Alıntı since1453 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
MOTOR DURDURMA ŞARTLARI
Sistem devreye alndğnda, konfor, snrl emisyon ve
güvenlik sebeplerinden belli şartlarda motor durmaz:
❒ motor hala soğuk;
❒ belirli soğuk dş scaklk, uygun belirti sağlandğnda;
❒ akünün yeterli şarj yok;
❒ arka cam rezistans devrede;
❒ ön cam silecekleri maksimum hzda çalşyor;
❒ dizel partikül filtre (DPF) temizliği devam ediyor
(öngörülen pazarlarda/versiyonlarda);
❒ sürücü kaps kapal değil;
❒ sürücü emniyet kemeri bağl değil;
❒ geri vites takl (örneğin park manevralar);
❒ otomatik klima kontrol, konfor scaklğna henüz ulaşlmam
şsa veya MAX-DEF fonksiyonu devredeyse;
❒ ilk kullanm periyodu, sistem başlangçta.
Yukardaki durumlarda, bir bilgi mesaj ekranda görülür ve
(öngörülen pazarlarda/versiyonlarda) gösterge panelinde
bir uyar mesaj yanp-söner (şekil 117).

kaloriferin açık olduğu zamn çalişiyor ss
Özellikle dizel araç kullanan arkadaşların başına gelmektedir, yakın zamanda benzer birkaç başlık açılmıştı.Soğuk yerlerde dizel araçlarda start stop devreye girmeyebiliyor veya dereye girip birkaç saniye sonra tekrar araç çalışıyor veya motor ısındı start stop deverede kalorifer fanını açtığında yine devre dışı kalıyor
bunlar dış ortam sıcaklığı,motor sıcaklığı veya araç içi konfor sıcaklığına ulaşılamadığı için devre dışı kalıyor(iç ortam bende 32 dereceye ayarlı)
dizel araçlar genel olarak kısa mesafelerde kullanıldığında ısınma sorun oluyor,benzinliler gibi hemen ısınmıyor.Kastamonu çok soğuk ve ben çok kısa mesafede kullanıyorum aracı,soğuklar başladığından beri start stopu devre dışı bırakıyorum.