Merhabalar Arkadaşlar
Selamlar Ben Aranıza yeni katıldım Cok isteyerek bir punto sahibi oldum 08.05.2016 Tarihinde 2012 Punto Pop dizel euro5 motor 103 km 2 parça boya değişen olmayan bir araç aldım fiat güvencesiyle inandırıldık kandırıldık tüm kredi işlemleri noter satış işleri hallettikten sonra aracımızın detaylı temizlik oldugundan dolayı 2 gun beklememiz gerektigini söyledi 2.el satış bölümündeki calışan koltuklar kokmasın buhar yapmasın denildi peki tamam demek zorunda kaldık... PEKİ arkadaşım madem 2 gün boyunca bekleyecek bu araç ozaman teslim edilmeden bana bu aracın kızdırma lambası yanıyor buji yanık oldugundan dolayı degiştirin diye soyledım ewvallah degişmiş+ kelebek cam cıtası yoktu sol tarafta takılsın bi zahmet hatırlattık vs vs klima gazı polen filtresine bakılsın soyledim
AMA HİKAYE ŞİMDİ BAŞLIYOR.
Aracı 11,05,2016 akşam iş çıkışı saat:20,00 teslim aldım hava serin oldugundan klimaya bile aklıma gelmedi bakmak 2 gün sonra klimanın çalıştıgını fakat soguk üflemediğini fark ettim Fiat Ban Oto 2,el satışcı çalışana bilgi verdim ertesi günü getirin bakalım serviste dedi götürdüm ertesi gün 5 saat servis içerisinde bekle allah bekle içeride çalışanlarda küfürler hakaretler sacma sapan konuşmalar tam manasıyla kendı kendıme sordum ben nerdeyim kapanma saati yaklaştı servis danışmanı aracınız burada kalmak zorunda klima hortumları patlak arızalı BU HORTUM YEDEK PARÇA ÜCRETİ 600 TL + KDV diye söylemesinden sonra beynimden kaynar sular indi Bu aracı ben sizden sizin 2. el güvencesiyle aldım bu aracı yapmak zorundasınız benım sorunum degil dedim Ayıplı Mal satacaksın ve bunu bana ödetmek ıcın elınden geleni yaptılar fakat ters yapınca beni gonderdiler ertesi akşam aracımı aldım bır ücret ödemeden bana soyledıkleri klima hortumu degiştirildi tamam diyerek hersey aradan 5 gun sonra klima gene sogutmuyor sıcak havalar basladı aracı bıraktık servise 9 gün bekledim klima ve dıger yedek parcalarında takılması için bunun Yanında Fiat a şikayet ettim mail attım geri dönüş yapıldı aracınızın her eksiği yapılacak servis müdür ile muhatab olacaksını her hangı bir ücret ödemeyeceksiniz sayın musterımız diyerek fiat ve fiat bayiisi arasındaki dıyalog boyle olunca dıreksıyon resmi city arızası oldugunuda farkettim bütün arızaları belırttım direksiyonu cozduler klimaya gelince garanti kapsamına girmedigini bunu sizin karsılayacagınızı soylediler bende inadına inadına haklı oldugum haksızlıga tahammulum olmadıgı ıcın bu yapılanlar karsısında ıcım cıldırmıs ama dışım buyuk sabırla bekleyişim magdur olusum işimden ızın almam hastamı taksilerle goturmem bır arac temin edilmemesi sorulmaması bir fiat bayisinde adam gıbı durustce efendıce karsıma çıkıp muhatap olacak ınsanın olmaması beni Fiat aldıgıma alacagıma pişman etmeleri sadece yaptıkları malı satana kadar sonra arkasında durmamaları servis müdürü ayrı servis danısmanı ayrı 2 el satıscısı ayrı hepsi konustu konustu ama hiç biri destek olmadı sadece arabayı bana sattıkların acıkta ortada kaldım bagaj kili klima vs vs vs kdv işçilik 1365 tl ücreti ödedim allah belanızı versin haram zıkkım olsun bir yetim insan bunları yaptıkları için dedim aldım aracımı cıktım gittim ve yıne soyluyorum çok pişman oldum fiat punto aldıgımada ama yargıyada goturmeyı düşünüyorum allah buyuk inşallah bu odedıgım parayı son kurusuna kadarda alacagım rezil edcegim o serviside durum boyle arkadaşlar ne yapabılırım kafam allak bullak oldu sadece cok psıkoljım bozuldu üzüldüm bu olanlara da yıprandım. tesekkurler ediyorum iyi geceler
Hocam geçmiş olsun. Gerçekten kötü bir tecrübe olmuş sizin için. Keşke bu yapılan şeyleri baktınız diş geçiremiyorsunuz sanayide yaptırsaydınız. En az yarı yarıya fiyat farkediyor. Tekrar geçmiş olsun...
