41 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Fiat Punto 85 hp dizel motoru??

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı karizmatik_boy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mesele vizyon eksikliği olduğunu düşünmüyorum... Türk toplumunun ekonomik durumu ve diğer sebepler... Şu anda fiat ın hitap ettiği kitle belli... B segmenti sedan da ki eksikliği kapatırsa şirket için daha etkin kazanç olur... Kaç kişi sizin beklentilerinizle aynı düşüncede... Ayırca bildiğim kadarıyla her marka her modelini TR ye getirmiyor... Aynı şekilde benim kullandığım araç Hyundai şirketi de hedef kitleyi bir üst segmente taşımaya çalışıyor... 3 aşağı 5 yukarı benzer müşteri kitlesine sahipken şimdi marka imajını değiştirmek için epey yol katetmiş durumda....
    Selim, sorun %99.9 Vizyon eksikliği

    Hadi yüksek hacimin Türkiyeye getirilmemesinin mantıklı-finansal açıklamaları yapılabilir ama mesela şu twinairin şuanda Türkiyede olmaması tamamen vizyon eksikliği belki buna bir de Fiatın Tofaşa bakış açısını ekleyebiliriz ki zaten bunun da kaynağı yine vizyon eksikliğidir

    Örneğin bir Punto Abarth ın Türkiyeye gelmemesi hadi bunu geçtim 135bg lik bir Punto Sportun Türkiyeye gelmemesinin maliyetle pazar araştırmasıyla hiçbir alakası olamaz.Yine olay vizyon eksikliğine gelmekte.Bu araçların en azından ama en azından özel siparişle (Tofaş Tarafından) buraya gelmesi lazım.Şimdi denilebilirki bu Sportu, Abarth ı kaç kişi alacak bir pazar araştırması yapsak sonuç ortaya çıkar... Zaten sonuç için bu araştırmaya gerek yok.8 yaşındaki çocuğa sorsan bu versiyonların toplam model gamındaki satış oranı %100 1 i hatta %100 0.1 biri bile geçmeyeceğini bilir Bu durumda sadece bize özel değil Avrupada da benzer oranlar geçerli.Ancak bu miktardaki satış bile insanların Tofaş üzerinden Fiata bakış açısını değiştirebilir.Marka imajını yükseltebilir,

    Güçlü motorları bıraktık yakıtın çok pahalı olduğu ülkemizde Tofaş şu twinairi dünyada ilk olarak ülkemizde pazara sunma başarısı göstermeliydi ama dediğim gibi yine ''Vizyon Eksikliği''

    Tofaşın kendi bünyesinde bir Maseratiyi getirmesiyle bir Punto Abarthı getirmesini birbiriyle karıştırmamak lazım.İkisinin maliyet hesaplamaları birbirinden çok ama çok farklı.Parçaydı, müşteri miktarıydı, stoktu....bunlar tamamen hikaye.Fiatın, Renault, Opel, VW, Peugeot, Seat, Skoda... gibi rakipleri güçlü-ekonomik versiyonları Türkiyeye getirdikçe ve Tofaş buna sadece baktıkça insanlarımızın kullandığımız Fiatlara bakış açısı hiçbir zaman değişmeyecek, marka değeri de hiçbir zaman artmayacaktır...

  2. #2
    onur bakır
    Honor COOPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.344
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 596

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selim, sorun %99.9 Vizyon eksikliği

    Hadi yüksek hacimin Türkiyeye getirilmemesinin mantıklı-finansal açıklamaları yapılabilir ama mesela şu twinairin şuanda Türkiyede olmaması tamamen vizyon eksikliği belki buna bir de Fiatın Tofaşa bakış açısını ekleyebiliriz ki zaten bunun da kaynağı yine vizyon eksikliğidir

    Örneğin bir Punto Abarth ın Türkiyeye gelmemesi hadi bunu geçtim 135bg lik bir Punto Sportun Türkiyeye gelmemesinin maliyetle pazar araştırmasıyla hiçbir alakası olamaz.Yine olay vizyon eksikliğine gelmekte.Bu araçların en azından ama en azından özel siparişle (Tofaş Tarafından) buraya gelmesi lazım.Şimdi denilebilirki bu Sportu, Abarth ı kaç kişi alacak bir pazar araştırması yapsak sonuç ortaya çıkar... Zaten sonuç için bu araştırmaya gerek yok.8 yaşındaki çocuğa sorsan bu versiyonların toplam model gamındaki satış oranı %100 1 i hatta %100 0.1 biri bile geçmeyeceğini bilir Bu durumda sadece bize özel değil Avrupada da benzer oranlar geçerli.Ancak bu miktardaki satış bile insanların Tofaş üzerinden Fiata bakış açısını değiştirebilir.Marka imajını yükseltebilir,

    Güçlü motorları bıraktık yakıtın çok pahalı olduğu ülkemizde Tofaş şu twinairi dünyada ilk olarak ülkemizde pazara sunma başarısı göstermeliydi ama dediğim gibi yine ''Vizyon Eksikliği''

    Tofaşın kendi bünyesinde bir Maseratiyi getirmesiyle bir Punto Abarthı getirmesini birbiriyle karıştırmamak lazım.İkisinin maliyet hesaplamaları birbirinden çok ama çok farklı.Parçaydı, müşteri miktarıydı, stoktu....bunlar tamamen hikaye.Fiatın, Renault, Opel, VW, Peugeot, Seat, Skoda... gibi rakipleri güçlü-ekonomik versiyonları Türkiyeye getirdikçe ve Tofaş buna sadece baktıkça insanlarımızın kullandığımız Fiatlara bakış açısı hiçbir zaman değişmeyecek, marka değeri de hiçbir zaman artmayacaktır...
    Tamamen katılıyorum.
    Tofaşı savunmaya gerek yok.İçindeki motor hariç tüm parçaları standart olan Evo sportu getirmenin tofaşa ne yükü olacak.Yada eminim vergi avantajı ve ekonomikliğiyle rakip firmaları dumur edecek Twinairi.
    Arkadaş devlet baskısından bahsetmiş ama Fordda aynı hacimde motoru sundu kimse vay efendim biz daha az vergi geliri elde edeceğiz satamazsın demedi.
    Son dönem focusların satışında 1.0 ecoboost patlama yapmış sıra veriyorlar millete.
    Son olarak ibiza cupra-Fabia rs satılan ülkemde en az 500 civarı ABARTH ESSEESSE satılır.(50000 TL bandında olursa.)
    Konu Honor COOPER tarafından (26/08/2012 Saat 20:19 ) değiştirilmiştir.
    *****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
    ***MATT MAGNESIO GRIGIO***
    *****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****


  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    Selim Soyisim
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. karizmatik_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    446
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selim, sorun %99.9 Vizyon eksikliği

    Hadi yüksek hacimin Türkiyeye getirilmemesinin mantıklı-finansal açıklamaları yapılabilir ama mesela şu twinairin şuanda Türkiyede olmaması tamamen vizyon eksikliği belki buna bir de Fiatın Tofaşa bakış açısını ekleyebiliriz ki zaten bunun da kaynağı yine vizyon eksikliğidir

    Örneğin bir Punto Abarth ın Türkiyeye gelmemesi hadi bunu geçtim 135bg lik bir Punto Sportun Türkiyeye gelmemesinin maliyetle pazar araştırmasıyla hiçbir alakası olamaz.Yine olay vizyon eksikliğine gelmekte.Bu araçların en azından ama en azından özel siparişle (Tofaş Tarafından) buraya gelmesi lazım.Şimdi denilebilirki bu Sportu, Abarth ı kaç kişi alacak bir pazar araştırması yapsak sonuç ortaya çıkar... Zaten sonuç için bu araştırmaya gerek yok.8 yaşındaki çocuğa sorsan bu versiyonların toplam model gamındaki satış oranı %100 1 i hatta %100 0.1 biri bile geçmeyeceğini bilir Bu durumda sadece bize özel değil Avrupada da benzer oranlar geçerli.Ancak bu miktardaki satış bile insanların Tofaş üzerinden Fiata bakış açısını değiştirebilir.Marka imajını yükseltebilir,

    Güçlü motorları bıraktık yakıtın çok pahalı olduğu ülkemizde Tofaş şu twinairi dünyada ilk olarak ülkemizde pazara sunma başarısı göstermeliydi ama dediğim gibi yine ''Vizyon Eksikliği''

