arkadaş geçen gün hundai accent blue nun tanıtımını izledim
ceo su çıktı konuşma yaptı ve aynen söylediği cümle şu
accenti artık taksi imajından kurtarmamız lazım
hiç olmassa bizim araçlar tek tük olsada taksi piyasasın da değil
arkadaş geçen gün hundai accent blue nun tanıtımını izledim
ceo su çıktı konuşma yaptı ve aynen söylediği cümle şu
accenti artık taksi imajından kurtarmamız lazım
hiç olmassa bizim araçlar tek tük olsada taksi piyasasın da değil
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Ağzı olan konuşuyor işte.
utanmaya gerek yok puntonun kalitesi eraya fark atıyor.motor tasarruf odaklı performans değil bunu unutmayın
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
ayrıca oyle bir kanı olusmuski sanki era'nın v6 motoru var yanii![]()
Aracı pazartesi aldım ama 5 gündür tez hazırladığımdan daha kapısını açıp oturamamıştım sabah 2 saat çıktım, dolaştım biraz usta bir şoför olmamama rağmen dikkatimi çeken şeyler oldu.
- Kesinlikle acemi şoförüm bunun farkındayım o yüzden hızla falan işim olmaz en azından şu aşamada.
- İlk kez e-5'e çıktım orta şeride geçmeyi gözüm kesmedi herkesin sinyal falan vermeden şerit değiştirdiğini görünce zaten Haliç köprüsünden girip çağlayandan çıkacaktım o 4. vites 90'a kadar çıktım.
- Bilmiyorum sizde de öyle mi ama daha önce memlekette kartal - clio vs. kullandım kartalın debriyajı yukarıya çok yakın kavrıyordu, clio nispteden daha ortada ama punto 1 cm ayağımı kaldırmadan araba hareketleniyor. Otoparkta farkettim bunu ve trafik olan yerlerde dikkat ettim çünkü milim kaldırsam araba hareketleniyor. Ya araç durur ya da kontrol edemem öndekine vururum diye dikkkat etmeye çalıştım. Gerçi Çağlayandan dönünce Kasımpaşa içinde trafik vardı altta debriyaj çok iyi oluyor sadece 1 cm ayağımı kaldırarak yaklaşık 1-2 metre gitmem gereken yerlerde yavaş yavaş gaza basmadan dahi ilerledim.
- Birisi bana şu yol bilgisayarını mutlaka anlatsın. Menüye falan bastım bir şey çıktı ama yakıt tüketimidir kaç km yol yapmışım falan göremiyorum, kurcaladım biraz ama pek üstüne düşmedim.
- Acemi şoför için olabilecek en kötü şey oldu, bizim burda Kulaksıza (bilenler anlayacaktır dediğim yeri) çıkarken çok dik bi yokuş vardır Zindanarkası - Kulaksız arası 100 metre ama kaptırdın mı çıkarsın, durursan baya zor olur kalkması ve 2 araba yanyana anca geçer. Tam yokuşun ortasına yaklaşmıştım ki karşıdan otobüs geldi ve durmadı! O durmadığı için mecbur hafif sağa yanaşıp ben durmak zorunda kaldım. Öyle dik bir yokuşta arkama çok yaklaşan taksiciye de bayağı bir sövdüm. Neyse otobüs geçince dedim bu araba burdan zor kalkar tek çare el freni. El frensiz kalmak ne kadarlık şoför olursanız olun çok zordur orda. El freniyle kalktım ama en azından aracı durdurmadığım için kendime biraz daha güvenim geldi. =)
erada şekil bile yok az yaksa ne olur hele birde trafikte diklenen era görmeyim bundan sonra ...sorum olacak yol bil nasıl sıfırlanır?bulamadım
1.4 fire tasarruf için gayet yeterli bir motor benimtek sorunum vites oranlarında oldu 3 ten 4 de attığımda motor devri düşmüyor sanki vites değiştirmemişim gibi bağırmaya dewam ediyordu. Multijet'ten indikten sonra fire gitmiyor gibi geliyorYaşasın multijet
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
1.4 fire uzun yolda dayanılmaz bir çile başka bir şey değil. Şehir içi için ideal.
Neden bu kadar etkilendiniz ve utandınız onu anlamadım? Her aracın kendine göre bir limiti var. O arkadaş da Subaru'nun yanında mı utanıyor mesela ?
Beneficium accipere libertatem est vendere
1.6 m jet gelse görürüm diyen arkadaşlar hyundai de 128 hp dizele geçti haberiniz olsun![]()
Keyif BMW'Dir...
bence o eracıya punto diye başka bişi satmışlar...)) çok ayıp puntosundan utanırmı insan...
![]()
3 sene boyunca grande punto 1,4 fire motor kullandım , şuan sıfır km benzinli polo 1,2 70 beygir kullanıyorum , motor hacmi ve beygir düşük olmasına rağmen polo da aynı güç hissediliyor, yani işin özü 1,4 fire beklenen performansı hiç bir zaman veren bir araç olmamıştır, motor hariç diğer kısımlarından memnundum o ayrı.
era kullanan arkadaş GP nin içine oturmuşmu hiç?? Allah aşkına era nın göğüsündeki ne rezil bir tasarımdır yahu.
ayrıca 1.4 fire motor ekonomi motorudur. tüpsüz era ya binen var mı bir bakın cayır cayır yakıyor 1.4 ü bile.
altı üstü era arkadaşlar yapmayın yahuu. bi motoru var başkada bişeyi yok. ne kaporta, ne dizayn, ne teknik özellik. ince bi sacdan yapılmış kutunun içine motor koyup satıyolar işte.
Bırakın şu araba milliyetçiliğini.. Benim babam senin babanı döver tavırlarını.. Aracınızın keyfini çıkarın, bırakın ne derlerse desinler.
Beneficium accipere libertatem est vendere
ben de hiç iddia etmiyorum gp nin süper bi araç olduğunu ama hyundai ile karşılaştırıp da utanacak ne olabilir ki? Kore malı mı yoksa İtalyan malı mı diye sorduğumuzda ucuz parça+işçilik daha çok hyundai de var. Sanatkar ve bilimsel yaklaşım bence Fiat'ta var (her ne kadar bazı konularda Türkiye'yi kazıkladıklarını düşünsem de)
Bence utandığınız için kendinizden utanın benzinli alacağınıza dizel alsaydınız ayrıca neyle neyin karşılaştırmasını yapıyorsunuz?
aracı alırken çok araştırdım, getz, accent, mitsubishi colt, subaru impreza (araç olsa alıyordum valla), yeni fiesta, chevrolet aveo - cruze , toyota auris , yeni mazda 2 , ve 1-2 araç daha baktım sanırım ama yakıtı en uygun olan ve tipi güzel olan punto'yu tercih ettim. aslında fiat alınmaz mantığı çok doğru. nedeni ise yedek parça fiyatının yüksek olması, müşteri hizmetlerinin hizmetin anlamını bilmemesi, servis çalışanlarının yeterli bilgiye sahip olmaması , araçlarının kronik sorunları vs... vs...
ancak belirli bir kaç kriter neticesinde bu aracı almaya karar verdim. yakıtı şehir içi kullanım için gayet iyi seviyede, şehir dışında ise hiç kullanmadım aslında yorumum yok. donanımı ise kendi sınıfındaki çoğu araçta yok , tabi bu kriteri fiyatına göre değerlendirdim. bu arada zaten araca yine 600 lira kadar zam gelmiş az önce gördüm.
1.4 fire motor kullanıcıları bence keyfine baksın, sonuçta yarış arabası değil bu. gittiği kadar gider, yetmiyorsa demek ki araba değiştirme zamanı gelmiştir. aracı durduk yere kötülemeye gerek yok, kendinize ve kullanıcılarına zarar veriyorsunuz aracı kötüleyerek. adamlar bu motorun yetersiz olduğunu düşünse zaten koymaz , eco mode açık kullananlar kapatıp öyle kullansın arabayı bi görsün seriliği. ben alıştım, memnunum ama işte fiat olması nedeniyle 5 yıl sıkıntı çekeceğim kesin. keşke en baştan bulaşmasaydım diyorum marka tercihinden dolayı, ama artık çok geç. araçtan da memnun olmasam zaten satarım gider 5 yıl beklemeden. bir daha fiat'a asla yanaşmam. ne yapalım kısmetimiz buymuş.
"Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer, içsende tükenir, içmesende..." Neyzen TEVFİK
Grande Punto 1.4 / 77hp / S&S / E5 / Dualogic / 2011 - Beyaz
saydığınız araçların parçaları daha pahalı puntodan
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri