Alıntı Castell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Fire olsun Starjet olsun gerekse Multiair olsun bütün benzinli motor türleri için önemli olan marka değil takan ustanın becerisi ve ayarlarının iyi yapılması.....
Piyasada en iyi marka Prins en dandik olarak çin malı kitler gösteriliyor.... Ama ayar ve işçilik daha önemli dandik kitlerle harikalar yaratılan araçlarda var en kalite Prins yada Br kitlerde geçmek bilmeyen silkeleme problemleri yaşayanlarda var....
Dandik kitlerle harikalar yaratanlar var demişsiniz ama Prinsin keihin enjektörleri 1,2 Ω elektriksel direnciyle dünyanın en hızlı açılan LPG enjektörü ve 2,5 ms'de dahi lineer akış sağlıyor.. Piyasada bunu başarabilen başka bir enjektör yok..
Yani bu şu demek, dandik bir markada harikalar yaratsanda prinsin doğru bir montajı her halukarda üstün demek. Bir enjektörün bu derecede hızlı çalışması orjinaline en yakın olması demek buda diğer markalara göre uzun vadede aracın daha sağlıklı olması ve minimum güç kaybı demek.. Dolayısı ile arıza ışığı yakma olasılığıda diğer markalara göre çok daha düşük bir ihtimal.. Zaten arıza ışığı yakan araçların tümü ateşleme sistemi hatası verir buda enjektörlerin aracın ecusuna tam anlamıyla yanıt veremeyişinden kaynaklanır. Bu şekilde kullanmaya devam ettikçe de uzun vadede araca zarar verir. Aracın benzin haritasını bozduğu gibi hava yakıt karışımınıda bozar.. Dolayısıyla iyi bir kit taktırmak iyi bir usta kadar önemlidir..

Mehmet kardeşim yanı başında kayra otogaz var ne sorup soruşturuyon gitcen oraya 2700-3000 lira arası para verip prinsi yapıştırıp birdaha arkana bile bakmıyacan
Sakın multiair bir motora atiker matiker gibi markalaar taktırma..
Multiair bravoya prins taktırıp 1-2 yıldır en ufak problem yaşamadan kullanan tanıdığım arkadaşlar var.. Benim araçtada prins var, geçen haftada 2012 model c180 komprasöre taktırdım