Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon
101 sonuçtan 61 ile 80 arası

Konu: Grande punto 1.4 t-jet nasıl olur

  1. #61
    Mustafa FIRINCI
    mustafaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/01/2008
    Mesajlar
    2.644
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1569

    Standart

    Alıntı ekorkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar verdik bugün kaporayı TJET için Perşembe günü de teslim alıyoruz. Kendim yaptım pazarlığını, abim de parasını verdi. Plakayı da aldık TJ olarak ))) Kendisinin ikinci el diye bir derdi yoktu. Zevk için aldı, bilerek aldı. Biz de görelim bakalım nasıl olacak.

    abı hayırlı ugurlu olsun.Allah kaza bela vermesın...
    Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #62
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    hayırlı olsun güzel seçim
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  4. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  5. #63
    . .
    Korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/12/2006
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.034
    Nereden
    Kastamonu
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 254

    Standart

    Bayideki aracı mı aldınız?

    T-Jet'in 2. eli daha oluşmadı ama bu tip motorlar 1-2 sene sonra atmosferiklerden daha fazla para eder.
    Şu an mesafeli yaklaşılıyor ama dizeller de ilk çıktığında millet burun kıvırıyordu şimdi benzinlileri geçti.

  6. #64
    Tolga Güçlü
    Şanslı ve Hızlı Üye tolgaank88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/03/2008
    Mesajlar
    1.720
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BE 24**
    Edilen teşekkür: 707

    Standart

    hadi hayırlı olsun,allah kaza bela vermesin...

  7. Bu mesajı için 2 kişi tolgaank88'ye teşekkür etti:


  8. #65
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Herkese teşekkürler arkadaşlar. Daha iyileri, abarth ları, essence leri sizin olsun. Evet bayide showroom da bulunan araç için kapora verdik. Evrak işlerini bekliyoruz şu anda. Sanırım yarına teslim alabileceğiz gibi. Beklemedeyiz.

  9. #66
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Arkadaşlar T-JET i olup da modifiye işlerine girmek isteyenler için bugüne kadar zevkle okuduğum ingiliz forumundan bir başlık göndermek istiyorum. Baya fikir verecektir.

    T-Jet re-map - Page 6 - The FIAT Forum

    T-JET i olanlara sevindirici bir haber; VW TSI 170 liklerdeki 185 HP civarı standard güç çıkması olayı T-JET lerinizde de aynı şekilde))) T-JET ler de standart olarak bu adamların yaptığı dyno run larda 135-138 HP ler civarında vermiş. Yalnız ne yaparsanız yapın ECU den kaynaklı bir sıkıntıdan ötürü 155 lerin üzerine çıkamıyor adamlar. Bir safe Mode söz konusu. Abarth turbosu takan var, 150 lik bravo turbosu deneyen var. Az veya çok bazı mekaniksel farklılıklar da mevcut burada belirtildiğine göre. Ama esas kısıtlayan ECU. Bu arada 180 lik ESSENCE de (Adını doğru mu yazıyorum yaaa??) (Abarth ın üzerine alınan kitte), IHI sökülüyor ve yerine Garrett takılıyor kocaman. Abarth.it sitesinde Essence ile standard Abarth ın karşılaştırmalı videoları da var çok ilginç. İlgilenenler baksın sitelere gerçekten çok ilginç dino grafikleri de mevcut.

  10. Bu mesajı için 5 kişi ekorkut'ye teşekkür etti:


  11. #67
    Erdi ELKOCA
    gp46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2008
    Mesajlar
    205
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 51

    Standart

    ooo süpermiş walla

  12. #68
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Safe mod tarzı bir sıkıntı varsa bence rahatlıkla halledilebilir. Yazılım bu sonuçta.

  13. #69
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Safe mod tarzı bir sıkıntı varsa bence rahatlıkla halledilebilir. Yazılım bu sonuçta.
    Cihancım adamlar zaten yazılımla takır takır oynuyorlar...Çözülebilecek olsa zaten çözülürdü. Birşekilde vardır ilacı da yapamamışlar neticesinde. Orada hem ingiliz hem de yunanistanda kasan adamlar var okuduysan. İkisi de ECU den ötürü kalmışlar bir noktada. Favorilerime ekledim konunun takipçisiyim izliyorum mesajları sürekli. Bu mesajlardaki en güzel şey TJET lerin standardından da yüksek güç üretmesi olayı. Bugüne kadar Fiat larda hep tersi olurdu bu durum. Ama şimdi 120 diye aldığın araba aslında 135 lerde yani. Alıp burada da bir denemek lazım dinamo üzerinde. Acaba 150 lik kaç çıkıyordur???
    Ayrıca yarın arabayı teslim alınca ilk yapacağım olaylardan biri şu IHI nin hangi turbo modelinin aracın üzerinde olduğuna bakmak.
    Konu ekorkut tarafından (18/06/2008 Saat 15:55 ) değiştirilmiştir.

  14. #70
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Bende merak ettim şimdi 135 lerde ise ilginç doğrusu, öyle bir şey yaparsan sonuçları burda yayınlarsan sevinirim

  15. #71
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    bence doğru değildir muzaffer servis eksik çıkıyor demişti bana. bizim arabalar için de tsi 170 için de.

  16. #72
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Rem servise gitmek lazım motor sağlamsa 2 aşağı 5 yukarı bir şeyler çıkıyor ama 15 hp çok fazla bir fark Cihan' a katılıyorum

  17. #73
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı ekorkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar T-JET i olup da modifiye işlerine girmek isteyenler için bugüne kadar zevkle okuduğum ingiliz forumundan bir başlık göndermek istiyorum. Baya fikir verecektir.

    T-Jet re-map - Page 6 - The FIAT Forum

    T-JET i olanlara sevindirici bir haber; VW TSI 170 liklerdeki 185 HP civarı standard güç çıkması olayı T-JET lerinizde de aynı şekilde))) T-JET ler de standart olarak bu adamların yaptığı dyno run larda 135-138 HP ler civarında vermiş. Yalnız ne yaparsanız yapın ECU den kaynaklı bir sıkıntıdan ötürü 155 lerin üzerine çıkamıyor adamlar. Bir safe Mode söz konusu. Abarth turbosu takan var, 150 lik bravo turbosu deneyen var. Az veya çok bazı mekaniksel farklılıklar da mevcut burada belirtildiğine göre. Ama esas kısıtlayan ECU. Bu arada 180 lik ESSENCE de (Adını doğru mu yazıyorum yaaa??) (Abarth ın üzerine alınan kitte), IHI sökülüyor ve yerine Garrett takılıyor kocaman. Abarth.it sitesinde Essence ile standard Abarth ın karşılaştırmalı videoları da var çok ilginç. İlgilenenler baksın sitelere gerçekten çok ilginç dino grafikleri de mevcut.
    Emre, 150 ya da 155bg lik Gp (Abarth-Bravo sport) da zaten Garrett-IHI var.Bizim araçlarda da model aynı.Önceden de söylediğim gibi 120bg le 150bg arasında turbo farkı bile olmayabilir.Olsa bile 120bg lik de de Garrett var...

  18. #74
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    off off. bir dahaki arabam 300 hp den ve 300nm tork dan aşağı olmasın istiyorum zaten modifiye edip 600hp yaparım.

  19. #75
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emre, 150 ya da 155bg lik Gp (Abarth-Bravo sport) da zaten Garrett-IHI var.Bizim araçlarda da model aynı.Önceden de söylediğim gibi 120bg le 150bg arasında turbo farkı bile olmayabilir.Olsa bile 120bg lik de de Garrett var...
    Arda biliyorum nette bu şekilde yazıyor. Ama kodlamada bir enterasanlık var sanıyorum. Bak şimdi netten bakınca GP Abarth ın turbo koduna, birçok yazıda Garrett IHI RHF3-P10.5 çıkıyor karşımıza. "Garrett" farklı turbo imalatçısıdır, "IHI" farklı imalatçıdır. Garrett' de tüm turbo ürün gamı GT adıyla başlar veya T serisi ball bearing update leri mevcuttur. Oysa ki IHI' nın imalat kodlaması, RHE ve RHF (ball bearing li) diye gider. Bu arada arabayı dün akşam teslim aldık deli gibi ısrar ettik yetiştirttik.)) Hemen açıp kontrol ettim ve turbonun "IHI" olduğunu gördüm. Yani T-JET in turbosu Garrett değil IHI. Garrett/IHI yazınca emme garrett, egzoz IHI olacak şekilde hibrit turbo yapılmış anlamına gelir ki burada çok abes kaçar açıkçası. Yani standart olarak hiçbir otomobil imalatçısı böyle hibrit bir uygulamaya girmez ve kodunu bu şekilde açıklamaz. Sonradan yapılan tune uygulamalarında hibrit yöntemi seçilir. Adam gibi bir daha bakayım da kodunu falan bulayım şu bizim turbonun. Bu ara işler çok yoğun en kısa zamanda bakacağım.

  20. Bu mesajı için 3 kişi ekorkut'ye teşekkür etti:


  21. #76
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Demek turbolar japon IHI bildiğim kadarıyla japon firması olması lazım bu motor hakkındaki spekülasyonlarda bir haklılık payı varmış doğrusu.

  22. #77
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı ekorkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arda biliyorum nette bu şekilde yazıyor. Ama kodlamada bir enterasanlık var sanıyorum. Bak şimdi netten bakınca GP Abarth ın turbo koduna, birçok yazıda Garrett IHI RHF3-P10.5 çıkıyor karşımıza. "Garrett" farklı turbo imalatçısıdır, "IHI" farklı imalatçıdır. Garrett' de tüm turbo ürün gamı GT adıyla başlar veya T serisi ball bearing update leri mevcuttur. Oysa ki IHI' nın imalat kodlaması, RHE ve RHF (ball bearing li) diye gider. Bu arada arabayı dün akşam teslim aldık deli gibi ısrar ettik yetiştirttik.)) Hemen açıp kontrol ettim ve turbonun "IHI" olduğunu gördüm. Yani T-JET in turbosu Garrett değil IHI. Garrett/IHI yazınca emme garrett, egzoz IHI olacak şekilde hibrit turbo yapılmış anlamına gelir ki burada çok abes kaçar açıkçası. Yani standart olarak hiçbir otomobil imalatçısı böyle hibrit bir uygulamaya girmez ve kodunu bu şekilde açıklamaz. Sonradan yapılan tune uygulamalarında hibrit yöntemi seçilir. Adam gibi bir daha bakayım da kodunu falan bulayım şu bizim turbonun. Bu ara işler çok yoğun en kısa zamanda bakacağım.
    Emre bizim araçların Turbosunu ben inceledim.Üzerinde IHI yazıyor sadece bir de FPT (Fiat Powertrain)

    Ben de IhI ile Garrett i farklı olarak biliyordum ama her yerde Garrett-IHI olarak belirtilince farklı model olarak algıladım durumu.

    Eğer dediğin gibiyse T-JET 120bg lerin turbosu kesinlikle IHI dır.Söylediğim gibi ben aracımın turbosunu tam olarak inceledim...

  23. #78
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Benim bildiğim bizim arabalar KKK KPP 35 ben 37 taktım.

  24. #79
    rahan yilmaz
    ranet3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    82
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06RP...
    Edilen teşekkür: 41

    Standart

    direk ortaya yazıorum çünkü herkeste bi internet araştırması modu var... abi bunu internetten değil görerek ve gerçek değerleri okuyarak öğrenirsiniz t-jet 120lik ve 150lik arasında turbo farkı yok sensör ve beyin farkı var ikinci olarak garet ayrı bi firma ihi ayrı ve ihi turboları dünyanın sayılı turbo markalarının önünde gelir ve kanıtlanmış bir model olan subaru impreza sti da aynı markalı turboyu kullanır. türkiyede olmadığı için ve beni alakadar etmediği için abart konusunda hiçbir yorumda bulunamıcam ancak şu var istenirse bir 120lik t-jet çok rahat 160-170 begir lere ve 290 civarı torklara ulaşabilir. bu işlemler sırayla programlama eksoz sistemi turbo basınç ünitesi ayarları blow off valve gibi işlemlerdir dahada abart mak isteyenler varsa tabi bu araçların daha güçlü iç aksamları (piston gömlek sibop gibi) varsa araçlarını 250 hp a kadar çıkartırlar oda turbo büyütme intercooler işlemleri gibi derinlemesine işlerdir ve motor a güç yanında zarar verir bilmiyorum açıklayıcı oldu mu ama biraz internet başından sanayiye gidip bilgisayarın ekranından resimleri değilde yağ kokusuyla ter kokusuyla teknik adamlar olan ustalarımızla konuşup sonra bizlerle paylaşılsa mükemmel olur... saygılarımla

  25. #80
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ben her ikisini de yapıyorum dostum merak etme.

Sayfa 4/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Grande Punto ya Punto Evo tamponu olur mu?
    xcoder tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 01/03/2010, 19:12
  2. Satılık Grande Punto Emotion (Bravo ile takas olur)
    narkoz30 tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 22/10/2009, 23:21
  3. Grande Punto alacağım yardımcı olur musunuz?
    can0088 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 24/10/2008, 23:51
  4. Momo Corse 17'' Lik Jant Grande Puntoya Nasıl Olur?
    ErqeGnctrk tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 22/04/2008, 17:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com