Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
89 sonuçtan 41 ile 60 arası

Konu: Lütfen hız testlerimi değerlendirir misiniz?

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Çoşkun abicim ben iddia etmıyorum kanıtını gosterdım ayrıca eger fırsatım olursa 220 yı de çekip yollayacagım...
    Sunumun için tesekkur ederım...
    I ' m c a p u l i n g . . .

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Alıntı denizasil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çoşkun abicim ben iddia etmıyorum kanıtını gosterdım ayrıca eger fırsatım olursa 220 yı de çekip yollayacagım...
    Sunumun için tesekkur ederım...
    Deniz Kardeşim 2 adet resim yüklüyorum. Araç GP 1.3 75 HP 3K, Acaba sence hangisi düzdeki ve eğimdeki hız olabilir ?
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  4. #3
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deniz Kardeşim 2 adet resim yüklüyorum. Araç GP 1.3 75 HP 3K, Acaba sence hangisi düzdeki ve eğimdeki hız olabilir ?

    Ben egim ustasımıyım..!

    Neden sordun anlamadım...
    I ' m c a p u l i n g . . .

  5. #4
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Alıntı denizasil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben egim ustasımıyım..!

    Neden sordun anlamadım...
    Cevap mesajında zaten
    Teşekkürler...
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cevap mesajında zaten
    Teşekkürler...
    Alp bey neden bahsettıgınızı bu iş yogunlugumda anlayamadım artı kafama takıldı..Bana neyin peşinde oldugunuzu söylerseniz size daha fazla yardımcı olurum...
    Ben o iki resmin arasındakı 3km de gecen zamanda egimin hesabınımı yapacagım...Eğer bi konuda tereddutunuz var ise yada bilgi yarısmasındaymısım gıbı bana ıkı resım arası fark soruluyorsa ben bunda ıyı nıyet aramam..
    I ' m c a p u l i n g . . .

  8. #6
    VOLKAN TARAN
    byfestival - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/01/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    67
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Mavi
    Edilen teşekkür: 26

    Standart

    Arkadaşlar araç son viteste ve devir limitöre girmemişse gaz pedalına ne kadar köklersen kökle gitmiyorsa gaz pedalını pompalamak gerekli bu şekilde boğulan motor açılmaktadır. Şoförden şöfere değişmektedir tekniği budur.

  9. #7
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı byfestival Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar araç son viteste ve devir limitöre girmemişse gaz pedalına ne kadar köklersen kökle gitmiyorsa gaz pedalını pompalamak gerekli bu şekilde boğulan motor açılmaktadır. Şoförden şöfere değişmektedir tekniği budur.

    %100 yanlış bir yorum
    enjeksiyonlu araçlarda boğulma diye bir şey yok bu bahsettiğiniz şey
    eski tip karbüratörlü araçlarda meydana gelir bunun sebebide karbüratör şamandırasının taşırmasından kaynaklı bir durumdur
    enjeksiyonlu otomobillerde tam gaz giderken boğulma gibi bir durum yok
    siz isterseniz ayağınıza 100 kere pompalasanızda ecu ne emrediyorsa
    motor onu yapar


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  10. #8
    VOLKAN TARAN
    byfestival - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/01/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    67
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Mavi
    Edilen teşekkür: 26

    Mutlu

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %100 yanlış bir yorum
    enjeksiyonlu araçlarda boğulma diye bir şey yok bu bahsettiğiniz şey
    eski tip karbüratörlü araçlarda meydana gelir bunun sebebide karbüratör şamandırasının taşırmasından kaynaklı bir durumdur
    enjeksiyonlu otomobillerde tam gaz giderken boğulma gibi bir durum yok
    siz isterseniz ayağınıza 100 kere pompalasanızda ecu ne emrediyorsa
    motor onu yapar
    Pompala dediysek hafif dokunuş ile yapılmalı ecu silindirin içerisindeki yakıtın ne yaptığını ecuya ne yüklediysen o kadarını emrediyor burada anlatılmak istenen 5. viteste limitöre girmeden 6 vitese geçildiğinde gaza ne kadar basılırsa basılsın motor devri sabit görülmektedir.bu durumda Silindir içerisine benzin motor devrine göre verilmemekte motor devrinin ihtiyacından daha fazla benzin verilmektedir.Otobanda son sürat giderken gaz döşemeye değmemektedir.anlık tüketime bakın sonra gaz pedalına sonuna kadar basılı tutun devirin ve süratin değişmediğini ancak anlık tüketimin arttığını görülecektir. ECU nun buradaki görevi nedir siz gaz pedalına bassanızda silindirlere yakıtı göndermeyecekmi?
    Denemesi en fazla 4 liranıza mal olur dizel veya benzinli farketmez.
    saygılar..

  11. #9
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı byfestival Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pompala dediysek hafif dokunuş ile yapılmalı ecu silindirin içerisindeki yakıtın ne yaptığını ecuya ne yüklediysen o kadarını emrediyor burada anlatılmak istenen 5. viteste limitöre girmeden 6 vitese geçildiğinde gaza ne kadar basılırsa basılsın motor devri sabit görülmektedir.bu durumda Silindir içerisine benzin motor devrine göre verilmemekte motor devrinin ihtiyacından daha fazla benzin verilmektedir.Otobanda son sürat giderken gaz döşemeye değmemektedir.anlık tüketime bakın sonra gaz pedalına sonuna kadar basılı tutun devirin ve süratin değişmediğini ancak anlık tüketimin arttığını görülecektir. ECU nun buradaki görevi nedir siz gaz pedalına bassanızda silindirlere yakıtı göndermeyecekmi?
    Denemesi en fazla 4 liranıza mal olur dizel veya benzinli farketmez.
    saygılar..

    Enjeksiyonlu sistemlerin yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlere göre farklı olan elemanları yakıt deposu ve yakıt deposu içerisinde bulunan elektrikli yakıt pompası, emme manifoltu üzerinde bulunan enjektör gövdesi bünyesinde yer alan enjektör ve yakıt basınç regülâtörüdür. Sistemde bulunan elektrikli elemanların çalışması; elektronik bir kontrol ünitesi tarafından, motorun devrine ve yüküne bağlı olarak, sensorlardan gelen bilgiler doğrultusunda kontrol edilir. Enjektörler benzini çok küçük damlacıklar halinde zerreleştirme görevini yerine getirirler. Motorun düzenli şekilde çalışması için, hava/yakıt karışımının hazırlanması bakımından karşılanması gerekli olan koşullar esas olarak şunlardır;
    1-Gereksiz yakıt tüketiminin önlenmesi ve yanmayı garanti altına almak için, hava/yakıt oranı olabildiğince stokiyometrik değerde tutulmalıdır.
    2-Karışım, mümkün olduğu kadar homojen oluşmalıdır.


    sistemin faydaları
    1-Püskürtme sürelerinin ayarlanması
    2-Soğukta harekete geçmenin kontrolü
    3-Hızlanma sırasında yakıt zenginliğinin kontrolü
    4-Yavaşlama sırasında yakıtın kesilmesi
    5-Motor rölanti hızının kontrol ve yönetimi
    6-Maksimum devrin sınırlandırılması
    7-Lambda sensörü ile yanmanın kontrolü
    8-Kendi kendine arıza teşhisi


    daha neden bahsetmek istiyorsun acaba
    ayağını gaza kapatıp tüketim arttığında motor boğulurmu demek istiyorsun
    boğulan motorun tepkilerinimi bilmiyorsun
    senin tabirinle ecu silindire yakıt gönderecek fakat sensörlerden gelen bilgiler doğrultusunda yakabileceği kadar yakıt gönderecektir


    ayrıca dip not dizel motorlarda boğulma tabiri ezelden beri yok
    profil bilgilerinde mesleğin otomotiv yazıyor muhakkak çevrende motrcular vardır bide onlara sor istersen ben daha fazla kafanı bulandırmayayım


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #10
    VOLKAN TARAN
    byfestival - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/01/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    67
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Mavi
    Edilen teşekkür: 26

    Bilgilendirme

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Enjeksiyonlu sistemlerin yakıt sistemi karbüratörlü olan sistemlere göre farklı olan elemanları yakıt deposu ve yakıt deposu içerisinde bulunan elektrikli yakıt pompası, emme manifoltu üzerinde bulunan enjektör gövdesi bünyesinde yer alan enjektör ve yakıt basınç regülâtörüdür. Sistemde bulunan elektrikli elemanların çalışması; elektronik bir kontrol ünitesi tarafından, motorun devrine ve yüküne bağlı olarak, sensorlardan gelen bilgiler doğrultusunda kontrol edilir. Enjektörler benzini çok küçük damlacıklar halinde zerreleştirme görevini yerine getirirler. Motorun düzenli şekilde çalışması için, hava/yakıt karışımının hazırlanması bakımından karşılanması gerekli olan koşullar esas olarak şunlardır;
    1-Gereksiz yakıt tüketiminin önlenmesi ve yanmayı garanti altına almak için, hava/yakıt oranı olabildiğince stokiyometrik değerde tutulmalıdır.
    2-Karışım, mümkün olduğu kadar homojen oluşmalıdır.


    sistemin faydaları
    1-Püskürtme sürelerinin ayarlanması
    2-Soğukta harekete geçmenin kontrolü
    3-Hızlanma sırasında yakıt zenginliğinin kontrolü
    4-Yavaşlama sırasında yakıtın kesilmesi
    5-Motor rölanti hızının kontrol ve yönetimi
    6-Maksimum devrin sınırlandırılması
    7-Lambda sensörü ile yanmanın kontrolü
    8-Kendi kendine arıza teşhisi


    daha neden bahsetmek istiyorsun acaba
    ayağını gaza kapatıp tüketim arttığında motor boğulurmu demek istiyorsun
    boğulan motorun tepkilerinimi bilmiyorsun
    senin tabirinle ecu silindire yakıt gönderecek fakat sensörlerden gelen bilgiler doğrultusunda yakabileceği kadar yakıt gönderecektir


    ayrıca dip not dizel motorlarda boğulma tabiri ezelden beri yok
    profil bilgilerinde mesleğin otomotiv yazıyor muhakkak çevrende motrcular vardır bide onlara sor istersen ben daha fazla kafanı bulandırmayayım
    Sinir yapmaya gerek yok Bilgiler için Teşekkürler..
    Şunuda öğrenebilirmiyiz?
    Düz yolda araç 5. vites hafif rampaya gelindiğinde devir düşük ise araç çekişten düşüyür gaza yüklenildikçe yakıt sarfiyatı artıyor vites küçültmek gerekir. Peki vites düşürülmediği zaman araç gitmezmi gider gaza yüklenilse bile devir düşer ancak yakıt sarfiyatı artar bu aşamada lambda sensörünün görevi nedir.Yada ne yapmaya çalışır ECU silindirlere yakabileceği kadar yakıt gönderecekse anlık yakıt tüketimi neden artıyor yada ecu görevini yapıp silindirlere gaza ne kadar basılırsa basılsın yeteri kadar yakıt göndermeyi emrediyorsa silindire gitmeyen yakıt nereye gidiyor.Geri dönüş yakıt hortumundan tekrar yakıt deposuna gidiyorsa anlık tüketimde neden bu yakıtı harcanmış olarak gösteriyor.
    Teşekkürler..
    Konu byfestival tarafından (04/03/2010 Saat 15:09 ) değiştirilmiştir.

  14. #11
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Alıntı byfestival Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar araç son viteste ve devir limitöre girmemişse gaz pedalına ne kadar köklersen kökle gitmiyorsa gaz pedalını pompalamak gerekli bu şekilde boğulan motor açılmaktadır. Şoförden şöfere değişmektedir tekniği budur.

    Bunca yıldır dizel kullanırım ilk kez böyle bir şey duydum !!!
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  16. #12
    Erdem Bozdağ
    GP Hastası Erdem Bozdağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2007
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.936
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1126

    Standart

    Alıntı alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunca yıldır dizel kullanırım ilk kez böyle bir şey duydum !!!
    +1000

  17. #13
    TOLGA YENİCE
    Intelligence Officer magic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/11/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.418
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 420

    Standart

    Alıntı alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunca yıldır dizel kullanırım ilk kez böyle bir şey duydum !!!
    +1001

  18. #14
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Deniz Kardeşim dur hemen panik olma demek istediğim şu;
    Aracın 75 hp gücü belli paylaştığın ve ilerde paylaşmak istediğin görüntülerin olsada bunları sıfır eğimli düz bir yolda yapmanın imkanı yok. Sen olsa olsa bunları fark edemediğin fakat en az %3-5 eğimi olan bir yolda uzun ve sabırlı bir sürüşte yapmışsındır. Ötesinde düzde 205 - 220 km/h yaptım demek doğru ve gerçekçi değil.
    Resimlere gelince onlarıda görsel materyal olsun diye koymuştum. Dikkat edersen iki resim arasında bir kac km yol farkı var düzde ve eğim aşağı aracın farkını gösterebilmek içindi...
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #15
    TOLGA YENİCE
    Intelligence Officer magic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/11/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.418
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 420

    Standart

    Alıntı denizasil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben hafif egimli yolda 220 yı gordum izmir aydın otobanında..
    Ayrıca izmir sevre yolunda 200 ü gördüm hatta videosunuda cektım

    Diyecegım oki agır arabalarımız ama ılk basta ben motorun açılabildigine inananlardanım..Belki saçma gelebilir ama..İlk aldıgımda cok basıyodum belkıde motoru açılmıştır
    Alıntı denizasil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında yol virajlı ve egimli olmasaydı daha rahat yapardım..Birde hız dusmesındekı sebep ise solda cok yavas gıden bır aractan yol ıstıyor olmamdı

    Ben kendı aracımla dedıgım gıbı 220 km yaptım egımlı ve duz bır yolda

    Kuzenımın opel vectrasında 260 ibre var ve sonuna dayadım...Devırlı kullanımda sorun cıkacagını sanmıyorum
    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deniz Kardeşim dur hemen panik olma demek istediğim şu;
    Aracın 75 hp gücü belli paylaştığın ve ilerde paylaşmak istediğin görüntülerin olsada bunları sıfır eğimli düz bir yolda yapmanın imkanı yok. Sen olsa olsa bunları fark edemediğin fakat en az %3-5 eğimi olan bir yolda uzun ve sabırlı bir sürüşte yapmışsındır. Ötesinde düzde 205 - 220 km/h yaptım demek doğru ve gerçekçi değil.
    Resimlere gelince onlarıda görsel materyal olsun diye koymuştum. Dikkat edersen iki resim arasında bir kac km yol farkı var düzde ve eğim aşağı aracın farkını gösterebilmek içindi...
    Sevgili Alp, Deniz zaten baştan beri söz konusu hızları hafif eğimli olan bir yolda yaptığını açıkça yazmış, 2. mesajında da 220 yi eğimli ve düz bir yolda yaptım diyor, oradaki düz yoldan kastı da tahminimce kaymak asfalt yani eğim yoktu anlamında söylememiş. Ayrıca adam videoyu da çekip koymuş, o hızı da hafif eğimli yolda yaptığını söylemişti zaten... Daha neyin tartışmasını yapıyorsunuz ben anlamadım.

  21. Bu mesajı için 2 kişi magic'ye teşekkür etti:


  22. #16
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Alıntı magic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Alp, Deniz zaten baştan beri söz konusu hızları hafif eğimli olan bir yolda yaptığını açıkça yazmış, 2. mesajında da 220 yi eğimli ve düz bir yolda yaptım diyor, oradaki düz yoldan kastı da tahminimce kaymak asfalt yani eğim yoktu anlamında söylememiş. Ayrıca adam videoyu da çekip koymuş, o hızı da hafif eğimli yolda yaptığını söylemişti zaten... Daha neyin tartışmasını yapıyorsunuz ben anlamadım.
    Tartışmıyorruz Paylaşıyoruz...
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  23. #17
    TOLGA YENİCE
    Intelligence Officer magic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/11/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.418
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 420

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tartışmıyorruz Paylaşıyoruz...
    Bana tartışıyormuşsunuz gibi geldi, Deniz imkansızı konuşuyomuş gibi bir hava var ortamda. Aynı arabayı kullanıyorum, ben de olsam inanamam belki demediğim için ama adam ispatını yapmış

  24. #18
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Alıntı magic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bana tartışıyormuşsunuz gibi geldi, Deniz imkansızı konuşuyomuş gibi bir hava var ortamda. Aynı arabayı kullanıyorum, ben de olsam inanamam belki demediğim için ama adam ispatını yapmış
    Sal arabayı bayır aşağı gitsin bumu ispat İstersen benim arabanın dyno testi var onu koyayım boşta ibre sonda
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  25. #19
    Deniz Asil
    Desert Eagle Kriminal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/01/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    6.732
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    35 AL 0864
    Edilen teşekkür: 2519

    Standart

    Ben eğimide düzüde ayırt ederım mutlaka egım vardı ama mutlakada kucukte olsa yokus vardı...Aracın gucunden veya yaptıggı torktan bahsetmıyorum...Eğimli bir yol olsaydı kırardım o gözterge cubugunu...

    Kimse kımseyı ınandırmak yada bıseyı kanıtlamak zorunda degıl dımı...Ben motor sporlarıda yapıyorum ve ondakı hızları soylemıyorum bıle..

    Neyse senın ıcın rahat olsun diye eğimli yolda yaptım diyemeyecegım ..
    Ayrıca Panik değilim...
    I ' m c a p u l i n g . . .

  26. 04/03/2010, 15:08


Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon

Benzer Konular

  1. İlandaki aracı değerlendirir misiniz?
    crunonur tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 22/11/2010, 13:42
  2. Trafikte asabi misiniz?
    nemss1306 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 03/09/2010, 14:04
  3. Beğenecek misiniz?
    ademtahir tarafından Görsel modifikasyon forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 26/07/2010, 09:52
  4. Ben'cil misiniz ?
    BANU tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 07/07/2007, 16:16

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com