    Tofaşın kendi bünyesinde bir Maseratiyi getirmesiyle bir Punto Abarthı getirmesini birbiriyle karıştırmamak lazım.İkisinin maliyet hesaplamaları birbirinden çok ama çok farklı.Parçaydı, müşteri miktarıydı, stoktu....bunlar tamamen hikaye.Fiatın, Renault, Opel, VW, Peugeot, Seat, Skoda... gibi rakipleri güçlü-ekonomik versiyonları Türkiyeye getirdikçe ve Tofaş buna sadece baktıkça insanlarımızın kullandığımız Fiatlara bakış açısı hiçbir zaman değişmeyecek, marka değeri de hiçbir zaman artmayacaktır...
    Ben aynı fikirde değilim... Bazı konularda fiat tüketiciden farklı düşünüyor bana göre de bazı yerlerde hata yapıyor... Evo yerine punto yeni lineadaki yetersiz değişim... Ancak sizinde dediğiniz gibi % oran önemli... Birde firmalar yaptıkları yatırımdan beklenen karlılığı elde edene kadar değişim yapma tarafı olmuyorlar... Örneğin ABD mobil telefon uygulamasına çok geç katılmıştır... Çünkü şehirlerin tamamı kablolu telefon hattı ile donatıldığı için bunun yatırım maliyeti çıkartılmak durumunda kalınmıştır... Ben buna benzetiyorum... Tabiki tüketici beklentileri de karşılanmalı ama vizyonla alakalı değil diyorum ben...

    Alıntı Honor COOPER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamen katılıyorum.
    Tofaşı savunmaya gerek yok.İçindeki motor hariç tüm parçaları standart olan Evo sportu getirmenin tofaşa ne yükü olacak.Yada eminim vergi avantajı ve ekonomikliğiyle rakip firmaları dumur edecek Twinairi.
    Arkadaş devlet baskısından bahsetmiş ama Fordda aynı hacimde motoru sundu kimse vay efendim biz daha az vergi geliri elde edeceğiz satamazsın demedi.
    Son dönem focusların satışında 1.0 ecoboost patlama yapmış sıra veriyorlar millete.
    Son olarak ibiza cupra-Fabia rs satılan ülkemde en az 500 civarı ABARTH ESSEESSE satılır.(50000 TL bandında olursa.)
    Devlet baskısı değilde hocam devlet politikaları bizim bilmediğimiz nice durumların var olduğunu düşünüyorum... 1.0 motor çok büyük vergi avantajı sağlayacaktır...

  5. #4
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı karizmatik_boy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aynı fikirde değilim... Bazı konularda fiat tüketiciden farklı düşünüyor bana göre de bazı yerlerde hata yapıyor... Evo yerine punto yeni lineadaki yetersiz değişim... Ancak sizinde dediğiniz gibi % oran önemli... Birde firmalar yaptıkları yatırımdan beklenen karlılığı elde edene kadar değişim yapma tarafı olmuyorlar... Örneğin ABD mobil telefon uygulamasına çok geç katılmıştır... Çünkü şehirlerin tamamı kablolu telefon hattı ile donatıldığı için bunun yatırım maliyeti çıkartılmak durumunda kalınmıştır... Ben buna benzetiyorum... Tabiki tüketici beklentileri de karşılanmalı ama vizyonla alakalı değil diyorum ben...



    Devlet baskısı değilde hocam devlet politikaları bizim bilmediğimiz nice durumların var olduğunu düşünüyorum... 1.0 motor çok büyük vergi avantajı sağlayacaktır...

    Selim zaten sorun Fiat değil Tofaş.Yani vizyonu olmayan Tofaştır.Fiatı zaman zaman eleştirsek bile vizyon problemi yok bu otomotiv devinin,

    Bir de senin örneğinin bu durumla alakası yok.Seninki şuna benzemiş: Biz uçan punto istiyoruz Avrupada satışta olan ama Tofaş bize yürüyen punto getiriyor...

    Tofaş için yatırım maliyeti belki ticarilerde olabilir ama ithal araçlarda bir modelin ekstra bir donanımını ya da motorunu ithal etmek yani etmemek yatırımla değil de yinelersek vizyon eksikliğiyle alakalı,

    Onurun örneği çok güzel.Twinairle 1.0 ecoboostu benzetebiliriz.Ford Türkiye bunu getirmeyebilirdi yılların motorları varken ellerinde (100bg ve 125bg lik)

    Ben 2008 yılında T-jet Sport aldım.Sanıyorum Türkiyede ilk alanlardanım bu aracı.Performans, donanım, görünüm olarak çok çok güzel bir araçtı hala da öyledir.İnsanlar o dönemde benim aracıma bakıp Fiatın böyle aracı mı varmış yahu diyorlardı Ben bu sportun Türkiyeye geldiğine inanamamıştım o zaman.Tofaş sanırım bir hata yaptı bu dönemde, birşeyleri atladı demiştim Zaten Evoyla beraber bu hatadan döndü Tofaş eksik olmasın

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    Selim Soyisim
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. karizmatik_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/11/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    446
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selim zaten sorun Fiat değil Tofaş.Yani vizyonu olmayan Tofaştır.Fiatı zaman zaman eleştirsek bile vizyon problemi yok bu otomotiv devinin,

    Bir de senin örneğinin bu durumla alakası yok.Seninki şuna benzemiş: Biz uçan punto istiyoruz Avrupada satışta olan ama Tofaş bize yürüyen punto getiriyor...

    Tofaş için yatırım maliyeti belki ticarilerde olabilir ama ithal araçlarda bir modelin ekstra bir donanımını ya da motorunu ithal etmek yani etmemek yatırımla değil de yinelersek vizyon eksikliğiyle alakalı,

    Onurun örneği çok güzel.Twinairle 1.0 ecoboostu benzetebiliriz.Ford Türkiye bunu getirmeyebilirdi yılların motorları varken ellerinde (100bg ve 125bg lik)

    Ben 2008 yılında T-jet Sport aldım.Sanıyorum Türkiyede ilk alanlardanım bu aracı.Performans, donanım, görünüm olarak çok çok güzel bir araçtı hala da öyledir.İnsanlar o dönemde benim aracıma bakıp Fiatın böyle aracı mı varmış yahu diyorlardı Ben bu sportun Türkiyeye geldiğine inanamamıştım o zaman.Tofaş sanırım bir hata yaptı bu dönemde, birşeyleri atladı demiştim Zaten Evoyla beraber bu hatadan döndü Tofaş eksik olmasın
    Ford bana göre ileriye yönelik bir çalışmaya imza attı... Tr de MTV ler düzenlenirse en az vergilerden biri bu motor olacak ki bu da satış rakamlarını etkileyecek...CO2 salınımı 117...

  8. #6
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı karizmatik_boy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence elde etmek istediği pazar ticari sınıfla birlikte filo satışları... Ancak bu konuda geri kalacak çünkü B segmenti sedan aracını sonlandırdı...
    Alıntı karizmatik_boy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ford bana göre ileriye yönelik bir çalışmaya imza attı... Tr de MTV ler düzenlenirse en az vergilerden biri bu motor olacak ki bu da satış rakamlarını etkileyecek...CO2 salınımı 117...
    Haklısın Selim, zaten Fordun motoru kendi hacminde yılın motoru ödülünü aldı. Küçük motora turbo uygulamasında Fiat ve VW i yakaladı Ford,

    B segmenti sedan konusu ise biraz karışık bence Tofaş her ne kadar Lineaya C Segmenti dese bile bu aracı ben hep B segmenti olarak gördüğümü belirtmişimdir.Punto platformundaki sedan aracı safkan c segmentiyle karşılaştırıyor Tofaş.Bunun sonucu olarak da testlerde hep geride kalıyor maalesef bu Linea.Bana göre Linea Albeanın yerini almalıydı ve Tofaş, Bravo platformu üzerinde bir c segmentine imza atmalıydı..

Benzer Konular

  1. Hyundai i20 Troy - Fiat Punto Evo (dizel 75 hp)
    zebercet2006 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 26/01/2012, 14:18
  2. Fiat Twin Air Yılın Motoru Seçildi...
    ozdem tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 22/05/2011, 12:26
  3. Türkiye'nin ilk lpg'li dizel motoru üretildi
    narkoz30 tarafından Haberler forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 11/06/2010, 16:34
  4. Yerli Fiat Linea’da Çin motoru sürprizi
    viper tarafından Diğer Fiat Binek Modelleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 24/06/2009, 01:49
  5. Dizel motoru olanlar...
    zetalpzet tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 07/04/2009, 10:39

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Fiat Punto 85 hp dizel motoru?? Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com