bence evoya çirkin diyenlerde bir çekememzlik söz konusuaçıkçası arabayı gören 3 defa daha dönüp bakıyor
ön konsol çalıntı diyenler var ancak sanırım bu arkadaşlar kendi gplerinin tasarımından bihaber aynı tasarıma dışta daha zarif dokunuşlar var sadece.ayrıca gplere özgü A sütunu sorunu evolarda daha dikkatli şekilde optimize edilmiş ve bu sorun nispeten ortadan kaldırılmış.servisle konustugumda gplerin kaza nedenlerinin en büyük sorununun bu A sütunu oldugu söylendi.ayrıca gp ve evo arasında şöyle büyük hatta inanılmaz bir fark var.o da izolasyon.fiat bu arabada öyle bir izolasyon örneği yaratmışki gerçekten 45-50 rpm üzerine cıkmadıgınız müddetçe motor sesini duyamıyorsunuz.geriye kalan devirlerdede aynen alfalarda oldugu gibi cok tok bir motor sesi geliyor iç kabine.birde aynı devirlerde gpyi denemelisiniz.ledli stoplar için konusulabilecek cok fazla bir sey yok.inanılmaz gösterişli ve dikkat çekici.cepler ve gözler çok akıllıca düşünülmüş.kullanılan plastiğin kalitesinde kaydadeğer bir artış var.motor aynı olabilir fakat çok daha fazla izolasyon malzemesi kullanılmış.ayrıca gözden kaçan active donanımda bile sunulan diz hava yastığı var.bence active donanım gerçekten bu defa olmuş kesinlikle gp deki activeler gibi boş bir arabaya bindiğinizi hissetmezsiniz.ayrıca gplerde olmayan kol tutamaçları,bagaj aydınlatması active donanımda bile mevcut.kesinlikle en ufak bir takırtı yok.sinyaller cok mantıklı düşünülmüş,gündüz farları değişik amaçlı kullanımlara açık.benim dynamic donanım almadığıma pişman oldugum iki nokta var deri direksiyon,vitez topuzu ve elektirikli arka camlar.beğenmediğim tek noktası ise kaputun altındaki krom fiat çubuğu ve şu anda çok yakması
evolanmak isteyenler bu mesajımı okuyup gidip aracı değerlendirsinler pişman olurlarsa ..........
bu kadar mesaj okudum, kon baktım ve şu açıkça görülüyorki kim hangi arabaya sahip olursa olsun grandenin dışı , evonun içi diyor. demese bile kendini ele veriyor , yine diyor.![]()
seri 2 denilen araç;
yeni tip krom göstergeler ve kadranlar
4 cam sıkışma sensörlü otomatik
karbon kaplama göğüs
yeni servo sistem city
modifiye edilmiş yürür aksam
yeni nesil kumaş ve koltuk dizaynı
azaltılmış iç kabin gürültüsü
sıfıra yakın kronik problem
daha ince işçilik
türkçe tam özellikli yol bilgisayarı
mat krom kapı kolları ve havalandırma petekleri
güncellenmiş yazılım
yeni nesil logo
yeni krom shadow ızgaralar
yeni nesil kontak anahtarı ve aksesuar seçeneği
uzaktan kumanda ile cam açıp kapama
orjinal kumaş kaplamalı iki kademeli ve saklama gözü bulunan kolçak
v.s
Dynamic versiyon da şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Tabii klasik grande puntonun sade ve heybetli tasarımı.
Konu gurik tarafından (07/09/2010 Saat 02:52 ) değiştirilmiştir.
Gezgin Gp.
Bu SERİ 2 GP, 2011 modellerin hepsi için geçerlimi arkadaşlar?
2011 model GP ler seri 5 olarak cikiyor.
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
O zaman kaba bi mantığa vurursak seri 5 seri 2ninde geliştirilmiş hali değilmi?
Yani önceki sayfada yazılan bi sürü yenilik değişiklik ve pozitif yönler 2011deki araçlarda mevcut değilmi?
o zaman seri 5 ile seri 2 nin farkı nedir?? yada 2011 model seri 2lerin farkı ne oluyor
seri 5 te bu özelliklerin çoğu evoya kaydı klasik gp nin içi boşaldı maalesef.1.2 motor gp klasik geldi seri 5 te. çoğu özellik opsiyon oldu gp de. Onun içindir ki seri 2 gp ler çok prim yapacak araçlardır. kısa süre üretildiler ve full donanım denilebilecek araçlardır. özellikle dynamic versiyonlar emotionun kalkmasıyla onun yerine geçmişlerdir neredeyse.
Konu gurik tarafından (10/09/2010 Saat 14:52 ) değiştirilmiştir.
Gezgin Gp.
Evo her ne kadar yeni de olsa Gp nin kedi gözü seklindeki sisleri yeter ya uzaktan cok şekil duruo xenonluysa bide offf ön taraftan hasta oluo herkes arabaya![]()
Evonun süspansiyonu ve izolasyonu gp lere göre geliştirilmiş ve hatta kusursuz. Aynı dönemlerde arkadaşım gp ve ben evo aldık. İkimiz de araçlarımızı test ettik. Onunki gp active 1.4 dualogic, benimki ise 1.4 dynamic evo dualogic.
Vites topuzundaki vites arttırımı bende geri dogru onda öne dogru vites arttırıyor. Benimkine cok alıstım ve daha iyi gibi. Gp lerde süspansiyonlarda kabaca 2.bir sallanma oluyor (lastik havalarımız aynı) evoda ise yüksek kısa kasislerde bile sarsıntı agır bir arabayı andırıyor. 90 km hızda araçlarımızın içeri aldıgı ses ciddi anlamda farklı, aynı sekilde motor sesi de...Birçok marka araç kullandım (cogu sıfır) ses alma konusu gerçekten üst segment bircok araçtan da iyi. Rüzgar sesi ise 160 tan sonra bir nebze oluyor, ancak bu hızda motor sesinin yanında rüzgar sesini duymak icin caba gerekİç mekan malzeme kalitesi gp ye göre oldukça düzeltilmiş, kapı cepleri, iç mekan cepleri gp lere göre cok iyi, en azından ön iki kapınızı 500 ml pet şişe ve orta göze de koyabiliyorsunuz. Arka kapı cepleri neredeyse aynı, pek bişey sıgmıyor. Orta vites konsolunun sağ tarafındaki fileli cep de yine yolculuklarda selpak vs koymak icin iyi, teybin üstüneki göz gözlük, cakmak,telefon için harika (sonucta b segmenti ve hb bir arabada mercedes genişliği bekjlemeyin). Tasarım konusuna bisey diyemiyecegim zevk meselesi. Ancak polo, fiesta, corsa, yaris, fabia , evo arasından yaptıgım tercihte para/fayda kıyasında evo birinci idi benim için. 4 cam anında acma kapama cok iyi. Yazları asırı sıcak aracın icine oturmak istemeyenler icin harika. Kapalı arac icinin solunması kanser riskini arttırıyor ve havalandırarak binmek güzel. Bu arada söylemeden edemiycem araclarımızın (hem gp hem evo) aynaları cok gzel bir görüş sunuyor. Göstergeler cok şık evoda, iç dekor aydınlatmaları da gece harika. Türkçe yol bilgisayarı a ve b tripleriyle bircok modelden güzel ve sade, ve yol bilgisayarı ölçümleriyle cok cok basarılı. Hat payı yüzde 2 mertebesinde.
7 aydır biniyorum, en ufak bir arıza ses vs yok şükür.
evoda en çok hoşuma giden dynamicle active arasındaki fark gerçekten az ve nispeten sadece fonksiyonel farklar var.oysaki grandede active ve dynamic arasında öyle farklar vardıki aracı tanıyan biri uzaktan active yada dynamic diyebiliyorduevo için active donanıma ek olarak dynamicte elektirikli arka camlar,deri direksiyon ve vites,sis farları,alaşım jantlar benim aklıma gelenler bunlar.ha arada 2000 tl fark var değermi kesinlikle değer.
Benim köpeğim var koltukların yatmaması olayından dolayı bile dynamic alırdım![]()
Bu seri olayıda kafamı karıştırdı servise sorunca inşallah doğru bilgi alabilirim..
Peki evolardada seri olayı varmı?
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri