Merhabalar Arkadaşlar
Selamlar Ben Aranıza yeni katıldım Cok isteyerek bir punto sahibi oldum 08.05.2016 Tarihinde 2012 Punto Pop dizel euro5 motor 103 km 2 parça boya değişen olmayan bir araç aldım fiat güvencesiyle inandırıldık kandırıldık tüm kredi işlemleri noter satış işleri hallettikten sonra aracımızın detaylı temizlik oldugundan dolayı 2 gun beklememiz gerektigini söyledi 2.el satış bölümündeki calışan koltuklar kokmasın buhar yapmasın denildi peki tamam demek zorunda kaldık... PEKİ arkadaşım madem 2 gün boyunca bekleyecek bu araç ozaman teslim edilmeden bana bu aracın kızdırma lambası yanıyor buji yanık oldugundan dolayı degiştirin diye soyledım ewvallah degişmiş+ kelebek cam cıtası yoktu sol tarafta takılsın bi zahmet hatırlattık vs vs klima gazı polen filtresine bakılsın soyledim
AMA HİKAYE ŞİMDİ BAŞLIYOR.
Aracı 11,05,2016 akşam iş çıkışı saat:20,00 teslim aldım hava serin oldugundan klimaya bile aklıma gelmedi bakmak 2 gün sonra klimanın çalıştıgını fakat soguk üflemediğini fark ettim Fiat Ban Oto 2,el satışcı çalışana bilgi verdim ertesi günü getirin bakalım serviste dedi götürdüm ertesi gün 5 saat servis içerisinde bekle allah bekle içeride çalışanlarda küfürler hakaretler sacma sapan konuşmalar tam manasıyla kendı kendıme sordum ben nerdeyim kapanma saati yaklaştı servis danışmanı aracınız burada kalmak zorunda klima hortumları patlak arızalı BU HORTUM YEDEK PARÇA ÜCRETİ 600 TL + KDV diye söylemesinden sonra beynimden kaynar sular indi Bu aracı ben sizden sizin 2. el güvencesiyle aldım bu aracı yapmak zorundasınız benım sorunum degil dedim Ayıplı Mal satacaksın ve bunu bana ödetmek ıcın elınden geleni yaptılar fakat ters yapınca beni gonderdiler ertesi akşam aracımı aldım bır ücret ödemeden bana soyledıkleri klima hortumu degiştirildi tamam diyerek hersey aradan 5 gun sonra klima gene sogutmuyor sıcak havalar basladı aracı bıraktık servise 9 gün bekledim klima ve dıger yedek parcalarında takılması için bunun Yanında Fiat a şikayet ettim mail attım geri dönüş yapıldı aracınızın her eksiği yapılacak servis müdür ile muhatab olacaksını her hangı bir ücret ödemeyeceksiniz sayın musterımız diyerek fiat ve fiat bayiisi arasındaki dıyalog boyle olunca dıreksıyon resmi city arızası oldugunuda farkettim bütün arızaları belırttım direksiyonu cozduler klimaya gelince garanti kapsamına girmedigini bunu sizin karsılayacagınızı soylediler bende inadına inadına haklı oldugum haksızlıga tahammulum olmadıgı ıcın bu yapılanlar karsısında ıcım cıldırmıs ama dışım buyuk sabırla bekleyişim magdur olusum işimden ızın almam hastamı taksilerle goturmem bır arac temin edilmemesi sorulmaması bir fiat bayisinde adam gıbı durustce efendıce karsıma çıkıp muhatap olacak ınsanın olmaması beni Fiat aldıgıma alacagıma pişman etmeleri sadece yaptıkları malı satana kadar sonra arkasında durmamaları servis müdürü ayrı servis danısmanı ayrı 2 el satıscısı ayrı hepsi konustu konustu ama hiç biri destek olmadı sadece arabayı bana sattıkların acıkta ortada kaldım bagaj kili klima vs vs vs kdv işçilik 1365 tl ücreti ödedim allah belanızı versin haram zıkkım olsun bir yetim insan bunları yaptıkları için dedim aldım aracımı cıktım gittim ve yıne soyluyorum çok pişman oldum fiat punto aldıgımada ama yargıyada goturmeyı düşünüyorum allah buyuk inşallah bu odedıgım parayı son kurusuna kadarda alacagım rezil edcegim o serviside durum boyle arkadaşlar ne yapabılırım kafam allak bullak oldu sadece cok psıkoljım bozuldu üzüldüm bu olanlara da yıprandım. tesekkurler ediyorum iyi geceler
Yer imleri