Sayfa 5/6 İlkİlk 123456 SonSon
116 sonuçtan 81 ile 100 arası

Konu: Dualogic sistem hakkında bilmek söylenebilecekler...

  1. #81
    suat taner
    lionT-JET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    912
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 233

    Standart

    dualogıc,easytronıc,ı-shıft vs yarı otomatık sanzımanmı tovbeee..bu tıp sanzımanlı arabalar kapıya bıle konulmaz.bu benım gorusum herkesın gorusunede saygı duyarım ama bu sanzıman benım basımı yakacaktı...sanzıman tam otomatık olmalı..

  2. #82
    Halit BEBEK
    nerhal61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/02/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    815
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    BIZEHERYERTRABZON
    Edilen teşekkür: 257

    Standart

    Dualogic evo kullanıyorum. DSG de kullandım şu 6 ileri olanlarından. Ben tam tersi görüşteyim arkadaşlarla...6 ileri vw şanzımanında araba sürekli vites arttırıyor ve rampalarda bayılıyor, ister istemez manuele alıyorsunuz. üstelik gaza basışınızı puntodaki gibi algılamıyor. İlla da vites arttırıyor. Bnun için tamamen gazı köklemeniz lazım ki vitesi normale getirsin.Ama dualogic vites cok performanslı ve yeterli...Öyle sollamalarda risk yaratırmış falan hikaye!..
    Punto Evo 1.4 77BG Dynamic Dualogic BRC LPG (Önceki)

    Astra 1.4 T 140BG Cosmo Manuel Benzinli

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #83
    Faruk İleri
    Punto'cu LEO farukileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.285
    Nereden
    Yurtdışı (Foreign)
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    B-112-KMX
    Edilen teşekkür: 392

    Standart

    Dualogic vitesi kendi arabamda değil,ama annemin 2006 model Panda'sında kullanıyorum.Üç defa uzun yol yaptım o araçla(Denizli-İzmir-Denizli ve Denizli-Ankara arasında).Rampalarda biraz sorun olsa da(vites değişiminden ötürü arabanın bayılması olayı,ki Panda'ların 1.2 motor olduğunu ve beygir gücü olarak da düşük seviyede olduğunu düşünürsek eğer) genel anlamda çok rahat bir kullanım sunuyor.Ankara trafiğine birkaç defa yakalandım,hatta bilenler varsa Kızılay trafiğine bile girdim araçla.İnanılmaz rahattım Dualogic viteste.Otomatik araç düşüneceklerin kesinlikle aklının bir köşesinde bulunsun derim.
    Normal yolda giderken boşa alınamıyor diye bir mesaj okumuştum,ben normal yolda giderken boşa çok rahat alıyordum,sadece çok dik yokuşlarda ve yüksek hızlarda boşa geçmiyor vites,bilgisayar uyarı veriyor hemen.

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #84
    Ferhat Uzun
    ferhatgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/02/2010
    Mesajlar
    54
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 FRT
    Edilen teşekkür: 16

    Standart

    Alıntı seyyahseyyah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizlerde takdir edersiniz ki, dualogic kullanan herkes öyle yada böyle, şurası olmamış,burası idare eder gibi cümleler kullanmış.
    Ben dualogic ve DSG kullandım.DSG otomatikse dualogic ne,dualogic otomatikse DSG ne, o kadar fark ediyor derim.(DSG 4500tl bu arada)
    Ben performansın, sollama esnasında hayat kurtarması gerektiği kanaatindeyim.Dualogic adamı öldürür arkadaşlar.Tavsiye etmem.(en azından uzun yolda bol araç sollayacaksanız).
    FIAT her şeyi halletmiş ama, otomatik, alfadaki Q-tronik olmalı. Dualogic hayal kırıklığı olur derim.

    adamı öldürürmüş...güldürmeyin ya...
    GP 1.3 multiJet 90bg triptronik Dynamic

  7. #85
    ugur ozer
    ugurozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/08/2007
    Mesajlar
    1.416
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 630

    Standart

    sollamadan önce otomatik modda dahi olsanız vitese bir yada duruma göre aşağı doğru iki kez dokunursanız, bir sure seri fırlama yapabilmeniz için düşük vitesde yuksek devirle seyreder... beyinli adamı öldürmez...

  8. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  9. #86
    Ferhat Uzun
    ferhatgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/02/2010
    Mesajlar
    54
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    34 FRT
    Edilen teşekkür: 16

    Standart

    Alıntı ugurozer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ....... beyinli adamı öldürmez...
    GP 1.3 multiJet 90bg triptronik Dynamic

  10. #87
    Mustafa Özkan
    Moosty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2009
    Yaş
    47
    Mesajlar
    641
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    26 TZ 691
    Edilen teşekkür: 361

    Standart

    Alıntı mimarchi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dualogic viteste yakıttannasıl memnun olabiliyorsunuz anlamıyorum valla
    Bir kere izmite gidip geldim.Gitmeden fulleyip gittim,dönüştede aynı şekilde fulleyince 283 kuruş yakmış oldu...Şehirler arasında bu deger birde...
    Ben memnunum. Şehiriçi ECO kapalı olmasına rağmen sakin kullanım ile 7 lt / 100 km ye düştüm.

    Şehirlerarasında ben de daha fazla yakıyorum, 8.5 - 9 lt / 100 km yi buluyor, çünkü 85-90 km hız ile gitmeye dayanamıyorum. Bence şehirlerarasında bu kadar yakmasının sebebi Dualogic değil, motorun 1.4 olması ve ivmelenmelerde daha çok benzin harcaması.

    Dualogic vitesten de memnunum. Otomatikte bile olsa manuel gibi kullanabilme imkanı güzel. Çok rahat.

    ECO mod gerçekten de yakıt tasarrufu sağlıyor, ECO açık olursa 6.8 e kadar düşüyorum şehiriçi, ama çok yoğun trafikte sürekli vites değiştirdiği için önünüzdeki araç ile aradaki mesafe açılıyor, kapatmak için daha çok gaza basıyorsunuz ve ivmelenme için daha çok benzin harcamaya başlıyor.

    Memnun olmadığım tek nokta vites değiştirme süresinin 2-3 saniye sürmesi. Bu gecikme ile birlikte 1.4 Fire motorun biraz zayıf kalması, sollamalarda riski arttırıyor. Gaza yüklendiğinizde araba önce vites küçültüyor, sonra çok da tatmin edici olmayan bir atağa geçiyor. Bu nedenle çift şerit değilse mümkün olduğu kadar risk almamaya çalışıyorum. Ve genellikle de, otomatikde bile olsam eğer ani bir sollama yapacaksam gaza yüklendiğimde vitesin kendi kendine düşmesini beklemek yerine, ayağımı gazdan çekip vitesi el ile küçültüp, vites değişimi için 1 saniye kadar bekledikten sonra gaza yükleniyorum, daha iyi sonuç veriyor.

    Bence dualogic in bir avantajı da, debriyaj sistemini otomatik olarak kontrol ettiği için ortalama bir sürücüye göre daha az hata yapması, bu nedenle baskı balata ömrünün daha uzun olmasını bekliyorum.

    Dualogic biraz da tercih meselesi, eğer aracınız ile uzun mesafe şehirlerarası yol gidecekseniz Dualogic + 1.4 Fire motor çok uygun değil.

    Ama ağırlıklı olarak şehiriçinde kullanıyorsanız (ki benim kullanımım o şekilde) Dualogic + Fire 1.4 güzel, ben memnunum.

  11. 08/04/2010, 16:43


  12. #88
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    duallogic kullanmayı tam anlamıyla öğrenirsen öldürmez
    ama sen sollamaya çıkıp vites koluna dokunmamakta ısrar edersen
    tabiki ölürsün komutu vites koluna dokunup vereceksin
    sıkıştık arkadaşım şöle bir iki küçül bir fırlada millet punto görsün diyeceksin ayağını gaza kapayacaksın bak bakalım makasta kalıyormu


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  13. #89
    ali Türkmen
    onn.off - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/02/2010
    Yaş
    48
    Mesajlar
    539
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Granit Gri
    Edilen teşekkür: 774

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    duallogic kullanmayı tam anlamıyla öğrenirsen öldürmez
    ama sen sollamaya çıkıp vites koluna dokunmamakta ısrar edersen
    tabiki ölürsün komutu vites koluna dokunup vereceksin
    sıkıştık arkadaşım şöle bir iki küçül bir fırlada millet punto görsün diyeceksin ayağını gaza kapayacaksın bak bakalım makasta kalıyormu
    aynen katılıyorum ayrıca sollama yaparken siz gaza basın biraz araba deviri yükseltip vitesi düşürüyor ve böylece araba sollama yapmak için kanat çırpıyor sal benide uçim senin için birazcik tanımak lazım dualogic vitesi çok büyük rahatlık ben hiç sollama yaparken öyle tehlike geçirmedim

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #90
    suat taner
    lionT-JET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    912
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 233

    Standart

    benım eskı puntoyla kac kez yolda kaldım hatırlamıyorum 100-200 kere desem az bıle.solllama yaparken,bogaz koprusunde,ısıklarda,sol serıtte her yerde benı rezıl ettı ve tehlıkeye attı.punto dısında corsa,yarıs,colt kullandım hıc memnun kalmadım.vw dsg yı,tam otomatık sanzımanı begenmeyenler kesınlıkle bır daha dusunsunler.ayrıca robot bır arızalandıgında tamıratından anlayan yok.yetkılı servıs dısında yaptırmak ıcın usta varmı?o da yok!ama otomatık sanzımana 2000 tl harcanır en kotu ıhtımalle adam olur.benım eskı arabanın robotundan suphelendıler 3500tl+kdv robot ama tekrar arıza yaparsa +masraf daha..bana gore dualogıc vıteslı arabaya ancak garantı kapsamındaysa bınılır..

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  17. #91
    otomobil sever
    seyyahseyyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    12
    Nereden
    Kayseri
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    otomatik güzel şey.(kusursuz çalışırsa tabii)
    Konu seyyahseyyah tarafından (07/05/2010 Saat 11:59 ) değiştirilmiştir.

  18. #92
    Fatih Yzb
    Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg. PredatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Mesajlar
    452
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 57

    Standart

    Dualogic 1.4 77 beygir ili 6.9 şehir içi değerlerim. Ben 4-5 senedir kullanıyorum bu şanzımanı. hep G.P'de hem evo'da. Eco modu gerçekten biraz riskli. aslında şanzımandan değil motorun güçsüzlüğünden kaynaklanıyor biraz. hele eco'da kullandık mı vites direkman yükseliyor, elimiz viteste değilse araba yığılıp kalıyor. Ama yine de fiyat performans ve rahatlığı tartışılmaz. Fiat yeni şanzıman çıkaraktı 2009'da, DSG gibi sıralı şanzıman ama bu yatırım olumlu sonuç vermedi sanırım...
    Multijet Emotion 1.3 16V 90Bg.

  19. #93
    Hasan *
    Elektronik Otomasyon asukasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/05/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    605
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 195

    Standart

    arkadaşlar duologic şanzımanda kullanma kılavuzunu okumama rağmen kafam biraz karıştı. birkaç konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Duologic in ömrünü uzatmak için

    1- Aracı park edip stop etmeden önce vites konumu nerede olmalı ?
    2- Aracı çalıştırmadan önce vites hangi konumda olmalı ?
    3- Uzun süreli duraklamalarda vitesi N konumuna almak faydalı mıdır ?
    Punto Evo 1.4 Dynamic S&S Dualogic
    FG Monster 4x4 1/6 Off-Road
    Revo 3.3 4X4 1/8 Off-Road

  20. #94
    Cengiz Dinçsoy
    dincsoy16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/07/2012
    Yaş
    44
    Mesajlar
    495
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    16DE826
    Edilen teşekkür: 154

    Standart Dualogic sistem hakkında bilmek söylenebilecekler...

    Dünyada kullandığımız herşey otomatikleşiyorken neden hala manuel vites diye tutturuyorsunuz arkadaşlar.elle çamaşır yıkamak mı kolay ve rahat yoksa makinaylamı? Cevabı bu kadar basit

    Değerli bi abimin arabasının tamponundada yazdığı gibi

    ''NO DEBRiYAJ''

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  22. #95
    M.Furkan Çelenli
    celenlee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/12/2011
    Mesajlar
    3.124
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 617

    Standart

    1. Sorunun cevabı tamamen güvenlik sebebiyle, yokuş yukarı 1de, yokuş aşağı R'de stop etmek gerekir.

    2. Sen konumunu ne yaparsan yap, robot önce boşa atıyor, daha sonra marş basıyor

    3. Bu sorunun cevabı henüz netleşmedi. Araç frendeyken, dualogic'in ne yaptığını tam bilen yok. Ama uzun süreli duraklamalarda en güzel stop etmek.

  23. #96
    Hasan *
    Elektronik Otomasyon asukasan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/05/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    605
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 195

    Standart

    Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1. Sorunun cevabı tamamen güvenlik sebebiyle, yokuş yukarı 1de, yokuş aşağı R'de stop etmek gerekir.

    2. Sen konumunu ne yaparsan yap, robot önce boşa atıyor, daha sonra marş basıyor

    3. Bu sorunun cevabı henüz netleşmedi. Araç frendeyken, dualogic'in ne yaptığını tam bilen yok. Ama uzun süreli duraklamalarda en güzel stop etmek.
    cevabın için teşekkür ederim. uzun duraklamalarda start stop kullanmak daha mantıklı ancak start stop da bazen kafasına çalışıyor gibime geldi. sürekli devrede olmasına rağmen bazen durduğumda ve ayağım devamlı frende olmasına rağmen start stop devre dışı uyarısı veriyor ve stop etmiyor aracı
    Punto Evo 1.4 Dynamic S&S Dualogic
    FG Monster 4x4 1/6 Off-Road
    Revo 3.3 4X4 1/8 Off-Road

  24. #97
    Mert Kib
    Merruse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2013
    Mesajlar
    142
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 32

    Standart

    Start-stop birçok şeye bakarak çalışıyor. Motorun ısısından akünün şarj durumuna kadar bir sürü veri işleniyor. Dolayısı ile her durduğunuzda motoru durduracak diye bir kayıt yok.

  25. #98
    erk ııııı
    motor delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/10/2011
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.195
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 152

    Standart

    Valla ben hata yaparak aldım keşek manuel alsaydım diyorum şuanda dualogıcı tek cumle ile anlatmak...." ADAMI ARABADAN SOĞUTUR " olur bence ))

  26. #99
    Baran --
    Yagmuradam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/09/2011
    Mesajlar
    328
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 43

    Standart Dualogic sistem hakkında bilmek söylenebilecekler...

    Dualogic e alışmak biraz vakit alıyor ama sonrasında gayet keyifli. Tam otomatik gibi fazla yakmıyor ama konfor biraz zayıf. Performans iyi, manuel gibi.

  27. #100
    Onur M
    levan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/12/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    370
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 130

    Standart

    Alıntı asukasan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar duologic şanzımanda kullanma kılavuzunu okumama rağmen kafam biraz karıştı. birkaç konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Duologic in ömrünü uzatmak için

    1- Aracı park edip stop etmeden önce vites konumu nerede olmalı ?
    2- Aracı çalıştırmadan önce vites hangi konumda olmalı ?
    3- Uzun süreli duraklamalarda vitesi N konumuna almak faydalı mıdır ?
    3 nolu soruya cevap: 5 dk viteste hareketsiz beklersen ikaz düdüğü ile uyarıyor dualogic(start-stop olmayan model)...o yüzden trafikte çok bekleyeceksen boşa al...debriyaj sistemi ısınmasın.

Sayfa 5/6 İlkİlk 123456 SonSon

Benzer Konular

  1. Yay hakkinda bilmek istediklerim
    41semih41 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 13/11/2011, 22:07
  2. Değerini bilmek, kıymet bilmek...
    Kriminal tarafından Geyik forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 21/06/2010, 18:56
  3. Haliç Oto Hakkinda Bilmek Istedikleriniz Varmi?
    kabushsyn tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2007, 13:04

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com