Sayfa 3/3 İlkİlk 123
54 sonuçtan 41 ile 54 arası

Konu: Abarth'a attığım mail ardından fiattan gelen telefon :)

  1. #41
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler tekrar altini ciziyorum abarthlar FİAT DEĞİL..konuyla alakalari dahi yok..ben abarth istiyorum diye fiat a tofas a yazarsaniz bize ne derler nasil fiat catisi altinda alfa-ferrari-maserati vs varsa abarth da onlar gibi ayri bir marka..sadece araclar ortak gibi gorunuyor ama degil..kalitesi isciligi va olsun cok farkli yapilmis hepsi..tecrube ettim ondan soyluyorum..o yuzden abarth 695 tributo ferrarinin fiyati 35.000 €..bildiginiz kucuk sinif supercar fiyati yani demek istedigim abarth fiat in modifiye firmasi degil abt-opc-amg vs gibi degil.
    Ertuğ abartın fiatla alakası yok demişsin peki tr ye kimin bünyesi altında satılıcak bu araçlar? Abarth olabilir ama araç sonuçta fiat punto değil mi? Gelirse fiat bunyesinde gelir bence tek başına gelmesi zor gibi


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  2. #42
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    Alıntı Ayberk0616 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ertuğ abartın fiatla alakası yok demişsin peki tr ye kimin bünyesi altında satılıcak bu araçlar? Abarth olabilir ama araç sonuçta fiat punto değil mi? Gelirse fiat bunyesinde gelir bence tek başına gelmesi zor gibi
    Yok kardesim tek basina geliyo..araclar zaten fiat grande punto abarth diye olmuyo,Abarth punto oluyo..showroom,servis,aksesuar hepsi kendi bunyesinde
    calisiyor yurtdisinda..yada ozel galerilerde satiliyo bizdeki galeri sistemi gibi..
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  3. #43
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Ertuğ, abarth tabiki Puntonun bir modeli değil.Yıllardır Fiat Grubunu yarışlara hazırlayan, resmi araç modifiyesi yapan tüzel kişiliği olan bir marka.Sonuçta sen de belirtmişsin Grubun diğer üyeleri (Maserati, Alfa Romeo) gibi Abarth da Fiat Çatısı altında olan bir marka.Ancak Abarth ı diğerlerinden ayıran şey bu kuruluşun sıfırdan araç üretmemesi.Fiatın ürettiği modellere görsel ve teknik modifikasyon yapmakta Abarth

    Tofaş daha normal modellerin birçoğunu getirmiyorken Abarth Logosunu getirmesi zor.Ancak eğer gelirse tahminim Fiat Bayilerinin içinde olacağı.Ayrı bir bayi olması zor.Diyelim ki oldu O zaman bile bu firmanın distiribütörü Tofaş-Fiat olacaktır...

    Bu arada Abarth tabiki Opc, Gti...değil, çok daha fazlasıdır

  4. #44
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok kardesim tek basina geliyo..araclar zaten fiat grande punto abarth diye olmuyo,Abarth punto oluyo..showroom,servis,aksesuar hepsi kendi bunyesinde
    calisiyor yurtdisinda..yada ozel galerilerde satiliyo bizdeki galeri sistemi gibi..
    Galeri sistemi ile geldiğinde araçların fiyatları ulaşılabilirin üstünde olur bu pek iyi olmadı normal fiat getirse evo 35 iken 40 a abarth satsa ulaşılır ama galeri sistemi ile gelir fiyatıda olursa 50ve üstünde tr şartlarında pek tutmaz malesef


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  5. #45
    Kaan Acurol
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. Budweiser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/09/2010
    Mesajlar
    2.333
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 524

    Standart

    Abarth bencede Saleen - Ford, Shelby-Ford, Opel - Vauxhall, Honda-Acura gibi değilde, Ford-Cosworth , BMW Alpina, Mercedes-Brabus, Opel - bertone, Honda - Mugen Gibi diyelim.

  6. #46
    erkan girgin
    girgin_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2011
    Mesajlar
    17
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Alıntı Luc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar euro ncap'i izleyin. Sac kalinligini gorursunuz. Fiat'in tum araclari 5 yildizdir. Hyundai.nin 1 yildiz, 1.5 yildiz araclarini biliyorum. Konuyu tam anlamadim ama eger mukayese yapiyorsaniz. Fiat, Hyundai ile mukayese edilecek bir marka degil, bilginiz olsun.

    Sent my GT-I9100
    ben mukayese olarak söylemiyorum euro ncap'i biliyorum şayet dikkat etmediğimiz bişey var bu araçların türkiye ayağındaki üretimi işte bu noktaya değinmek lazım hepimiz sanıyoruzki euro ncap testinden geçen araçları kullanıyoruz peki söylermisin euro encap türkiyedeki üretimlerin % kaçını denetliyo bence % 40 ını bile değil ancak türkiyedeki üretimlerde asıl yarışta şurda başlıyo bana göre rekabet amaçlı işçilik malzeme v.s v.s sırf hyundai ile kıyaslamak mantığındada değilim madem öyle pekala fiat euro encap te 5 yıldızı alıyo ancak peki mercedes sizce ne alıyo bu eşitlemede ben en basit örneği söylüyorum sizlere ki artık çoğu araçta sac milimi bir yana çürümeyi önlesin diye kaporta boya esnasında galvanizle kaplıyolar biraz bunu düşünmek lazım en vasat örnek hyundainin getz ler 1300 kilo civarı görünüyo ruhsatlarda peki puntonun azami ağarlığı ne ?

  7. #47
    erkan girgin
    girgin_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2011
    Mesajlar
    17
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten konu güvenlikse saç kalınlığının bir önemi yok.Daha doğrusu saç kalınlığı ile güvenlik arasında doğru orantı değil ters orantı var...
    arda bence var sacın kalitesinde güvenliğin alakası var örnek alarak bakarsan eski volvolara bi bak kaza esnasında aracın sağlamlığı nasıl ön plana çıkıyo çünkü araçtaki sac kalitesi yerli araçlara göre çok çok yüksek ve hala çürümeyen nice araçlar var yani benim yerli otomobilde beklediğim şey özellikle üretiminde biraz olsun özen gösterilmesi ama malesef bizler avrupadaki gibi işçiliğe yüklü para istemiyoruz ve herşeyimizde bu gibi şeylerle sorun yaşıyoruz ve gördüğüm kadarı ile koç grubu ençok forda yükleniyo türkiyede ve özen göstererek çalışıyo ama fiatta okadar özen yok benim şikayetim bu yani bence güvenliğin saclada alakası var düşüncem bu yani kusura bakmayın

  8. #48
    İbrahim Gökhan
    Bozok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/04/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    124
    Nereden
    Manisa
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 39

    Standart

    Yani sonuç olarak abarth ın Tr ye gelmesi hakkında umutlanabilirmiyiz biri buna cevap verebilir mi
    O kadar ışıl ışılsınki seni farketmemek imkansız, güneş sana sırtını dönse ay bırakmaz yalnız

  9. #49
    kerem *
    krm1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/04/2011
    Mesajlar
    6.343
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 1665

    Standart

    Alıntı girgin_84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arda bence var sacın kalitesinde güvenliğin alakası var örnek alarak bakarsan eski volvolara bi bak kaza esnasında aracın sağlamlığı nasıl ön plana çıkıyo çünkü araçtaki sac kalitesi yerli araçlara göre çok çok yüksek ve hala çürümeyen nice araçlar var yani benim yerli otomobilde beklediğim şey özellikle üretiminde biraz olsun özen gösterilmesi ama malesef bizler avrupadaki gibi işçiliğe yüklü para istemiyoruz ve herşeyimizde bu gibi şeylerle sorun yaşıyoruz ve gördüğüm kadarı ile koç grubu ençok forda yükleniyo türkiyede ve özen göstererek çalışıyo ama fiatta okadar özen yok benim şikayetim bu yani bence güvenliğin saclada alakası var düşüncem bu yani kusura bakmayın
    euro ncap'in 5 yıldız verdiği bir otomobilin de mukavva, plastik olabildiğini öğrenmemi sağlamış araç.

    "zaten araç çarpışmada ne kadar çok hasar alıyorsa o kadar güvensiz demek diye biliyorum ben. darbe emme, kinetik enerjiyi azaltma gibi şeyler nedir hiç bilmiyorum, arabayı karbon çelikten üretiyorlar sanırım yıllardır. en güvenli arabalar da eski amerikanlar tabii. sağlamlıkla güvenliği sıklıkla birbirine karıştırırım ben. araba 90la ağaca girdiğinde ben de 90la direksiyona gireyim istiyorum. clioların da kaportasının bir kısmının plastikten üretilmiş olduğunu biliyorum ama çaktırmıyorum. hem punto'ya "ya doğan, şahin vıdı vıdı" diyorum ama clio'ya "reno 12 toros vardı hatırlatırım. reno böyk!" diyemem, ayıp olur fransa'ya karşı. hatta türkiye'nin fiat'ın üçüncü büyük pazarı olduğundan ve kuş serisinin yalnızca talep düşmediği için yıllarca üretimde kaldığından, ve hatta üretimden kalktığında fiat türkiye'nin uzun süre sendelediğinden de haberim yok. bu adamlar araba tasarlamayı bilmiyor sanıyorum.

    tasarım ne demektir haberim yok, guigiaro kimdir, nedir hiç bilmem. bu alet maserati takliti olmuş, onu iyi bilirim. maserati de ferrari'nin, değil mi? zaten ferrari'nin tasarımlarının süper, gerisinin boş olduğunu biliyorum. ferrari de fiat'ın mı? yok artık lebron james! çocuk mu kandırıyorsunuz? olsun bir şey olmaz. zaten ben sokakta vectra'yla uno'yu, clk ile xc90'ı da birbirine karıştırıyorum zaten. bakın bu da corsa... yok yok punto galiba. neyse...

    iç hacim benim için herşey, alacağım araba yürüyen en geniş araba olsun istiyorum. arabayla at taşımayı düşünüyorum, hem otomobil sınıfları da nedir, sınıfının en geniş iç hacmi ne demektir hiç bilmem. hepsinden geniş olsun istiyorum. evet evet ben en iyisi yürüyen bir buick alayım, ön koltukta 3 kişi otururuz.

    ah ben 10 yaşında tipoların hala 10.000ytl'ye alıcı bulduğunu da bilmiyorum. bu araç da kesin 5 paraya alıcı bulamaz. gerçi ben sıfırını diğerlerinden ucuz aldığım arabayı ikinci elde hepsinden pahalı satayım istiyorum ama olsun, beni böyle kabul edin.

    bu arabanın malzemesi kötü. içi bildiğin plastik. halbuki ben 25000 liraya aldığım arabada altın direksiyon simidi, gümüş vites topuzu isterim.

    ben araba pahalı araba iyidir diye bilirim. sürümden satmak ne demek, pazar payı ne demek hiç anlamam. hem bakımlarda tamiratlarda da servislerin ******** kan almasından çok hoşlanıyorum. opel'in hastasıyım mesela. astra aldım ilk çıktığında en üst spor modelinden, 2 ay boyunca her hafta düzenli olarak yolda kaldım, opel her seferine arızayı giderdiğini söyledi ve arabayı geri almadı. mahkemeyle zorla geri aldılar.* o kadar memnun oldum ki... mahkemelerle, avukatlarla uğraşmaya da bayılırım, opel alayım yine ben, vectra alırım mesela, lastiğini bile serviste şişirtirim. hahayt çok mutluyum!
    punto mu? konu neydi?"

    hiç anlayabilmiş değilim niye insanların fiat'a bu kadar *** attığını. nihayetinde bir arabadır, eskilerle ya da diğer modellerle alaksı yoktur, seven alır, sevmeyen almaz. ama euro ncap'in 5 yıldızı varken alete mukavva bile deniyorsa bir bokluk vardır bu işte bence. fiat manyağı değilim. mesela stilo oldukça güzel bir model olmasına rağmen mantıksız etiketlere sahipti. v40 fiyatına stilo satmaya çalışmak büyük bir hataydı bence. ama bu alet güzel, ucuz, güvenli, sınıfındaki diğer tüm araçlardan zengin bir donanıma sahip. kötü yanları söylenmeli ama durduk yerde mukavva, mika gibi yakıştırmalar yapmak, doğan'a, şahin'e benzetmek, araç piyasaya çıkalı 3 gün olmuşken ikinci el fiyatı hakkında kehanetlerde bulunmak bir nevi marka düşmanlığı gibi geldi bana.

    senza cuore saremmo solo macchine

    Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #50
    Ayberk GÖKSAN
    Ayberk0616 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/10/2011
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.192
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 312

    Standart

    Konuya farklı yorumlar farklı mesajlar girmiş sonuç nedir? abarth punto esseesse gelicek mi tr ye?


    Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır

  12. #51
    bahadir cimen
    bahadir77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/03/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    290
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    34BTC97
    Edilen teşekkür: 40

    Standart

    Alıntı krm1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    euro ncap'in 5 yıldız verdiği bir otomobilin de mukavva, plastik olabildiğini öğrenmemi sağlamış araç.

    "zaten araç çarpışmada ne kadar çok hasar alıyorsa o kadar güvensiz demek diye biliyorum ben. darbe emme, kinetik enerjiyi azaltma gibi şeyler nedir hiç bilmiyorum, arabayı karbon çelikten üretiyorlar sanırım yıllardır. en güvenli arabalar da eski amerikanlar tabii. sağlamlıkla güvenliği sıklıkla birbirine karıştırırım ben. araba 90la ağaca girdiğinde ben de 90la direksiyona gireyim istiyorum. clioların da kaportasının bir kısmının plastikten üretilmiş olduğunu biliyorum ama çaktırmıyorum. hem punto'ya "ya doğan, şahin vıdı vıdı" diyorum ama clio'ya "reno 12 toros vardı hatırlatırım. reno böyk!" diyemem, ayıp olur fransa'ya karşı. hatta türkiye'nin fiat'ın üçüncü büyük pazarı olduğundan ve kuş serisinin yalnızca talep düşmediği için yıllarca üretimde kaldığından, ve hatta üretimden kalktığında fiat türkiye'nin uzun süre sendelediğinden de haberim yok. bu adamlar araba tasarlamayı bilmiyor sanıyorum.

    tasarım ne demektir haberim yok, guigiaro kimdir, nedir hiç bilmem. bu alet maserati takliti olmuş, onu iyi bilirim. maserati de ferrari'nin, değil mi? zaten ferrari'nin tasarımlarının süper, gerisinin boş olduğunu biliyorum. ferrari de fiat'ın mı? yok artık lebron james! çocuk mu kandırıyorsunuz? olsun bir şey olmaz. zaten ben sokakta vectra'yla uno'yu, clk ile xc90'ı da birbirine karıştırıyorum zaten. bakın bu da corsa... yok yok punto galiba. neyse...

    iç hacim benim için herşey, alacağım araba yürüyen en geniş araba olsun istiyorum. arabayla at taşımayı düşünüyorum, hem otomobil sınıfları da nedir, sınıfının en geniş iç hacmi ne demektir hiç bilmem. hepsinden geniş olsun istiyorum. evet evet ben en iyisi yürüyen bir buick alayım, ön koltukta 3 kişi otururuz.

    ah ben 10 yaşında tipoların hala 10.000ytl'ye alıcı bulduğunu da bilmiyorum. bu araç da kesin 5 paraya alıcı bulamaz. gerçi ben sıfırını diğerlerinden ucuz aldığım arabayı ikinci elde hepsinden pahalı satayım istiyorum ama olsun, beni böyle kabul edin.

    bu arabanın malzemesi kötü. içi bildiğin plastik. halbuki ben 25000 liraya aldığım arabada altın direksiyon simidi, gümüş vites topuzu isterim.

    ben araba pahalı araba iyidir diye bilirim. sürümden satmak ne demek, pazar payı ne demek hiç anlamam. hem bakımlarda tamiratlarda da servislerin ******** kan almasından çok hoşlanıyorum. opel'in hastasıyım mesela. astra aldım ilk çıktığında en üst spor modelinden, 2 ay boyunca her hafta düzenli olarak yolda kaldım, opel her seferine arızayı giderdiğini söyledi ve arabayı geri almadı. mahkemeyle zorla geri aldılar.* o kadar memnun oldum ki... mahkemelerle, avukatlarla uğraşmaya da bayılırım, opel alayım yine ben, vectra alırım mesela, lastiğini bile serviste şişirtirim. hahayt çok mutluyum!
    punto mu? konu neydi?"

    hiç anlayabilmiş değilim niye insanların fiat'a bu kadar *** attığını. nihayetinde bir arabadır, eskilerle ya da diğer modellerle alaksı yoktur, seven alır, sevmeyen almaz. ama euro ncap'in 5 yıldızı varken alete mukavva bile deniyorsa bir bokluk vardır bu işte bence. fiat manyağı değilim. mesela stilo oldukça güzel bir model olmasına rağmen mantıksız etiketlere sahipti. v40 fiyatına stilo satmaya çalışmak büyük bir hataydı bence. ama bu alet güzel, ucuz, güvenli, sınıfındaki diğer tüm araçlardan zengin bir donanıma sahip. kötü yanları söylenmeli ama durduk yerde mukavva, mika gibi yakıştırmalar yapmak, doğan'a, şahin'e benzetmek, araç piyasaya çıkalı 3 gün olmuşken ikinci el fiyatı hakkında kehanetlerde bulunmak bir nevi marka düşmanlığı gibi geldi bana.

    +1

  13. #52
    ural leanback
    @ MARs ent. uraaal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2009
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.133
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 202

    Standart

    abarth trye gelirse puntoların fıyatı patlar o derece bir makina

  14. #53
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı girgin_84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arda bence var sacın kalitesinde güvenliğin alakası var örnek alarak bakarsan eski volvolara bi bak kaza esnasında aracın sağlamlığı nasıl ön plana çıkıyo çünkü araçtaki sac kalitesi yerli araçlara göre çok çok yüksek ve hala çürümeyen nice araçlar var yani benim yerli otomobilde beklediğim şey özellikle üretiminde biraz olsun özen gösterilmesi ama malesef bizler avrupadaki gibi işçiliğe yüklü para istemiyoruz ve herşeyimizde bu gibi şeylerle sorun yaşıyoruz ve gördüğüm kadarı ile koç grubu ençok forda yükleniyo türkiyede ve özen göstererek çalışıyo ama fiatta okadar özen yok benim şikayetim bu yani bence güvenliğin saclada alakası var düşüncem bu yani kusura bakmayın
    Erkan, dediğim gibi tabiki saç kalınlığı önemli.Ancak ters orantılı,

    Araç içindekileri koruyan aracın sacı değil.Bizler bunu yanlış biliyoruz maalesef.Konu güvenlikse saç kalınlığı ince olmalı.Saç ne kadar kalın olursa bizleri o kadar fazla yaralar.Önemli olan şasi sağlamlığı, araç sütunları, kapı içi çelik bar, hava yastıkları, motor bloğu...Bunlar modern araçlarda sağlam fakat darbeyi emebilecek şekilde tasarlanmakta.En basitinden kaza anında motor kabine girmesin diye darbe anında kulaklarından koparak yere düşmekte,

    Senin örneğinden yola çıkarsak 30 yıllık volvo ile küçücük Renault Modus kafa kafaya çarpıştırılmıştı 5. Vites programında.Kalın saçlı kocaman volvonun içindekiler küçücücük Renaultdakilere göre çok daha fazla zarar görmüştü,İnternette arama yaparak bulunabilir.Yani bizleri koruyan aracın sacı değil kesinlikle.Sacın kalitesi daha çok boya kalitesi ya da paslanmayla ilişkilendirilebilir,

    Bizim araçların kalitesini Koç belirleyemez.Tofaş Çatısı altındaki birçok model zaten İtalya Üretimi.Yani burada herhangi bir işlem, üretim vs. yapılmamakta.Puntolar İtalyadan gelir burada satılır.Bravo, 500 ve Panda da aynı şekilde.Fordun da kesinlikle Fiattan bir farkı yok.İç mekan işçilik ve plastik kalitesi olarak bile Fiatla aynı.Hatta bazı modellerde daha bile kötü denebilir.Tek farkı sanıyorum imaj Bu da bizlerin algısını fazlaca etkilemekte maalesef...

  15. #54
    Kadir Fota
    fota - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/11/2011
    Mesajlar
    910
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    16 *** 83
    Edilen teşekkür: 243

    Standart

    her ne kdar evo dan yana şikayetim olsa da seviyorum abi napıyım hoşuma gidiyor onu kullanmak diğerlerinden onun kadar zevk almadım, abarth mıyorum abarth ı TR ye istiyorum

  16. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 3/3 İlkİlk 123

Benzer Konular

  1. Çok acil yardım (Fiat'a ulaşabileceğim E-Mail adresi + Telefon)
    mavigitar tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 25/04/2015, 17:56
  2. fiattan guzeller
    arslanbicakci tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17/08/2009, 13:45
  3. Bana Gelen Bir Mail, Paylaşmak İstedim
    femoli tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 24/11/2007, 12:25

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com