Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
81 sonuçtan 41 ile 60 arası

Konu: GP vs focus

  1. #41
    Mehmet Ali ..
    makeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/11/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.358
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 240

    Standart

    Alıntı NaCTReM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim araba manuel zaten focus otomatik lastiklerin basınçları etkili olur mu ?
    arkadaşının lastiklerini geceden indir biraz işe yarayabilir..

    Alıntı Marker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kusura bakmayın ama puntonun hic sansi yok daha oncede soyledigim gibi birisi 8v oteki 16v birisi 77ps oteki 100ps daha neyin tartismasidir bu direksiyona esek otursa sadece gaza bassa yine kafi gelir lastik havasiymis submis hic farketmez 1.3 75lik multijet yuruyemiyor daha neyin tartismasidir bu.
    kilo başına düşen beygir gücü ve tork önemli. neden olmasın?

  2. #42
    Emr Gnc
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. emrgnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/02/2011
    Mesajlar
    979
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 217

    Standart

    bende arkadaşın focusuna kafa tutmayı düşünmüyo değilim ama onunki düz vites açık hava filtresi egzoz gibi rahat nefes aldırcak şeyler var üstelik benzinli ben de çakallık yapıp yokuşta kalkmayı düşünüyorum

  3. #43
    Erdem Eralp
    dunesea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/04/2011
    Yaş
    48
    Mesajlar
    61
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Alıntı NaCTReM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki deneyeceğim. Fire ların en iyi devir aralıklarını bilen varmı ??
    Teknik tablosunda yazan gücün hemen yanında hp/dd da yazar...yani en yüksek gücünü hangi devirde verdiğini...

    motor güç eğrisi bu devir dakikaya kadar yükselir ve bu devirden sonra düşüşe geçer...

    fire motor 77 beygir gücü 6000 dd (devir/dakika) veriyor. bu devirde vites atmalısınız...aracı daha fazla zorlamak hiç bir işe yaramaz.

  4. #44
    Asim B
    Marker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/10/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    288
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    9898
    Edilen teşekkür: 75

    Standart

    Alıntı les Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşının lastiklerini geceden indir biraz işe yarayabilir..



    kilo başına düşen beygir gücü ve tork önemli. neden olmasın?
    Onceki postlari okumus olsaydiniz nedenini orda yazmistim benzer bi aracla daha once multijetle denemelerde bulundum(peder beyde var surekli kullandigim aractir) ayrica focus dediginiz arac 2 tonluk bir arac degil ruhsat aracta sabah bakar gene yazarim ama puntoyla arasinda tas catlasin 150 200kg dan fazla bi fark yok kaldiki yurutmeye calistiginiz arac 8v motor hacmi olarak kucuk beygir olarak kucuk hayal kurmanin manasi yok. Varsa gecerim diyen halep ordaysa arsin burda derler
    Konu Marker tarafından (14/07/2011 Saat 01:31 ) değiştirilmiştir.

  5. #45
    Cem *
    Realtime xnode - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2011
    Mesajlar
    866
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 268

    Standart

    Sizde bu focus'u neredeyse Ferrari yaptınız ya ))
    Beneficium accipere libertatem est vendere

  6. #46
    Engin Tan
    engincantan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2010
    Mesajlar
    996
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 BAN 65
    Edilen teşekkür: 155

    Standart

    bizzat ben kapışmıştım...hatchbk 2008 kasa focus ıle ısıklardan kalktık benım aracta ben ve arkadasım wardı onlar 3 kısıydı 2.vıtese kadar fıre motor yarım boy onde ama sonra focus uzuyor ama tabı ben arkadası bıguzel yedım)) cunku ısıklardan sonra sehırıcınde yogun trafıkte 3 km devam ettık makaslar yanlamalar falan gectım ama her defasında ensemdeydı bıraz cesaret eksıklıgıyle kaybettı sonra gelıp araba t-jet mı dıor bana))) dedıgım gıbı en buyuk olay pılotaj ))

    sunu soyleyım sıze;fıre motordan 75 lık multıjete gecmıstım yenı sattım arabamı sımdı babanın arabası fıre motor yıne kullanıyorum multıjetten sonra araba yurumuyor yaa kağnı gıbı bas bas bas yok bısı arabada ( fıre motor ıyı bı motor ama hanı aıle babaları ıcın cok ıyı gencler ıcın cok zayıf bence ((

    sonuc olarak uzgunum ama ;FOCUS yer bıtırır senı 2.vıtesten sonra alır goturur

  7. #47
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    focus alır arkadaşlar yapmayın

  8. #48
    UĞUR SAYMAZ
    usaymaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/11/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    198
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    34EZ7792
    Edilen teşekkür: 56

    Standart

    kalkışta focus a yarım boy atarsın ama sonra focus u anca kovalarsın bizim fire araçlarımız şehir içinde oynamak için ideal ama kalkış gibi yarışmalarda malesef sınıfta kalıyor ışıklarda durduğumda özellikle ya orta şeritte yada en sağda duruyorum ki arkadan sellektör yapmasınlar diye

  9. #49
    İlker Osman
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. ulkerhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/07/2011
    Yaş
    39
    Mesajlar
    54
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Punto, multijet olsaydı sonuç ne olurdu?

  10. #50
    Mertcan Akpınar
    NaCTReM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/05/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    33
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Alıntı Marker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onceki postlari okumus olsaydiniz nedenini orda yazmistim benzer bi aracla daha once multijetle denemelerde bulundum(peder beyde var surekli kullandigim aractir) ayrica focus dediginiz arac 2 tonluk bir arac degil ruhsat aracta sabah bakar gene yazarim ama puntoyla arasinda tas catlasin 150 200kg dan fazla bi fark yok kaldiki yurutmeye calistiginiz arac 8v motor hacmi olarak kucuk beygir olarak kucuk hayal kurmanin manasi yok. Varsa gecerim diyen halep ordaysa arsin burda derler
    Siz evo mjetle 100 e kadar baş başa yürüdüm demiştiniz mjet in 0-100 ü 13.6 sn gp fire 13.2 sn bu mantıkla da bakmak lazım olaya

  11. #51
    NHT ÖZCAN
    ntcn 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/06/2008
    Yaş
    33
    Mesajlar
    466
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 101

    Standart

    Bugün denedik 1.6 hdi partneer tepe 75 ps 150 metre benim palio 1.4 fire 77 ps kafa kafaya gitti ikimizde geçemedik tam baş başa gitti ama benim araba baya açıldı motor fire motorla kalkış değil de şehir içi trafikte şöförlük iyise makaslarda fire motor çok güzel
    İmza kurallarını gözden geçirdim

  12. #52
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı ulkerhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Punto, multijet olsaydı sonuç ne olurdu?
    sonucu ben denedim
    focus 2 ile ışıklardan kalktık tork avantajı ile 90 - 100 km ye kadar kafa kafaya sayılacak şekilde yürüyorlar sonra 160 a gelince focus 5 - 6 boy fark atıyor multijete.

  13. #53
    Cem *
    Realtime xnode - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2011
    Mesajlar
    866
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 268

    Standart

    Focus mocus benim aracımı geçemez, geçer diyeni beklerim...
    Beneficium accipere libertatem est vendere

  14. #54
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı xnode Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Focus mocus benim aracımı geçemez, geçer diyeni beklerim...
    bayramdan sonra dizel cmaxle geleyim isterseniz
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  15. #55
    Cem *
    Realtime xnode - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2011
    Mesajlar
    866
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 268

    Standart

    110 beygirlik CMAX ise beklerim..
    Beneficium accipere libertatem est vendere

  16. #56
    E S
    FN2 TYPER kifanhom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/01/2011
    Yaş
    51
    Mesajlar
    373
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 95

    Standart

    vitesi zamanında atarım diyorsan dene yoksa benzin sarfiyatı olur senin için
    livin' on the edge

  17. #57
    Mertcan Akpınar
    NaCTReM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/05/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    33
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Aslında dağ yolu gibi virajlı bir yolda yokuş yukarı çıkadabilirz onu mu kabul etsem ki ?gerçi yol tutuş farkı ortaya çıkabilir bu seferde

  18. #58
    Ozan K
    OzzY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9.484
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Granit Gri
    Plaka
    35HK***
    Edilen teşekkür: 2813

    Standart

    Alıntı xnode Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    110 beygirlik CMAX ise beklerim..
    tamamdır babam, benim arabamla nereye gidiyon diyip kıllanmazsa yapalım

    bu arada baştan söyliyim bi iddaam yok daha önce kalkış yapmışlığımda yok merak ettim sadece sonucu
    Alıntı NaCTReM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında dağ yolu gibi virajlı bir yolda yokuş yukarı çıkadabilirz onu mu kabul etsem ki ?gerçi yol tutuş farkı ortaya çıkabilir bu seferde
    olmayan şanı sıfırın altına düşürme ben uşak dağlarında limitleri zorlarken focus rahat rahat geçmişti etraftaki arabalardan sadece focus geçmişti
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  19. #59
    Mertcan Akpınar
    NaCTReM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/05/2011
    Yaş
    34
    Mesajlar
    33
    Nereden
    Konya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 5

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olmayan şanı sıfırın altına düşürme ben uşak dağlarında limitleri zorlarken focus rahat rahat geçmişti etraftaki arabalardan sadece focus geçmişti
    manueldir o bide benzinliyse süzülmüştür

  20. #60
    Cem *
    Realtime xnode - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/03/2011
    Mesajlar
    866
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 268

    Standart

    Alıntı OzzY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamamdır babam, benim arabamla nereye gidiyon diyip kıllanmazsa yapalım

    bu arada baştan söyliyim bi iddaam yok daha önce kalkış yapmışlığımda yok merak ettim sadece sonucu
    Benim de yarışla kalkışla pek alakam yok. Eskiden BMW'mle oynardık biraz ama o kadar.. Maksat muhabbet olsun, test olur...
    Beneficium accipere libertatem est vendere

  21. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon

Benzer Konular

  1. Focus jant
    rohan4421 tarafından Lastik ve Jant forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 28/05/2012, 13:45
  2. punto mu focus darklıne mı?
    emrgnc tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 28/09/2011, 23:18
  3. Bravo mu Focus mu?
    ibrahim06 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 138
    Son Mesaj: 08/08/2011, 11:51
  4. Nfsu2 focus
    enoo201 tarafından Sanal modifiye forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 28/09/2010, 01:49
  5. O My Focus
    kukart tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 18/07/2008, 10:14

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


GP vs focus Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com