Destekliyorum takipteyim.......
Printable View
Destekliyorum takipteyim.......
bende takipteyim aynı sıkıntı benim arabamda da var
arkadaşlar aracında çatlak sözkonusu olan arkadaşlar beraber şikayet dilekçesi verelim diyenler isim soyisim telefon bilgilerini girerse iyi olacak kaç kişiyiz nerelerde ikamet ediyoruz bilgimiz olur ilk ben başlıyorum. toplu şikayetle nasıl basvuru yapmamız gerektiği hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyoruz.
1) hasan öksüz. punto tjet 2008 model karamanda ikamet ediyorum tel:05417254947
Arkadaşlar bendede aynı sorun var aracım 2006 punto gecen yıl çatladı airbag bölümü.ne yapılacaksa yapalım farketmez
Benim aracımda da aynı sorun mevcut konuyu takip edeceğim.
Teşekkürler.
benimde göğüste 6 yıl oldu sıfır aldım aldığım günden beri çizgi şeklinde büküm var. güneşte bırakırsam yansıtıcı koyuyorum yazın yolculukta beyaz bez filan koyuyorum. gazanız mübarek olsun...takipteyim
Puntosunun gogsu cizik, kabarik, catlak vs. olan arkadaslar:
1- Ozdede
2-Kalite kontrol
3- Gpemree
4- Canbalkan59
5- Turker
6- Erenemre
7- Loginuser
8- Gokhan demrc
9- Cihankardes
10- Teewty
11- Dkaplan025
12- Stuncay
13- Operatormurat
14- Bthnslck
15- ByLabTek
16- Solitude
17- Peaper
18- Aliscecen76
19- Sitkipehlivan
20- Rodopian16
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
maşallah sayımız artmış şimdi arkadaşlar tüketici hakem heyetine nasıl birlikte şikayet dilekçesi sunabiliriz bizlere yardımcı olacak arkadasımız yokmu aramızda??
Beni de ekleyebilirsiniz arkadaşlar
1- Ozdede
2-Kalite kontrol
3- Gpemree
4- Canbalkan59
5- Turker
6- Erenemre
7- Loginuser
8- Gokhan demrc
9- Cihankardes
10- Teewty
11- Dkaplan025
12- Stuncay
13- Operatormurat
14- Bthnslck
15- ByLabTek
16- Solitude
17- Peaper
18- Aliscecen76
19- Sitkipehlivan
20-Rodopian16
21- Kuday
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
hukukçu arkadas yokmu konuyla ilgili bize yardımcı olsun
arkadaşlar 21 kişi olmuşuz ilk olarak şikayetvar üzerinden hepimiz bireysel başvuruda bulunalım yanlız herkes çatlağın fotoğrafını da eklesin ard arda aynı şikayetlerin firmaya iletilmesi sonucu ne tepki verecekler bir görelim. bu mesajı okuyan arkadaşlar vakit kaybetmeden başvuruyu yapsınlar ki şikayetlerimiz ard arda düşsün.
1- Ozdede
2- Kalite kontrol
3- Gpemree
4- Canbalkan59
5- Turker
6- Erenemre
7- Loginuser
8- Gokhan demrc
9- Cihankardes
10- Teewty
11- Dkaplan025
12- Stuncay
13- Operatormurat
14- Bthnslck
15- ByLabTek
16- Solitude
17- Peaper
18- Aliscecen76
19- Sitkipehlivan
20- Rodopian16
21- Kuday
ben daha önce yazdıgım içi tekrar kabul etmedi dilekçeyi yazı arkadaşlar şikayet vara sizde benim dilekçem şu şekilde idi :Yaklaşık üç ay önce satın aldığım,Fiat #punto aracımın sağ yolcu airbag çatlama meydana geldi.İnternet sitelerine girip bu çatlağı araştırdığımda bu konu hakkında muzdarip bir çok arkadaşla tanıştım.Servislerle görüşen bu arkadaşların bazılarının araçlarının torpido kısmı ücretsiz değiştirilirken bazılarının değiştirilmediğini öğrendim.Bunu neye göre değiştiriyorlar onuda bilmiyorum.Benim ücretsiz değişim talebimi onaylamadılar mağdur oldum.Aracımda kaza darbe yok. Benim hatam olmayan ayıplı ve kusurlu olan bu malzemenin Fiat tarafından değiştirilmesini mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
evet şikayet vardan yaptım.
Aynı sorun bendede var.Yine forumdaki arkadaşların paylaşımları sayesinde fiat merkeze mail attım aynı gün dönüş yaptılar ankara birmot yetkili servisine yönlendirildim.servis resim çekip merkeze gönderdi cevap olumsuz oldu.değişmediğine dair belge aldım elimde.Avukatıma danışacağım sonra diğer bilgileri sizleri aktaracağım arkadaşlar.Bu kaypak iki yüzlü firmanın derdi neymiş iyi bi sorgulayıp anlayalım bakalım.
Merhaba arkadaşlar, benim aracın ücretsiz değişimi onaylandı. Geçen hafta torpidonun değişimini yaptılar.
Kaç kere aradım olumsuz yanıt almıştım, sonra beni arayıp talebinizi kabul ettik sosyal medya üzerindeki şikayetlerinizi kaldırın yapalım dediler.
Geçen hafta değişim yapıldı o dertten kurtuldum şükür darısı sizlerin başına.
Benimde 2008 model var ama öyle bir catlak olusmadi ama arkadaslari bu hususta destekliyorum
21-Kazım Kuzucu GP 2006 Gaziantep
Emsal teşkil etmesi için değişimin yapıldıgına dair evrak vermediler çok ısrar ettim ama nafile ücretsiz değişimin evrakı verilmez gibilerden konusup durdular.
Arkadaşlar puntom yok ama sizleri destekliyorum kaç paralık malzemeki sorun çıkanı degiş gitsin araca 30 ila 40 milyar para almıssın samimiyetimle söylüyorum onun maliyeti 5 tl bilemedin 10tl madem paran yok 10tl kargo ücreti diye bi bahane uydurda milletin işini gör
ligin önde gideni koç zihniyeti işte sattım kurtuldum mantıgı var adamlarda arayalım sizler için heryere mail atalım gerekirse italyanca bilen biri yardımcı olsun italyadaki fabrikasına mail atalım inanınki onlarbukonuya duyarsız kalmazlar sizler için yapmaya hazırız saygılar...
ben gördüğüm her puntonun torpido kısmına bakar oldum...Böyle dandik iş mi olur?
bende catlak olmadigi icin su an sadece sizi destekliyor ve sayfayi takip ediyorum. umarim emsal karar alinarak ileride de bu sorunla karsilasildiginda cozum bulunur. bu isi tecrubeli ya da mumkunse hukukcu bur arkadasa devretmek gerektigini dusunuyorum.
bende de yok çatlak ama gerçekten buradan okuduklarımla üzülüyorum.. ilgililerin bu tür şikayetlerin arkasında durmalı , demek ki malzeme kalitesi o parça da düşük. Bunca şikayet sonrası arkasında durulmalı
sonuçta müşteri memnuniyeti diye bir şey var. aracımı bakıma götürdüğümde servise bu konudaki sizlerin şikayetlerini dile getireceğim.
Evet arkadaşlar yapmış olduğum şikayetler sonucu fiat bugün beni aradı. Sorunlu parçayı benim ücret ödeyerek yaptırmamı ve sıfır araç alımında o tutar kadar indirimin yapılmasını teklif etti. :robot000: bu teklif karşısında gerçekten duygusal anlar yaşadım. :laugh000:
slm Mehmet kardeş takiteyim bilgine....
bi çatlak punto daha yazabilrsiniz oraya . takipteyim.
italyanın mail adresini bilen varsa yollasın bende bi mail atıcam
1- Ozdede
2- Kalite kontrol
3- Gpemree
4- Canbalkan59
5- Turker
6- Erenemre
7- Loginuser
8- Gokhan demrc
9- Cihankardes
10- Teewty
11- Dkaplan025
12- Stuncay
13- Operatormurat
14- Bthnslck
15- ByLabTek
16- Solitude
17- Peaper
18- Aliscecen76
19- Sitkipehlivan
20- Rodopian16
21- Kuday
22- zamzamzuma
23- kazımkuzucu
24- ali saritekin
25- zafer0060
26- cembahadir
Benim aracımda çatlak değil fakat o bölgede şişlik mevcut her sene sıcaklarda çatlak olarak değişecekmi diye bakıp duruyorum, bugünde çatlamadı diyorum. Beni de ekleyin destekliyorum konuyu.
arkadaşlar merhaba;
2011 punto evo dynamic model aracım var. Araç 1. el' dir. yaklaşık 15 gün önce araçta airbag ışığı yandı ve birkaç gün sonra da yolcu airbag tarafı şişti ve üst tarafı çatladı. Forumda gördüğüm kadarı ile sorunun kronik bir sorun olduğunu anladım. Aracın bütün bakımları serviste yapılmadı. Sadece 1 adet bakımı mevcut ve garanti süresi doldu. Öncelikle müşteri hizmetlerini aradım ve onlar beni yetkili servise yönlendirdiler. Yetkili servis yanan airbag ışığını söndürdü ve aracın fotoğraflarını çekerek genel müdürlüğe ilettiklerini bildirdiler. 3-4 gün sonra beni tekrar arayarak masrafın % 50' sini kendilerinin % 50 sinin ise benim karşılarsam aracın yolcu airbag değişimini yapabileceklerini belirttiler. Ben kendi adıma kesinlikle bu ücreti karşılamayı düşünmüyorum. Bazı arkadaşlar bu teklife sıcak bakarak onayladığını görüyorum malesef.
Şimdi olaya farklı bir açıdan bakmak istiyorum müsade ederseniz. İnsanlar kaza yaptığında airbag açılmazsa ilgili araba firmasını dava ederek tazminat kazanıyorlar bildiğiniz üzere. Şimdi bizim herhangi bir kullanıcı hatası olmadan kronik bir sorun karşısında neden aracımızın piyasa değerinin düşmesine sessiz kalıyoruz biz ?. Benim aracın piyasası 30.000 TL civarında. Ben aracı satmak istesem, satın alacak kişi servise gösterelim bir baktıralım dese serviste aracın ön göğsünün değiştiği ortaya çıksa satın alacak kişi araca hala 30.000 TL verir mi sizce. Ben olsam vermem mesela. Aracın piyasası bir anda 27.000 TL' ye düştü bakın. Bunu neden gözardı ediyoruz. Aracı satın alacak kişinin aklında bir ton soru olacak acaba kaza mı yaptı. Kaza büyük müydü. Pert oldu mu araç fln. Bu nedenlerden dolayı kesinlikle % 50 gibi tekliflere boğun eğmemenizi, aracın tüm masraflarının fiat' ın kendisinin karşılaması gerektiğini düşünmekle beraber Bununla da yetinmeyi düşünmüyorum kendi adıma. Mutlaka dava açıp değer kaybının iadesini isteyeceğim. Eğer hala toplu olarak başvuru niyetinde iseniz ben kesinlikle bu işte varım. Kendi adıma şikayetvar.com' a ,ilgili tüm forumlara ve fiat italya genel merkezine hem italyanca hemde ingilizce olarak konuyu taşıyacağım.
Saygılarımla...
Tayfun bey merhaba, bu konuyu ben açmıştım. Dediğiniz her cümlenin altına imzamı atarım. Şuana kadar mahkeme hariç her yerde şikayetimi yazdım.(Fiat Türkiye, Fiat İtalya, Şikayetvar, Forum Siteleri, Sosyal Medya) En son bana yaptıkları teklif sorunlu parçayı ücret ödeyerek yaptırmam, sıfır bir fiat alımında o tutarın indirim yapılması oldu. Ciddi anlamda markaya olan güvenim hiç kalmadı. Ya sineye çekip 3-5 demeden satıp kurtulacaksın bir daha fiat marka araca binmeyeceksin, yada son çare mahkeme yolu.
Bu durum linea da oluyor mu acaba