Parayı biraz zor veriyorlar ama yeni ürünü kesinlikle talep edin.Hatta sizin ürün ellerinde yoksa üst modeli hiçbir fark almadan vermek zorundalar...
öncelikle geçmiş olsun işin peşini bırakma bencede sallıyorlar
ben gittim geçer acer aldım canavar mübarek
Parayı biraz zor veriyorlar ama yeni ürünü kesinlikle talep edin.Hatta sizin ürün ellerinde yoksa üst modeli hiçbir fark almadan vermek zorundalar...
bendemi hp alsam bi tanedüşük model
Arkadaşlar aradan baya zaman geçti ama benimde dalgınlığıma gelmiş, ürün bedelini aldım. Hp.dizüstü kullanıcısı olupta benzer sorunlar yaşayanlara faydası olsun diye yazayım dedim.
Hp.beni gerçekten çok şaşırttı, yaptığım yazışmalar, attığım e-mailler ve çektiğim fax neticesinde Hp.ürün bedelini başvuruyu yaptıktan 12 gün sonra hesabıma yatırmışyatırmış diyorum çünkü Hp.nin bu kadar çabuk yatıracağını tahmin etmediğim için bende hesabı kontrol etmemiştim, dolayısıyla para hesapta birkaç gün bekleyincede banka gelen parayla benim adıma yatırım fonu alıp değerlendirmiş benimde haberim ancak 1,5 sonra oldu neyse bende bu arada ASUS marka yeni bir laptop almıştım şimdi Asustan gayette memnunum.
Yani sözün özü sizinde başınıza böyle bir durum gelir ise aramaktan hiç çekinmeyin ve özellikle e-mail ve fax bombardımanına tutun ve kesinlikle çektiğiniz mesajlarda Tüketici Kanunundan vs.bahsedin ki sizin bilinçli tüketici olduğunuzu anlasınlar inanın işler o zaman daha çabuk yürüyor.
Gözün aydın Kadir.Ben de iki gün önce Toshiba aldım Ablama.Dün tek pikselin patlak olduğunu farkettim ve hemen değiştirdilerBildiğim kadarıyla 3 piksele kadar üreticiler hata kabul etmiyorlar...
Konu ABNEW tarafından (18/04/2008 Saat 20:59 ) değiştirilmiştir.
Arda o zaman bu durumda hatayı erken farketmen avantaj olmuş, eğer 1 ay sonra filan farketse idin belkide ürünü geri almıyacaklardı. Bende Toshıba düşünmüştüm aslında ama Asus hem fiyat hemde performans yönünden daha uygun olduğu için tercih ettim sizede yeni Toshıbanız hayırlı olsun..
Teşekkürler Kadir, zaten Teknosa da başka yerden alsaydınız değiştirmezlerdi dediAldığım gün, 15 gün içinde ürüne birşey olursa bize getirin demişlerdi...
Zaten tüketici kanununa göre ürün ayıplı olsun yada olmasın 15 gün içinde ürünü her ne sebeple olursa olsun iade edebiliyorsun diye biliyorum
Haklısın Kadir öyle bir tüketici kanun maddesi vardı sanırım ama benim aklımda 1 hafta olarak kalmış bu...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri