan arkadas ben aracı aldıktan sonra, ısten cıkınca olayı kımse ustlenmedı ve logoları degıstırmek ıcın 225TL para talep ettıler.benım sol ıkı kapım degıstı ve yaklasık 25 gunde cıktı servısten.o da bır suru tanıdık, es, dost soktuk araya.en onemlısı, servıse aracı bırakıp, sorunlarını yazdırdıgımda, arac hazır gelıp alabılırsınız dıyorlar, ama gıttıgımde bırcok sorun halolmamıs oluyor.bır dahakı sefere yaparız dıye gonderıyorlar.on cam sılecegının alt tarafındakı plastık parca cıkmıstı yerınden,degısmesı ıcın parcanın sıparısını verdıler.46 gun sonra aradıgımda, parcanın coktan gelmıs orda beklıyor oldugunu ogrendım.kac kere soylememe ragmen, suspansıyonlar hala cok sert.arka kapıları acmak ısın, vucut gelıstırmeye gıtmek felan gereklı.on camlar ınıp kalkarken lok-lok seklınde ses cıkartıyor.orada bır bosluk var.dıreksıyon sımıdımın rengı arabayı aldıktan 10 ay sonra grıye dondu.gecenlerde arka-on tamponların renk farkı cıktı.bır servıs(tanıdık, bıldık servıs) hıcbırsey yapamayız hepsı boyle derken, dıger servıs(telefonlarını bıle bılınmeyen numaralardan ogrendım) getırın, bu durumlarda musterının onayı alınarak, on ve arka tamponlar tekrar garantıden arac rengıne boyuyoruz dedıler.ama soyledıgım bunca sıkayet servıse gore "normal".tam t-jet almaya hazırlanırken, son servıse gıttıgımde yasadıgım olay, benı arabamdan, servısten ve Fıat'tan soguttu resmen.kısacası bundan sonra Fıat alırsam, trafık benım ehlıeyetımı ıptal etsın, daha ıyı...
Yer imleri