pes
arkadaşlar dün bugün bakıma soktum arabayı sabah 9.15 te teslim ettim akşam 6da teslim aldım 110.000 bakımı + carbon clean + araç altı ses ve paslanmazlık izolasyonu + teflon boya koruma ve parlatma + detaylı iç temizlik = 420 tl ye mal oldu. Bornovadan otobana çıkıp gazı sonuna kadar oturttuğumda o kadar şaşırdımki anlatamam arabayı aldığımdan beri ilk defa böyle bir ivmelenme yaşadım ışıkkent düzlüğünde 210 km rampayı çıkarken 190 km balçovaya gitmek için çeşme istikametine dönüp hafif rampa aşağı tam gaz giderkende merak eden arkadaslar için devir 4400 dd ve 220yi yaklasık 5 km kadar geçti yani 225 km... Maşallah allah nazar değdirmesin...
pes
Walla cogu ınanmaz arkadasım bende aydın otobanında 220 yı gordum hatta dayandı ıbre ama ona bıle ınandıramadım kımseyı
I ' m c a p u l i n g . . .
bu konuya bende dahil olmak istiyorum. benim dikkat ettiğim bir nokta var bu sadece fiat markasında yok çoğu markada var tabi BMW yada Mercedes gibi markaları gözlemleme şansım olmadı. 2005 yılından sonraki arabalarda ne yazıkki hız göstergelerinde sapmalar var. bunu test ettik ben (2000 Palio 1,4El) 110 km ile sabit giderken önümde giden arkadaşın (2007 linea) hız göstergesi 130km yi gösteriyordu zaten yol kenarlarında bulunan hız göstergelerinde de bunu görebiliyorsunuz hızınızı 120km ye sabitleyip bir bakın bakalım orada hızınız ne kadar gösteriyor. bu sapma hız arttıkçada artmaktadır. yani siz 200km yaptım derken aslında hızınız 170-180 olabilir.
hız yapmayın tehlikeli canınızamı susadınız
murat kardeş haklısın sapma var bunu daha öncede yazdım ama bunu ben 2 farklı araçla denedim sapma yok gibi bişeydi tabiki vardır fakat o kadar sapma oldupunu sanmıyorum ben aynı zamanda racing kullanıcısıyım ve o hızların nasıl olduğunu biliyorum o yüzden çok az bir sapma olduğu düşüncesindeyim
260 km......Sonnnnnnnnn
260 mı punto değildir herhalde
Opel vectra CDX 2.5
I ' m c a p u l i n g . . .
daha biraz önce VOLVO S40 1.6D ile kapıştık ben geçer diye düşündüm ama işin eğlence kısmındaydım fakat düşündüğüm gibi olmadı benim puntoya sanki ilham geldi bir baktım yavaş yavaş uzamaya başladım volvo'nun yanından bornovadan otobana çıktık ışıkkent yokuşunu beraber geçtik çeşmeye doğru ayrıldık hafif rampa aşağı giderken benim kadran 210 civarlarına geldiğinde volvo'nun yanından baya baya uzamıştım çok şaşırdım EGZOTİK KIRMIZIMI SEVİYORUM
arkadaşlar benim pisi kopat bir kuzenim var daha önce kullandığım araç albea dı yeminler olsun dümdüz yolda aracı ibrede yazan 200 geçirdi siyah olan yere getirdim ağzım açık kaldı aracım dizel 1.3 multijet 75 beygirdi. şuan askerde onları video ya çektim şuan askerde gelirse bu siteye atıcam videoları
bana şuan gülüceksiniz ama gördüğünüzde ağzınız açık kalacak
şuan punto dizel 75 beygir onda da ibreyi sona getirecem diyo geldiğinde dediğini yaparsa onu ibret olsun diye siteye atıcam
birincisi albea 1.3 70 hp ikincisi gülünmez bile boyle bir espriye o kadar net
Maksimum kaç yapacağı belli, 150-160'ı buluyorsa yeter bence
Dede yadigarı 92 model 1.6 Tempra ile Pozantı-Adana arasındaki otobanda hafif yokuş aşağı 195 km/h. Araçta devir kesici yok. kol çıkartana kadar devir çeviriyor zaten bu hızı yaptıktan sonra stop etti. Sonradan vurdurup çalıştırdım, bir sorun çıkmadı. Hala aslanlar gibi çalışıyor. Ancak 195 km/h hızla giderken stop edince korkuyor insan.
06 Grande Punto 1.3 Multijet 90 HP aracımla yine aynı yolda düzlükte 200-210 km/h, hafif yokuş aşağı 220 km/h. 200 km'nin videosu da vardı bir yerlerde. Bulursam eklerim.
Punto'dan önceki aracım olan 99 model Subaru Impreza GT ile (290-300 HP arası hafif gıdıklanmış bir araçtı.) Adana otobanında 290 km/h civarı. İbre 260'da bitiyordu ancak bitmesine rağmen baya inmeye devam etmişti. Hatta 320-330 km/h civarına kadar da yolu vardı ancak ben daha fazla zorlamadım. Bu kadar yüksek hızlarda bile koltuğa yapıştırabilen, hala kuvvetli bir şekilde ivmelenebilen ve direksiyonu Toros dağlarının rüzgarlı otobanında bıraksanız bile 1 cm dahi şeritten kaymayacak mühendisliğe sahip bir araçtı. Hatta 250 km/h civarı bir hızla seyrederken unuttuğum bir virajla karşılaşmış ve bu hızla en ufak bir kayma yaşamadan dönmüştüm. Aynı zamanda hızlanma aşamasındayken gaza gelen bir Ford Scorpio V6'yı da çok utandırmıştım. 230 km/h civarında sabit giderken arkamdan gelip yanımdan yavaşça geçip baya sevinmişti. Geçtikten sonra dip gaz yaparak sanki 100 km/h hızla giden bir aracı sollar gibi yanından hızlıca geçtim. Geçerken de şöföre baktım. Yüz ifadesini hala unutamam. Aracı alalı 1 hafta olmuştu ve bu durumlardann sonra bir kez daha aşık oldum. Hala rüyalarıma girer
Bahsettiğim Ford Scorpio'nun şöförünün yüz ifadesinin bir benzeri:
Yine Subaru'mla Bursa otobanında da yazın 260 km/h yapmıştım. Adana yolundan daha virajlı olduğu ve hava sıcak olduğu için zorlamadım.
Bu hızları yaptığımda Tempra yaklaşık 145.000 km'de (ilk sahibiyiz), Punto 45.000 km'de, Subaru ise 160.000 km'de (motor 40.000 km de) idi.
Subaru'nun stabilitesinden sonra Punto ile o hızlara çıktığımda farkı çok çok iyi anlamıştım. Punto bu hızlarda yolda biraz geziyor
Bu arada Punto'larda ibredeki sapma 4 km/h civarı. GPS ile 3 farklı cihazdan ölçüm yaptım. Aynı sonucu verdi. Subaru da aşağı yukarı 4-5 km/h sapmaya sahip. Yani gerçek hızınızdan 4-5 km/h daha hızlı gösteriyor iki aracın da ibresi.
Konu denizhamamcioglu tarafından (01/03/2012 Saat 02:46 ) değiştirilmiştir.
90km
ben bu söze katılıyorum daha çnce kullandığım araç albea idi allah şahidimdir ki o araçla kadranda yazan 200 km yi geçti siyah yere geldi ama bu içine tükürdüğüm gp bir türlü 165 km yi geçmiyo ben de bir türlü anlam veremedim kaldı ki albea nın km si 350.000 de idi gp ise daha 100.000 de anlama veremedim ????
aydın otobanında 195 km hızı gördüm
max. 195 yaptım dobloyla...sciroccoyla 245 gördüm
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri