124 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bir fiat rezaleti daha!!!

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Kendi isteğiyle forumdan uzaklaştırılmıştır. Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/07/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 660

    Standart

    Alıntı gizem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi bayi bu sorumsuzlugu yapan?
    Bu konunun bayi ya da servisle alakası yok Gizem Hanım. Siz de bir fiat çalışanısınız sanırım, bunu bilmeniz gerekir.

    Olay şu;

    Teyp ve hoparlör fiatın ürettimi değil. Üretici firma standart garanti süresi boyunca ürününün arkasında ama garanti süresi bitince tayp ve hoparlörde herhangi bir arıza olduğunda bunu garanti kapsamında değerlendirmiyor. Bu açıklamalar uzatılmış garanti sözleşmesinde açıkça yazar. Yanı durum Fiat'ın sergilediği, çoğu arkadaşların da benzer yorumlarda bulunduğu sat-kaç mantığı asla değil. Bu markada olduğum için söylemiyorum ama net bir şekilde ifade edebilirim ki; satış sonrasında en az sorunun yaşandığı marka Fıat markasıdır. Hemen hemen her markadan arkadaşlarım var, oturup dinleseniz şaşarsınız gerçekten. 95 den beri bu markadayım, hem mutfağında hem de vitrininde çalıştım ve bu konuda fikrim asla değişmez.

  2. #2
    volkan volkan
    ZV 007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/03/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    579
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konunun bayi ya da servisle alakası yok Gizem Hanım. Siz de bir fiat çalışanısınız sanırım, bunu bilmeniz gerekir.

    Olay şu;

    Teyp ve hoparlör fiatın ürettimi değil. Üretici firma standart garanti süresi boyunca ürününün arkasında ama garanti süresi bitince tayp ve hoparlörde herhangi bir arıza olduğunda bunu garanti kapsamında değerlendirmiyor. Bu açıklamalar uzatılmış garanti sözleşmesinde açıkça yazar. Yanı durum Fiat'ın sergilediği, çoğu arkadaşların da benzer yorumlarda bulunduğu sat-kaç mantığı asla değil. Bu markada olduğum için söylemiyorum ama net bir şekilde ifade edebilirim ki; satış sonrasında en az sorunun yaşandığı marka Fıat markasıdır. Hemen hemen her markadan arkadaşlarım var, oturup dinleseniz şaşarsınız gerçekten. 95 den beri bu markadayım, hem mutfağında hem de vitrininde çalıştım ve bu konuda fikrim asla değişmez.
    Gülay hanım sözleşmeyi aramadan önce okudum.böyle bir madde yada ses sistemiyle alakalı birşey yok sözleşmede.Asıl sorun ise kolonu değiştirmiyosun ama bari müşterinle doğru düzgün konuş dimi oda yok.Zaten beni sinirlendiren en büyük etken bu.sözleşmede böyle birr madde olmadığını söylüyorum hanfendiye sözleşmede teker teker yazmaz diyor verdiği cevaplar gerçekten kalitesiz cevaplar.ne sorsam yetkili değilim cevabını alıyorum.Belki kolonda bir problem vardı diyorum problem olsa şimdi ortaya çıkar diyor yaa inanın komik.Ömür testinden ar-ge den haberi bile yok.nolursa olsun bende bu işin peşini bırakmıycam yazıyla sözle ulaşmam gereken heryere ulaşıcam.ne yani motor arızalansa hızlı mı gittin dicekler yaa)mantığa bak..

  3. #3
    Kendi isteğiyle forumdan uzaklaştırılmıştır. Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/07/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 660

    Standart

    Alıntı ZV 007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gülay hanım sözleşmeyi aramadan önce okudum.böyle bir madde yada ses sistemiyle alakalı birşey yok sözleşmede.Asıl sorun ise kolonu değiştirmiyosun ama bari müşterinle doğru düzgün konuş dimi oda yok.Zaten beni sinirlendiren en büyük etken bu.sözleşmede böyle birr madde olmadığını söylüyorum hanfendiye sözleşmede teker teker yazmaz diyor verdiği cevaplar gerçekten kalitesiz cevaplar.ne sorsam yetkili değilim cevabını alıyorum.Belki kolonda bir problem vardı diyorum problem olsa şimdi ortaya çıkar diyor yaa inanın komik.Ömür testinden ar-ge den haberi bile yok.nolursa olsun bende bu işin peşini bırakmıycam yazıyla sözle ulaşmam gereken heryere ulaşıcam.ne yani motor arızalansa hızlı mı gittin dicekler yaa)mantığa bak..
    Bahsettiğiniz konuda sonuna kadar haklısınız Volkan Bey. Üslup ve yaklaşım şekli çok ama çok önemli. Sizi çok iyi anlıyorum. Konuyla ilgili gerekli bildirimleri çağrı merkezine ileteceğim.

    Bu arada belki faydası olur düşüncesiyle uzatılmış garanti sözleşme şartlarını ek olarak vermek istiyorum.