Öncelikle hoşgeldiniz, baya bir sıkıntılı süreç geçirmissiniz. Ancak hakkınızı sonuna kadar arayınız. Fiat bayii size araçla ilgili expertiz raporu verdimi? Vermedi ise kesinlikle vermesi gerekiyordu. . Söylediğiniz gibi bence hiç vakit kaybetmeden Fiat'ın genel merkezden sizin için söylenen hiç masraf ödemeden aracınızın tüm eksiklerinin yapılacağına dair söylenen herşeyi mahkeme delili olarak sunarak ayrıca satıcı bayiinin size ayıplı malı sattığını da yaptığınız masrafları belgelerinide sunarak tuketici mahkemesine verin gitsin.İkinci el aracı sonradan sıkıntılarla karşılaşmadan alamak adına yetkili bayiiden güvenerek aldığınızı ayrıca mahkemeye ifaye ediniz. Çok geçmiş olsun.
sagolasın bir tecrübe oldu ama mesleğim oto yedek parça elk aksamı motor üzerine cok firmada satış toptan uzerıne çalıştım hani iyiki içersindeyiz bu işlerde ama bize bunu yaptılar kırgınlık oldu içimde hayırlısı yargıda hakkımızı arayacagız
ezeldenberi birde en son ödediğim tutarın faturasını aracımın eski sahibi adına fatura ettiler bana ben bu fatura bu sekilde olmaması gerektigini söylediğimde bayanın dediği sizin kaydınız yok bu sekılde kesebılıyorum demesı halbuki 1 hafta önce yag filtre bakımı yaptırdıgımda benım adıma soyadıma kesilmiş faturada elimde bulunmakta bu hafta tüketici haklarına dilekce ile mahkemeye verecegim inşallah
Kerem bey, araç ruhsatı kimin adına ve fatura kimin adına kesildi?
hocam çok geçmiş olsun kötü bi tecrübe gerçekten
hangi bayiiden aldığınızınıda söylerseniz hem ifşa edilmiş hemde başka arkadaşlarında madur olmaması açısından iyi olur
G.Punto 2008 1,3 m.jet dynamic
Fıat yetkili bayilerinde satılan 2.el araçlar 1 sene garanti kapsamında..geri vites yapmayıp olayın üstüne gidin..Hatta başka bayilerden telefon ile bilgi alın..
Çok geçmiş olsun. Haklı olduğun halde bu şekilde bir muameleye maruz kalmanız çok üzücü olmuş sizin adınıza.
Sonuna kadar Haklı olduğunuz belli.
Benzeri bir kaç sıkıntı yaşadım bende mağduriyetimi fazlasıyla giderdiler ama farklı firmalardan. Size önerim, konuyla ilgili güzel bir eposta hazırlamanız ve Tofaş' ın yönetim birimlerine iletmeniz. 2 gün içinde sorununuz çözülecektir. Daha doğrusu mağduriyetiniz giderilecektir.
Bu konuda size örnek gönderebilirim.
geçmiş olsun birader umarım bütün sorunların çözülür arabanın tadını çıkartırsın. Ben olsam en başından sağlam bir avukat bulup anasından emdiği sütü burnundan getirirdim...
Dünü hatırla, bugünü yaşa,yarını düşün....
Çok geçmiş olsun.
Bence sorun Fiat ta değil , sorun serviste , klasik bir Türk yaklaşımı olmuş servisin insafsız kazığı söz konusu.
Öncelikle geçmiş olsun, karşılaştığınız durum tam, 2. sınıf bir galerici mantığı , bu durum anca 2. sınıf bir galericide olur. Bu tarz olayları genelde ayakta galericilik yapan yapıyordu, ama ilk defa yetkili servisten böyle bir şey duydum.
Ben olsam, direk tüketici mahkemesine gider dava acardım. Servise bırakıtınızda servis kayıtlarını saklıyorsanız, avukat tutmanıza gerek yok. yada eliniz de yoksa başka bir servisten aracınıza , aracı algınız tarihten sonra ne yapılmış, ücretleri kim karşılamış bu bilgileri alın.
Ben eminim ya faturalandırdığınız bütün ödemelerinizi , yasal faizi ile birlikte geri alırsınız, yada aracınızı aynı fiyata iade eder ve noter masrafları ve faturalandırdığınız bütün bedelleri geri yasal faizi ile birlikte geri alırsınız.
Asla peşini bırakmayın olayın, hakkınızı mahkemede kesin arayın..
Kerem bey, şuan Fiat Ban Oto nun tesadüfen netten incelerken sah. deki satışta olan araçlarına tam sizlik bir açıklama gördüm;
FİAT OTOEKSPER ANABAYİ FİAT BANOTO'DAN 48 AY
KADAR KREDİ İMKANI
FİAT ANA BAYİSİNDEN
OTOEKSPER GARANTİLİ İKİNCİ EL ARAÇLAR…
Almış olduğunuz aracın expertiz raporunu kesinlikle isteyin veya elinizde mi?
Valla, ben artık tanımadığım yetkili servise gitmem. 3 sene önce Denizli'de sol amortisör takozundan ses gelmeye başladı. Baktım yetkili servis var, bir kontrol ettireyim diye, yetili servise girdim. Sol amortisör üst takozunun değişmesi gerektiğini ve debriyaj baskı balatasının bitiğini söylediler, yarın gelin değiştirelim dedi, aracın 15,000 km önce debriyaj baskı seti yetkili servide değiştirildi dedim, yok bu bitmiş dedi. Şaşırdım neyse ben bir düşüneyim gelirim dedim. Haliç otoyu aradım ya bunun baskı başlatası değişme dimi diye sordum, baktılar sistemden daha yeni değişmiş dediler, dedim bura da servis böyle böyle diyor , sallamışlar kullan bir şey olmaz, olursa bizi ara biz aracı nerde kalsa alırız dedi.
Denizli'deki servis danışmanına İstanbul'da baktırtayım artık dedim yok abi , bu araç 100 km gitmez yolda kalır dedi. onun üzerine 40,000 km yaptım aracı öyle sattım , hala baskı balatası iyi durumdaydı.
O yüzden tavsiyeler gerçekten önemli.
Konu ORS15 tarafından (22/06/2016 Saat 10:52 ) değiştirilmiştir.
Arkadaslar calisanlarin hedefi var belli bir ciro yapmalari gerek ayni sekilde servisinde cirosu var o yuzden boyle islere giriyorlar. Komsumuz fiattin 2. Elinden palio almisti. Tesadufen baska servise girmis. Aracin 100 bin km si dusurulmus. Servis mudurune mahkemeye vercegini soyleyince korkudan cok cuzi bir fiata sifir punto vermislerdi. Arkadasa tavsiyem yargiya tasi butun masraflarini geri alirsin.
Konu halilimo tarafından (22/06/2016 Saat 11:18 ) değiştirilmiştir.
Yetkili servis-sanayi,
Satış Bayi-galerici arasında maalesef bi fark kalmadı.İşini iyi yapmaya çalışan,vicdan sahibi bir avuç adam kaldı.Mevzu onları bulabilmek.
Sent my iPhone using
kerem Bey, forumumuza hoş geldiniz ve çok geçmiş olsun. Tüm bu yaşadıklarınızın anı olarak kalması ve aracınızı keyifli günlerde kullanmanızı dilerim.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri