9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: multiair 1.4 ve audi a3 1.6 sp

  1. #1
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart multiair 1.4 ve audi a3 1.6 sp

    arkadaşım istanbuldan a3 1.6 ile gelmiş bayramda. muhabet ettik takılalım dedik. neyse konu araçlardan açıldı. tabiki araçlar yeni olunca performanslar filan girdi bilindik erkek muhabeti. fabrika verileri cart curt derken deneyelim dedik. çıktık yeni yola ben iddaasız o iddalıydı . kalkışla başladık. ben geçtim sonra viteslerde denedik bana üstünlük saglayamadı. son hız denedik yine aynısı oldu

    beni geçmesi gerektigini söylesede frene basıp müsade bile ettigimde uzayamadı benden. alt viteslere alıp yakaladım. rampa çıkışlarımız aynı. yani bu araç 1.6 da olsa benden üstünlügü yok. kalkışlarda ise çok bariz benim araç çok daha çabuk hızlanıyor deli etti arkadaşı. sonra tfsi lerden bahsetmeye başladı ben dedim benim klasmanımda degil turbolu motorlar bunun abileriyle yarışsınlar onlar.

    sonuç otoban gibi düzlüklerde beni son hızda geçebilir. bizim burda ki yollarda son hız biraz zor deneniyor. konfor olarak ikisi arasımda gece gündüz arasında fark var. 1.6 audi olunca performans oratada. multiair için yavaş devirleniyor yok 6 vitesde rampada bayılıyor gibi hayal şeyler nette yazılıyor...

  2. #2
    MUSTAFA YİĞİT
    mgraf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/05/2007
    Yaş
    45
    Mesajlar
    165
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 52

    Standart

    A3 dediğiniz araçta 15 yıllık 1600 cc 102ps motor var.kg olarak ta sizden ağır.vites oranları keza çok eski.sizi geçememesi çok normal.

  3. #3
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    onu bide arkadaşıma söyleseydiniz. adam delirdi beni geçemedikce. bunu yazmamın sebebi a3 geçmemden degil geçemeyede bilirdim. nette vede normal hayatıma ki bazı yorumlar nedeniyle yazdım. multiair çabuk devirlenmiyor vs vs.. gerçekten üst viteslerde devirlenmiyor. 6.vitesde 100 de kalırsınız. ama vitesi düşürüp 4000 6500 devir arası canavara dönüşüyor.
    birde 6.viteste rampada devir düşüyor diye yorumlar vardı. ne işiniz var rampada 6.vitesde çekin 4 e rampayı 140 sonra devirlenip 5 de bakın neler yapıyor.

    yani demek istedigim adamlar 1.4 atmosferik motor yapmışlar. devirle gücü vercek bunuda iyi yapmışlar. bunu abuk sapuk nedenlerle kötülemenin alemi yok.

  4. #4
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Zafer, zaten multiairin daha ekonomik ve daha güçlü olması gerekiyor starjetten.Devirlenmiyor diyenler güçlü turbo benzinlilerle karşılaştırıyorlardır.Multiair teknolojisiyle (bağımsız emme sübapları) her devirde maksimum güç ve minimum tüketim yakalanmakta..

  5. #5
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zafer, zaten multiairin daha ekonomik ve daha güçlü olması gerekiyor starjetten.Devirlenmiyor diyenler güçlü turbo benzinlilerle karşılaştırıyorlardır.Multiair teknolojisiyle (bağımsız emme sübapları) her devirde maksimum güç ve minimum tüketim yakalanmakta..
    arda benim dedigimde bu mantıklı yorumlar gelmiyor. 1.4 atmosferik bir motoru turbolu benzinli bir motor ile karşılaştırmak. eşegi at ile karşılaştırmaya benzer

    eşegin atı geçmesi için atın sakatlanması gerekir ama sadece fiat yaptı marka olarak fiat oldugu için, kendi kategorisinde adamlar iyi motor yapmışlar bunu kötülemek ( bu bilinçli yapılıyor fiat oldugu için) audinin 1.6 motorunu geçebiliyor anlatmak istedigim bu. ama araç audi olunca hiç ses çıkmıyor

  6. #6
    Oğuz KOCA
    İl Başkanı (Isparta) izoci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Mesajlar
    6.648
    Nereden
    Isparta
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    330
    Edilen teşekkür: 1913

    Standart

    evo stayla 4ever
    TSİ Jetta.

  7. #7
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    Alıntı zafermutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onu bide arkadaşıma söyleseydiniz. adam delirdi beni geçemedikce. bunu yazmamın sebebi a3 geçmemden degil geçemeyede bilirdim. nette vede normal hayatıma ki bazı yorumlar nedeniyle yazdım. multiair çabuk devirlenmiyor vs vs.. gerçekten üst viteslerde devirlenmiyor. 6.vitesde 100 de kalırsınız. ama vitesi düşürüp 4000 6500 devir arası canavara dönüşüyor.
    birde 6.viteste rampada devir düşüyor diye yorumlar vardı. ne işiniz var rampada 6.vitesde çekin 4 e rampayı 140 sonra devirlenip 5 de bakın neler yapıyor.

    yani demek istedigim adamlar 1.4 atmosferik motor yapmışlar. devirle gücü vercek bunuda iyi yapmışlar. bunu abuk sapuk nedenlerle kötülemenin alemi yok.
    zaten bahsettiğiniz olayı 3 te giderken birden 3 ten 2 ye çekip yüklendiğinizde mjette gidiyor zaten roll yaparken vitesler bu şekilde kullanılır sizin yaptığınızda normal birşey yapmanızda gereken buydu zaten fiat grubu üst devirde hızlanmaz hondalar felan üst devirde hızlanır

  8. #8
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    mert bu araç üst devirlerde güzel hızlanıyor. gitmiyor dedikleri adam 6. viteste hızı 90 gaza yükleniyor ve aracın 1.4 motorla devirlenip yüksek hızlara çıkmasını bekliyorlar. tabiki beklenti hüsranla sonuçlanıyor

    bu 1.4 multiairi diger araçlarla denemeye devam edecegim ve sonucu burdan yazacam. kendi klasmanında diger markaların turbosuz 1.4 araçlarını bulmam lazım

  9. #9
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    Alıntı zafermutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mert bu araç üst devirlerde güzel hızlanıyor. gitmiyor dedikleri adam 6. viteste hızı 90 gaza yükleniyor ve aracın 1.4 motorla devirlenip yüksek hızlara çıkmasını bekliyorlar. tabiki beklenti hüsranla sonuçlanıyor

    bu 1.4 multiairi diger araçlarla denemeye devam edecegim ve sonucu burdan yazacam. kendi klasmanında diger markaların turbosuz 1.4 araçlarını bulmam lazım
    benzinli olduğu için öyledir bizde en fazla 5.200 de kesiliyor sizde 6.500 e kadar yolu var

Benzer Konular

  1. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    yusuffffff tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/07/2012, 02:28
  2. Audi ve sorunları :)
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 15/04/2011, 16:21
  3. Audi R8 PPI RAZOR GTR-10
    VooDoo tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 27/11/2010, 19:18
  4. Audi A3 1.6
    yaso tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 08/11/2010, 20:37
  5. 1.4 T-Jet mi? Audi A3 1.4 T mi?
    sharky91 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 28/11/2008, 23:22

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


multiair 1.4 ve audi a3 1.6 sp Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com