acilen orjinal aksesuar ve park sensörü kampanyası bekliyorum.
acilen orjinal aksesuar ve park sensörü kampanyası bekliyorum.
öncelikle yapılan her yorum için hepinize teşekkür ediyorum.
Amacım burda sizleri kullanmak değil sizin beni kullanıp fikirlerinizin fiat yetkililerine ulaşmasını sağlamaktı..Benim fikir çalmak gibi bir niyetim asla olmaz kendi işimde fikir ve projelerimi en iyi şekilde her zaman sunacak yetkinlikteyim.Bana kimse (müdür vs.) iş vermedi.
Öyle bir yargılamışsınız ki sanki sizlerin kötülüğüne bişe yapmak istemişim gibi..Herkes Fiat çalısanı olup olmadığımı yargılamaya basladı..öyleyim ya da değilim burada olmama engel mi teşkil edecek bu durum ? Belki yaptığım işi söylememem gerekiyor.inanın bunu size hissettirmesem kimse bilmezdi bile..ama sizler için bişeler yapmak istedim nacizane hepsi bu.Ve şunu da bilin ki geyik diye adlandırdığınız sohbetime geyik olsaydı ayıracak zamanım hiç yoktu.Burayı çok ciddiye alıp samimi ortamını sevdiğim için zamanımı ayırdım burada.
Bunlara cevap vermek beni okuduğum cümlelerden daha çok üzüyor aslında ama bilmenizi istedim hepinize iyi niyetle yaklaştığımı (hiç birinizi dolar işareti olarak görmüyorum !)
Herşeye rağmen tüm FIAT kullanıcısı şahısları çok seviyor ve çok değer veriyorum..Bu işimin gerektirdiği bir sevgi değil insanlığımın gerektirdiği bir sevgidir..
Hepinize sonsuz saygılarımı sunuyorum..Dilerim herşey sizin istediğiniz gibi olur.
Konu nghn tarafından (21/06/2008 Saat 09:25 ) değiştirilmiştir.
Yazık diyorum başka bişi demiyorum nagihan konumu itibari ile çalıştığı yeri bize söylemedi bu doğru ama söylemesinin kendisi için sakıncaları var bu kadar üstüne gitmek bence anlamsız ..Neyse uzatmanın anlamı kalmadı artık ne nagihan var nede bu konunun aslı ....
Teşekkür ederim arkadaşlar....
evet nagihanın fiat çalışanı olduğunu ortaya çıkardık.ne mutlu bize!!!!şimdi bakalım başka çalışanlarda varmı?fiat çalışanı avına çıkalım.onlarıda bulalım ve böyle forumdan uzaklaştıralım.mazaallah belki bize yararları dokunur.belki fiatla yada servisle ilgili bi sıkıntımız olur elinden geleni yapmaya çalışır.
gerçekten yazık ya.böyle davranan arkadaşlar sadece kendilerinin değil bizim de bütçemizle oynuyorlar!!!!!!
GrandePuntoTR'ye yakışmayan mesajLar yazıLmış çiziLmiş. konuyLa iLgiLeniyorsanız mesaj gönderin, yoksa sırf mesaj göndermek uğruna yaptığınız yorumLarınız, Lütfen kendinize kaLsın.
c_a_m_b_a_z senin de ip adresin istanbuL görünüyor ancak ankaradan oLdugun yazıyor, sende soyadını adını kimLigini gizLemişsin, iğneyi başkasına batırırken, çuvaLdızı kendimize batıraLım. gereksiz konu dışı mesaj göndererek, ortamı germeye çaLışmayaLım. biLgi sahibi oLmak güzeLdir, o biLgiyi gerekLi yerLerde kuLLanmak daha da güzeLdir.
burası her ne kadar özgür bir ortam oLsa da, kimsenin kimseye Laf sokma, rencide etme, küçük düşürmeye çaLışma hakkı yoktur. kişiseL - ikiLi probLemLerin çözüm yeri de burası degiLdir.
konu dışı mesaj gönderimLeri sorgusuz - suaLsiz siLinecektir.
GrandePuntoTR Yönetim
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
Ziyaretçi
Basın-Yayın Sorumlusu
Ziyaretçi
istediğimiz servise gidebilme imkanı sağlanmadan fiat servislerinden hiç bir beklenti tatmin etmiyeceğini dşünerek öncelikle her fiat kullanıcısına bu özgürlüğü tanırdım sonra kampanyalar zaten kendiliğinden oluşacaktır... REKABET
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
istediğiniz servise gitmenizi engelleyen nedir ?
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
Konuya dönelim bence.. Bende özel bir firmada Müşteri hizmetleri takım lideri olarak çalışıyorum yaşadığım örneklerden yola çıkarak öneri yapmak gerekirse;
Müşteri önce her istediğinin yapılması ister ki bu gayet normal ama genelde firmaların çalışanlarına verdiği yetkiler vardır ve ona göre hareket ederler. Eski müşteriler her zaman kendilerine öncelik tanınmasını ve indirim yapılmasını bekler. Aracı alana kadar kral sonra piyon olmak kimseyi sevindirmez. Burdan yola çıkarak Turkcell' de ve bazı hava yollarında müşteriler için uygulanan CRM taktikleri vardır. Mesele ben işim nedeni ile şirket hattı kullanıyorum ve Turkcell' de benimle ilgilenen özel bir birim var hatta hiç beklemiyorum. Örnek olarak geçenlerde cep telefonumu modem haline getirip laptopımla internete girmem gerekti ama ayarlarını yapamadım çağrı merkezini aradıp bana 3 saat içinde bu işden anlayan bir uzman yolladilar ve 5 dakikada bütün ayarlar yaptı bende işimi hallettim.
Ben fiat müşteri hizmetlerinden ya servislerden bu tarz bir ilgi beklerim active aracıma sis farı bağlatmak istedim ve 3 servisde bana ayrı fiyat verdi hatta ikisi garanti bozulur dedi 1 bozulmaz dedi bende malesef yaptıramadım. Aracımı yıl sonu aldığım için 3 ay beklememek için sadece istediğim rengi bulduğum yerden aracımı aldım. Şimdi aracı üst modellerde olan aksesuarları almak istiyorum ama bu olmuyor sonuçta parası ile bunu yapmak istiyorum.
sonuçta müşteriye özel olduğunu hissettiren kampanyalar olması yeterli spor paketini bana serviste yaptırma şansı verseniz ben bunu seve seve yaparım sonuçta bakım yaptır park sensorünü kap tarzı şeyler beni hiç cezbetmiyor
Bölmek gibi olmasın ama bunları düşünmeden önce tüm FIAT yetkili servislerine disiplin konusunda bir el atmasını önerirdimBöylece arka kapılardan şikayetçi birine ustanın yanıtı:
"Sen kapıyı açmayı bilmiyorsun,"
ya da tavanda oluşan lekere:
"tavana su dökülmüştür"
olmazdı. Bu tarz yanıtlar olduğu sürece, istediği kampanyayı yapsın, gereksiz bence![]()
Merhaba ,
Forumda Türkeyi'nin dört bir yanından punto kullanıcıları var ve her şehirde yine grande punto sahipleri kendi kendilerine çeşitli etkinlikler yapıyor...Bence fiat bayileri bir araya gelerek mesela sadece grande punto sahiplerine özel ücretsiz aktiviteler yapabilir...Piknik , yaz konserleri , yemek , kokteyl ...vs...yani g.punto kullanıcılarını her ilde ki bayiler bir araya getirebilir.Üstelik böylece biz g.punto kullanıcıları memnuniyetlerimizi ve memnuniyetsizliklerimizi birinci ağızdan belkide direk muhatap olacağımız kişilere iletebiliriz.
iyi çalışmalar
arkadaşlar neden bu sizlerin servislerden sıkıntısı anlamış değilim konuya yeni dahil oldum sıkıntıyı çözmüş değilim ama,benim kocaelide yakın dostum tofaş yetkili özel servisi yani garanti kapsamındaki araçlara bakıyorlar.bana özel bir durum yok her müşteriye aynı davranıyorlar.ben bir kocaeli toplantısı organizasyonu ditye bağırıyorum 2 haftadır bana sponsor olmayı kabul ettiler buyrun gelin sorunlarınızı birinci ağızdan yüzyüze dinlesinler.ben herşeyi ile servislerden bakımlşardan ve GRANDE PUNTO dan memnunum.
@hsnln; keşke her servis sizin şehrinizdeki gibi olsunSözümüz zaten FİAT 'ın bildirdiği ve eğittiği şekilde hizmet vermeyenler servisler için
Ne mutlu ki, kaliteli bir servisten hizmet alıyor ve bu tarz sıkıntılar yaşamıyormuşsunuz. Ancak yukarıda bahsettiğim tarzda bir muhabbet yaşamış olsaydınız, sanırım servisten memnun kalmazdınız
![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri