47 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Fiat araç almayı düşünenlere duyurulur…

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Murat YANIK
    Linos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    48
    Mesajlar
    5.209
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    06 BE 7673
    Edilen teşekkür: 1268

    Standart

    Araç özel amaçlarla kullanılmış ya da bu kullanılmamışsa, bir başkasının aracı...
    Fatura verilmemiş!
    Yapılan işlemlerle ilgili ayrıntı içeren döküman verilmemiş!
    9 gün gibi uzun bir servis süresi sonucunda sorun çözülmemiş!

    Eğer söylenenler birebir yaşanmışsa, burada servisin sorumsuzluğu, ihmali, kuralları ihlali ve art niyeti söz konusudur... Fiat Müşteri Hizmetlerinin bu konuda yardımcı olacağını düşünüyorum...

  2. #2
    cengiz akyol
    Buremir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/09/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 278

    Standart

    hemen hemen tüm yorumları okudum işin içinde bulunan biri olarak öncelikle şunu söyleyebilirim ercan arkadaşımıza katılıyorum ki şöyle bence km ye takılıp kalmayın soruna bağlı olarak bu olasılık normal müşteri 140 km hızla giderken rüzgar sesi geliyor diyor 1=teste çıkıyorsunuz geri dönüş onarım aşaması ardından 2= tekrar teste çıkıyorsunuz sorun giderildimi giderildiyse ne ala ve geri dönüyorsunuz giderilmediyse tekrarr yani soruna göre değişir buradaki tek sorun 9 gün gibi uzuun bir süreki sorun giderilmemiş. ben burada öncelikle araç sahibine kusur bulurum o servisin altını üstüne bi getirseniz bence akıllanırlar ve aracını takip etmemesi ayrı siz çözüm ararsınız servis oralı olmuyorsa fiata şikayet edebilirsiniz fiat şikayetinizi dikkate almaz ve sizin gibi mağdurlar çoğalırsa o zaman fiatı terk edin derim ama fiat hiç bir servise adını lekeletme fırsatını vermez o servisin yetkisini alır bununda örnekleri vardır..

  3. #3
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı buremir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hemen hemen tüm yorumları okudum işin içinde bulunan biri olarak öncelikle şunu söyleyebilirim ercan arkadaşımıza katılıyorum ki şöyle bence km ye takılıp kalmayın soruna bağlı olarak bu olasılık normal müşteri 140 km hızla giderken rüzgar sesi geliyor diyor 1=teste çıkıyorsunuz geri dönüş onarım aşaması ardından 2= tekrar teste çıkıyorsunuz sorun giderildimi giderildiyse ne ala ve geri dönüyorsunuz giderilmediyse tekrarr yani soruna göre değişir buradaki tek sorun 9 gün gibi uzuun bir süreki sorun giderilmemiş. ben burada öncelikle araç sahibine kusur bulurum o servisin altını üstüne bi getirseniz bence akıllanırlar ve aracını takip etmemesi ayrı siz çözüm ararsınız servis oralı olmuyorsa fiata şikayet edebilirsiniz fiat şikayetinizi dikkate almaz ve sizin gibi mağdurlar çoğalırsa o zaman fiatı terk edin derim ama fiat hiç bir servise adını lekeletme fırsatını vermez o servisin yetkisini alır bununda örnekleri vardır..
    bu işin içindeyim diyorusunuz sonrada koyu yaptığım kısımdaki gibi yazıyorsunuz. işte esas sorun bu müşteri gelip başınızda dır dır yaparsa adam gibi çalışıyosunuz. ilgilenen olmazsa salla gitsin bu mudur iş ahlakı ???
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #4
    cengiz akyol
    Buremir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/09/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 278

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu işin içindeyim diyorusunuz sonrada koyu yaptığım kısımdaki gibi yazıyorsunuz. işte esas sorun bu müşteri gelip başınızda dır dır yaparsa adam gibi çalışıyosunuz. ilgilenen olmazsa salla gitsin bu mudur iş ahlakı ???
    tabii ki değil bende aynı şeyi savunuyorum çünki hiç bir müşteri haklı olarak bana dır dır yapmadı o servisteki çalışanlarda müşterisine değer verip iş ahlakı ve ciddiyetiyle görevlerini yapsalar dı buna gerek kalmazdı

  6. 22/09/2008, 23:39

    Sebep
    tekrar

  7. #6
    cengiz akyol
    Buremir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/09/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 278

    Standart

    pelin hanım söylediklerinize kısmen katılıyorum ancak şunu unutmayın siz aracınızdaki sorun için ilk hangi servise gittiyseniz sizi tekrar o servise yönlerdirmeleri gayet doğru bir davranış çünki hatalı olan servis ise düzeltmesi gereken yine onlar ancak ikinci seferde de düzelmez ise zaten size çözüm bulurlar şunada değinmek isterim bü gün (tata) gibi bir araç bile 18-20 bin ytl ise ortalama 25 bin ytl lik bir fiattan neden bir audi veya mercedes gibi ( örnek ) beklentiler içerisindesiniz ki kaldı ki bu gün örnek verdiğim ve onların sınıfındaki araçlarda ve servislerindeki şikayetlerin sayısıda hiç küsümcenicek kadar değil şikayet com.dan bunu listeliyebilirsiniz bence fiat sınıfına ve fiyatlarına + türkiyenin yol şartlarına göre gayet iyi bir marka.... Tşkler

  8. #7
    karahan k kaya
    Rolantide çalışıyor... kukart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/04/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    1.027
    Nereden
    Samsun
    Rengi
    Yok
    Plaka
    55
    Edilen teşekkür: 350

    Standart

    Alıntı buremir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    .....sizi tekrar o servise yönlerdirmeleri gayet doğru bir davranış ......
    sorun yaşadığım bir servise, güvenmediğim insanlara ve benim güvenliğimi, sağlığımı "tamir edildi" deyip te tehlikeye sokan, sonrasında sorunlu araçla beni trafiğe salan insanlara tekrardan sağlığımı maddi nedenlerden dolayı tekrardan emanet edilmesi kadar aptalcası olamaz (..bence), bunun doğru olduğunu savunmuşsun!?....
    bence hatası kusru olanların konumları tekradan gözden geçirilmeli. tekrardan görevlerini yapmaları istenmesi yerine...

    benimde başımdan böyle bir olay geçti ( forumda ki yeri... )ve aynı servise gitmedim gereken şikayetleride yaptım BUREMİR arkadaşımızın dediği gibi aynı servise gelseydiniz dendi ... bu mantık değişmeli bence...

    o t o b i y o g r a f i :
    2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
    2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
    2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
    2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
    2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
    2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
    2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
    2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /

    █▌
    █ █ ▌▌▌║│

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #8
    cengiz akyol
    Buremir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/09/2008
    Yaş
    44
    Mesajlar
    796
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 278

    Standart

    Alıntı kukart Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorun yaşadığım bir servise, güvenmediğim insanlara ve benim güvenliğimi, sağlığımı "tamir edildi" deyip te tehlikeye sokan, sonrasında sorunlu araçla beni trafiğe salan insanlara tekrardan sağlığımı maddi nedenlerden dolayı tekrardan emanet edilmesi kadar aptalcası olamaz (..bence), bunun doğru olduğunu savunmuşsun!?....
    bence hatası kusru olanların konumları tekradan gözden geçirilmeli. tekrardan görevlerini yapmaları istenmesi yerine...

    benimde başımdan böyle bir olay geçti ( forumda ki yeri... )ve aynı servise gitmedim gereken şikayetleride yaptım BUREMİR arkadaşımızın dediği gibi aynı servise gelseydiniz dendi ... bu mantık değişmeli bence...
    Ben bu mantığı savunduğum için değil sorun onlardan kaynaklandığı için söylüyorum yanlış anlaşılmasın nedenine gelince bu tip olaylarda hatalı olan servis ve çalışanları kusurlarını kabullenmemektedir bi nevi çamura yatmak da diyebiliriz onun için ikincisindede oraya gidecek ve onların hakkından geleceksiniz gerekli şikayetlerinizi de yapacaksınız yoksa bu yerlerin üstüne gidilmezse aynı gevşeklikte devam ederler

Benzer Konular

  1. 45.000-50.000 TL aralığında sıfır ya da ikinci el araç almayı düşünüyorum
    uzuncocuk tarafından Alınık Araba forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 11/04/2012, 00:47
  2. Hoş bir anahtarlık düşünenlere....
    asimsendogan tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 21/11/2010, 14:48
  3. Dün tarih oldu… Yarın bir sır… Bugünün kıymetini bilin.
    JASMINE tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 19/05/2008, 10:22
  4. Punto almayı düşünüyorum fiat ve model konusunda yardım lütfen
    anfora35 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 16/12/2007, 23:22

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com