ay bi de c sütunu mu var????
aman tanrım.. daha neler öğrenicem kim bilir, :icon_surprised:
herkese merhabalar,
bende zincirlikuyu Birmot ta Kerem den öğrendim siteyi çok güzel bi site olmuş yapanların ellerine sağlık.
Benim sıkıntım dashboard tan, yolda çok az bi bozukluk olsa dashboard tan hemen ses geliyor, bunun bir çözümü varmı acaba söküp çift taraflı bant yapıştırmak gibi.
sanki gösterge panelinin iki tarafındaki plastiklerden geliyor ses.
Furkan
Hoşgeldin
zincirlikuyu birmota yolun düşerse 5 dakika hallederler
bencede silecek suyu ve suyu püskürttükten sona ki zamanlarda problem oluyo durduğun zaman su aşağı kayıyo giderken aşağıdaki su yukarı çıkıyo bende kuruyanakadar sileceği çalıştırıyorum takıntı oldu ama ben a sütünlarında ki olaya katılmıyorum çünkü arabanın bu dizaynına uygun başka sütün ne olabilirki ilk başta bende yadırgamıştım ama sona alıştım ona göre pozisyonumu hazırlıyorum çok sorun olmuyo sadece arabanın tasarımından kaynaklanan mecburi bi sorun bu bence yan aynalarının görüş açısının düşük olduğunada inanmıyorum ben önceden uno kullanıyodum şertitdeğiştirirken mutlaka öne doğru yaslanıp bakıkyodum kör nokta için ancak gp bu sorun yok bence belki o arkadaşlar daha önce kullandıkları araba otobüs filan dı ondan küçük gelmiş olabiliryol tutuşunuda beğenmeyen kardeşlerim bence bu sınıfın en iyisi yol tutuşuna sahip kesinllikle mükemmele yakın...
aynı şeyi ben de farkettim, banketten inerken araba esniyor gibi sesler geliyor, garipsiyorum.
Kör nokta olmadığı konusuna katılmıyorum. Yan aynalar açılı değil ve kör noktaya sahipler. Sağ veya sol aynada görünmeyen bir araç dibinize kadar gelmiş olabiliyor. Bunu şöyle test edin: Mesela sol aynada gördüğünüz bir araç aynada kaybolduğu anda, siz kafanızı hiç çevirmeden onu sol kapı hizasında görebiliyorsanız kör açı yoktur. Abimin Bora'daki aynalar çok daha küçük olduğu halde kapsama alanı daha geniş![]()
Konu civcivx tarafından (19/04/2007 Saat 22:40 ) değiştirilmiştir.
Bu arabaya yol tutmuyor diyen daha önceki hayatında FERRARİ filan sürmüş olmalı heraldeşile otobanında 160 la virajlara giriyorum standart ... hız sabitleyici olsa bu sürate sabitliycem zaten frene basmıyorum
eksilere gelince kemer ayarı çok geride kalıyor,ve demiri ses yapıyor.
Aynalar çok geniş olmasına rağmen bir türlü kör nokta probleminden kurtulamıyorum.Nekadar ayar varsa denedim
Birçok kişi bunu dile getirdiğine göre bi problem olsa gerek ...
Konu BaDWoLf tarafından (20/04/2007 Saat 00:56 ) değiştirilmiştir.
yan aynaların kor noktası var arkadaslar, ayarlarını iyice zorlayıp test ettim. kasınca bu kor nokta iyice kısılabiliyor ama binde bir ihtimalde olsa oraya arac kacırılabilir. ozellikle trafıkteki seri sag solcuları kacırabilirsiniz.
o yuzden dikkatli olmak ve ayna kontrolunden sonra bir iki saniye bekleyip serit degistirmekte fayda var. kor noktada sag solcu varsa cekip gitsin.
BELKİDE HAKLISINDIR ben daha önce uno kullandığım için bana böle geliyo olabilir ama şöle bişi var ben normal pozisyonda oturduğumda yan aynalarda arabanın arka çamurluklarını hiç görmüyoreum biraz daha dışa doğru ayarlı bölecene kör nokta diye bişi kalmıyo özellikle test ediyorum bazen ayar yapmam gerekiyosa yaptıktan sonra test ediyorum örneğim sağımdan bi araç geçtiği zaman geçen araabnın tamamı kaybolur kaybolmaz arbayı yanın,mda görüyorum bence bu sorun aynaları birazcık daha dışa ayarlamakla halledilebilir bi sorun ama tekrar diyorum belkide daha önce uno kullandığım için bana böle geliyo olabilir...:fiatsmile:
Yan aynalar tek açılı, yani kör nokta var arkadaşlar, dikkatli olmak lazım...
benim yan aynalar sonuna kadar dış a doğru açıktır. ben kendi arabamın yan kısımlarını görmem hiç.
bana gelen bi mailde, yan aynaları 90 dereceye kadar açın, kör nokta sayısı 2 den 4 e çıkıyor ama kör alanlar o kadar küçülüyorki böyle yapmak kazaları önleme açısından daha etkili diyordu.
ben bu mesajı sanki 2. kez yazıyormuşum gibime geliyor bu arada ya neyse.![]()
bagaj kapağını açmak için tutacak yer yok
arka tamponda teker hizasındaki çıkıntılar(iğrenç görünüyolar)
göstergeler(çağın uzağında)
arkadaşlar Gp lerimizde rastladığınız tasarım hataları varmıdır.Çoğunu unuttum ama aklıma gelenleri yazayım .
ön bardak ve küllük gözleri : 2 cola kutusu nu yada 1 cola kutusu 1 küllüğü almıyor.
koltuk başlıkları: ayarlanmadığından yolculuk süresince baş devamlı koltuk başlığından 15-20 cm önde duruyor
kapı cepleri: çok dar sadece bir dergi koyabilecek genişlikde kullanışsız
torpido gözü: ışık yok ve üst göze ne koyarsanız koyun açıldığında herşey yerde
depo kapağı: yakıt almak için anahtarı vermeli yada araçtan inmelisiniz
arka kapı camları: yetersiz bir şekilde yarıya kadar iniyor.belki arkada oturan cocukların guvenlığı için yapılmış olabilir bilemiyorum.
kapı iç kilit: kapıları içerden kilitleme butonuna basıldığında her 4 yolcuda istediği an kapıları açabiliyor.
yan kapı kol dayama yerleri: kol dayama yerlerine rahatca koyunu koyabilen varmıdır?
far ayarı:tuşlar direksiyonun solunda ve arkasında kaldığından hareket halinde ve gece..ezberlemeden zor bulunan yerdeler.
emniyet kemeri: active ye sahibim ve emniyet kemeri yükseklik ayarı yok.
başka?
bi kaç konuya cevap vermek isterim..aracınızda 5 yıldız olabilmesi için kapılar kilitli olsa dahi içerden açılabilmelidir..camlar çocuk güvenliği için yarıya kadar açılır..
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
abi ben sadece bu 2 yazdığın sorunla senle hem fikirim diğer olaylarda bi anormallik göremiyorum. kol koyma yerleri bana mesela uzun yolda çok rahat gelio yan kapı cepleride babamın mercedestekinden kesinlikle daha çok şey alıo. kapıların içerden açılmasıda yine mercedeste bile aynı şekilde yani hemen hemen diğer olaylarda bence bi olağan dışılık yok.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri