29 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: 1,4 Multiair Lpg Sistemi Genel Başlık

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Ali Tandogan
    Castell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1.237
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34
    Edilen teşekkür: 213

    Standart

    Fire olsun Starjet olsun gerekse Multiair olsun bütün benzinli motor türleri için önemli olan marka değil takan ustanın becerisi ve ayarlarının iyi yapılması.....
    Piyasada en iyi marka Prins en dandik olarak çin malı kitler gösteriliyor.... Ama ayar ve işçilik daha önemli dandik kitlerle harikalar yaratılan araçlarda var en kalite Prins yada Br kitlerde geçmek bilmeyen silkeleme problemleri yaşayanlarda var....

  2. #2
    M.OğuzhaN ÇELİK
    eexelanss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/11/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06BY8509
    Edilen teşekkür: 460

    Standart

    Alıntı Castell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fire olsun Starjet olsun gerekse Multiair olsun bütün benzinli motor türleri için önemli olan marka değil takan ustanın becerisi ve ayarlarının iyi yapılması.....
    Piyasada en iyi marka Prins en dandik olarak çin malı kitler gösteriliyor.... Ama ayar ve işçilik daha önemli dandik kitlerle harikalar yaratılan araçlarda var en kalite Prins yada Br kitlerde geçmek bilmeyen silkeleme problemleri yaşayanlarda var....
    Dandik kitlerle harikalar yaratanlar var demişsiniz ama Prinsin keihin enjektörleri 1,2 Ω elektriksel direnciyle dünyanın en hızlı açılan LPG enjektörü ve 2,5 ms'de dahi lineer akış sağlıyor.. Piyasada bunu başarabilen başka bir enjektör yok..
    Yani bu şu demek, dandik bir markada harikalar yaratsanda prinsin doğru bir montajı her halukarda üstün demek. Bir enjektörün bu derecede hızlı çalışması orjinaline en yakın olması demek buda diğer markalara göre uzun vadede aracın daha sağlıklı olması ve minimum güç kaybı demek.. Dolayısı ile arıza ışığı yakma olasılığıda diğer markalara göre çok daha düşük bir ihtimal.. Zaten arıza ışığı yakan araçların tümü ateşleme sistemi hatası verir buda enjektörlerin aracın ecusuna tam anlamıyla yanıt veremeyişinden kaynaklanır. Bu şekilde kullanmaya devam ettikçe de uzun vadede araca zarar verir. Aracın benzin haritasını bozduğu gibi hava yakıt karışımınıda bozar.. Dolayısıyla iyi bir kit taktırmak iyi bir usta kadar önemlidir..

    Mehmet kardeşim yanı başında kayra otogaz var ne sorup soruşturuyon gitcen oraya 2700-3000 lira arası para verip prinsi yapıştırıp birdaha arkana bile bakmıyacan
    Sakın multiair bir motora atiker matiker gibi markalaar taktırma..
    Multiair bravoya prins taktırıp 1-2 yıldır en ufak problem yaşamadan kullanan tanıdığım arkadaşlar var.. Benim araçtada prins var, geçen haftada 2012 model c180 komprasöre taktırdım
    BY Turbo SPORT 150 HP

  3. #3
    M.OğuzhaN ÇELİK
    eexelanss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/11/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    1.329
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06BY8509
    Edilen teşekkür: 460

    Standart

    Alıntı Castell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fire olsun Starjet olsun gerekse Multiair olsun bütün benzinli motor türleri için önemli olan marka değil takan ustanın becerisi ve ayarlarının iyi yapılması.....
    Piyasada en iyi marka Prins en dandik olarak çin malı kitler gösteriliyor.... Ama ayar ve işçilik daha önemli dandik kitlerle harikalar yaratılan araçlarda var en kalite Prins yada Br kitlerde geçmek bilmeyen silkeleme problemleri yaşayanlarda var....
    Starjet motora kesinlikle lpg taktırmanızı önermem bu motor çok zor uyum sağlıyor..
    BY Turbo SPORT 150 HP

Benzer Konular

  1. Multiair motorlar içi LPG sistemi
    beyaz evo80 tarafından LPG forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 19/08/2019, 16:23
  2. Evo multiair 2010 genel bilgi, kronik arıza vs.
    Serkanbenguoglu tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 19/04/2013, 19:33
  3. Ana Sayfadaki Son On Başlık Gözükmüyor
    Ziyaretci032 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 04/10/2012, 12:59
  4. Evo Karter Koruma - Tek Başlık
    k0d3r tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 04/07/2011, 20:31
  5. Başlık yazmaya utandım :)
    squidward tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 06/05/2011, 03:31

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com