O öyle olmuyor işte mengerlere , audiye veya borusana gidince bmw1, audi a3 veya mercedes A farketmez hepsi 90-110 bandına geliyor çünkü listelerdeki boş araçlar illa bomboş araç alacaksanız sipariş edip bekleyeceksiniz
Tabi bunlar sıfır araçlar için
C segmentinde dizel otomatik araçlar 55 lerden başlayıp premium markalarda 100tl nin üstüne kadar gidiyor tüm araçlar vergiler vs. Yüzünden ederinin çok üstünde malesef
Konu srkaradag tarafından (03/08/2013 Saat 19:40 ) değiştirilmiştir.
O paralara olmaz o iş hacıEn az 90 lira para isterler, 4 5 ayda sıra bekletirler. Bende askerden dönünce "farklı marka bir araç" düşünüyorum ama, artık burada arabamı mı yakarlar ne olur bilemiyorum
edit:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...33396730/detay
fiyatlar aşağı yukarı böyle.
Konu SteinGP tarafından (04/08/2013 Saat 06:28 ) değiştirilmiştir.
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
ben audi nedir yazmadım iyi okuyalım kardeş fiat croma özel bir araç ve iç kalitesi audi den farksız dedim kendim binip kullanmadım maalesef TR ye getirilmedi getirilseydide zaten tutulmazdı ama işi dolayısı sık sık İtalya ya giden bir arkadaşım var normalde fiat araçları hiç sevmez ama benim sevdiğimi bilir kendi geldiğinde bana özellikle incelemiş hemen anlatmıştı fiat ın croma diye bir aracını kullandım gerek performans gerek iç kalite olarak volvo,audi yi andırıyordu diye hatta bazı özelliklerinide anlatmıştı unuttum yalnız 1.9 luk multijet modelini kullandığını söylemişti onu net hatırııyorum 16v olup 150 hp gücündeymiş neyse konu uzamasın ancak bazı kişilere nedense baya bir alaya almışlar ben bildiğim birşeyi söyledim zaten şu resme bakan birisi aşağı yukarı iç mekan kalitesinin iyi olduğunu anlayabilir.
![]()
Ha yani adanlar ferrariyi satin alabiliyor tum muhendislerin patronu oluyor ama diyemiyo demi fiat icin tasarim yapbiraz sakin dusundugu zaman ferrariyi yapan muhendisin patronu fiatta ayni adami kullanmiyor ise bu kesim hitabetinden dolayidir. 10000 firin ekmek yemeye gerek yok bir lafi ile fiati ferrari yapabilir adam cunku zaten patron fiat . Ancak kesimlere boldugu icin mantikli olarak tabiki fiat bi alfa yada ferrari olmamali bu ekmek yemedigi icin degil kensi istediginicindir . Dunyanin en buyuk sermayeli otomobil firmasi kim acaba ??
Driven by the future
Bugun skodada fabiayi yaoan audi a3u yapan ayni firma skoda 10000 firin ekmekmi yemeli
Driven by the future
Tamam madem tartışacağız devam edelim tartışmayaSizce diyebilirler mi? Hadi bakalım kalkın biraz da Fiat yapın bugün
Üretim yönetimi diye bir şey var. Fiat'ın iç mekanı biraz kalitesiz dedim olay nerelere geldi
Fiat seri üretim yapan bir firma ve bütün sistemi de bunun üzerine kurulu. Ferrari mühendisi ne anlar Fiat üretmekten hocam torna atölyesi mi burası? Hadi bakalım Muhittin Usta sen bu işi biliyorsun gitte biraz Fiat'taki arkadaşlarına destek ol
Ayrıca Ferrari'nin motorlarıda Fiat motorları gibi dayanıklı değildir çünkü dediğim gibi üretim yönetimi ve maliyetleri tamamen farklıdır. Bir Ferrari'nin ortalama motor ömrü 30.000 (otuz bin) km'dir. Ondan sonra sandık değiştirilir. Bu sistemle işleyen bir firmanın mühendisinin Fiat'takilerle paylaşabileceği tek şey olsa olsa şükran günü yenen hindidir. Olaya öyle bir yerden bakıyor ve öyle acayip şeyler söylüyorsunuz ki Fiat'ın Ceo su gelse ancak açıklar
![]()
Dünya'daki en büyük otomobil üreticileri de sırasıyla; Toyota, GM, VW.
Bir de Fiat Bravo'yu üretirken uçak teknolojisi kullanıyor demişsiniz, hangi teknolojisini uçaklardan alıyor açıklayabilir misiniz?
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
sayın mod um çok esprili yazmışsın okurken gerçekten güldürdünhele muhittin usta bölümüne bayıldım
neyse konuyu dağıtmayalım şimdi ferrari yi bir kenara bırakalım ama fiat isterse iç kalitesinide becerebilir benim sende katılmadığım nokta bu ama çok aşırı kalite yapmıyor çünkü ekonomik araç yapıyor kaliteyi daha üst sınıftaki markalarına bırakıyor lancia gibi alfa gibi.Ayırca croma yı bırakalım mesela mont a bakalım içi tamamiyle fiat tarafından yapıldı tamam dış tasarım dodge journey in aynısı ama iç tasarım fiat tarafından geliştirildi ben bayide bizzat inceledim tüm kullanılan plastikler yumuşak ve çok güzel bir dokunma hissi veriyor araç inanılmaz derecede tok getir bakalım opel in antara sınıda bide onu görelim birkere mont un yanında q5 ile dacia duster gibi duruyor
neyse zevkler tartışılmaz ama bazı gerçekler kabulde edilmeli bence fiat motor konusunda çok başarılı 93 model tempra mız vardı 2003 e kadar kullandık akü haricinde motorla ilgili en ufak bir sorun yaşatmadı ki tempra ları millet kötülemeye bayılır daha sonra evlendikten sonra kendime palio aldım ilk kendi aracım 2000 model ilk kasa palio larda 116 bindeydi araç kış ayında sattım sattığımda 130 bine gelmişti 1,5 sene bindim en ufak sorun yaşamadım şimdiki punto mun multijet indende çok memnunum multijet in sorunsuzluğunu zaten iyi kötü herkes bilir.Fiat ın en büyük eksiği maalesef araç iç kabin kalitesi ve bazı kullanılan aksesuarlarda ama onlarıda makul görüyorum sonuçta bu kadar sağlam motorlu,düzgün tasarımlı araçları uygun fiyata veren bir firmanın bazı yönlerde biraz ucuza kaçmasıda normal karşılanmalı benimde yavaş hızda viraj dönerken kapı direklerinden gelen esneme sesleri hoşuma gitmiyor ama yinede fiat bence iyidir en azından şuan ki bütçemle alabileceğim en başarılı araçtır punto gidip renault,citroen gibi fransız lara veya çakma chewrolet olan daewoo ya iki tasarım yaptı diye fiyatlarını uçuran hyundai alacağıma fiat ile yola devam derim.
İnşallah anlaşacağız galiba
Motor konusunda katılıyorum zaten Multijet iyi bir motor ki bir sürü markada yıllardır sorunsuz kullanılıyor. Şunu demek istemiştim halen de aynı şeyi demek istiyorum; bundan 20 yıl önce üretilmiş Hyundai'lere Toyota'lara Nissan'lara Kia'lara bakın. Milletin koşarak kaçtığı markalardı hepsi. Şimdiyse kaç paralar istenen Golf'ün tahtını yıkamasa da sallayan arabaları var hepsinin. Adamlar en büyük paraları marka imajına harcadılar. Bugün kimse Qashqai kötü arabadır Corolla kötü arabadır hatta İ30 kötü arabadır diyemiyor. Deseler bile eskiden kötü diyen %60 varsa bugün %20 hatta %10. Ama iş Fiat'a gelince eskiden %50 ise kötü diyen bugün %30. Hala insanlara arabanın kalitesiz olmadığına ikna etmek için içine bin bir kullanda gör demek zorunda kalıyorsunuz. Çünkü insanların gözünde hala bir kalitesizdir gidiyor. Birader Fiat ya diyolar. Ama Hyundai bile dediğinizde aaa i30 güzel araba diyorlar. Fiat biraz bunu yıkmaya çalışmalı artık zahmet olmazsaBakın 8 yıldır üretiliyor Punto halende bana göre güncel bir tasarımı var. Kimse demiyorki sen kaliteli yap ama aynı paraya sat. Yükselt kardeşim kaliteni, çek ona göre fiyatını, Chevrolet Aveo müşterilerini çalacağım diye uğraşacağına Polo müşterilerini çalacağım diye uğraş. Veya Cruze müşterilerini C4 müşterilerini hedefleyeceğine Astra Golf müşterilerini hedefle. Ucuz mal satma devri kapanıyor artık ülkemizde bile. Millet almışken iyisini alayım diye bakıyor. Malzemeden çalar ucuza satarım zihniyeti yerine 10 numara araba yaparım diğer marka araç sahiplerini de kıskandırırım mantığına geçmeli artık Fiat.
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
söylediklerinize tamamen katılıyorum mont u getirmesi bence iyi bir adım oldu ama yetmez bence fiat ın iyi bir c sınıfı sedan ve birde d sınıfına ihtiyacı var.Şimdi bazı arkadaşlar diyecek ki fiat d sınıfını nasıl satacak daha bravo yu satamıyor ama böyle değil işte yeni modeler üst sınıflar getirdikçe insanların gözündeki algısıda değişecektir.Bundan 15 sene önce millet hyundai yi yumurta kasa accent lerle bilirken şimdi i30,ix40 gibi araçlarla tanıyor.Mesela fiat ın şu linea dan kurtulup daha oturaklı bir c sınıfına geçmesi gerek.Ayrıca viaggio diye bir araç yapmış bence TR ye göre uyarlayıp o aracıda d sınıfı olarak getirebilir azda satılsa prestij meselesi mesela beğenmediğimiz renault riske girdi latitude diye bir araç getirdi samsung la yapılan ortak bir proje ilk çıktığında herkes renault d sınıfı satarmı diyordu ama maşallah trafikte baya bir görmeye başladım.mont u bile yavaş yavaş görmeye başladım ki bizim aşağı sokakta bile biri almış yani işin özü azda satılsa prestij için üst model üretilmeli ve hepsi TR ye getirilmeli.Birde fiat ın en saçma bulduğum şeyi sürekli model ismi değiştirmesi yap bir tane adam bir bir c sınıfı sedan koy ismini yeni tempra ver basına reklamlarını efsane geri döndü tempra yine yollarda diye emin olun ki peynir ekmek gibi satacaktır.Yeni versiyon dijital ekranlı eski kasayı anımsatan yeni model çizgilerle bir tasarım ve multijet motorlu bir tempra sizce satılmaz mı ? mesela bknz
![]()
Konu erenemre tarafından (05/08/2013 Saat 01:32 ) değiştirilmiştir.
Resimlerdeki Tempra büyük fake yalnız![]()
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
Aynı şeyleri farklı açılardan söylüyorsunuz o yüzden tartışma yaşanıyor
Burada herkes Fiat'ı seviyor ve daha iyi araçlar bekliyor. Eminim ki bu forumunda Fiat'a büyük katkıları olmuştur. 500 dışında da uzun soluklu seriler bekliyoruz artık.
Arkadaşımda yeni Mercedes A var. O bile eski Grande'den sonra Evo'yu görünce vay be dedi. Eminim bu vay be'nin yarısı grande'deye kıyasla daha iyi olması, yarısı da Fiat'tan bunu beklememiş olmasıdır.
mont çok satmıyor, 500 yetersiz kalıyor (piyasası hiç yok ülkemizde), Punto ve Linea sağlam durumda, Kutup ayıları çok yalnız
Çok iyi anlatamadım galiba![]()
biz gp'yi çok sevdik
"Cibili cibili şak şak şak aniyeaaa prrling cırrr vijyooo" oldu abi biraz
"Kutup ayıları çok yalnız" deyince pek bir güldüm. Allah ta seni güldürsün ömrün boyunca![]()
Tartışma konusu değildir; fakat Evo'nun Grande'den iyi olduğunu düşünmüyorum. Daha güncel bir model,modern bir imajı var. Onun dışında Grande'nin Evo'dan eksik bir karizması yok bence. Ben iki araç arasında tercih yapmakta ölümcül zorlanırdım
Bu arada,ben de Fiat'ın yeni yüzlerle,güncel modellerle,üzerindeki ölü toprağı atması taraftarıyım.
Motorola Atrix cihazımdan 2 aracılığı ile gönderildi.
Konu cdogu tarafından (05/08/2013 Saat 03:55 ) değiştirilmiştir.
2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz
Punto Forum - www.grandepuntotr.com
Merhaba..
Bu forumda fazla aktif değilim..
Zaten şimdiye kadarda punto,g.punto,punto evo
aracım olmadı, sanırım bundan sonra da olmayacak..
önceki mesajlarımdan görülebilir,daha önce 5.5 yıl
Stilo kullandım..geçtiğimiz yıl sonunda değiştirmeye
karar verdim..35 günde sattıktan sonra Bravo arayışlarım
başladı..35 gün sonunda istediğim 120 bg m-jet skylı asist kitli
dualogic sport style'ı buldum ve aldım..
tartışmalara girmeden söylemek istediğim Tofaş
Doblo,linea ve fiorinodan kamyonla para götürürken
İtalya'dan araç getirmekle uğraşmaz..
evet Bravo çok az satıyor ama bunda Fiat'ın kusuru
olduğu kadar Tofaşında kabahati var..zaten puntoda
eskisi kadar satmıyor rakamlar gitgide düşüyor,çünkü
her iki sınıfta da rakipler yeni yüzleri ile çok güçlü..
kabul edelim ki artık m-jet en az yakan dizel motor değil..
basit yüz makyajları yerine köklü kasa değişikliklerini
hiçbir zaman yapmadı Fiat..bakınız punto,bravo,linea..
bayiiye Bravo almak için gidin,istediğiniz özelliklerde
bir aracın geliş tarihini duyunca arkanıza bakmadan çıkarsınız..
ben 2009 da bayiiye Bravo sormaya gittim..
aldığım cevap -bravo kalmadı,doblo verelim !! -
Şahsi fikrim ülkemizde insanların gözünde Fiat algısı,önyargısı belli iken
Sıfır km Fiat alınmaz..bu yüzdendir ki ben 2007'de 14.500 kmde
garanti kapsamındaki skylı 6 hava yastıklı dijital klimalı,,konfor paketli
dolu dolu Stilomu 19.000 liraya aldım..
aynı paraya bomboş en az iki katı km'de bir golfü ya da focusu
satıyorlardı..
bu yüzdendir ki sıfırı liste fiyatı 60.460+3.270 sky=63.730 tl olan,yukarıda özelliklerini yazdığım 29.000 kmde garanti kapsamındaki Bravo'yu neredeyse üçte ikisi fiyata aldım..keyfini çıkartıyorum..bugün aynı sınıfta sıfır alacak olsam
tercihim,gelirse 1.6 dizeli h.back astra ya da i30 olurdu..
bu yıl sonunda büyük ihtimalle Bravo üretimden kalkacak,yerine viaggio
gelecek,böylece Fiat h.back C sınıfından tamamen çekilmiş olacak..
hepinize keyifli sürüşler,keyifli forumlar..![]()
2011 Sport Style - 120+ Hp M-Jet Dualogic - Asist Kit - Skydome - Bianco Pastello![]()
söylediklerinize katılıyorum ancak biri hariç multijet halen hem ekonomi hemde dayanıklılık olarak en başarılı motordur.Multijet ten az yakan dci ler var ama emin olun multijet ten sorunsuz değil şuan kullandığım punto nun bir takım sorunları var ama en sevdiğim ve takdir ettiğim yönü multijet motorudur.
Emre Bey Fiat sizi avukat olarak işe almalı kesinlikle
Send my Samsung Galaxy S3 using 2
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri