Teknik verileri bulamadim demissiniz buyrun linkte mevcut.
Sahibinden.com - Otomobilleri Karşılaştır[0]=4370068&supercode[1]=&supercode[2]=#/tr/otomobil-karsilastir/?supercode[0]=1281315&supercode[1]=1230299&supercode[2]=
hiç şansın yok.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Teknik verileri bulamadim demissiniz buyrun linkte mevcut.
Sahibinden.com - Otomobilleri Karşılaştır[0]=4370068&supercode[1]=&supercode[2]=#/tr/otomobil-karsilastir/?supercode[0]=1281315&supercode[1]=1230299&supercode[2]=
uzun mesafe şehir içi yarışsanız şoförlük daha belirleyici olurdu kanımca ve fakat bahsettiğiniz mesafede 1.598 motor aracın 1.368 hacimli aracı tokatlaması gayet doğal. turbolu olsa neyse ....
Belli olmaz, iş şoförde biter.. Focus iyi arabadır ama bakalım şoför iyi şoförmü.. Sen de kendine güveniyorsan sorun yok.. Hiç belli olmaz bu işler, Şahin'le BMW tokatlayan adamlar gördük biz zamanında..
Beneficium accipere libertatem est vendere
Focus dip gaz yapıp gaz kesmediği sürece o kısa mesafedede alacaktır.
╔═════╗ ╔╗
║╔════╝ ║║
║╚════╗ ║║
║╔═══╗║ ║║
║╚═══╝║ ║║
╚═════╝ ╚╝
evet denediğimiz zaman göreceğiz pilotaj da önemli de otomatik olunca vites kaçırma ihtimali de minimuma iniyor
focus...
bagajdan stepneyi ve varsa diğer fazla ağırlıkları da çıkarın. Subwoofer kabin gibi.
Depoyu çeyreğin altına indirin.
yarışmadan önce fazla yemeyin..
başa baş gidersiniz..
focus'un 0-100 ü 12 sn görünüyor.gp nunki ise 13,2 sn.direk bu değerlere bakıp focus alır demek yanlış olur. arada araç km leri,bakım durumu ,lastik durumu ,pilotaj belirleyici unsurlar arasındadır.tavsiyem lastik havalarını kontrol et.2-3 psi basınçları arttır.boş bi alanda bir iki kalkış denemesi yap.asr li ve asr siz kalkış dene.otomatik ve manul kalkış dene.ölçüm yap.biraz çalışma ile focusu yersin.
Klasik tork konvertörlü otomatik vites hantaldır bunu kabul ediyorum ama hantalda olsa işini yapar. manuel vites de kullanıcıya bağlı olarak vites geçişleri çok daha hızlıdır. burdaki kullanıcıya bağlı olma durumu ise belirleyici oluyor.vites geçişi sırasınd ayapacağınız hata. aracı az ya da çok devirlendirmek veya vitese geçirememek gibi konular önemli. anlayacağınız manuel vitesli araçlarda pilotaj çok daha önemli hale geliyor. aracın en çok gücü verdiği devir bandında atarsanız vitesinizi. ezdirmessiniz kendinizi gibi geliyor bana....
acımasızca puntoyu katledecektir focus, nerden baksan 4-5 boy rahat uzar bence deneme bile
1.4 firenin kalıkışı iyide ilk 100 mtden sonra firenin şansı yok gibi
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
Üzgünüm ama focus karşısında fire motora şans veremiyorum. multijet olsa korkma derdim ama...
Sonucu merakla bekleyenlerdenim![]()
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
Kusura bakmayın ama puntonun hic sansi yok daha oncede soyledigim gibi birisi 8v oteki 16v birisi 77ps oteki 100ps daha neyin tartismasidir bu direksiyona esek otursa sadece gaza bassa yine kafi gelirlastik havasiymis submis hic farketmez 1.3 75lik multijet yuruyemiyor daha neyin tartismasidir bu.
![]()
1.4 8v Fire Bu araçlar ekonomi arabası arkadaşım sakın ola çıkıpta üzülme derimBende kullanıyorum punto şu ana kadar geçebildiğim arabalar doğan şahinler
2005 Toyota Corolla ile kalktım geçen gün peşini bırakmadım ama geçti bu kadar basit
![]()
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri