Yakında Shelby Cobra yı geçecek biri çıkar forumda böyle giderse.
2.5 tonluk V8 bir araçla ancak ışıklardaki 200-300mt de önde olursunuz bu bir otoban olsaydı 100km lik bir mesafede yaklaşık 8-10 dk fark olurdu!
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Sevgili Onur kardeşim, 18 yaşından beri ehliyetli araç kullanmakta olan, 52 yaşında ve 26 yıllık kamu görevinden emekli bir uzman hekim olarak, daha önce hiç trafik olmayan boş bir yolda yaşamış olduğum bu deneyimi hiç yorum yapmadan ve objektif bir şekilde, olduğu gibi, siz forum üyesi kardeşlerimle paylaştım. Uzun yolda aracımın 220 km/h i geçtiğini ve ne kadar geçtiğini bilemediğimizi göz önüne alırsanız ve de 1155 kg. lık ağırlıkla en baştaki avantajını da göz önünde bulundurursanız, 100 km. de kimin 8-10 dak. önde olacağını denemeden bilemezsiniz diye düşünüyorum, ben kendi adıma t-jet ime daha fazla şans tanıyorum. Fikir vermesi açısından, aracımın teknik verilerini, garaj kısmında 'T-jet sport' başlığı altında görebilirsiniz. Selam ve sevgiler.![]()
Konu OAGP1960 tarafından (16/10/2012 Saat 10:46 ) değiştirilmiştir.
Sayın Orkun hocam bende 18 yaşından beri ehliyetli 34 yaşında öğretmen bir kardeşiniz olarak kesinlikle sizin doğru söylemediğiniz noktasında yazmadım.
Lakin 0-100 ü stock halde 7 sn olan 4400cc 8 silindir 320hp lik bir aracı ne kadar yüklerseniz yükleyin eşit pilotajda 1.4 turbolu hiç bir aracın v8 bir aracı geçmesi motor doğasına aykırıdır.Siz bunu yaşamış olabilirsiniz saygı duyarım ama orda 2 seçenek var.
1-X5 kullanan arkadaş tenezzül etmemiştir.
2-X5 kullanan arkadaş vasat bir sürücüdür.Belli bir noktadan sonra çekinmiş basmamıştır.
Kaldıki bu V8 makinenin birde twinturbo 555hp lik versiyonu varkı onu yazmaya bile çekinirim.
Aşağıdaki videoda bu makinenin ne kadar kolay hızlandığı ve kaç km hızda gittiğini göreceksiniz.
Kaldıki 1100kg bir araçla 200+ hızlarda uzun süreli bir kullanım çok zorken 2500 kg araçta bu çok daha kolay olacağından ben 10 dk tezimde ısrarlıyım.
https://www.youtube.com/watch?v=sRB1...eature=related
saygılar.
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Benim aktardığım denemede, ışıklarda kalkış denemesine davet edilen bendim, dolayısıyla BMW X5 sürücüsü olan kişi baştan itibaren bu denemeye konsantreydi. Yani takdir edersinizki, tenezzül etmemek ya da çekinmek 200-300 m. mesafede söz konusu olamazdı. Ayrıca bu videodaki hızlanma çok brutal bir şekilde değil, bu da benim onu nasıl geçmiş olduğumu ifade ediyor kanımca. Sizin görüşünüze saygılıyım fakat, bunun aracımı görmemiş olmanızdan kaynaklandığını düşünüyorum, ben her halikarda V 8 de olsa birkaç farklı versiyonu olduğunu bildiğim ve de bahsetmiş olduğum aracı geçeceğim kanaatindeyim. Selamlar.![]()
Konu OAGP1960 tarafından (14/10/2012 Saat 01:47 ) değiştirilmiştir.
Hocam yukarıda yazdığım sizin otoban performansındada farklılık olmayacağı yönündeki tespitinizeydi.
*Bu 200-300mt lik mesafede kaç km hıza çıktınız?
*Sizce BMW gibi ciddi bir firma teknik spesifikasyonları açıklarken (0-100:7sn)insanlarımı kandırıyor.
*0-100 hızlanmanızı kaç sn de tamamlıyorsunuz?
*Abarth esseesse performansını geçmiş olduğunuzu düşünüyorum.
İmkan olsaydıda keşke görebilseydim aracınızı ciddi anlamda merak ediyorum.
saygılar.
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
bmw X5x5 kısmını bi kenara atalım şimdi
sadece bmw diyelim
abi ne yapmışsın sen ya
kapışmayalaım yollarda böyle arkadaşlarla...
![]()
budur...
Onur hocam orkun abinin aracı verdiğiniz video daki x5 le 200 e kadar kafa burun gider emin olun benim t-jet im sadece chip le 150 hp falan 0-100 8.1 s civarında orkun abinin turbo abart turbosu yani 7.7 -7.6 sn yapar 0-100 o x-5 0-100 de 2 boy ayırır çünkü otomatik.
Arkadaşım bakın ben de ilk yazdığımda buna değindim zaten 200-300 mt lik kalkışlarda Orkun Beyin aracı önde olacaktır.Bununda tek sebebi kg başına düşen beygir oranı lakin top speed ve 0-100/0-200 de çok zor x5 4.4 v8 in 0-100 ü 7.00sn.
Benim olmaz dediğim otoban ve uzun soluklu performansta!
Orkun Beyin aracının ne kadar hoş bir araç olduğunun farkındayım eminim kendi motor hacminde geçemeyeceği araç yoktur. Ama 4000+cc ve v8-v12 v.b motorlar oldumu mantığım kabul etmiyor malesef.
Bu arada herşey beygir değilki.Büyük hacim her zaman avantajdır.
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Siz dua edin ayağım kaydı düştüm![]()
![]()
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
Çok teşekkürler...![]()
MAKYAJ BİYERE KADAR!
Arkadaşlar alın size bir kısa film. Film iki bölüm 20 dakika filan. Konumuzla alakası son 1 dakikada ama çok keyifle izlediğim bir filmdir. Beğeneceğinizden eminim. 20 dakikam yok diyenler 2. bölümün son dakikasına baksın.
Şayin (Part 1) - YouTube
Şayin (Part 2) - YouTube
x5lerin cogu 4.4 motor alayıda lpgli diye biliyorum![]()
aman ne olacak usta passat ile gallardo kapışıyor sizinkide işmi![]()
Fiat Grande Punto 1.4 Turbo T-Jet 120 hp Sport (3K) Teknik Özellikleri
![]()
Karoser: Hatchback (3K) Çekiş: Ön
TEKNİK VERİLER
Motor ve Performans
Silindir Hacmi: 1368 cc
Silindir Sayısı: 4
Maksimum Güç: 120/5000 hp/dd
Maksimum Tork: 206/2000 Nm/dd
Azami Hız: 195 km/s
0-100 Km Hızlanma: 8.9 sn
Şanzıman: 5 ileri manuel
Yakıt Türü: Benzin
Yakıt Tüketimi
Şehir İçi: 8.9 lt/100km
Şehir Dışı: 8.7 lt/100km
Genel: 5.4 lt/100km
Boyutlar
Uzunluk: 4030 mm
Genişlik: 1687 mm
Yükseklik: 1490 mm
Dingil Mesafesi: 2510 mm
Kapasite
Yakıt Tankı: 45 lt
Bagaj: 275/1030 lt
Koltuk Sayısı: 5
Ağırlık
Boş Ağırlık: 1155 kg
DONANIM
Elektrikli Ön Camlar: Standart
Elektrikli Arka Camlar: -
Manuel Klima: -
Otomatik Klima: Standart
Xenon Farlar: -
Ön Sis Farları: Standart
Yol Bilgisayarı: Standart
CD Çalar: Standart
MP3 CD Çalar: Standart
Yağmur Sensörü: Opsiyonel
Park Sensörü: Opsiyonel
Cruise Control: Opsiyonel
Immobilizer: Standart
ABS: Standart
ASR: Standart
ESP: Standart
Merkezi Kilit: Standart
Isıtmalı Koltuklar: -
Sürücü Hava Yastığı: Standart
Yolcu Hava Yastığı: Standart
Elektrikli Sunroof: Opsiyonel
KAYNAK: arabatercih.com
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri