Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
101 sonuçtan 41 ile 60 arası

Konu: Grande punto 1.4 t-jet nasıl olur

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mustafa, ben oldukça memnunum aracımdan.Gerek tüketim gerekse performans olarak gerçekten güzel.120bg herkese fazla yüksek gelmesede 206nm lik torkla birleşmiş bu güç gerçekten tatminkar.

    Hep söylediğim gibi çekiş gücü dizelle aynı sayılır.Ancak 2000d/d nın altındaki devirlenme isteği mjtd ye göre çok daha iyi.Yine benzinli olmasından kaynaklanan bir avantajda tork ve bg dağılımı devir bandına daha geniş bir şekilde yayılmış olması.

    Tüketim olarak da benim tahminimin altında.Yaklaşık 5000km lik ortalamam 6.8lt/100km.Gp 1.3 mjtd 90bg le elde ettiğim ortalama ise 5.5lt/100km idi.(20000km boyunca)

    Yüksek devirlerdeki ses ise oldukça güzel
    Benim bir sorum olcak, arabayı ilk aldığın zamanki performansı şuankiyle eş miydi yoksa biraz rodaj süresinde daha mı aşağıydı? Ben zorlamadım arabayı hiç 3000 deviri geçirtmiyorum, ama bizim 115 hp, 190 N.m tork 2.0 lt 8v meganın alt devirlerdeki canlılığı bu araçtakinden iyi diyebilirim, bu motorun yeni olmasından kaynaklanıyor olabilir mi?

  2. #2
    Erdi ELKOCA
    gp46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/01/2008
    Mesajlar
    205
    Nereden
    Kahramanmaraş
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 51

    Standart

    t-jet ler için program var 1 hafta önce bi sitede gördüm t-jet sporttu yaptırmış birisi düzde çok uzun olmayan bi yoldu galiba araç 220 nin altına inmişti

  3. #3
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Aracın performansı çok iyi ama biraz devirli kullanmak lazım düşük devirlerde büyük motorlu araçlar gibi gaz yemiyor, ama bence bu fiyata alınabilecek en güzel araç hem yakıtıda çok iyi performansıda, güzel kullanılırsa bmw 320 bile kafa tutar bu araba

  4. #4
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    aracı almadan 2.elini düşünmemek gerek. Televizyon alırken 10 sene içinde çöpe atıcağımızı düşünüp almadığımız olmuyordur heralde.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Alıntı KaMiKaZe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracı almadan 2.elini düşünmemek gerek. Televizyon alırken 10 sene içinde çöpe atıcağımızı düşünüp almadığımız olmuyordur heralde.
    Tam tersi olarak hayat bana ikinci eli olmayan bir araba almamayı öğretti. Umarım kimsenin arabasını satıp da herhangi birşeye acil para yetiştirme durumu başına gelmez.

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #6
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Öylede maksimum torku 2000 devirde veriyor ben o yüzden alt devirlerde de performans beklerim açıkcası, alt devirlerde bir 1.4 araba gibi değil ama bir 2.0 motorun tadınıda vermiyor açıkcası , arabayı zorlamak istemiyorum rodajda olduğu için o yüzden tam karakterini çözemedim

  9. #7
    Selim Demirtaş
    Rote Baron ms777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    282
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Yakıtla ilgili bir problem yok tüketim gerçekten tatmin edici, 7 lt civarında şehir içinde yakıt tüketimi var. Haklısın grafik lazım muhtemelen bizim megane beygiri ve torku çok düşük devirlerde veriyor o yüzden bir avantajı var, ilerleyen zamanlarda alışırım artık şu 1000 km dolsun , teşekkür ederim bilgiler çok açıklayıcı oldu Arda bey

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #8
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı ms777 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıtla ilgili bir problem yok tüketim gerçekten tatmin edici, 7 lt civarında şehir içinde yakıt tüketimi var. Haklısın grafik lazım muhtemelen bizim megane beygiri ve torku çok düşük devirlerde veriyor o yüzden bir avantajı var, ilerleyen zamanlarda alışırım artık şu 1000 km dolsun , teşekkür ederim bilgiler çok açıklayıcı oldu Arda bey
    Rica ederim Selim,

    Yalnız tork konusunda yanlış anlaşılma olmasın, bizim araçların max. tork miktarı ve devri 2000cc lik Renault motorundan daha fazla ve daha düşük devirde geliyor ama rolanti devri ve hemen yukarısı için 2000cc lik makinenin bir miktar tork fazlası olabilir.Yalnız 1500d/d dan itibaren T-Jet kesinlikle daha fazla tork üretiyordur...

  12. #9
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ben açıkçası 120 hp lik modelle pek tatmin olacağımı düşünmüyorum. 206nm tork benim için çok az. benim için önemli olan torktur beygir değil. insana o hazzı tork yaşatıyor.

  13. #10
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı Cihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben açıkçası 120 hp lik modelle pek tatmin olacağımı düşünmüyorum. 206nm tork benim için çok az. benim için önemli olan torktur beygir değil. insana o hazzı tork yaşatıyor.
    Cihan, T-Jet en fazla torka sahip GP modelleri içinde.Bunu alıp da modifiye yapabilirsin yani...

  14. #11
    Adı Soyadı
    KaMiKaZe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/02/2008
    Mesajlar
    2.394
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 752

    Standart

    Valla arda abi t-jet yerine modifiyeye daha yatkın, piyasada daha fazla modifiye parçası bulunan bir japon alıp modifiye etmek daha mantıklı olur diye düşünüyorum.

  15. #12
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı KaMiKaZe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla arda abi t-jet yerine modifiyeye daha yatkın, piyasada daha fazla modifiye parçası bulunan bir japon alıp modifiye etmek daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
    Tabiki Orhan ancak ben Gp yu sevenler için söyledim.Ben modifiyeye başlarsam kesinlikle GP seçerim

  16. #13
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Rahan, Bravodaki sport sürekli 150bg i veriyor.Ancak sport modda tork miktarı bir miktar artış gösteriyor.Ben incelemedim ama 150bg in turbosunda farklı bağlantılar varsa bu durumda değişken geometrili kullanmış da olabilirler.

    T-Jet, Star-Jet üstüne kurulu ancak fazlaca değişiklik var piston biyel segman gibi motor içi elemanlar bizim araçlarda daha farklı.Sen de belirtmişsin zaten, turbo nedeniyle sıkıştırma oranı da düşürülür...

  17. #14
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    120 ve 150 lik TJET Bravoların anlatıldığı bir italyan programının kesitini teknik italyancası oldukça kuvvetli bir arkadaşımla izledik.

    Farklar:

    -Egzoz
    -Egzantik
    -Turbo
    -ECU MAP' i olarak anlatıldı.

    Başka bir yerde enjektörlerin de farklı olduğunu anlatıyordu. Chip tuning yapan sitelere girin bakın. 120 lik chip ile 150, 150 lik de 170 lere kadar tune ediliyor üzerlerindeki mevcut donanım ile. Servisten duyduklarınızla değil, kendiniz araştırma yaparsanız internette daha sağlıklı bilgilere ulaşırsınız.

  18. Bu mesajı için 4 kişi ekorkut'ye teşekkür etti:


  19. #15
    rahan yilmaz
    ranet3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2008
    Yaş
    39
    Mesajlar
    82
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    06RP...
    Edilen teşekkür: 41

    Standart

    Alıntı ekorkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    120 ve 150 lik TJET Bravoların anlatıldığı bir italyan programının kesitini teknik italyancası oldukça kuvvetli bir arkadaşımla izledik.

    Farklar:

    -Egzoz
    -Egzantik
    -Turbo
    -ECU MAP' i olarak anlatıldı.

    Başka bir yerde enjektörlerin de farklı olduğunu anlatıyordu. Chip tuning yapan sitelere girin bakın. 120 lik chip ile 150, 150 lik de 170 lere kadar tune ediliyor üzerlerindeki mevcut donanım ile. Servisten duyduklarınızla değil, kendiniz araştırma yaparsanız internette daha sağlıklı bilgilere ulaşırsınız.
    ya bu kadarda olmaz illa konuşturacaksınız insanı sen italyan programından izliyosun ben tutup bunun teknik cd sini 1 saat boyunca (türkçe) okuyorum değerlere bakıyorum. ankarada ne kadar fiat servisi varsa hepsini tanırım çünkü bende tanınan bi firmanın sahibinin oğluyum bana sanayiyle veya teknikle ilgili yalanlama yapmayın çünkü sizden daha çok bu işlerin içindeyim... sizin internette bulacağınız şeyler genellikle değerlendirme oluyor teknik tablolar ise sınırlı o yüzden lütfen biri bilgi veriyorsa üstüne konuşmayalım insanı yaptığına yapacağına pişman etmeyelim ben ona zaman ayırmışım yapmışım yoksa bana hiçbir katkısı yok ben gider chip yaptırır binerim en fazla sonra forumla ilgili bişey yapasım gelmiyo... bu araştırmada tamamen kendi araştırmam. ayrıca ben bile top gear ı izlerken ingilizce seviyem iyi olmasına karşın bazı konuları anlıyamıyorum sizin arkadaş sanırım ferraride falan çalışıo ki bütün teknik kelimeleri çevirebilmiş...

  20. #16
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Bu iki motor arasında önceden de belirttiğim gibi yazılım dışında bir fark olmaması lazım.Tabi yanılıyor da olabilirim.Ancak esas önemli olan nokta -eğer amaç gücü 150bg e çıkarmaksa- 120bg den 150bg e chiple kolaylıkla ulaşılabileceğidir.Turbo sayesinde sadece yazılım yüklenerek ya da mevcut ecu yanıltılarak 150bg ve 250nm civarı tork kolaylıkla alınır.Tabi ben yapar mıyım? Yetkili serviste olmadığı sürece bu işe girmem

  21. #17
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Tork bilgisi verim. bravo 1.6 120hp modeli 300nm torka sahip. İşte bence gerçek zevk o arabayla alınacaktır. Zaten tahminlerime göre şu an benim aracım da 300 civarı.

  22. #18
    Emre @
    ekorkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/05/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    1.005
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 437

    Standart

    Bizim bu dizellerin 300 nm si pek benzinli gibi olmuyor be Cihan...Bu Pazar günü bir abime GP bakmaya gittik. Aklımızda T-JET bakmak vardı. Bildiğiniz gibi GP T-JET' in test aracı yok ortalıkta. Önce Bravo 105 lik Multijet' i sürdük. Tamam 290 nm iyi hoş' da dizeli biliyorsunuz kullanıyorsunuz işte. 2000 de başlıyor 4000 de bitiyor...Öyle kopma etme de yok. İstikrarlı bir şekilde gidiyor araba. Zaten önceki testimde de benim 90 lıktan çok farklı olmadığını hissetmiştim. Sonra ardından Birmot' a, orada da T-JET ne satılık ne de test aracı mevcut değil. Hatta satıcı olan arkadaş 3 kapılı T-JET grande mi varmış ben hiç duymadım gibi bir dumura da ugrattı bizi. En son olarak da Üstün' e gittik. Ellerinde showroom daki Sport araç vardı. Düşünenler için de söylemekten çekinmiyorum, arabayı kasko hediyeli olarak 28850 ye bırakıyorlar. Kaskoyu almazsan sanırım 28 e kadar verecekler. Orada Linea' nın T-JETi vardı onu test ettim. Test ne kelime ciddi ciddi bastım sıkıştırdım. Arabanın düşük devirdeki hissizliğinden bahseden arkadaşlar bir de 90 lık dizel kullansınlar tam eşek arabası gibi hissederler dizeli sanırım. Turbo lag neredeyse hiç yok. Bastın mı anında topluyor. Üst devirlerde çok güzel motor sesi var. Turbo arabada sanki atmosferik açık filtrenin mırıltısı geliyor. 3 kişi olmamıza rağmen hızlanma tatminkar. Neredeyse 2 lt bir GTI kadar gidiyor. Fakat üst süratlerde biraz biraz tıkanmaya başlıyor araba. Demek istediğim Bravo nun 290 lık torku, TJet linea nın 206 torku, çevirdiği devir, ürettiği güç ile ivmelenmesi yanında tam yalan oluyor kalıyor.

  23. Bu mesajı için 4 kişi ekorkut'ye teşekkür etti:


  24. #19
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Emre nin de belirttiği gibi benzinlinin devirlenmesiyle dizelin devirlenmesi oldukça farklı.Devir bandı T-Jette çok daha geniş ve alt devirler daha güçlü...

  25. #20
    Ziyaretçi047
    Ziyaretçi Ziyaretçi047 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Valla ben Linea T-Jet i ilk çıktığında kullandım. Benim arabanın Box lu hali gibiydi.

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon

Benzer Konular

  1. Grande Punto ya Punto Evo tamponu olur mu?
    xcoder tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 01/03/2010, 19:12
  2. Satılık Grande Punto Emotion (Bravo ile takas olur)
    narkoz30 tarafından İlanlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 22/10/2009, 23:21
  3. Grande Punto alacağım yardımcı olur musunuz?
    can0088 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 24/10/2008, 23:51
  4. Momo Corse 17'' Lik Jant Grande Puntoya Nasıl Olur?
    ErqeGnctrk tarafından Modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 22/04/2008, 17:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com