Alıntı gizem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hangi bayi bu sorumsuzlugu yapan?
Bu konunun bayi ya da servisle alakası yok Gizem Hanım. Siz de bir fiat çalışanısınız sanırım, bunu bilmeniz gerekir.

Olay şu;

Teyp ve hoparlör fiatın ürettimi değil. Üretici firma standart garanti süresi boyunca ürününün arkasında ama garanti süresi bitince tayp ve hoparlörde herhangi bir arıza olduğunda bunu garanti kapsamında değerlendirmiyor. Bu açıklamalar uzatılmış garanti sözleşmesinde açıkça yazar. Yanı durum Fiat'ın sergilediği, çoğu arkadaşların da benzer yorumlarda bulunduğu sat-kaç mantığı asla değil. Bu markada olduğum için söylemiyorum ama net bir şekilde ifade edebilirim ki; satış sonrasında en az sorunun yaşandığı marka Fıat markasıdır. Hemen hemen her markadan arkadaşlarım var, oturup dinleseniz şaşarsınız gerçekten. 95 den beri bu markadayım, hem mutfağında hem de vitrininde çalıştım ve bu konuda fikrim asla değişmez.