    Alıntı yolcu27 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gizem hanım peki size bir sorum olacak;

    Garanti süresi içerisinde dışarıda lpg kiti takılan aracın sadece motoru garanti dışı mı kalır? Kendi servisime sorduğumda tam açıklayıcı bir cevap alamadım. Sizde madem servis danışmanıymışsınız size de sorayım dedim..
    Şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalar..
    Fiat'ın yetki verdiği servisler dışında yapılan işlemlerde motor ile beraber, elektrik, elektronik sistemler, beyin bunlar da garanti dışında kalıyor. Yani sadece motor garanti dışında kalmıyor maalesef.
    Konu JASMINE tarafından (18/02/2011 Saat 00:35 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlarınız birleştirilmiştir.

  4. #4
    Kendi isteğiyle forumdan uzaklaştırılmıştır. Misafir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/07/2010
    Mesajlar
    0
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 660

    Standart

    Alıntı ZV 007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gülay hanım ilginiz için çok teşekkür ederim.
    Rica ederim Volkan Bey, görevim..

  5. #5
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    Alıntı amarılla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konunun bayi ya da servisle alakası yok gizem hanım. Siz de bir fiat çalışanısınız sanırım, bunu bilmeniz gerekir.

    Olay şu;

    teyp ve hoparlör fiatın ürettimi değil. üretici firma standart garanti süresi boyunca ürününün arkasında ama garanti süresi bitince tayp ve hoparlörde herhangi bir arıza olduğunda bunu garanti kapsamında değerlendirmiyor. Bu açıklamalar uzatılmış garanti sözleşmesinde açıkça yazar. Yanı durum fiat'ın sergilediği, çoğu arkadaşların da benzer yorumlarda bulunduğu sat-kaç mantığı asla değil. Bu markada olduğum için söylemiyorum ama net bir şekilde ifade edebilirim ki; satış sonrasında en az sorunun yaşandığı marka fıat markasıdır. Hemen hemen her markadan arkadaşlarım var, oturup dinleseniz şaşarsınız gerçekten. 95 den beri bu markadayım, hem mutfağında hem de vitrininde çalıştım ve bu konuda fikrim asla değişmez.
    +1 katılıyorum

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #6
    Fırat Serhat
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. demon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2009
    Yaş
    43
    Mesajlar
    867
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 234

    Standart

    Alıntı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konunun bayi ya da servisle alakası yok Gizem Hanım. Siz de bir fiat çalışanısınız sanırım, bunu bilmeniz gerekir.

    Olay şu;

    Teyp ve hoparlör fiatın ürettimi değil. Üretici firma standart garanti süresi boyunca ürününün arkasında ama garanti süresi bitince tayp ve hoparlörde herhangi bir arıza olduğunda bunu garanti kapsamında değerlendirmiyor. Bu açıklamalar uzatılmış garanti sözleşmesinde açıkça yazar. Yanı durum Fiat'ın sergilediği, çoğu arkadaşların da benzer yorumlarda bulunduğu sat-kaç mantığı asla değil. Bu markada olduğum için söylemiyorum ama net bir şekilde ifade edebilirim ki; satış sonrasında en az sorunun yaşandığı marka Fıat markasıdır. Hemen hemen her markadan arkadaşlarım var, oturup dinleseniz şaşarsınız gerçekten. 95 den beri bu markadayım, hem mutfağında hem de vitrininde çalıştım ve bu konuda fikrim asla değişmez.
    Hani derler ya allah kimseyi hastanelere düşürmesin filan diye.
    Bende diyorum Allah kimseyi Fiat müşteri hizmetlerinin eline düşürmesin.
    Siz neyin ne olduğunu eminimki bizden çok ama çok daha iyi biliyorsunuzdur. Satış sonrası en az sorunun yaşandığı markanın Fiat olduğuna yapılan hangi anket, istatistik verisine göre bilgi verdiniz. Başka markada çalışan arkadaşlarınızın anlattıklarına göre söylüyorum gibi bir söz bilimsel olamaz.
    Ben yaşadığım problemler ve rezilliklerden sonra şu anda Fiat almayı düşünsem bile hep aklıma yaşadığım sorunlar geliyor. Bravo alasım var mesela ama dedim ya....

Benzer Konular

  1. İzmir fiat merkez servise bir kez daha teşekkürler...
    sagopa35 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 27/10/2011, 01:04
  2. Fiat Araç teslimi ve Müşteri hizmetleri rezaleti...!!
    methko tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 28/05/2011, 15:58
  3. Ağaçlı Fiat bir daha adımımı atmam
    hayriyilmaz2 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 28/11/2010, 11:45
  4. Neden GP ya da daha doğru anlatımla neden Fiat?
    jakabo_ank tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 16/05/2010, 22:35
  5. Fiat kasko bir daha yaptırmam
    acy tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 25/01/2009, 12:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Bir fiat rezaleti daha!!! Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com