Fiatın en sevdiğim arabası Bravo fakat Fiat'ın yanlış tutumu ve politikası yüzünden ülkemizde silindi.Bravo varken buna ne gerek var.
İşte Bursa'da üretilecek otomobilin kardeşi Ottimo!
Tofaş’ın Fiat Linea’nın yerine üretileceğini açıkladığı yeni sedan otomobilin platform kardeşi Çin’de bir süredir Viaggio adıyla bantlardan çıkıyor. 2016 yılında üretilecekleri açıklanan hatchback ve station modeller ise geçen yıl Pekin Fuarı’nda Ottimo adıyla gösterilmişlerdi.
fiat, ottimo, otomobil, hatchback, viaggio, üretim - Ekonomi - Habertürk Galeri | Sayfa: 13
Fiatın en sevdiğim arabası Bravo fakat Fiat'ın yanlış tutumu ve politikası yüzünden ülkemizde silindi.Bravo varken buna ne gerek var.
Bende arkadaşa katılıyorum yanlış politika neden mi? Çünkü fiat alfa romeo da kullandığı TCT şanzımanı sunabilirdi duallogic'e göre çok daha iyi olduğu söylenir fiyat konusunda daha fazla avantaj sunabilirdi pazarlamada da hatalar var olabilir ama şu da bir gerçekki Türkiye'de en çok tercih edilen oto sedan oluyor ama bakınız vw grubu seat markasının leonunu da çatır çatır satıyor bende araba alacak olsam sedan istememe rağmen bundan sonra neden leon olmasın diyebilirim ama bakalım bu ottimo nasıl olacak?
VW golf 1.6 motorların 36000 e satıldığı 2012 yılında 40000 başlangıç fiyatıyla Bravo satmaya kalkarsan yılda 1500-2000 anca satarsın Bravo Golften kötümü değil ama gel sen bunu bizim millete anlat.
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Bence çok dandik bir görünümü var. Ne leonla ne ceedle ne i30la yarışamaz
sana katılıyorum..bravonun çizgilerini hiçbir zaman beğenmemişimdir..fiatın bence kazara odaen iyi yaptığı şekil puntooo...haa eski leon apaçi işi nefret ederim gel görki yeni leon al beni diyor
yeni i30 cam tavanın bile mükemmel karakteristik görüntüsü var..yeni golf aynı şekilde ..ama bravo bir değişik ruh yok arabada arkadaş hele arka stoplar yokmu nedir ya öyleee
Arkadaşlar aracın viaggio olanını yani sedanını canlı canlı görmüş biri olarak söylüyorum (tofaş fabrika içinde ) araç yakından çok çok alımlı duruyor.logoları çıkartın kimse demez bu fiat diye.sizlerinde aracı yakından gördüğünüz zaman fikriniz değişir diye düşünüyorum.
1.3 Mjet 95 hp Lounge Esp+S&S+Skydome+Karbeyaz
Bencede Bravo da küçük oynamalarla devam edilmeliydi. Bu karışık kopya tiple ancak A3 , İ30 , Yeni HB Astra taklidi bir uyduruk model çıkmış ortaya. Bravo nun en çok da arka görünüşünü çok beğeniyorum. Sıradışı olmak kendine özgü olmak benzerleriyle ortaya karakteristik bir fark koymak budur diyorum. Ama 2015 e girerken bazı yenilikler yapılabilir orada hemfikirim.
Kalite hedefleneni elde etmektir. Ulaşılan nokta sizin kalitenizi gösterir.
öncelikle marka fanatikliği versiyonumuzdan vazgeçmemiz gerek , alfanın kullandıgı tct sanzuman zaten dualogic sanzumandırbu sanzumanıda fujiye yaptırmaya kalktılar daha sonradan lancia fabrikası dualogic in üstüne düsüp seriyi gelistirdi fuji isi iptal edildi..
Fiatın kullandıgı dualogic sanzumanı lancia ve alfada kullanıyor dualogic'in anlamı çift baskı balata demektir ; alfa romeo adı gibi film artisi pozisyonunu bozmamak için bunun tct yani twin clutch transmission die salladı kafasına göre isteoysaki bilenler bilir daha dogrusu nadiren bilinir tct ismiyle cıkan ilk cift baskı balatalı otomobil mitsu evo x'tir sanzuman adı tct kod adı tc die gecer
alfa romeoda sallasın dursun tutarsa mantıgında bir kupon firma
fiatın satış politikasına çok kamçı vurulmuş ama hala anlayamamışsınız olayın özünü ; sizin söylediğiniz ve bahsettiğiniz araçları alan insanların sayısı 20 milyon fiat bu arabaya çok yüklenmez zaten fiat normal araçlardan para kazanmıyor sanki hobi baabında düşünün , fiat firmasının günümüzde en büyük araç firması olmasının tek nedeni ticari araçlarına olan düşkünlüğü , fiatın satış politikası sadece ticari araçlar için düzgün ve güzeldir ; fiatın diğer araçları hobi die satması yada satamaması fiatın emin olun çokta umrunda değil
bravo biraz daha güzel olsun 10.000 adet daha fazla satsın die bir idellari bulunmuyor
![]()
valla yorumların komik ötesi geldi bana bravo m yok ama keşke olsa piyasadaki birçok c sınıfından daha şık ve alımlı duruyor ayrıca stoplara gelince o ilk nesil bravo dan esinlenerek yapılmış bir tasarım ve bence gayet şık duruyor hele hyundai nin ucube i30 ile bence kıyaslanamaz bile keşke bravo m olsa
![]()
Gördüğün gibi şu yorumunla ne kadar komik duruma düşmüşün Berkant kardeşim. Benim gibi düşünen birçok Bravo hayranı varmış gördüğün gibi. Israrla şunu söylüyorum. Sıradışı kendine özgü ve amblemlerini söktüğünde markasını modelini kesinlikle şaşırmadan söyleyebileceğin tarz otomobildir Bravo . Kopya ve taklit değildir. Donanımı konusunda da ( Emotion ve Spor Style ) kastederek söylüyorum sınıfının en güzellerinden biridir. Modeli beğenmeyebilirsin de karşılaştırıp aşşağılamanı anlayamadım .
Kalite hedefleneni elde etmektir. Ulaşılan nokta sizin kalitenizi gösterir.
Ben bravoyu daha çok beğeniyorum ama i30 da çok güzel geliyor. Fakat ceed var bıde i30 özel değil ama bravo sınıfındaki piyasadaki hiç bir araca benzemiyor puntoda kendi sınıfında özel bir araç ama en güzel yanı bravonun trafikte sizin aracınızın aynısını zırt pırt görmemek hele lav kırmızı araki bulasın (yan sitede tjet var gıcık oluyom her sabah görüyorum) illede kalitemi motor gücümü peh özel olmak güzel
![]()
ya şöyle yazılar yazıp insanları aşağlama duygusu içinde olan insanlara acayip kıl oluyorum be insan dışı yaratık diyesim var sana ; hayır bilmiyor isen bi araştır be koçum;
"Inside Fiat's Dual Dry Clutch Transmission | Fiat 500 USA"
Bu linkten çok rahat tct ve dualogic sanzumanın ne oldugunu anlayabilirsiniz ; yazımdaki 1. dogrum ; yani senin 1. mors olusun
"Mitsubishi Lancer Evolution - Wikipedia, the encyclopedia"
Bu linkten çok rahat gerçek tct sanzumanın linkini görebilirsiniz ; yazımdaki 2. doğrum ; yani senin 2. mors olusun
İnsanlara söz söylemeden önce bir bilgi sahibi olun ; bir irfan sahibi olun gel sonra burda bilgini paylaş bilmeyende bilgi sahibi olsun , yani şimdi bütün forumdaki insanlara soruyorum ben adam gibi bir yazı paylaşmışım sanzumanlar hakkındaki bildiklerimi + satış politikası hakkındaki görüşümü yazmışım ; adam direk bana resmen hakaret etme çabası içerisine girmiş ; neymiş efendim doğru olurmuymuş olmazmıymış kardeş doğru değilse belgelerle bildiklerini bize sun eger ben yanlış biliyorsam kabul ederimz zaten ; yok adamdaki zihniyet çok farklı ; şimdi allah bilir gene ben suçlu olurum bu konudada kesin yandaşları şimdi türerler buraya ; he gelirlerde ne olur sonucu değiştiremezler gene benim belgeyle sundugum bilgi dogru olarak kalacaktırşu foruma bir daha post göndermeyecegim bir topluluk bukadar cahil insanı nasıl barındırır bravo helal olsun nasıl buldunuz birbirinizi bilemiyorum geçen aynı şey nubuk koltuk olayındada oldu adam oturdugu koltugu bilmiyor ispat edincede sanki bi eziklik hissetmiş gibi gitmiş diğer konularıma bakmış wastgate yazıdıgım seyi o westgate falan die ezmeye çalışmılar falan ve adam yanlış oldugunu ispatlamama ragmen genede dönüp o çocuga kimse bişey demedi he neoldu sonuç gene benim dedigim gibi çıktı ozmnda
Orkun abi derdi ben inanmazdım şimdi orkun abimin neden size en ufak bir bilgipaylaşımı sunmadıgını cok cok daha iyi anladım ; size post most yok ; ayrıca fiatın satış politikasının ceremesi size sorulmadı siz bu kafayla zaten bunu anlayamazsınız
![]()
Erhan, insan dışı yaratık diyebilirsin. Sorun değil.
Ancak post atmama konuna çok sevindim. En azından insanlar yanlış bilgilenmeyecekler.
Neyse umarım yandaşlarım bi an önce gelirler de kurtulurum beni mors etmenden
1.si attığın linkte dualogic ile tct farkından bahsediliyor. Sana tavsiyem MTA ile TCT'lerin farkını okuman.
MTA şanzımanlarda manuel şanzıman ile konstrüksiyon aynıdır. Tek fark otomatik işlevini gerçekleştiren bir robot olmasıdır.
İkinci yanlışın, Lancia fabrikası üstüne düşmüş onlar geliştirmiş.. Fiat grupta Lancia fabrikası diye bişey yok bile. Fiat'ın AISIN'e yaptırdığı CVT dışında neredeyse tüm şanzımanları internal'dır ve FPT tarafından tasarlanır, üretilir.
Lancia'da dualogic vardır, çift kavramalı değildir. Bravo'nun aynısıdır. Fiat'ta şuan sadece dualogic vardır ve aynısıdır.Dualogic ailesinin altında şuan 3 farklı şanzıman var ve hiç biri Alfa Romeo modellerinde sunulmaz. Alfa'da sunulan TCT şanzıman ise Mitsubishi'den çalıntı değildir yine FPT geliştirmiştir.
Fiat Powertrain Technologies sur la transmission DDCT Alfa TCT - YouTube
Daha detaylı bilgileri FPT'nin sitesinden görebilirsiniz.
Mitsubishi lafları da hikayeden ibaret her Twin Clutch yazısını gördüğünüz yerde Fiat bunu ordan çakmış diyemezsiniz.
Twin clutch sistemler 80'lerin başından beri var ancak ticarileşmesi Porsche ile oldu. PDK (Porsche Doppelkupplung)
Bunları bu kadar yazdım. Sen yine tatmin olmayacaksın biliyorum zaten aslında sana yönelik değil, kirlettiğin zihinler belki doğru bilgilenir diye yazdım.
İçeri kendini sokabiliyorsan, bir gün gel yanıma Tofaş'ta ağırlayayım seni çayımı iç doğruları gör, burdan da yazdıklarını sil.
Ha yok diyorsan da lütfen sözünü tut ve post most atma ki yanlış bilgilerle dolmasın.
Not: Kaçıncı mors oluşun sayamadım ancak "fiat firmasının günümüzde en büyük araç firması" lafın da doğru değil. Yeni adımızla FCA global olarak 7.sıradadır. Bu arada hakaretlerinden dolayı yönetime bildirdim mesajını.
Selamlar
Konu tonymontana tarafından (06/12/2014 Saat 01:50 ) değiştirilmiştir.
Bu arada yazmaktan sıkıldım. Ottimo veya Viaggio ile alakası yok yeni üretilecek aracın.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri