bende arkadaşın focusuna kafa tutmayı düşünmüyo değilimama onunki düz vites açık hava filtresi egzoz gibi rahat nefes aldırcak şeyler var üstelik benzinli
ben de çakallık yapıp yokuşta kalkmayı düşünüyorum
![]()
bende arkadaşın focusuna kafa tutmayı düşünmüyo değilimama onunki düz vites açık hava filtresi egzoz gibi rahat nefes aldırcak şeyler var üstelik benzinli
ben de çakallık yapıp yokuşta kalkmayı düşünüyorum
![]()
Teknik tablosunda yazan gücün hemen yanında hp/dd da yazar...yani en yüksek gücünü hangi devirde verdiğini...
motor güç eğrisi bu devir dakikaya kadar yükselir ve bu devirden sonra düşüşe geçer...
fire motor 77 beygir gücü 6000 dd (devir/dakika) veriyor. bu devirde vites atmalısınız...aracı daha fazla zorlamak hiç bir işe yaramaz.
Onceki postlari okumus olsaydiniz nedenini orda yazmistim benzer bi aracla daha once multijetle denemelerde bulundum(peder beyde var surekli kullandigim aractir) ayrica focus dediginiz arac 2 tonluk bir arac degil ruhsat aracta sabah bakar gene yazarim ama puntoyla arasinda tas catlasin 150 200kg dan fazla bi fark yok kaldiki yurutmeye calistiginiz arac 8v motor hacmi olarak kucuk beygir olarak kucuk hayal kurmanin manasi yok. Varsa gecerim diyen halep ordaysa arsin burda derler![]()
Konu Marker tarafından (14/07/2011 Saat 01:31 ) değiştirilmiştir.
Sizde bu focus'u neredeyse Ferrari yaptınız ya))
Beneficium accipere libertatem est vendere
bizzat ben kapışmıştım...hatchbk 2008 kasa focus ıle ısıklardan kalktık benım aracta ben ve arkadasım wardı onlar 3 kısıydı 2.vıtese kadar fıre motor yarım boy onde ama sonra focus uzuyor ama tabı ben arkadası bıguzel yedım)) cunku ısıklardan sonra sehırıcınde yogun trafıkte 3 km devam ettık makaslar yanlamalar falan gectım ama her defasında ensemdeydı bıraz cesaret eksıklıgıyle kaybettı sonra gelıp araba t-jet mı dıor bana
))) dedıgım gıbı en buyuk olay pılotaj
))
sunu soyleyım sıze;fıre motordan 75 lık multıjete gecmıstım yenı sattım arabamı sımdı babanın arabası fıre motor yıne kullanıyorum multıjetten sonra araba yurumuyor yaa kağnı gıbı bas bas bas yok bısı arabada( fıre motor ıyı bı motor ama hanı aıle babaları ıcın cok ıyı gencler ıcın cok zayıf bence
((
sonuc olarak uzgunum ama ;FOCUS yer bıtırır senı 2.vıtesten sonra alır goturur
focus alır arkadaşlar yapmayın![]()
kalkışta focus a yarım boy atarsın ama sonra focus u anca kovalarsın bizim fire araçlarımız şehir içinde oynamak için ideal ama kalkış gibi yarışmalarda malesef sınıfta kalıyor ışıklarda durduğumda özellikle ya orta şeritte yada en sağda duruyorum ki arkadan sellektör yapmasınlar diye![]()
Punto, multijet olsaydı sonuç ne olurdu?
Bugün denedik 1.6 hdi partneer tepe 75 ps 150 metre benim palio 1.4 fire 77 ps kafa kafaya gitti ikimizde geçemedik tam baş başa gitti ama benim araba baya açıldı motorfire motorla kalkış değil de şehir içi trafikte şöförlük iyise makaslarda fire motor çok güzel
![]()
İmza kurallarını gözden geçirdim
Focus mocus benim aracımı geçemez, geçer diyeni beklerim...
Beneficium accipere libertatem est vendere
110 beygirlik CMAX ise beklerim..
Beneficium accipere libertatem est vendere
vitesi zamanında atarım diyorsan dene yoksa benzin sarfiyatı olur senin için
livin' on the edge
Aslında dağ yolu gibi virajlı bir yolda yokuş yukarı çıkadabilirz onu mu kabul etsem ki ?gerçi yol tutuş farkı ortaya çıkabilir bu seferde
tamamdırbabam, benim arabamla nereye gidiyon diyip kıllanmazsa yapalım
bu arada baştan söyliyim bi iddaam yok daha önce kalkış yapmışlığımda yok merak ettim sadece sonucu
olmayan şanı sıfırın altına düşürmeben uşak dağlarında limitleri zorlarken focus rahat rahat geçmişti
etraftaki arabalardan sadece focus geçmişti
![]()
Ne Mutlu Türküm Diyene!
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri