42 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Alın size 1.4 8 valf için gitmiyor diyenlere kapak

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    A. Can Şahin
    95+ HP Punto_Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.007
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06DA1234
    Edilen teşekkür: 779

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    77 lik gitmiyor derken
    90 lık ve 120 liklere göre gitmiyor arkadaşlar tabiki
    düz yolda 190 km yapabiliyor
    fıre motor özelikle 5. viteste ki performansı diğer viteslere göre çok daha güzel
    ama bu bahsettiğimiz hızlara ulaşıncaya kadarda zavallının canı çıkıyor
    oda ayrı bir konu
    rampa aşağı gider, rüzgar arkadan eser ve 97 oktan yakıt alırsan çokda canı çıkmıyor

    ama multijet aracımdan inip fire'a binince eşeğe benmiş gibi oluyorum, o da ayrı bir konu

  2. #2
    ÖMER EREN
    Ceday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/03/2010
    Mesajlar
    137
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 43

    Standart

    Alıntı Punto_Can Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rampa aşağı gider, rüzgar arkadan eser ve 97 oktan yakıt alırsan çokda canı çıkmıyor

    ama multijet aracımdan inip fire'a binince eşeğe benmiş gibi oluyorum, o da ayrı bir konu
    Bu kanıya nasıl vardıgını anlamadım benimkide 1.4 diye demiyorum ama bindim 75 lik mutijete çokta ata binmiş gibi hissetmedim kendimi 75 lik multijet ile bir kapışma bile yaptım hiçbirzaman geçemiyo düşük devirde az burnunu cıkarıyor sonra hık hık deyip kalıyor geçemiyo yani araba.

  3. #3
    A. Can Şahin
    95+ HP Punto_Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.007
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06DA1234
    Edilen teşekkür: 779

    Standart

    Alıntı Ceday Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kanıya nasıl vardıgını anlamadım benimkide 1.4 diye demiyorum ama bindim 75 lik mutijete çokta ata binmiş gibi hissetmedim kendimi 75 lik multijet ile bir kapışma bile yaptım hiçbirzaman geçemiyo düşük devirde az burnunu cıkarıyor sonra hık hık deyip kalıyor geçemiyo yani araba.
    son süratleri aşağı yukarı aynı olsada, multijetlerin torkunun daha yüksek olması ve rampalarda fire motora göre çok daha iyi performans vermesi fire motorlardan ayıran en büyük farkı. kapışma konusuda şoföre göre değişir. fire motor daha yüksek devir çevirebildiği için ilk viteslerde seri gibi gelebilir,ancak 3.vites sonrasında multijetin yüksek torku ve turbo faktörü sayesinde fire eziliyor maalesef. bu yorumu hem fire hemde multijet motorlu araçları uzun süre kullanmış biri olarak yapıyorum. fire motorla 56.000km, mjet ile 23.000km yaptım. gerçekten muazzam bir fark var...

  4. #4
    ÖMER EREN
    Ceday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/03/2010
    Mesajlar
    137
    Nereden
    Eskişehir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 43

    Standart

    Alıntı Punto_Can Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son süratleri aşağı yukarı aynı olsada, multijetlerin torkunun daha yüksek olması ve rampalarda fire motora göre çok daha iyi performans vermesi fire motorlardan ayıran en büyük farkı. kapışma konusuda şoföre göre değişir. fire motor daha yüksek devir çevirebildiği için ilk viteslerde seri gibi gelebilir,ancak 3.vites sonrasında multijetin yüksek torku ve turbo faktörü sayesinde fire eziliyor maalesef. bu yorumu hem fire hemde multijet motorlu araçları uzun süre kullanmış biri olarak yapıyorum. fire motorla 56.000km, mjet ile 23.000km yaptım. gerçekten muazzam bir fark var...
    Ford fiesta tdcı motorla 9,5 ayda 61000 km yaptım multijetten daha seri ama daha sesli çalışan bir motor hemen hemen hepsi aynı common rail kullanıyorlar.
    Valla bilmiyorum ama benıde 3. vitese kadar zorladı 3 den sonra burnunu bile cıkaramadı devir yükseldikçe bana dizel bayılıyor gibi geliyo ama benzinli gayet istikrarlı ve sabırlı bir şekilde hızını yükseltmeye devam ediyo yokuşlar konusunda haklısın ama vites denen birsey var küçültüp gaza yüklendinmi gitmem demiyor araba yeterki bas yani.

  5. Bu mesajı için 2 kişi Ceday'ye teşekkür etti:


  6. #5
    murat sargın
    murti82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/08/2009
    Yaş
    42
    Mesajlar
    186
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 37

    Standart

    Alıntı Ceday Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ford fiesta tdcı motorla 9,5 ayda 61000 km yaptım multijetten daha seri ama daha sesli çalışan bir motor hemen hemen hepsi aynı common rail kullanıyorlar.
    Valla bilmiyorum ama benıde 3. vitese kadar zorladı 3 den sonra burnunu bile cıkaramadı devir yükseldikçe bana dizel bayılıyor gibi geliyo ama benzinli gayet istikrarlı ve sabırlı bir şekilde hızını yükseltmeye devam ediyo yokuşlar konusunda haklısın ama vites denen birsey var küçültüp gaza yüklendinmi gitmem demiyor araba yeterki bas yani.
    Nasıl yani ben de fiesta dizel'e bindim, şimdi GP MJ kullanıyorum, rahatlıkla bizim Multijet daha seri diyebilirim zaten fabrika verilerine bakarsan
    ford 68hp 160Nm
    gp 75hp 190Nm.
    Acaba Doblo Mj mi kullandın? Ayrıca Ford'un sesli olduğuna katılıyorum, neredeyse traktör gibi ses yapıyor

  7. #6
    Erdem Bozdağ
    GP Hastası Erdem Bozdağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2007
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.936
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1126

    Standart

    Alıntı Ceday Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ford fiesta tdcı motorla 9,5 ayda 61000 km yaptım multijetten daha seri ama daha sesli çalışan bir motor hemen hemen hepsi aynı common rail kullanıyorlar.
    Valla bilmiyorum ama benıde 3. vitese kadar zorladı 3 den sonra burnunu bile cıkaramadı devir yükseldikçe bana dizel bayılıyor gibi geliyo ama benzinli gayet istikrarlı ve sabırlı bir şekilde hızını yükseltmeye devam ediyo yokuşlar konusunda haklısın ama vites denen birsey var küçültüp gaza yüklendinmi gitmem demiyor araba yeterki bas yani.

    ömer istediğin zaman bi fiesta ya da senin kapak eden fireınla görüşmeye hazırım ben

  8. #7
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı Punto_Can Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rampa aşağı gider, rüzgar arkadan eser ve 97 oktan yakıt alırsan çokda canı çıkmıyor

    ama multijet aracımdan inip fire'a binince eşeğe benmiş gibi oluyorum, o da ayrı bir konu


    75 lik multijetle her türlü oynarım

    fıre motor 75 lik multijetten daha kuvvetli bir motor
    zaten fabrika teknik verileride bunu doğruluyor

    1.3 MULTIJET 16V 75 HP DİZEL
    Silindir hacmi: 1248 cc
    Maksimum güç: 75 hp (55 kW) / 4000 dd
    Maksimum tork: 190 Nm (19.4 kgm) / 1750 dd
    Vites kutusu, vites sayısı: 5 + geri
    Maksimum hız: 165 km/s
    Hızlanma (0-100 km/s): 13.6 saniye
    Ortalama yakıt tüketimi: 4.5 (lt/100 km)


    1.4 FIRE 77 HP BENZİNLİ
    Silindir hacmi: 1368 cc
    Maksimum güç: 77 hp (57 kW) / 6000 dd
    Maksimum tork: 115 Nm (11.7 kgm) / 3000 dd
    Vites kutusu, vites sayısı: 5 + geri
    Maksimum hız: 165 km/s
    Hızlanma (0-100 km/s): 13.2 saniye
    Ortalama yakıt tüketimi (manuel-otomatik):*
    5.9 / 5.7 (lt/100 km)


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  9. Bu mesajı için 2 kişi GP COSKUN'ye teşekkür etti:


  10. #8
    A. Can Şahin
    95+ HP Punto_Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.007
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06DA1234
    Edilen teşekkür: 779

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75 lik multijetle her türlü oynarım

    fıre motor 75 lik multijetten daha kuvvetli bir motor
    zaten fabrika teknik verileride bunu doğruluyor
    abi sen öyle diyosan boynum kıldan ince

  11. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  12. #9
    Erdi YILMAZ
    Fiat Türkiye Forum
    FiatTR | PuntoTR
    GrandePuntoTR

    erdiyilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/12/2006
    Mesajlar
    8.454
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 5938

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    75 lik multijetle her türlü oynarım

    fıre motor 75 lik multijetten daha kuvvetli bir motor
    zaten fabrika teknik verileride bunu doğruluyor

    1.3 MULTIJET 16V 75 HP DİZEL
    Silindir hacmi: 1248 cc
    Maksimum güç: 75 hp (55 kW) / 4000 dd
    Maksimum tork: 190 Nm (19.4 kgm) / 1750 dd
    Vites kutusu, vites sayısı: 5 + geri
    Maksimum hız: 165 km/s
    Hızlanma (0-100 km/s): 13.6 saniye
    Ortalama yakıt tüketimi: 4.5 (lt/100 km)


    1.4 FIRE 77 HP BENZİNLİ
    Silindir hacmi: 1368 cc
    Maksimum güç: 77 hp (57 kW) / 6000 dd
    Maksimum tork: 115 Nm (11.7 kgm) / 3000 dd
    Vites kutusu, vites sayısı: 5 + geri
    Maksimum hız: 165 km/s
    Hızlanma (0-100 km/s): 13.2 saniye
    Ortalama yakıt tüketimi (manuel-otomatik):*
    5.9 / 5.7 (lt/100 km)
    coskun abi fabrika verilerinde haklisin bir sey diyemecegim ama, tork farki kendini cok belli ettiriyor, bir yerlere yuklemistik bizim drag video goruntuleri vardi, dizel 90hp ile benzinli 95hp ve dizel 75hp ile benzinli 77hp kalkis yarislarinda dizeller belirgin sekilde onde kalkiyor, arayi rahat aciyor, tork farkettiriyor kendini. ancak uzun vadede benzinli yakalayabiliyor / gecebiliyor




    FiatTR | PuntoTR | GrandePuntoTR | PuntoEvoTR | BravoTR | LineaTR | 500TR
    Fiat Türkiye Forumları | 2006'dan Beri Sizlerleyiz | Reklam & İletişim: admin@grandepuntotr.com

  13. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  14. #10
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı erdiyilmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    coskun abi fabrika verilerinde haklisin bir sey diyemecegim ama, tork farki kendini cok belli ettiriyor, bir yerlere yuklemistik bizim drag video goruntuleri vardi, dizel 90hp ile benzinli 95hp ve dizel 75hp ile benzinli 77hp kalkis yarislarinda dizeller belirgin sekilde onde kalkiyor, arayi rahat aciyor, tork farkettiriyor kendini. ancak uzun vadede benzinli yakalayabiliyor / gecebiliyor


    erdicim söylediklerini anlıyorum fakat
    aracın bakımından tutta motorun durumuna hatta hava filtresinin
    durumuna lastiklerine kadar bir çok faktör hızlanmaya etki eden faktörlerdir
    benim aşağıda verdiğim fabrika verilerinin anlamı
    0-100 km ye kadar hızlanma bölümünde bile 75 lik motorda torkun fazla olmasına rağmen fıre motor 75 lik multijet motora göre 0,4 saniye daha
    performanslı bir motor
    sen dragı gel benim 77 likle yapta bak 90 lığın canına bile nasıl okuyorum =)))


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  15. #11
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erdicim söylediklerini anlıyorum fakat
    aracın bakımından tutta motorun durumuna hatta hava filtresinin
    durumuna lastiklerine kadar bir çok faktör hızlanmaya etki eden faktörlerdir
    benim aşağıda verdiğim fabrika verilerinin anlamı
    0-100 km ye kadar hızlanma bölümünde bile 75 lik motorda torkun fazla olmasına rağmen fıre motor 75 lik multijet motora göre 0,4 saniye daha
    performanslı bir motor
    sen dragı gel benim 77 likle yapta bak 90 lığın canına bile nasıl okuyorum =)))
    benzinli abi her ne kadar düşük olursa olsun 1.2 yeni ibiza bile 90 lığın canına okuyor

Benzer Konular

  1. Alın Size BulgurKİNG
    femoli tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 36
    Son Mesaj: 07/08/2011, 10:49
  2. 8 valf için kızmıyorum fiata artık
    jakabo_ank tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 21/10/2010, 18:08
  3. Alın buyrun size Türk Ayşe :D
    femoli tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 06/10/2010, 20:22
  4. Alın size yeni UNO ve Siena (Tabi ülkemizde yok)
    ibrahim06 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 23/05/2010, 17:55
  5. Alın size yeni bir direksiyon sorunu
    pdr42 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 25
    Son Mesaj: 08/06/2008, 02:09

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com