Merhaba..
Bu forumda fazla aktif değilim..
Zaten şimdiye kadarda punto,g.punto,punto evo
aracım olmadı, sanırım bundan sonra da olmayacak..
önceki mesajlarımdan görülebilir,daha önce 5.5 yıl
Stilo kullandım..geçtiğimiz yıl sonunda değiştirmeye
karar verdim..35 günde sattıktan sonra Bravo arayışlarım
başladı..35 gün sonunda istediğim 120 bg m-jet skylı asist kitli
dualogic sport style'ı buldum ve aldım..
tartışmalara girmeden söylemek istediğim Tofaş
Doblo,linea ve fiorinodan kamyonla para götürürken
İtalya'dan araç getirmekle uğraşmaz..
evet Bravo çok az satıyor ama bunda Fiat'ın kusuru
olduğu kadar Tofaşında kabahati var..zaten puntoda
eskisi kadar satmıyor rakamlar gitgide düşüyor,çünkü
her iki sınıfta da rakipler yeni yüzleri ile çok güçlü..
kabul edelim ki artık m-jet en az yakan dizel motor değil..
basit yüz makyajları yerine köklü kasa değişikliklerini
hiçbir zaman yapmadı Fiat..bakınız punto,bravo,linea..
bayiiye Bravo almak için gidin,istediğiniz özelliklerde
bir aracın geliş tarihini duyunca arkanıza bakmadan çıkarsınız..
ben 2009 da bayiiye Bravo sormaya gittim..
aldığım cevap -bravo kalmadı,doblo verelim !! -
Şahsi fikrim ülkemizde insanların gözünde Fiat algısı,önyargısı belli iken
Sıfır km Fiat alınmaz..bu yüzdendir ki ben 2007'de 14.500 kmde
garanti kapsamındaki skylı 6 hava yastıklı dijital klimalı,,konfor paketli
dolu dolu Stilomu 19.000 liraya aldım..
aynı paraya bomboş en az iki katı km'de bir golfü ya da focusu
satıyorlardı..
bu yüzdendir ki sıfırı liste fiyatı 60.460+3.270 sky=63.730 tl olan,yukarıda özelliklerini yazdığım 29.000 kmde garanti kapsamındaki Bravo'yu neredeyse üçte ikisi fiyata aldım..keyfini çıkartıyorum..bugün aynı sınıfta sıfır alacak olsam
tercihim,gelirse 1.6 dizeli h.back astra ya da i30 olurdu..
bu yıl sonunda büyük ihtimalle Bravo üretimden kalkacak,yerine viaggio
gelecek,böylece Fiat h.back C sınıfından tamamen çekilmiş olacak..
hepinize keyifli sürüşler,keyifli forumlar..

Yer imleri