Ben simdi 235'lik Giulietta bakiyorum. Olursa cogu bmw'lere de el sallicaz insallah.
GT-I9100 cihazımdan 2 ile gönderildi
Printable View
baba korkusuz felix gibi uzaydan atlayın en konforlu çözüm bu...çok yakmıyor hem...bedavaya ses hızını aşarsınız:)
uzaydan t-jet atsak felix'i geçer bence :)
fiziksel olarak doğru:) ağırlık oranı :)
Standart bir t-jet ile x5 i karşılaştırmak ne kadar abesse t-jet le focus tdci karşılaştırmak da o kadar abes :) Sonucun ne olacağını anlamak için sadece teknik verilere bakmak yeterli.Tabi hızlanmada sürücü faktörü çok önemli unutmamak lazım,
Neticede t-jet başarılı bir ünite.Kendi klasmanındaki makinelerden aşağı kalır yanı yok...
Ayıp ayıp yapılır mı öyle şeyler....
Sevgili arkadaşlar, konuştuğumuz konu tamamen mekanik ve elektronikle ilgili bir konu. Araçlarda performansa etki eden birçok faktör söz konusu. Dolayısıyla araçlar, daha etkin bir mekanik-elektronik sistem ve mevcut veriler-güç oranlamasıyla daha üstün bir performans sergilerler. Sonuç olarak, bu özellikleri değiştirmek elimizde olduğuna göre, bunun marka, model ve aracın fiyatıyla bir ilgisi olmadığı açıktır. Lütfen Fıat forumunda bulunan üyeler olarak araçlarımızla gururlanalım ve daha üstün mekanik özellikleri olan versiyonlara hakkını teslim edelim, ayrıca da performans ve kapasitesi ne olursa olsun araçlarımızı sevelim, yani otomobilsever olalım. Herkese güvenli sürüşler diliyorum.:)
yakıt sorun değil zaten hafta sonları bineceğim ancak. sti ile m3 geçmek kolay ya sıkıntı olmaz bence :)
bence yine boşa tartışıyoruz.Hep aynı konu.Bir kesim varki tjeti x5 ile kapıştırıyor bir kesim varki tjeti 1.4 clio ile kapıştırıyor.
Tjet kullanıcısı olarak tjet 1.2-1.4-1.6 atmosferik çoğu motorla 1.2-1.4 turbolu motorla rahatça kapışabiliyor.Diğer araçlardan ekipman fazlalığı yol tutuşu cezbediyor.
tjetin elektronik aksamıyla yazılımıyla oynanması sonucu ekstra güçlenip bir üst segment araçları geçmesi bence bir olay değil.Sonuç olarak eşit koşullarda yarışmıyorsunuz,hile yapıyorsunuz.
allah herkese gönlüne göre araba versin.
Sevgili Emrah kardeşim, ister yazılım yükleyerek, ister mekanik yükleme yaparak isterseniz de her ikisini birlikte yaparak aracınızı modifiye edebilirsinizki, bu tüm dünyada, ayrıca yarış endüstrisinde de geçmişten beri ve bugün de uygulanmakta olan, inkar edilemez bir gerçektir. Zaten otomotivde fabrikasyon olarak da değişik versiyon yaratmak için aynı metodlarla uygulanmakta olan bir işlemdir. Bunu lisanslı yarış organizasyonlarında araçları klasmanlara ayırarak uygulamaktalar. Cadde koşullarında ise, sizin yapmış olduğunuz uygulamalar söz konusudur, tenha bir zamanda yolda yanınıza gelip de sizinle aracını denemek isteyen birisi için bu çoğu zaman sürprizli de olabilmektedir.:). Dolayısıyla bu asla bir hile demek değildir. Araçların fabrikasyon olarak sahip olduğu ve üretici firmalar tarafından yüklenmiş olan özelliklerin, araçların çevre ve ekonomik normlara uygun üretilmesine çalışılmak için olduğu ve bu stock spesifikasyonların değiştirilemez sabit değerler olmadığı hiçbir zaman unutulmamalıdır. Sadece mekanik olarak makinelerin tolere edebildiği belli bir güvenlik aralığı vardır ve modifikasyonlarda buna dikkat etmek gereklidir. Örneğin t-jet makine, 250 HP-330 Nm. civarına kadar motor bloğu mekaniğine ve şanzımana dokunulmaksızın rahatça modifiye edilebilmektedir. Selamlar ve sevgiler.:)
camcar.AVI - YouTube
İzleyin de görün :) Kim kimi tokatlıyor...
Getzler fena gidiyor ama birde 100-0km videosunu görmek isterdim nasıl duruyor ;)
Sent my iPad 2 using