Aslında zor değil, bildiğiniz manuel vites gibi, yani vites değiştirirken azıcık gazdan ayağınızı çekip vites değiştikten sonra tekrar basarsanız hem daha sağlıklı hem daha konforlu olur. Bu şekilde kullanır, uzun ışıklarda ayak frende beklemek yerine vitesi boşa alırsanız balatasını da korumuş olursunuz. Dolayısıyla bir manuel vites gibi uzun ömürlü olur.
Fakat dediğim gibi çok yoğun trafik ve/veya yokuşlu yerlerde dualogic tavsiye etmem çünkü çok yavaş karar veriyor, yine yavaş vites değiştiriyor. Ben İzmir'de hep düzlükte ve çoğunlukla otoban + sakin trafikte kullandığım için memnunum. Eğer almayı düşünürseniz mutlaka test sürüşü yapın. İçinize sinerse alın.
Genel olarak sorunsuz bir şanzımandır. Ancak eğer robot (yani sizin yerinize debriyaja basan mekanizma) arızası olursa yüklü bir fatura çıkarabilir. O yüzden mümkün mertebe az ve temiz kullanılmış bir araç bulun derim. Tam otomatikler kadar masraf çıkarmaz yine de.
Test sürüşü şart!![]()
Yer imleri