eski puntocu, fiesta kullanıcısı olarak..darlık konusunda arka kısım konusunda katılıyorum ön taraf ferahtır..iç dizaynda puntodan üstün,dışta ise ikiside yakışıklı diyebilirim..
alt devirlerde fiesta daha canlı fakat denildiği gibi yüksek devirlerde uzamıyo hantal kalıyor araç..
yol tutuş rahatlık konfor bakımından da fiesta derim.. puntonun dışardan al benisi ile karşılaştırılır fiesta ama diğer konularda pek karşılaştırılmaz fiesta bir tık daha önde..
Punto'nun piano black detaylı göğsü ile fiesta'nın robot gibi olan ön göğsü bence kıyaslanmamalı bile (opsiyonel piano black sony teyp güzel). Fiesta'da sahip olamayacağınız cam tavan, listede olsa bile türkiyeye gelmeyen esp,yan airbag vs. hatırladığım kadarıyla s&s de yok. Otomatik vitesi çok ilginç 4 kademeli
Aracı sportif göstermek için mekandan, rahatlıktan taviz verilmiş Fiesta'da (küçücük arka camları ve bagaj camı) bu da çoğu kişiye bunaltıcı geliyor.
Her şekilde Punto desem de Fiesta'nın malzeme kalitesi Punto'yu evire çevire tokatlar
biz gp'yi çok sevdik
Yorumlarınız için teşekkürler. Bende fiesta almaya giderken bir anda puntoyu görüp etkilenmiştim. İyi ki Punto almışım
Konu erdiyilmaz tarafından (21/02/2013 Saat 02:03 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajınızdaki zararlı içerik silindi.
I Love Abarth
Kim ne derse desin Punto derim. Bence daha yakışıklı ve geniş.
punto evolar ile fiestayı karşılatırmak elma ile armutu karıştırmak gibi birşey... fiestanın arkasının dar olduğunu kabul ederim ama gerek 2. el değeri, gerek yol tutuş, gerek malzeme kalitesi, ses sistemi derken punto dan bariz üstün kalıyor... punto sınıf standartlarında tatminkar sonuç veriyor... sanırım kabullenmek zor olsada fiesta puntodan daha başarılı bir araç...
Burada da yanılıyorsun Barış.Tamam Fiestayı beğenebilirsin tabiki ama netice olarak ikisi de standart B Segmentinde yer almakta.Yani ikisi de elma ya da armut.Fiestanın avantajı daha yeni olması.Artıları olacaktır muhakkak ki bu normal.Ancak özellikle iç mekan işçilik ve plastik kalitesi Puntodan kesinlikle iyi değil.Yol tutuş, ikinci el, donanım, tasarım...hepsi tartışılabilir ama iç mekan işçilik kesinlikle daha iyi değil...
ben cevabımı aldım teşekkür ederim
Birazcık mı dar, polemik için demiyorum ben 1.88 boyundayım abim 192 , abim direksiyondayken bende arka koltuğa oturduğumda diz mesafesi hariç "cam tavanım " olmasına rağmen ASLA baş problemi yaşamadım, fiesteya 2009 yılında ilk bakanlardanım kast da önde 1.75 lik ark kullanırken arkada resmen robocop gibi katlanmak zorunda kaldım boynum ağrıdı yola eğilerek bakmaktan... ben bineceğim veya bakacağım hiçbir aracı ön sürücü kolt ayarlayıp aynı yerin arka kolt bakmadan asla binmem veya almam önü kendime göre ayarlayıp sonra arksındaki koltuğa da bakar baş diz ölçer ona göre yorum yaparım bence abartılacak kadar dar ,
Polo bile fiestaya bakarak resmen yayla gibi araç
Özgürlüğün Yolunu Aç...
Tüm süspansiyonu bağımsız süspansüyodan ibaret görmemek gerekli. Araca hertürlü donamım + sı ekleyebilirsin. Birde parça uyumu ve çıkarmış olduğun modelle bağlantısını irrite etmek önemli. Tansiyon yükseltmek değil amacım ama bir sürü kıç atan fiestayı yurdun her yerinde sahiplerinden ( biride benim komşum )dinleyebilirsin. Aç forum sitelerini bi araştır bakalım sırf bu yüzden aracını satan insanlar var. denge konusunda ödüllü arabayı (PUNTO) kenara itip bağımsız süspansüyon demek gayet mantıksız. Ayrıca mesnetsiz sorular sorup cevap beklememek forumdaki ahlak kurallarına aykırı. belki haklı olabilirsin ancak kullandığınız üslup haklılığınızı gölgelemesin bence.
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
Kastamonu da aylar önce bir tane fiestacı beni yolda tahrik etti ancak ne talihsizim ki henüz aracı yeni çalıştırıp trafiğe çıkmıştım yani motor soğuktu , keşke o arki beni ısınmış motorla ve uzun yolda yakalasaydı katlanır ayna veya iç dizayn bazı aranan özelliklerin önüne geçemiyor göz boyamaktan başka
Özgürlüğün Yolunu Aç...
Bence burada uslup hatası yapan siz olduğunuz açıkça ortada. Ben yukarı da yol tutuşu hakkında düşüncemi yazmışken siz kalkıp maksatlı olarak aynı soruyu soruyorsunuz. algılama ile ilgili sıkıntınız yoksa bu soru da ki maksat iyi niyetli değil. Mesnetsiz soru sorduğunuz için özür borçlusunuz bana.
Bak sana ilker güzel bi cevap yazmış. Daha fazla bişey yazmaya gerek kalmamış.
Al bi kaç bişeye bak güzel kardeşim : https://www.fordclubtr.com/forum/top...-hissediyorum/
https://www.fordclubtr.com/forum/top...unlar-zinciri/
https://www.techturkey.com/forum/yol...on-sorunu.html
https://forum.donanimhaber.com/m_26303756/tm.htm
https://www.frmtr.com/teknik-bilgile...ikayetler.html
https://www.fordclubtr.com/forum/topic/213139-savrulma/
Tiksindim be arabadan (Fiesta) şükür Evoda en ufak savrulma kıç atma yok..... Bağımsız süspansiyon olmamasına rağmen....
Konu biancoangelo tarafından (21/02/2013 Saat 21:37 ) değiştirilmiştir.
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
yeni fiestada gördüm artılar kol dayama, kapı iç tasarım göğüslükte piano renkleri ve yeni jantı, bence önü eski fiesta daha iyidi fiesta st yi ayrı tutuyorum.. yeni fiesta da birde arkadaşı ara varmış bizde 4 yıldır var kol dayama yeni koyulmuş sanırım daha öncesinde varmıydı hatırlamıyorum.. sony müzik sistemi ayrıntılarını bilmiyorum Hİ-Fİ ı hatırlatırım birde viraj aydınlatma koysalardı o eksik kalmış yani bizi biraz geriden takip ediyolar gibi geliyor
1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER
Alt devirler 75 liğe göre daha canlı. Trend donanımlı 68bg lik şirket aracı.1 sene olmadan direksiyondaki radyo kontrol tuşu bozuldu fazla tıkırtılı. İç hacim o kadar kötü değil. Bagajı puntodan daha geniş.iphone kontrolü ve usb çıkışı standart.
Sent from my iPad using
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri