Sayfa 3/3 İlkİlk 123
51 sonuçtan 41 ile 51 arası

Konu: Bu punto kaçar

  1. #41
    Orhan .
    Summanus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2007
    Yaş
    43
    Mesajlar
    74
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 28

    Standart

    Alıntı mehmetbasli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu hızı kuvvetle muhtemel uzun sağlam bir inişte yapmışsın çünkü teknik veriler de bunu ispatlıyor düzde aracın kilosu aerodinamiği motorun gücü ve torku ha bir de rüzgarı arkana aldığını hesaplasak da düzde bu sürate ulaşman imkansız. Yol bilgisayarında biraz ipucu veriyor. tüketim eğerin 9 gibi gözüküyor onuda geçelim bu hızda teorik olarak aracın en az 5000 devir üzerinde olması gerekirken sen 4000 biraz üstü diyorsun ki ben inanmadım arkadaşım kusura bakma üstelik 75 lik aracın birde. neyse birbirimizi de kandırmayalım çoğumuzun bildiği gibi kadranlar %10-%5 civarında fazla gösterir.eğer hala aksini iddia ediyosan arabaları almacasına düzde büyük bir iddiaya tutuşalım noter kanallı blöf değil. 140 lık lagunam ile 2 litre düzyinde bir çok araçla düzde yokuşta inişte çok kapıştım. rüzgarsız ve çok sıcak olmayan bir havada araç boş 205 55 16 lastik 2000 motor 140 hp ve 190 nm tork 1280 kilo ile uzun düzlüklerde ulaşştığım hız 210-220 eğer yokuş aşağı ise rahatlıkla 240 üstünü göörüyordum ha unutmadan 240 dan fazlasını göremedim çünkü lagunda hız kadranı 240 ta biter buraya ibreyi çok dayadım. vectra gt ile kulakları çınlasın serdar durmuş kardeşimle yotluk zamanımda 250 falan görmüştüm kanıkm donmuştu. nekadar hızlı geçiyordu etraftaki herşey. neyse sadede gelelim bu sürat düzde imkansız ama tuning varsa başka. ama önemli olan bu hızda arabını çektiği ızdırabı tahmin edebilirmisin bilmiyorum fakat ben bu yüzden lagunamda 90000 km'de subap iteceklerini değiştirdim. bir kere de triger koparttım komple üst kapak yaptık. sürekli 5000 6000 6500 çevirtmekten anlayacağın. arabanıza cebinize yazık arkadaşlar. araçlarımız premium kalite değil zaten limitlerde ve üstünde kullanmak onları çabuk tüketir. unutmada daha önemli bir şey söyleyeyim. beliki adrenalinin zirve yaptığı o anda hiçbir şey umurunuzda olmayabilir ama siz başaklarının umurunda olabilirsiniz ve bencil olmayalım. hayatımızın bizim için olmasa bile başkaları için çok önemi olabilir. sürat felakettir.

    Bu hızı Adana-Gaziantep otobanında, bence uzun sağlam bir iniş olmayan biraz virajlı otobanda denedim. Yol bilgisayarı iniş olduğuna dair evet ipucu veriyor tabiki. Devre gelince o süratta tabiki devre yada ibreye değil yola bakmak durumunda oluyorsunuz. bildiğim kadarıyla dizel araçlarda 5000 devirde devir sınırlayıcı mevcut. Aracım 75' lik değil 90'lık. Burada maksadım kimseyi kandırmak yada herhangi birşey ispatlamak değil sadece paylaşım idi.
    Süratın düzde olduğunu iddia eden bir mesaj yazdığımı hatırlamıyorum. Devir saatine gelince ise 4000' in üstü diye hatırlıyorum yazdım ama kesinini hatırlamıyorum. yolculuk esnasında tek olduğumdan fotoğrafı o süraatte rastgele 3 adet çektim. Sadece 3-4 km lik bir aralıkta deneme yaptığımdan dolayı aracımın üst limitlerini zorladığımı düşünmüyorum. Kısa bir deneme idi ki normal zamanlarda, düzlükte bu süraate zaten araçlarımızın ulaşması bencede mümkün değil.
    bir cahillik ettik forumdaki dostlarımızla da bunu paylaştık. 90' lık araç bu sürati yapabiliyormuş. Diğer arkadaşlar denemesin . Çünkü araç 170 km den sonra hakimiyet güvenini bence azaltıyor/kaybediyor.

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #42
    ural leanback
    @ MARs ent. uraaal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2009
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.133
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 202

    Standart

    Alıntı StrawBeeRy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    t-jet kullananlar söylüyor çeviriyormuş ibreyi
    ne yani mjtd ile tjet son süratte aynı mı gidiyor diyorsun

  4. #43
    abdurrahman aslan
    abdurrahman aslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/04/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    69
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 11

    Standart

    güzel bi çalışma olmuş

  5. #44
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    Alıntı uraaal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne yani mjtd ile tjet son süratte aynı mı gidiyor diyorsun
    tek farkı t-jett düzlüktede bu hıza çıkıyordur rampa aşağı çeviriyordur ibreyi mjet ise sadece rampada bu hıza çıkıyor düzlükte 175 felan

  6. #45
    İrfan Demirer
    kaptan_ahab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/03/2010
    Yaş
    47
    Mesajlar
    954
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 378

    Standart

    Araçlarımız yokuş yukarı 140 km yi yakalıyor, düz yol fobisi var galiba.

  7. #46
    Koray Nalbant
    Punt∞ Evo.. EvoKoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.532
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 EV 0..
    Edilen teşekkür: 368

    Standart

    Alıntı kaptan_ahab Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçlarımız yokuş yukarı 140 km yi yakalıyor, düz yol fobisi var galiba.
    aynen düzlükte 160-170 gidiyoruz bayıra gelince 135-140 a düşüyor düzlük bulunca takrar 170 e yaklaşıyor. daha aşamadık şu hızı
    2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic

  8. #47
    Fatih Şen
    fatihsen67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/05/2007
    Yaş
    52
    Mesajlar
    165
    Nereden
    Zonguldak
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    67 ZT 888
    Edilen teşekkür: 21

    Standart

    Arkadaşlar ben düşük bir eğimde 195 km hız yaptım. Fakat çok riskli. Bana hiç güven vermedi.

  9. #48
    Mehmet BAŞLI
    mehmetbasli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/04/2010
    Mesajlar
    167
    Nereden
    Tokat
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 72

    Standart

    [QUOTE=Summanus;348180]Bu hızı Adana-Gaziantep otobanında, bence uzun sağlam bir iniş olmayan biraz virajlı otobanda denedim. Yol bilgisayarı iniş olduğuna dair evet ipucu veriyor tabiki. Devre gelince o süratta tabiki devre yada ibreye değil yola bakmak durumunda oluyorsunuz. bildiğim kadarıyla dizel araçlarda 5000 devirde devir sınırlayıcı mevcut. Aracım 75' lik değil 90'lık. Burada maksadım kimseyi kandırmak yada herhangi birşey ispatlamak değil sadece paylaşım idi.
    Süratın düzde olduğunu iddia eden bir mesaj yazdığımı hatırlamıyorum. Devir saatine gelince ise 4000' in üstü diye hatırlıyorum yazdım ama kesinini hatırlamıyorum. yolculuk esnasında tek olduğumdan fotoğrafı o süraatte rastgele 3 adet çektim. Sadece 3-4 km lik bir aralıkta deneme yaptığımdan dolayı aracımın üst limitlerini zorladığımı düşünmüyorum. Kısa bir deneme idi ki normal zamanlarda, düzlükte bu süraate zaten araçlarımızın ulaşması bencede mümkün değil.
    bir cahillik ettik forumdaki dostlarımızla da bunu paylaştık. 90' lık araç bu sürati yapabiliyormuş. Diğer arkadaşlar denemesin . Çünkü araç 170 km den sonra hakimiyet güvenini bence azaltıyor/kaybediyor.[/Q

    mesajın bu kadar dallanıp budaklanınca belirtiyorsun yokuş aşağı diye? bunu ilk mesajında belirtmen gerekirdi dürüstlük adına..
    neyse seni kırmak istemem arkadaşım ama sözüm meclisten dışarı birçoğumuz mesajımda belirtiğim gibi abartıyı sever bazen dozu kaçar inandırıcılıktan uzaklaşır sahibi farketmeden.. sadece kasıtlı yazılmış olduğunu düşündüm çünkü bu tarz olaylara gıcık oluyorum. kırdıysam özür dilerim.

  10. #49
    mustafa yılmaz
    aeron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/05/2010
    Mesajlar
    207
    Nereden
    Iğdır
    Rengi
    Yok
    Plaka
    35 AYH 97
    Edilen teşekkür: 90

    Standart Bu punto kaçar

    Alıntı EvoKoray Nickli Üyeden Alıntı

    aynen düzlükte 160-170 gidiyoruz bayıra gelince 135-140 a düşüyor düzlük bulunca takrar 170 e yaklaşıyor. daha aşamadık şu hızı
    aynı şeyi bende farkettim, duz yolda daha yüksek hızlara çıkıyor ne hikmetse

  11. #50
    Şafak Ç
    SKELETER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    819
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 176

    Standart

    Nettin hocam sen ya. Arkadaşlar az yavaş bu kadarına ihtiyacımız yok.

  12. #51
    Murat D
    IVAA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/02/2010
    Mesajlar
    379
    Nereden
    Karaman
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    52 FL
    Edilen teşekkür: 110

    Standart

    Hüseyin takma kafana Grande puntolarda hız göstergesindeki sapma daha fazla bizim göstergeler sapması çok az ben otobanda hafif eğimli yolda 193km gösterirken GPS 185km gösteriyordu devirde 4000 deydi. iyi kaçıyor bizim arabalar. hele bi 10.000 devirim o zaman görecem

    Alıntı hsyn28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bayır aşşa mı yaptın evo delirtme beni yaktıracan arabayı 195 i görmüyo benim araba devir saatini elime alırım diye tırsıom 190 maksimum gördügümüz görecegimiz

Sayfa 3/3 İlkİlk 123

Benzer Konular

  1. Asker kaçar !!!
    CaGRi tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 11/08/2010, 16:22
  2. Motor yağına benzin kaçar mı?
    tangozcan tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 10/12/2009, 00:18

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com