Merhaba,
Allahtan ki babamın sanayi de dükkanı var yoksa yanmışı demekki
Merhaba,
Allahtan ki babamın sanayi de dükkanı var yoksa yanmışı demekki
MERHABA SÖZ KONUSU OLAY ÖYLE OLMAMIŞTIR BİLGİNZE
araç 2.el kontrol için servisimize gelmiştir yapılan kontrollerın cıktısı müşterimize verilmiştir.müşterimiz daha sonra direksiyondan gelen ses için başka servise gittiğnde amortisör takozlarının ses yaptıgı tespit edılmıştir.amoritsör takozu 2.el exspertiz sırasında herhangi bir ses yapsa zate bilgisi mutlaka verildi.mekanik bir parça ne zaman ses yapacagını bilemeyız,70 km bakım agelınce bız müşterimize araç geçmişini sözlü olarak söylüyoruz,evet aracın 70 km bakımı yapılmamıştı ama bu müşterimize söylenmiştir.
herkeze iyi forumlar diliyorum
fırat oto
Konu endlessX tarafından (31/03/2012 Saat 22:28 ) değiştirilmiştir.
firat oto yetkilileri forumu yeni kesfettiler sanirim, nedense sadece firat oto yazan konulara mesaj atiyor olmalari da ilginc
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com
bizim servisimiz hakkında yapılan şikayet teşekker vs. hepsine elımden geldıgınce cvp vermeye çalışacamm
murat bey satıştan mı servisten mı?
Ticari reklam imzaları için Yönetimle görüşünüz.
fırat oto asla bir işi bir kerede yapıp beceremiyor ilgi alaka berbat arabayı alıyorlar duvarın arkasına ne olduğu meçhul sadece ilgilenen servis danışmanımdan memmnundum ama yapılan iş işçilik rezillikten baska bir sey değil yazıklar olsun boşuna orda o alanı kaplamakta adamlar doymus para kazanmak istemior yüzüne bakmıyor doğru dürüst ve çalışanları gercekten çok lakayit ustaları deseniz allahlık bir arabaya bakıyor öbür arabanın bi tarafını unutuyor aynen bu durumu yasadım arabamın actığı yerlerini kapatmadan verdi sonra ben diğer aracla test sürüşüne cıktım bunu unuttum gibi saçma ve aptalca bir cevap verildi benim lastik bijonumu sıkmayı unutsaydı ve kaza yapsaydım sağ kalırsam eğerki onu öle bir durumda sağ bırakmam yağmamlarım o servisi ne kapısı kalır ne penceresini öleeceksemde onların canını yakmadan ölmem böle lanet böle kötü bir servis yok servis var servis var Deha otomotiv e gitmeye basladım bakımlara vs dört dörtlük bir servis öldürsen değişmem daha oraya giidince anladımki topkapının rezalaetini o kocaman alanı boşuna işgal ediyor
doğukan bey yorumlarınıza saygı duyuyor yorum yazmıyorumm iyi forumlar diliyorumm...
Ticari reklam imzaları için Yönetimle görüşünüz.
usta ağır ama bunu hakettiklerini düşünorum stoplar için bir gece bıraktım ertesi gün aldım arabamı ve arabamda açılan hiç bri yer kapanmamış toplanmamış iç izalasyon vs bu dediğim yerler ve geri döndüğümde böle saçma bir cevap aldım ya allah korusun balata değişiminde bişeyi eksik taksa yapsa ne olcak ben ölsem ben sakat kalsam kaza yapıp ne yapcak nasıl karşılıcak bunu bir işi yapıorlar bu bende unutulan olay en basiti ama bunun daha ağır sonuçlarla karşı karşıya kalabilceğim bir durum olsa ne yapcaklardı iyi olan seye iyi kötü olan seye kötü demekten asla çekinmemmm kötüler ve her fiattan arandığımdada şşikayetimi bildiorum hep
Böyle saçma bi çalışma prensipleri varsa gitmesin abi forumdan da kimse gitmesin tanıdık eşimizi dostumuzuda göndermeyelimm elimizden geleni yapalım es kaza gidenler uğrasın sadece durup düşünürler belki biz nerde hata yaptık diyee..
Fırat otoya her gidişimizde satıştaki fırat arkadaşım olsun çay içirmeden göndermez servisteki uğur kardeşimiz olsun bizi gördü mü hayırdır diye yanımıza gelir ilgi alaka gösterir hiç bir sorun yaşamadık her işimizi gördüler ben fırat otodan bu zamana kadar çok memnun kaldım
10 taneden 1 tane çıkar muhakkak. şahsen benim görüşüm çok büyük servislere gitmektense orta ölçekli anadoludaki servislere gitmek.. hem iş yoğunlukları az oluyo hemde ilgi alakaları çok oluyo hemde araban üzerinde daha yoğun çalışabiliyorlar..
bende Uğur Beyden memnumun. hiç bir talebime geri çevirmedi. öncesinde birmot da gittim. orada çok fazla alaka göremedim. sorunlar kişi bazlı sistem içinde çürük elmalar olabilir. benim için önemli olan kıstas servisin hatada israr etmemesi.
Expertiz Olayının Yasal Bağlayıcılığı Yok Sana Hatasız Kazasız Dese Bile Servis Araba Sonradan Pert Bile Çıksa Hiçbir Yasal Yaptırımınız Yok Onun İçin Birçok Servis Bu İşi Ciddiye Almıyor.
Nedenini İse Sizlere Açıklayayım Serviste Görev Yapan Personel Zaten İşleri Başlarından Aşkın Olduğu İçin Expertiz Onlar İçin Angarya Bir İş Gibi Algılanıyor Hemen Ayaküstü Bakıp Rapor Yazıp Gönderiyorlar. Ve Bu İş 100 İla 300 TL Arasında Rakam İstiyen Servisler Var.
Bu İşi Gerçekten İyi Yapan Servisleri Tenzii Ediyorum Hepsi Böyle Demiyorum Ama Bu İşi Yaptırmak İçin Gittiğinizde Ve Onların Verdiği Rapora Görede Araç Alanlarında Bir Defa Sakata Gelmeleride Büyük Bir Hayal Kırıklığı Yaratıyor. Yazık Çok Yazık Beceremiyorsanız Yapmayın Kardeşim. İnsanların Hayallerinide Yıkmayın...
"Ulaşılmaz Olduğumuz Söylentisi Doğru Değil.Sadece Çocukların Ulaşamayacağı Yere Koyduk Kendimizi..."
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri